home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 349 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Spørgsmåltråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28 Udprint
Forfatter Emne: Spørgsmåltråden  (Læst 136924 gange)
elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #180: 22 Nov 2018, 14:17 »

Hmm!!!

I gør det ikke lettere... Haha, jeg tror sgu at jeg gemmer mit United save i en rum tid og så bruger det som et "gå tilbage spil" og udfordrer mig selv til at tage en mindre klub. Jeg er ikke sikker på, at det vil ende godt, hvis det bliver en amatørklub, da jeg altid har forbundet spillet med indkøb og kontraktforhandling er, så jeg er lidt bange for, hvis jeg bliver fanget i et spil uden reel mulighed for "forhandlinger".
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #181: 22 Nov 2018, 14:18 »

Nu findes der jo meget få klubber i spillet som er Amatør du kan vælge - ville nok kigge efter en Semi-prof klub, der skal virkelig arbejdes på de rigtige køb og få forkerte / fyld -køb
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #182: 22 Nov 2018, 14:22 »

Nu findes der jo meget få klubber i spillet som er Amatør du kan vælge - ville nok kigge efter en Semi-prof klub, der skal virkelig arbejdes på de rigtige køb og få forkerte / fyld -køb

Det var faktisk en god idé... Får man succes med sådan en klub, vil de så med tiden arbejde sig op til en professionel status under de rette omstændigheder? Altså klarer spillet selv det?
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #183: 22 Nov 2018, 14:26 »

Det var faktisk en god idé... Får man succes med sådan en klub, vil de så med tiden arbejde sig op til en professionel status under de rette omstændigheder? Altså klarer spillet selv det?

Ja, når økonomien eller det sportslige niveau er der, så kommer klubben og melder det ud - Du kan også anmode om dette hvis du er succesfuld nok - Jeg ville måske kigge i den franske 3. liga.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #184: 22 Nov 2018, 14:40 »

Når man nu "HUNGRER" efter class of 92, troede jeg egentlig det var nok til at besvare sit eget spørgsmål. Wink Men der var tilsyneladende en sult efter noget andet der var stærkere - og det er helt i orden. Personligt har jeg svært ved at få motivation i noget andre foreslår - det skal komme fra mig selv. Wink

Når det så er sagt, er der masser af muligheder for at finde en mindre klub der er sjov at spille med! Smiley Hvor langt ned vil du - hvor gode faciliteter og lignende skal der til..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #185: 26 Nov 2018, 13:44 »

Du kan sagtens finde udfordringer i små klubber som er prof. det behøver ikke være de aller ringeste klubber du tage.

Hvis jeg læser rigtigt har du ikke prøvet de aller ringeste hold. Du skal være opmærksom på at du skal vær tålmodig! I starten kan det godt være hårdt at komme ordentligt i gang med et llm hold.

Noget jeg tidligere godt kunne lide, var at tage et Championship eller League one hold og få dem til at vinde PL og CL. Det er sjovt og holder lige flere sæsoner end et United save.

Hvis du gerne vil have udfordring, så gør dig selv den tjeneste og lade vær med at give din manager licenser og være tidligere serie  6 spiller! Det gør det en del sværer at håndtere sine spiller, i sær i modgang!
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #186: 27 Nov 2018, 18:13 »

Jeg har endelig fået købt mig FM 2019. Er startet med BK Marienlyst. Jeg har hentet to spillere som ikke er fra EU, men fra afrika. Der står at de skal have arbejdstilladelse, men hvordan får jeg dem lige til at få sådan en? - De er hentet på en amatørkontrakt. Så vidt jeg husker, var der noget med at i 2018, der skulle gives ca. 26.000 kr. i løn, før man kunne skrive kontrakt med ikke-eu spillere.

Nogen der kan hjælpe?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #187: 27 Nov 2018, 20:14 »

Well du svare vel lidt selv på spørgsmålet hvis man skal give mindst 26.000 i løn for de kan ?
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #188: 27 Nov 2018, 21:19 »

Well du svare vel lidt selv på spørgsmålet hvis man skal give mindst 26.000 i løn for de kan ?

Det virker jo mystisk, hvis det er sandt. Så ingen amatørkontrakt til f.eks. spillere der har spillet i superligaen i 5 år og ikke er dansk statsborger, blot fordi han skriver under på en amatørkontrakt. Det er jo ikke realistisk.
Logged

morfar
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #189: 03 Dec 2018, 19:07 »

hey, mon FM vil lave en opdatering med den nye turnering fra 2021?

https://www.bt.dk/fodbold/det-betyder-ny-europaeisk-turnering-for-danske-hold
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #190: 03 Dec 2018, 19:40 »

Ny turnering for miniput hold... Bring Cup Winners Cup tilbage!
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #191: 05 Dec 2018, 14:59 »

Er der nogen der ved om den bug der var i nedrykningsspillet i superligaen er blevet fixet? Og hvis den ikke er, hvor meget gør det så ved spillet?
Logged

Sutharam
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #192: 05 Dec 2018, 19:56 »

Hej jeg har en spiller som er den eneste der er indflydelsesrig spiller i truppen. resten ligger under ham, som andre spiller.

Spilleren er 17 og har 8 i lederskab og 16 i teamwork. Spørgsmålet er om han skal være anfører selvom assistenten anbefaler 2 andre der er 2 år ældre og har 12 i lederskab dog kun 8 i teamwork?



Logged

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #193: 06 Dec 2018, 07:33 »

Hej jeg har en spiller som er den eneste der er indflydelsesrig spiller i truppen. resten ligger under ham, som andre spiller.

Spilleren er 17 og har 8 i lederskab og 16 i teamwork. Spørgsmålet er om han skal være anfører selvom assistenten anbefaler 2 andre der er 2 år ældre og har 12 i lederskab dog kun 8 i teamwork?


Jeg har altid personligt vurderet lederskab over teamwork, men det er ikke nødvendigvis rigtigt at gøre det sådan.

Men som jeg forstår hierarki systemet, kan du netop hurtigere skabe et hierarki ved at gøre de to andre til anfører og vice anfører. Og det er naturligvis en god idé at få nogen op til at være ledere på holdet.
Logged


elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Spørgsmåltråden
« Svar #194: 06 Dec 2018, 10:27 »

Jeg har altid personligt vurderet lederskab over teamwork, men det er ikke nødvendigvis rigtigt at gøre det sådan.

Men som jeg forstår hierarki systemet, kan du netop hurtigere skabe et hierarki ved at gøre de to andre til anfører og vice anfører. Og det er naturligvis en god idé at få nogen op til at være ledere på holdet.

Som jeg ser det, er Teamwork udtryk for, hvordan en spiller kan bidrage til godt konstruktivt samarbejde i truppen, hvilket er noget en god leder også skal kunne. Men godt lederskab er noget, hvor man "fører an" og kan styre, formidle, tage ansvar og skabe følgeskab.

 En god leder kan "teamworke", men en god "teamworker" kan ikke nødvendigvis lede.
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sider: 1 ... 11 12 [13] 14 15 ... 28 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010