home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 245 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2019
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Hvem skal i være i FM-19?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Hvem skal i være i FM-19?  (Læst 26845 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #15: 26 Sep 2018, 08:25 »

Tænker at der er en masse der vil være Liverpool - mit eget hjerte tilhører dog Chelsea  Thumbs Up

Det med at være et tophold syntes jeg ikke er så spændende, fordi du ret hurtigt har råd til stort set lige hvem du vil have. Der går realismen og lysten af ret hurtigt ,da man kan få opbygget et hold som kan vinde hver enkelt kamp.

Med det sagt, så tror jeg giver min hjerteklub Tottenham et skud. Syntes de har en rigtig spændende trup, og mange fine talenter. Vil se om jeg kan få det maximale ud af dem!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

mama99ai
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #16: 27 Sep 2018, 18:20 »

Det med at være et tophold syntes jeg ikke er så spændende, fordi du ret hurtigt har råd til stort set lige hvem du vil have. Der går realismen og lysten af ret hurtigt ,da man kan få opbygget et hold som kan vinde hver enkelt kamp.

Med det sagt, så tror jeg giver min hjerteklub Tottenham et skud. Syntes de har en rigtig spændende trup, og mange fine talenter. Vil se om jeg kan få det maximale ud af dem!

Helt enig i at tophold er meget nemmere at spille med - men svært at ændre på hvem man holder med  Smiley Premier League har dog aldrig været tættere, og Chelsea starter uden for Champions League, så der er lidt der skal gøres. Så kan jeg snuppe et andet spil med en mindre klub bagefter  Smiley
Logged

Mr_Nim
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #17: 28 Sep 2018, 09:21 »

Som altid bliver det nok et save med OB, der udover kunne jeg godt tænke mig et save med Sunderland, da de da skal føres tilbage til Premier League Opstemt
Logged

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #18: 28 Sep 2018, 12:14 »

Hej Freaks

Jeg sidder allerede nu og er ved at undersøge om hvilke hold man skulle være i FM 19 og ville gerne høre jesres nud med begrundelse

Mine bud:

Aston Villa: Med nye pengemænd i ryggen, hvordan kommer fremtiden tll at se ud? Du har et rigtig spændende hold med et mulig topscorer i Jonathan Kodjia, samt en kandidat til den bedste spiller i championship i Jack Grealish. Derudover har du fine lejsvende fra hhv. Everton og Chelsea, så en rigtig fin trup der nok skal komme til at spille med om oprykning.

Wolves: Mini portugal bliver sjove at spille. Du har et rigtig stortalent i Ruben Neves og sammen med Moutinho har du kreative kræfter på midtbanen der kan sætte en farlig offensiv igang. Opgaven bliver at overleve naturligvis, men med unge og rutinerede portugisere i truppen, hvor lang kan man så nå?

Real Betis: Har efterhånden fået skrabet en hel del spillere til sig, men er stadigvæk udenfor de store hold i spanien. Med spillere som Marc Bartra og Javi Garcia (tidligere City, Benfica og R. Madrid) på holdet har du udentvivl kvalitet. En plcaering som 6'er sidste sæson vidner helt sikkert om en klub på vej frem. Hvor langt kan du tage dem?

Hamburg SV: For første gang i bundesligaens historie (siden 1964) er HSV ikke længere at finde i det bedste selskab. Kigger man på holdet er der et rigtig spændende mix af unge talenter (Jean-Fiete Arp især) og rutinerede kræfter der gør HSV til en klar oprykningskandidat og spændende fremadrettet. Vil du satse på de etablerede kræfter, eller give mange af de unge talenter som de har handlet, et skud?

Det var nogle kandidater, men hvad tænker i kunne være et fedt hold at være i FM19??
Skal helt klart prøve Betis - de har jo også hentet William Carvalho  Grin og så selvfølgelig Roma!
Logged

Renehenriksen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #19: 28 Sep 2018, 13:23 »

Jeg skal helt klart spille med Aston Villa. De har en del gode engelske talenter i truppen allerede. Leverkusen skal også ha et forsøg
Logged

Ninja777
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #20: 28 Sep 2018, 17:56 »

Tænker OB, og så et save med Valladolid (med gamle Ronaldo i ryggen?)  Thumbs Up
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #21: 02 Okt 2018, 22:40 »

Valencia skal som altid have et skud i FM, og bliver nok det første (ud af mange) hold jeg skal prøve i FM'19.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Enevoldsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #22: 03 Okt 2018, 14:33 »

Jeg er i tvivl om, hvor vidt jeg vil starte direkte om med AaB i beta'en, eller lade det være et prøvespil for at udforske de nye ting. Og så når spillet udkommer rigtigt, starte et spil med AaB.

Har også haft et rimelig successuldt LLM save med York City i 18'eren, hvor jeg nok ville komme i PL hvis ikke det var fordi, at jeg stoppede med at spille. Så måske et nyt LLM spil.

Men ellers et hold som HSV hvis jeg for første gang i mange år skulle spille i en af de store ligaer igen(efter at man får dem i Bundesligaen igen selvfølgelig).
Logged


Frederik.Mrck
Gæst
 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #23: 05 Okt 2018, 14:30 »

Efter kampen i tirsdags mellem Bayern München og Ajax, overvejer jeg at starte et save op med Ajax.
De skal tilbage på førstepladsen i Æresdivisionen efter fire andenpladser i træk og vinde CHL  Thumbs Up
Logged

TheDuck
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #24: 08 Okt 2018, 07:37 »

Siden Superligaen 17/18 blev afsluttet, har jeg set frem til at hjælpe Vendsyssel FF med at overleve. Jeg er ret spændt på at se, hvilke spillere der har fået reguleret stats, og om de kan praktisere kontrabold som jeg nu engang foretrækker at spille det Smiley

Herudover skal Rochdale i League 1 selvfølgelig også prøves i år, selvom kvaliteten i spillertruppen er støt dalende for hver update.

Boblere: (Danskerkolonien) Braunschweig, 1860 München, Ascoli
Logged

Så gik den ikke længere, FM 2016 er hermed købt som opvarmning til FM 2017.

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #25: 08 Okt 2018, 14:10 »

Et save med Brøndby IF som hvert evig eneste år
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Arberg
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #26: 08 Okt 2018, 18:00 »

Juventus - Ronaldo skal føre dem til CL sejre Wink
Logged

Khaine
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #27: 09 Okt 2018, 11:03 »

Som altid, Manchester United. Der er nok at rette op på :-(
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #28: 09 Okt 2018, 13:57 »

Efter kampen i tirsdags mellem Bayern München og Ajax, overvejer jeg at starte et save op med Ajax.
De skal tilbage på førstepladsen i Æresdivisionen efter fire andenpladser i træk og vinde CHL  Thumbs Up

Dette bud fangede min interesse. Det ser jeg som et ret fed udfordring, som jeg tror jeg godt kunne finde på at hoppe på.

Ellers er i alle kommet med rigtige gode bud! Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Hvem skal i være i FM-19?
« Svar #29: 10 Okt 2018, 09:47 »

Enten RFC liege fra den 3 bedste række i Belgien, eller Gyori ETO fra den næstbedste række i Ungarn.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010