home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 384 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  FoxGe - San Marino Challenge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: FoxGe - San Marino Challenge  (Læst 20073 gange)
FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #15: 12 Sep 2018, 15:56 »

San Marino Calcio - Sæson 4 - Afslutning





HVOR ER DET VILDT!

Havde overhovedet ikke regnet med at rykke op. Havde ufattelig svært ved at finde spillere til lejeaftaler uden betaling, så var sikker på vi skulle kæmpe for at undgå nedrykning. Men mod alle odds er vi rykket op - ser frem til en sæson i Serie A, hvor jeg dog regner med vi rykker ned fra. Men økonomisk skal det nok hjælpe klubben meget med et indbringende år!  Peace




Har denne sæson for første gang i savet hentet en spiller udefra. En islænding der var på fri tranfer. Var egentlig ret tilfældigt jeg scoutede ham efter at have fået ham tilbudt. Men han er på niveau med de nuværende spillere jeg har lejet + der er godt med udviklingspotential e i knægten, så håber på et godt salg i fremtiden.  Thumbs Up

« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:54 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #16: 13 Sep 2018, 16:28 »

San Marino Calcio - Sæson 5 - Optakt




Som nævnt tidligere kan vi nu kalde os Serie A hold  Peace
De fleste fra startelveren fra sidste sæson er stadigvæk i klubben - har derudover været ude og hente lidt ekstra spillere ind, alle på lejeaftaler, da jeg ikke har kunnet finde nogle transferfrie spillere med niveau.
Carlini er rykket ind i startopstillingen, så håber at et år i Serie A kan være med til at udvikle ham.
Cesarini og Giardi er i udkanten af truppen, men skal være indskifter i den kommende sæson. Især Cesarini har udviklet sig rigtig godt på det seneste, så kandiderer til en plads i startopstilling til næste sæson.




Optakten til sæsonen blev mod lavere rangerende hold, med Cesena som eneste undtagelse. De er vores venskabsklub og blev nr. 10 i Serie A sidsts sæson, så fedt at slå dem 2-1 i optakten  Peace




Økonomisk er oprykningen til Serie A fantastisk! 140 mio fra TV-aftalen er med til at booste økonomien. Og med 2.6 mio brugt på lønninger i spillertruppen, kommer vi virkelig til at tjene penge denne sæson. Sidste sæson i Serie B var jeg også det hold med laveste udgifter i turneringen.  Rullende Øjne





Faciliteterne har også fået et lille nyk opad. Rekrutteringen + ungdomstræningen er blevet forhøjet, samtidig med ungdomsfacilitetern e er blevet opgraderet én gang + der er givet tilladelse til opgradering af både ungdom- og seniorfaciliteterne denne sæson.  Peace




Så må vi bare se hvordan vi klarer os i Serie A. Forventningerne fra bestyrelsen er at undgå nedrykning - min egen forventning er nok at vi rykker ned, men får lavet et godt fundament i klubben. Men hey! Sidste gang troede jeg heller ikke på vi kunne klare os - så måske vi overlever nok engang.  Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 16:55 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #17: 13 Sep 2018, 16:38 »

Så skulle det meget gerne være mere overskueligt for læserne - så man lidt nemmere kan følge med i den udvikling der sker.  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #18: 13 Sep 2018, 17:51 »

San Marino - Sæson 5 - Første sejr!






Så fik vi langt om længe vores første sejr med landsholdet!
Sejren blev sikret af de 2  San Marino Calcio talenter - Erico Benvenuti og Marco Berardi med henholdsvis 3 mål af Erico og 3 assist af Marco.  Cool
Har godt nok hentet nogle point i kampe i National League, men det er trods alt mod hold på samme niveau som os selv. Man kan så argumentere for at Luxembourg også er på vores niveau, men sejren var i dette tilfælde i VM-kvalifikationen - hvilket den oprindelige challenge kategoriserer tager udgangspunkt i.  Peace
Prøver så vidt muligt at bruge challengens "regler" som guidelines, istedet for som egentlige "krav". Har lagt "reglerne" op nedenunder.



National League:








Dagens "dårllige" nyhed må være at Filippo Berardi (vist i aller første opslag) har trukket sig tilbage i en alder af 24 år. Siden 2019 har han ikke haft nogen klub - haft ham til prøvetræning af flere omgange i løbet af årene, men da han ikke har passet ind i taktikken på klub- eller landsholdsplan valgte jeg ikke at tilknytte ham.  Tunge
« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 18:12 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #19: 13 Sep 2018, 18:24 »

I fremtiden vil der komme opdateringer løbende. De første par år i de lavere rækker er ikke så interessante at høre om, men nu hvor vi er rykket op i Serie A, vil der komme opslag flere gange om året.  Peace  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #20: 13 Sep 2018, 20:10 »

San Marino Calcio - Sæson 5 - 10 kampe



Så er jeg kommet godt i gang med vores Serie A eventyr. Og HVILKET eventyr det har været indtil nu!
Efter 10 kampe ligger klubben på en fin 5 plads. status er 19 point. Eneste torn i øjet er de 2 nederlag til Sassuolo og A.C. Milan.
Vi var kom foran tidligt i kampene, men så valgte henholdsvis vores højre og venstreback at få rødt kort i kampene - også var overmagten simpelthen for stor.  Rullende Øjne








Årsagen til vores gode start skal findes i vores angreb, hvor vi efter 10 kampe har scoret 21 mål - næsthøjest i ligaen.
Vores forsvar var også rigtig godt - indtil ovennævnte 2 kampe.  Wink





Økonomien har også fået et ordentlig nyk opad. Fedt at tjene gode penge - så nu er jeg så småt begyndt at ansætte trænere, så de sanmarinesiske talenter kan få det meste ud af deres talent.  Thumbs Up
Regner dog med at vente med at hente alt for mange trænere ind. Uanset om vi bliver oppe eller ej, stiger vores omdømme efter denne sæson, også skulle det gerne være muligt at få bedre trænere end tilfældet er lige nu.  Peace
« Seneste Redigering: 13 Sep 2018, 20:16 af FoxGe » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #21: 14 Sep 2018, 09:21 »

Det kører meget godt! Fedt fedt fedt!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #22: 14 Sep 2018, 09:48 »

Det kører meget godt! Fedt fedt fedt!

Ja det kører rigtig godt. Peace
Har forlænget kontrakterne på alle mine sanmarineser - overraskende nok fortsætter de bare med at udvikle sig. Huh
Havde egentlig regnet med, at deres potentiale ville falde i takt med vi kom længere op i systemet, men de fortsætter bare med udvikle sig.  Peace
Giamco Cesarini i midterforsvaret er efterhånden på niveau med nogle af dem der er i Superligaen.  Thumbs Up


Og det er altid fedt at få lidt respons fra læsere - så ved man at man ikke skriver tingene forgæves. Rullende Øjne Thumbs Up
Kommer nok nogle opslag i løbet af dagen.  Wink
« Seneste Redigering: 14 Sep 2018, 09:56 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #23: 14 Sep 2018, 12:02 »


San Marino Calcio - Sæson 5 - Youth intake




Så kom vi endelig frem til dette års youth intake - en okay blanding af spillere, nogle af dem kan sikkert udvikles til brugbare spillere på landsholdet - men før vi går i gang med det, får i lige et kort indblik i sæsonen indtil videre. Peace

Må være ærlig og sige, at jeg regnede med vi skulle kæmpe for at blive i rækken - men nok engang viser taktikken sig fra sin bedste side! Vi får skabt en masse chancer og underholdende fodbold.  Peace
Udover en fantastisk sæson i Serie A, har vi også kvalificeret os til pokalfinalen.  Opstemt
Så i får lige nogle billeder fra sæsonen.  Wink









Hvis man så kigger nærmere på vores lønninger, finder man hurtigt ud af, at vi bruger mindre penge end den klub i Serie C, der bruger mindst penge. Så det gør det bare endnu vildere at vi ligger hvor vi gør.  Thumbs Up






Men nu til selve youth intaket.  Wink




Carmine Granato - en lovende angriber der desværre ikke er sanmariner.  Skuffet
Ville ellers være rykket direkte ind i landsholdstruppen - men han kommer nok til at få en del spilletid på klubplan.  Peace




Andrea Gualtieri - endnu en ung målmand, der formentig kommer med ind omkring landsholdet fra start, da vores tidligere førstemålmand - Benedettini har trukket sig tilbage, da han heller ikke havde nogen klub i 2 års tid.




Alex Muratori - en lovende italiensk/sanmarinesisk offensiv midtbanespiller jeg ville elske at få ind omkring landsholdet. Desværre har han afvist i første omgang, men han får en del spilletid på førsteholdet som indskifter - også håber jeg at han ombestemmer sig.  Wink
Derudover ville han kunne bruges som angriber!  Peace




Matteo Angelini - en central forsvarsspiller der forhåbentlig udvikler sig på samme mode som Cesarini. På landsholdet har vi brug for nogle bedre forsvarsspillere end tilfældet er, så lykken var stor da han sagde ja til at repræsentere San Marino. Peace




Næste update kommer når sæsonen er slut.  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 14 Sep 2018, 12:36 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #24: 14 Sep 2018, 16:39 »

San Marino Calcio - Sæson 5 - Afslutning




Som nævnt i sidste opslag, har denne sæson været LAAAAAANGT over forventning!
En fornem 3. plads blev det til - dermed står den på Champions League gruppespil i næste sæson.  Opstemt





Ved vitterligt ikke hvad der er sket - men taktikken har ramt plet de sidste mange sæsoner.
Bedst illustreret ved at Gunnar Björnsson har slået topscorer-rekorden og afsluttede sæsonen med 32 mål i 38. kampe.  Shockeret
Nåede heldigvis at forlænge hans kontrakt i foråret, så han har stadigvæk 4 år tilbage af sin kontrakt, med option på yderligere 2. Han ville dog have en frikøbsklausul på 225. mio - hvilket er helt fint med mig. Trods alt gode penge for en lille klub som os.  Thumbs Up




Økonomisk har det også været en fantastisk sæson - vi har genereret et overskud på hele 160. mio. - så vi nu samlet har 192. mio. på kistebunden.  Hævet Øjenbryn
Så småt er jeg begyndt at kigge efter spillere jeg kan købe billigt.  Rullende Øjne




Vi tager også et lille kig på nogle af de sanmarinesiske spillers udvikling.  Smiley

Giacomo Cesarini - fra år 2019 til 2022 - skal spille fast i midterforsvaret næste sæson.




Nicolò Giardi - fra år 2020 til 2022 - får en del spilletid i næste sæson - kan bruge begge ben, så bruges på begge backpladser.





Nicola Carlini - fra år 2020 til 2022 - fast starter - udvikler sig lidt bedre efter nogle samtaler omkring træningsindsats.





Andrea Canini - fra år 2021 til 2022 - har dobbelt statsborgerskab, men har besluttet sig for at repræsentere Italien.
Håber at kunne overtale ham senere i karrieren, når han indser at han ikke kommer på landsholdet for Italien.
Han ser ellers lovende ud.  Skuffet





Har svært ved at tro vi kan leve op til hypen efter sådan en sæson - men vi prøver.  Thumbs Up
Håber at kunne finde nogle gode lejeaftaler til den nye sæson - langt de fleste af starteelveren har jeg på leje i 1 år yderligere.  Wink

Så kom der også lige nogle byggeplaner på bordet - nyt stadion til år 2024!  Peace
Tiltrængt når vi har haft udsolgt til ALLE kampe - med et stadion på 5.000 siddepladser og knap 2.400 solgte sæsonkort.  funny
« Seneste Redigering: 14 Sep 2018, 19:53 af FoxGe » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #25: 15 Sep 2018, 18:03 »

San Marino Calcio - Sæson 6 - 10 kampe




Efter en fremragende 5. sæson, var mine forventninger til den kommende sæson ikke specielt store.
Havde aldrig troet vi skulle blive nr. 3 i vores første sæson i Serie A - but here we are.  Rullende Øjne

Måtte desværre sande at vi ikke længe kan leje spillere uden at betale deres løn - så måtte ud og finde nogle spillere der var pengene værd. Samtidig har der også været lidt transferaktivitet, hvor jeg har prøvet at finde nogle gode talenter.

Truppen ser nu således ud - bemærk at der er 3 sanmariner i startopstillingen og 2 på bænken.  Peace



Det bedste "køb" var Bozhidar Kraev som vi fik på en fri transfer fra FCM. Hentede ham fordi han er en god spiller - men i lige så høj grad fordi han har alderen til at være tutor - været en mangelvare, især da italieneren/sanmarineseren Alex Muratoris personlighed er "uambitiøs".  Skuffet



Vores sæson er starter rigtig fin - var lidt nervøs for, om vi kunne klare mosten i 2. sæson - men vi er virkelig kommet fint fra land. Med vores formidable 3. plads skulle vi spille i CL-gruppespil, fik en rimelig pulje - men stadigvæk nogle hårde kampe i vente.  Smiley


Men igen overrasker vi fodboldeuropa - sejr i første CL kamp og uafgjort efterfølgende.  Thumbs Up
Har ikke noget statistik på det, men tror det er første gang en sanmarineser spiller en CL kamp + første gang at en sanmarineser scorer et mål på så stor en scene.  Opstemt




Tager vi et kig på ligaen, ser det også glimrende ud. En 4. plads efter 10 kampe med 17 point ned til nedrykningsstregen (mit pejlemærke).
Har været 2 dumme pointtab pga. en indskiftning af Matteo Angelini. Forsvaret faldt fuldstændig sammen og vi gik fra 3-0 til 3-3. Han er ung og uprøvet - men tror stadigvæk på ham i det lange løb.  Wink




Prøvede lige efter CL kampen mod Sporting at snakke landsholdsplaner med Alex Muratori. Han har fra start sagt at han var i tvivl og ikke ville beslutte sig endnu. Men det var som om den kamp var med til at rykke lidt på ham. Pludselig ville han gerne snakke om emnet. Efter samtalen var han stadigvæk ikke helt overbevist - men få dage før næste landsholdssamling sagde han endelig ja til at repræsentere os.  Thumbs Up  Peace


Et valg han ikke kom til at fortryde, for i sin debut vælger han at kvittere med 2 scoringer, i en sejr 3-2 sejr over Litauen i National League. Kan vi rette lidt op på sin personlighed, går han en stor fremtid i møde på klubplan. Fra næste sæson er der 1 angriber der ikke vil/kan forlænge sin lejeaftale, da klubben der ejer ham vil give ham chancen. Så måske der sker en åbning der.  Rullende Øjne




Derudover har vi fået en glimrende start på denne udgave af National League. Et uafgjort resultat mod Aserbajdsjan efterfulgt af 2 sejre mod henholdsvis Makedonien og Litauen.


Hvilket har været med til at katapultære os højt op på verdensranglisten! En flot 96. plads er det blevet til.  Peace






Ses til næste youth intake!  Thumbs Up  Thumbs Up
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #26: 16 Sep 2018, 00:58 »

San Marino Calcio - Sæson 6 - Youth intake




Sæsonen har indtil nu været noget af en rutschebanetur. Så vinder vi nogle kampe - så taber vi nogle kampe - så spiller vi lidt uafgjort.  Rullende Øjne
I vores CL gruppe spillede vi os videre til EL igennem en fin 3. plads med 7 point - langt mere end forventet.  Peace
Omkring januar også frem til youth intake har vi til gengæld spillet os gevaldigt op. Vi vandt samlet 8-2 over AA Gent, men må nu formentlig se os slået af stærke Dortmund.  Ubeslutsom
I ligaen ligger vi på nuværende tidspunkt på en 3. plads - men der er kamp op pladserne, så alt over en 8.-10. plads er fint til mig.  Thumbs Up




Youth Intake er begyndt at blive en smule useriøst...  Grin
Har netop fået nye spillere ind - hvor Alan Casali skulle have potentialet til at blive én af de bedste i sin generation - FANTASTISK tænker man i første øjeblik, men så ser man at det er 4. gang jeg får et målmandstalent.  Grin
Den ene er min første målmand - den anden har dobbelt statborgerskab og er i tvivl om han vil repræsentere os, mens den tredje lige som den første er af ren sanmarinsk afstamning. Så hvis ham med dobbelt statsborgerskab beslutter sig for at spille for os, har jeg målmænd nok til de kommende 15-20 år.  Grin

Alan Casali er også den eneste brugbare fra dette års youth intake. Der er godt nok en højreback med potentiale til 2 stjerner, men ham skriver jeg kun kontrakt med fordi jeg håber han kan udvikle sig okay uden chance for spilletid.  Rullende Øjne







Kan så fortælle at vi nok engang har taget kvantespring på verdensranglisten. Alt dette fordi vi spillede en fantastisk National League turnering gruppe D.  Thumbs Up



Ses til afslutningen af sæsonen.  Peace
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #27: 16 Sep 2018, 16:58 »


San Marino Calcio - Sæson 6 - Afslutning




Så fik vi også afsluttet 6. sæson - og heldigvis endte den lige så godt som sidste sæson.  Peace
En fornem 3. plads blev det til i ligaen, mens en tredjeplads i CL fik os videre til EL. Dortmund blev dog endestationen.

   

Som en fantastisk overraskelse vandt vi dette års pokalturnering. Blev egentlig fuldstændig udspillet af Juventus i finalen, men vi var kyniske og vandt 3-0.  Thumbs Up





Økonomisk har sæsonen i europæisk fodbold også hjulpet klubben meget.
90 mio for at være i gruppespil. ca. 25. mio for 2 sejre + 1 uafgjort.
Så nogle gode indtægter på tilskuer, krydret med 215 mio for TV-penge for CL.  Hævet Øjenbryn




Året spiller blev igen Gunnar Björnsson. 25 mål og 9 assists i 37 kampe er mere end godkendt.  Peace
I vinterens transfervindue var der bud efter ham fra Everton, men de ville kun betale 190. mio, hvor jeg som minimum ville have 225. mio. Så håber han fortsætter i klubben efter sommerens vindue.  Ubeslutsom

Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #28: 16 Sep 2018, 19:07 »

Så begynder fodboldeuropa at ligge mærke til San Marinos voksende talentmasse.
Fik et rigtig fornemt bud på den sanmarinske målmand Nicola Carlini af Manchester City.
90 mio + 40% af fortjeneste af næste salg + leje ham retur til os for den kommende sæson. Var meget i tvivl om jeg skulle sælge ham, men han er nok i top to af de bedste spillere for San Marino - så synes det var bedre at sikre hans fortsatte udvikling ved at beholde ham.  Rullende Øjne
Det var han ikke helt tilfreds med, så vi blev enige om at jeg ville sige ja hvis buddet kom op på 145 mio. Så nu venter jeg og ser hvad der sker.  Wink

Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FoxGe - San Marino Challenge
« Svar #29: 17 Sep 2018, 10:27 »

Tror det er meget fornuftigt at du har beholdt målmanden. Tvivler på at han bliver 1. målmand i City og du kan meget nemt ende ud med kun at få i alt 35,25 mio kr for ham. Som du selv skriver er jeg enig i at han sandsynligvis udvikler sig bedst ved at beholde ham.
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010