home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 233 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 136663 gange)
Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #345: 26 Mar 2019, 07:19 »

Han spiller i Vissel Kobe i Japan nu.
Det er nok derfor du ikke kan finde ham i NYCF

Jeg skal vel kunne finde ham i NYCF, når FM 2019 begynder, da det først er 1/1 2019 han skifter til Vissel Kobe.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #346: 26 Mar 2019, 08:36 »

Hvis du ikke spiller med den seneste opdatering, så burde du nok, ja

Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #347: 26 Mar 2019, 16:41 »

Niks end ikke med den nyeste version. Det er som om han er forsvundet. Findes heller ikke editor.
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #348: 26 Mar 2019, 18:21 »

Jeg har fundet frem til at han i 19.1 er i NYCFC til start men ikke i 19.3, selvom han ikke i virkeligheden er flyttet til Vissel Kobe før 1/1 2019..
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #349: 26 Mar 2019, 18:40 »

Jeg har fundet frem til at han i 19.1 er i NYCFC til start men ikke i 19.3, selvom han ikke i virkeligheden er flyttet til Vissel Kobe før 1/1 2019..
Alle vinterhandler gælder fra starten af dit savegame. Med undtagelse af de spillere som først skifter klub pr. 1/7 2019. Dvs. er man skiftet klub i januar eller februar 2019, så starter man i sin nye klub i FM ved spilstart.
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #350: 02 Apr 2019, 08:52 »

Hjælp.

Jeg er igang med min 3 sæson i Milan. Første sæson bød på et mesterskab, 2 sæson blev til en anden plads - og nu er jeg så igang med 3 sæson.

Spiller samme taktik med en 4-2-3-1 og direkte spil, hurtigt tempo, højt pres og høj forsvarslinje

. Og det er gået rigtig godt indtil videre og går egentlig stadig OK. MEN jeg oplever flere og flere kampe - og sågar lige den sidste jeg spillede mod Bologna - hvor der ikke var én eneste chance der blev vist som højdepunkt. Jeg prøver at gå mere offensivt, give spillerne nye instrukser, råber af dem fra sidelinjen, lave overlaps osv. Der skete ikke en skid - endte med at ryge ud af pokalen på straffespark.

Hvad dælen skal jeg gøre i sådan en situation? Det irriterer mig selvfølgelig lidt Opstemt
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #351: 02 Apr 2019, 11:02 »

Hjælp.

Jeg er igang med min 3 sæson i Milan. Første sæson bød på et mesterskab, 2 sæson blev til en anden plads - og nu er jeg så igang med 3 sæson.

Spiller samme taktik med en 4-2-3-1 og direkte spil, hurtigt tempo, højt pres og høj forsvarslinje

. Og det er gået rigtig godt indtil videre og går egentlig stadig OK. MEN jeg oplever flere og flere kampe - og sågar lige den sidste jeg spillede mod Bologna - hvor der ikke var én eneste chance der blev vist som højdepunkt. Jeg prøver at gå mere offensivt, give spillerne nye instrukser, råber af dem fra sidelinjen, lave overlaps osv. Der skete ikke en skid - endte med at ryge ud af pokalen på straffespark.

Hvad dælen skal jeg gøre i sådan en situation? Det irriterer mig selvfølgelig lidt Opstemt
Hvis du ikke ser et eneste højdepunkt, så er det jo også omsonst at ændre indstillinger, for du aner ikke hvad der foregår på banen. Måske dine backs allerede lavede overlaps og det var problemet; Og at indstille dem til at lave flere overlaps kun skabte flere problemer eller lignende.. Fra tid til anden vil man spille en dårlig kamp eller to, og hvis modstanderen også er dårlig, så kommer der ikke så mange højdepunkter - Men hvis det er en stigende tendens, så er der nok ikke andet for, end at vælge at se lidt mere af kampen og prøve at udpege, hvor fejlene eller de manglende chancer ligger.

Det skal måske også lige tilføjes, at hvis du allerede spiller offensivt (Positive/Attacking), så vil dine spillere helt naturligt spille hurtigere end på Balanced. Hvis du så har dem indstillet til at spille i højere tempo går det endnu hurtigere og mere direkte, og hvis du så - fordi du kommer bagud eller ikke skaber nok - beder dem om at spille endnu mere offensivt/hurtigere, så kan du nok selv regne ud, hvor stærkt det rent faktisk skal gå på banen. Dermed ikke sagt at der er noget galt med at spille hurtigt og offensivt, for du har jo resultaterne med dig. Men hvis man styrer kampene, men ikke skaber store nok chancer, er det jo værd at overveje om man skal være en anelse mere tålmodig i angrebsspillet Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #352: 03 Apr 2019, 18:59 »

Hej jeg er Racing Santander i 2021. Jeg skal købe en ny central midtbane  til startopstillingen og har budt på 2 spiller og skal kun have den ene.

Weston McKennie (22) - 36 mio kr.

 
Nikolas Raskin (20) - 45 miokr


Jeg vil til en hver tid have valgt Mckennie, men hans kontrakt kan gå hen og blive alt for dyr.

Han får 375k /ugen. og tonsvis af klausuler, hvor den værste er 40% i årlig stigning. Hvis jeg køber ham, håber jeg at kunne give ham en ny kontrakt, hvor jeg kan fjerne klausulerne.

Raskin får 92k/ ugen.

Jeg mangler kun denne ene transfer, før min trup er fuldendt. Har 1,5 mio kr i løn og 50 mio kr. til rådighed.
Hvem ville i vælge?
« Seneste Redigering: 03 Apr 2019, 19:02 af Sutharam » Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #353: 05 Apr 2019, 19:19 »

Hej jeg er Racing Santander i 2021. Jeg skal købe en ny central midtbane  til startopstillingen og har budt på 2 spiller og skal kun have den ene.

Weston McKennie (22) - 36 mio kr.

 
Nikolas Raskin (20) - 45 miokr


Jeg vil til en hver tid have valgt Mckennie, men hans kontrakt kan gå hen og blive alt for dyr.

Han får 375k /ugen. og tonsvis af klausuler, hvor den værste er 40% i årlig stigning. Hvis jeg køber ham, håber jeg at kunne give ham en ny kontrakt, hvor jeg kan fjerne klausulerne.

Raskin får 92k/ ugen.

Jeg mangler kun denne ene transfer, før min trup er fuldendt. Har 1,5 mio kr i løn og 50 mio kr. til rådighed.
Hvem ville i vælge?

Jeg ville vælge McKennie! Uden tvivl...
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #354: 06 Apr 2019, 16:56 »

Jeg endte med at købe begge og brugte alt budgettet. Det fortryder jeg slet ikke Smiley
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #355: 17 Apr 2019, 00:15 »

Jeg har en spiller der er på 5.pladsen over flest mål i La Liga, som lige er blevet kåret til La Liga topscorer?

Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #356: 17 Apr 2019, 08:10 »

Mon ikke det er en spansk spiller, og han så er blevet den mest scorende spanske spiller? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Tuxtla
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #357: 24 Apr 2019, 14:57 »

Jeg spiller med Djurgårdens IF i FM 19 Touch. Og mit mål i øjeblikket er ikke nok med at gøre Djurgårdens IF til Europas bedste hold, så også at få Sverige til at blive en af de bedste fodboldnationer. Dette er dog meget svært. Jeg formåede at komme i CL kvartfinalen sidste sæson, så det går langsomt fremad. Dog kan jeg mærke at de andre svenske hold halter efter. Er der nogen der har en idé til hvordan jeg ville kunne booste ligaen på en måde. Har overvejet at spytte penge i de andre topklubber og se om det gør noget, da jeg har overflod af penge. Any ideas?



Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #358: 24 Apr 2019, 15:13 »

Jeg spiller med Djurgårdens IF i FM 19 Touch. Og mit mål i øjeblikket er ikke nok med at gøre Djurgårdens IF til Europas bedste hold, så også at få Sverige til at blive en af de bedste fodboldnationer. Dette er dog meget svært. Jeg formåede at komme i CL kvartfinalen sidste sæson, så det går langsomt fremad. Dog kan jeg mærke at de andre svenske hold halter efter. Er der nogen der har en idé til hvordan jeg ville kunne booste ligaen på en måde. Har overvejet at spytte penge i de andre topklubber og se om det gør noget, da jeg har overflod af penge. Any ideas?

Jeg prøvede det samme med den danske liga for nogen år siden, jeg fik dem op på 2-3 plads i verden, hvis jeg ikke husker helt galt. Jeg startede med FCK, vandt CL med dem efter et par sæsoner, byggede en stærk trup og økonomi op. Videre til Aab, bygge hele klubben op til CL, vandt EL 2 år i streg. Videre til AGF, vinde CL med dem, bygge deres økonomi op. Så til OB, sidenhen Vejle og Næstved inden jeg stoppede. Det er i hvert fald en måde at gøre det på, som dog tager rigtig lang tid, men det lykkedes for mig på denne måde.
Logged


QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #359: 24 Apr 2019, 15:52 »

Jeg prøvede det samme med den danske liga for nogen år siden, jeg fik dem op på 2-3 plads i verden, hvis jeg ikke husker helt galt. Jeg startede med FCK, vandt CL med dem efter et par sæsoner, byggede en stærk trup og økonomi op. Videre til Aab, bygge hele klubben op til CL, vandt EL 2 år i streg. Videre til AGF, vinde CL med dem, bygge deres økonomi op. Så til OB, sidenhen Vejle og Næstved inden jeg stoppede. Det er i hvert fald en måde at gøre det på, som dog tager rigtig lang tid, men det lykkedes for mig på denne måde.

Det er også lidt den måde jeg har hørt at andre har gjort det på.

Ved ikke om du kan købe de andre klubbers spillere for sindsyge overpriser, men husk på du må ikke købe deres bedste, for så bliver de jo bare endnu dårligere.
Logged

Sider: 1 ... 22 23 [24] 25 26 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010