home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 399 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  SønderjyskE - Mere end bare et Superliga hold.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: SønderjyskE - Mere end bare et Superliga hold.  (Læst 5007 gange)
szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
SønderjyskE - Mere end bare et Superliga hold.
« : 14 Sep 2018, 20:54 »






De Lyseblå





SønderjyskE, ikke det første hold jeg tænker på at starte et spil op med i FM, også selvom jeg kommer fra det sønderjyske.

Har spillet mange sæsoner i FM og i 8/10 spil sker det samme igen og igen, SønderjyskE holder sig oppe i superligaen men ellers ser/hører man ikke noget til klubben.

I dette save vil i kunne følge klubben over de næste 4-5 sæsoner, her vil jeg forsøge at overgå klubbens højst placering og skabe et hold som kan kval. sig til Europa.



databasen i dette spil er en transfer update hentet på Steam
Logged


szukizek
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: SønderjyskE - Mere end bare et Superliga hold.
« Svar #1: 19 Sep 2018, 22:22 »













Sønderjyske er en klub som har været gode til at hente spillere, som ikke er på den øverste hylde men spillere som har kunne forstærke deres trup og dette ved at holde et positivt regnskab.



Penge er der nu heller ikke mange af i klubben, og derfor skal der enten sælges spillere eller handles på fri transfer, og netop det frie transfer marked har jeg gennem søgt det har resulteret i hele 6 nye spillere alle til førsteholdstruppen.


De nye spillere er faldet godt til i truppen, men den negative ting ved 6 nye spillere er at de ikke er sammen spillet, og det har vi kunne se på resultaterne.

Efter de første 3 kampe havde vi 5p, vi lagde ud med en god kamp på hjemmebane mod Vendsyssel, kampen endte dog 0-0, hvilket var ekstremt frustrerende da mine angriber brændte den ene chance efter den anden, skud statistikken hed 27-3 da kampen var ovre.

Den anden kamp skulle vi et smut til Odense og her skulle vi møde et hold som havde tabt deres første kamp 0-1 til Hobro, starten af kampen lignede meget det sammen som mod Vendsyssel, med brændte chancer hele tiden, men ca 20 min inde i kampen begyndte OB at holde mere fast i bolden, men uden at skabe chancer, 0-0 var stillingen til pause, her skiftede jeg taktik til en
442 i stedet for en 4411 og dette gav pote i 57 min scorede M.Hvilsom til 1-0, som kampen endte.

Tredje kamp var lidt mere lokalt da vi skulle et smut til Vejle, deres sæson start lignede OB´s og her håbede vi på at få en sejr mere, og i det 39 min scorede vi til 1-0 og vi blev bedre og bedre som kampen gik, men en forsvars fejl i det 54 min resulterede i et mål til Vejle, kampen endte dermed 1-1.

Den fjerde kamp var på hjemmebane mod de danske vicemestre fra Brøndby, og de er startet sæsonen med 3 sejre, så regnede ikke med point, men de havde lige spillet Europa League 3 dage før, så der var en lille chance, det var også første kampe for vores nye angriber Obafemi Martins, han startede dog på bænken.

Kampen startede med et par hurtige angreb fra Brøndbys side men vi fik mere og mere lov til at holde på holde og spille vores spil, og det kostede os i det 59 min hvor vi taber bolden i højreside til A. Jung han spiller bolden frem til K. Wilczek som senden en flad bold på tværs og så scorede M. Uhre til 1-0 og dette holdt, til det 90 min hvor Obafemi Martins score til 1-1, i hans debut og på hans første berøring på et indlæg af C. Jakobsen.



« Seneste Redigering: 20 Sep 2018, 00:09 af szukizek » Logged


Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010