home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 377 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  FFM18: Make United Great Again!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: FFM18: Make United Great Again!  (Læst 5273 gange)
aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
FFM18: Make United Great Again!
« : 24 Aug 2018, 08:27 »

FFM18: Make United Great Again!

Nu er det efterhånden mange år siden Fergie gik på pension, og Manchester United har ikke lignet skyggen af sig selv på trods af, de i gennemsnit har spenderet over en milliard kroner pr sæson siden.
Mit mål er at gå ind og få fat i de rigtige spillere og fjerne eventuel dødvægt, så United stilmæssigt begynder at ligne sig selv og samtidig kommer til at spille med om alle fire titler.

Som I kan se af overskriften, spiller jeg i Football Manager Mobile 2018, men det gør ikke historien mindre interessant.

Jeg er ikke selv Manchester United-fan, men har oplevet dem fra deres allerbedste side, og den skal genfindes!

Glory, glory Man United.
« Seneste Redigering: 24 Aug 2018, 10:05 af aien » Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FFM18: Make United Great Again!
« Svar #1: 24 Aug 2018, 09:18 »

Signings

Jeg husker altid United som et hold med fart og bredde med gode, offensive backs og fløjspillere.
Derfor havde jeg udset mig en stjerne til hver back og en højrekant.

Portos spændende, offensive backs måtte jeg simpelthen købe for at skabe noget mere fart og dynamik til holdet. Derudover hentede jeg også meget omtalte talent, fløjspilleren Leon Bailey fra Leverkusen.
 
Alle tre spillere røg direkte ind i startopstillingen. Min stil som manager er lidt Del Bosque-agtig: Hold spillerne glade. Og det gør jeg ved at spille mine bedste spillere på deres bedste position samt at rotere, så alle får spilletid.

Sanchez er derfor kommet ud på venstrefløjen, Rashford på toppen, og Pogba i sin favoritrolle advanced playmaker på den centrale midtbane.

Jeg foretrækker Bailly i stedet for Smalling, men han har haft en skade i løbet af preseason. Nu hvor vi taler om Bailly, er både ham og Rashford utilfredse og søger nye udfordringer, på trods af, at de er med i mine planer og har spillet hver kamp fra start i preseason, når de ikke har været skadet.

Vi må se, om de når at blive solgt.



[float=right]
[float=right]
[float=right]
 
« Seneste Redigering: 24 Aug 2018, 10:16 af aien » Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FFM18: Make United Great Again!
« Svar #2: 24 Aug 2018, 10:01 »

God preseason - skuffende Super Cup

Det var bestemt ikke nogen nem preseason, bestyrelsen havde planlagt for Manchester United. Der skulle kæmpes mod storhold som Arsenal, Juventus og Dortmund.

Det lykkedes dog United at vinde ALLE kampe i preseason, og endda nogle af dem på overbevisende måde:



United tog deres gode form med til Super Cup-finalen mod Real Madrid. Det var en jævnbyrdig kamp, hvor De Røde Djævle førte både 2-0 og 3-2, men det endte altså med en 5-3 sejr de Galaticos. Det var en kamp, United var skuffede over at tabe, men stolte over at spille lige op med verdens bedste fodboldhold. Der var håb forude.


« Seneste Redigering: 24 Aug 2018, 10:06 af aien » Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FFM18: Make United Great Again!
« Svar #3: 24 Aug 2018, 10:42 »

Sejr på Anfield

Er der noget bedre tidspunkt at blogge på end lige efter en sejr på Anfield?
Holdet leverede en suveræn indsats og vandt takket være mål i første halvleg af Mata og Martial, der er ved at spille sig ind i varmen.
Rashford har mistet sin plads til Lukaku grundet dårlig moral og dårlig indsats.

Det ser rigtig fornuftigt ud, og vi topper tabellen efter fem kampe.




I Champions League er vi kommet i gruppe med Bayern, Besiktas og Salzburg. Første kamp endte desværre 1-1 hjemme mod Bayern trods dominans. Vi kommer selvfølgelig videre fra gruppen, men det kan blive svært at blive 1'er nu.
Logged

aien
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FFM18: Make United Great Again!
« Svar #4: 25 Aug 2018, 13:52 »

Knuste hjerter i Liga Cuppen

Der var knuste hjerter i den røde del af Manchester efter onsdagens Lige Cup semifinale mod naboerne, Manchester City. United havde vundet første opgør på Old Trafford med 3-2, men tabte 2-1 i returopgøret og blev dermed slået ud på reglen om udebanemål. Det var et meget jævnbyrdigt opgør, der også måtte gå i forlænget spilletid.

Til gengæld vandt De Røde Djævle deres Champions League gruppe overlegent, er stadig med i FA Cuppen, og fører Premier League med otte point ned til forfølgerne.

Januar-vinduet er næsten lukket, og der er købt to spillere fra spansk fodbold. Offensivspillerne Luis Muriel og Iker Muniain. Den ene handel var en byttehandel, der sendte utilfredse Marcus Rashford den anden vej (til Sevilla).

Til glæde for alle United-fans er Scott McTominay begyndt at spille mange kampe og præsterer rigtig fint. Én af sæsonens hidtil bedste spillere er Juan Mata, der spiller helt fantastisk på den offensive midtbane. Mata er en type, de fleste fodboldelskere kan lide, men som siden skiftet fra Chelsea ikke har fundet samme niveau, som han havde i London-klubben. I denne sæson præsterer han altså - til stor glæde for hans manager.

Til sommer skal vi dog ud og finde en type, der kan aflaste Mata lidt. Lige nu er det kun Lingaard - hans bedste rolle er tilsyneladende offensiv midt. Men jeg synes, han skal være bedre i pasning og kreativitet, før han kan blive en rigtig god OM á la Mata.

« Seneste Redigering: 25 Aug 2018, 13:54 af aien » Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010