home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 545 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 137153 gange)
Cesc
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #240: 27 Dec 2018, 18:51 »

I 2023 blev 1. knockoutrunde af Europa League afgjort efter én kamp, og ikke to, som det normalt er.

Er der nogen der ved, hvad det skyldes?

Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #241: 27 Dec 2018, 18:59 »

I 2023 blev 1. knockoutrunde af Europa League afgjort efter én kamp, og ikke to, som det normalt er.

Er der nogen der ved, hvad det skyldes?


Plejer at skyldes VM i Qatar ligger i november/december og alle kampprogrammerne bliver for sammenpresset til at EL/CL kan spilles over to opgør.
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #242: 28 Dec 2018, 14:27 »

Jeg er nu i 2020 med hertha hold men jeg har lagt mærke til det kun er mit u19 der spiller kampe, mit andet hold spiller ingen kampe, det er de faktisk ikke gjort, siden starten. Der er en manager og assi manager og træner osv. nogle der har oplevet dette.?
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #243: 31 Dec 2018, 13:34 »

Er det normalt for jer alle, at de forskellige priser i de forskellige ligaer hedder det som de hedder i virkeligheden?
F.eks ugens hold i spanien hedder ikke ugens hold men et eller andet på spansk. Det lidt træls når man ikke kan sproget. så det vil sige alle priser hedder det rigtige så man skal lidt gætte sig ud af det. Kan bare huske i sidste spil var det oversat til dansk det hele
Logged

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #244: 04 Jan 2019, 09:06 »

Jeg har lagt mærke til at topscorer i det forskellige store ligaer i mit spil ikke laver meget mere end 20-25 mål for at blive topscorer. Virker det ikke lidt unormalt i forhold til tidligere versioner.
De sidste 2 sæsoner i la liga har topscoreren kun har henholdvis 20 og 22 mål
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #245: 04 Jan 2019, 14:17 »

Jeg har lagt mærke til at topscorer i det forskellige store ligaer i mit spil ikke laver meget mere end 20-25 mål for at blive topscorer. Virker det ikke lidt unormalt i forhold til tidligere versioner.
De sidste 2 sæsoner i la liga har topscoreren kun har henholdvis 20 og 22 mål
jo, men kigger man i virkeligheden, så det jo nærmest kun Ronaldo og messi der scorer flere mål på en sæson. 20-25 mål er også flot, for en enkelt spiller. tror bare det er blevet gjort mere realistisk  Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

lejones
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #246: 04 Jan 2019, 15:20 »

jo, men kigger man i virkeligheden, så det jo nærmest kun Ronaldo og messi der scorer flere mål på en sæson. 20-25 mål er også flot, for en enkelt spiller. tror bare det er blevet gjort mere realistisk  Smiley

Det kan du selvfølgelig havde ret i. Men kigger man på Messi i mit spil så
Har han scoret 3 mål på 20 kampe, virker ret usandsynligt
Logged

jens4353
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #247: 04 Jan 2019, 17:28 »

Jeg bedte bestyrelsen om at opgradere trænings- og ungdomsfacilliter i december 2021. Der stod efterfølgende, at opgraderingen vil være færdig den 29. september 2022.

Jeg er nu ved den 12. marts 2023, og der står stadigvæk "under planlægning", som det ses på billedet.

Er der nogen, der har prøvet det før, eller står jeg alene med problemet? Det virker umiddelbart til, at være et meget stort problem, idet jeg ikke kan opgradere mine faciliter yderligere.

Hvis nogen har prøvet det, er I meget velkomne til at give lyd!

* Problemer.png (486,45 KB - hentet 104 gange.)
Logged

MBO
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #248: 06 Jan 2019, 21:34 »

Fuldstændig latterligt! Styrer kampen med mit Milan hold og fører 2-0 over Fiorentina indtil det 82' minut. Fair nok. Går lidt tilbage i banen og slår tidsudtræk til. Ud af det blå er der pludselig 6 minutter tillægstid! Ingen skader, ingen røde kort - intet! Kalder den med det samme og siger de udligner. Og rigtig nok, i det 94' minut udligner de til 2-2. Det er så latterligt og gennemskueligt fm19!
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #249: 06 Jan 2019, 23:06 »

Fuldstændig latterligt! Styrer kampen med mit Milan hold og fører 2-0 over Fiorentina indtil det 82' minut. Fair nok. Går lidt tilbage i banen og slår tidsudtræk til. Ud af det blå er der pludselig 6 minutter tillægstid! Ingen skader, ingen røde kort - intet! Kalder den med det samme og siger de udligner. Og rigtig nok, i det 94' minut udligner de til 2-2. Det er så latterligt og gennemskueligt fm19!

Og hvad er dit spørgsmål?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #250: 08 Jan 2019, 09:59 »

Er der andre end mig om undre sig lidt over realismen i dette års FM? Har lige afsluttet min 2. sæson med OB og er i 2020, hvor AC horsens blev nr 3 efterfulgt af AGF, hvor hold som AAB, FCM og FCN alle lå og kæmpede for at ikke at rykke ned? hvilket i sig selv måske godt kunne ske i virkeligheden. Men Her ved sæson afslutningen ser jeg at Liverpool vinder Champions league og FA cuppen, hvor efter at dagen efter bliver jeg spurgt om jeg er interesseret i det ledige sæde ved Liverpool da Klopp er blevet fyret dagen efter han har ført Liverpool til Champions league trofræet. Jeg synes der sker en masse mærkelig ting i dette års FM, men det er måske bare mig? Huh
Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #251: 08 Jan 2019, 10:06 »

Er der andre end mig om undre sig lidt over realismen i dette års FM? Har lige afsluttet min 2. sæson med OB og er i 2020, hvor AC horsens blev nr 3 efterfulgt af AGF, hvor hold som AAB, FCM og FCN alle lå og kæmpede for at ikke at rykke ned? hvilket i sig selv måske godt kunne ske i virkeligheden. Men Her ved sæson afslutningen ser jeg at Liverpool vinder Champions league og FA cuppen, hvor efter at dagen efter bliver jeg spurgt om jeg er interesseret i det ledige sæde ved Liverpool da Klopp er blevet fyret dagen efter han har ført Liverpool til Champions league trofræet. Jeg synes der sker en masse mærkelig ting i dette års FM, men det er måske bare mig? Huh

Superligaen kan hurtigt blive vendt op og ned. FCM rykkede ned i første sæson i mit AaB spil. AGF er tit med i toppen, mens FCK begynder at falde lidt ned da jeg vinder Suppen, og de ikke kan finde ud af at komme i Europa League.

At Klopp bliver fyret kan skyldes, at bestyrelsen fokuserer på manglende PL titler. Stadig meget mærkeligt.
Logged


AndreasNord
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #252: 08 Jan 2019, 15:42 »

Er der andre end mig der har oplevet at man må bruge 7 udskiftere i superligaen?
Logged

[quote=Mongolia FC]
De kommer fra FCM, ledelsen derovre er skudt, De fyrer træneren efter en overbevisende sejr over et dygtigt hold, de ansætter 14 årige nigerianske drenge der ikke engang må spille, og de køber en 35-årig voldsdømt målmand, det er talent! Opstemt

Taget fra vman

jonesg
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #253: 08 Jan 2019, 18:04 »

Jeg stiller lige et spørgsmål for en kammerat som gerne vil starte et spil med Randers FC og have fokus på talenterne.

Randers har som nogle ved mistet deres licens hvilket betyder de spiller i U19 divisionen som også er med i spillet.

Randers U19 er dog ikke i nogen liga og har derfor ingen kampe.
Kan man tilføje dem til divisionen på en måde i editor eller fucker det rækken totalt op?
Logged

ulle2408
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #254: 08 Jan 2019, 21:20 »

Jeg stiller lige et spørgsmål for en kammerat som gerne vil starte et spil med Randers FC og have fokus på talenterne.

Randers har som nogle ved mistet deres licens hvilket betyder de spiller i U19 divisionen som også er med i spillet.

Randers U19 er dog ikke i nogen liga og har derfor ingen kampe.
Kan man tilføje dem til divisionen på en måde i editor eller fucker det rækken totalt op?

Ja, du kan sagtens rette det til i Editor. Der er en fejl, som gør, at det er Randers Frejas u19 hold, der er i u19 div.

Så under Randers Fc i Editor, under fanen reservehold, vælger du at U19 skal spille i u19 div. (Evt. slet at Randers Frejas U19 er i divisionen under klubben Randers Freja, samme fane som når du tilføjer.

Håber det giver mening, det er meget nemt til..
Logged

Doncaster Rovers på vej i PL..

Sider: 1 ... 15 16 [17] 18 19 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010