home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 378 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: San Marino challenge  (Læst 21893 gange)
PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #45: 14 Sep 2018, 11:14 »

Nr. 2 i Serie A! Endnu en gang er det en dårlig sæsonstart, der koster mesterskabet. 23 sejre, 1 uafgjort og et nederlag i de sidste 25 kampe - men alligevel slutter Juve 3 point foran. Nu må det snart være tid til at tage det sidste skridt... For tredje år i træk sender Manchester City mig ud af CL. Så champions league succes er der ikke meget af. 2030/31 sæsonen må være Serie A året - jeg prøver at få smidt et par billeder op af mine profiler på holdet (da jeg forventer jeg har mesterskabsholdet klar nu!). De sidste 3 sæsoner er der handlet for 3,5 mia - en angriber i Barcelona er hentet til en milliard og en midtbane i Paris for lige knap 900 millioner.

Stadionet er efter 6-7 års forsinkelse endelig færdig. Så nu er der plads til 20.000.

« Seneste Redigering: 14 Sep 2018, 11:16 af PGReimer » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #46: 15 Sep 2018, 21:37 »

Har man mulighed for at se et screenshot af de 3 bedre spillere på landsholdet?  Smiley
Selvom jeg har de sanmarinesiske klubber med og der kommer regens ved dem, er der ikke kommet noget brugbart fra deres side.  Rullende Øjne
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: San Marino challenge
« Svar #47: 16 Sep 2018, 01:20 »

Så... Det her skete lige.



I øvrigt min tredje sejr over landsholdet efter to sejre på 2-1 over Kosovo i Nations League. At vinde over et hold som Finland i en kvalkamp efter blot halvandet år, var dog ikke noget jeg havde regnet med. Wow.

På klubplan endte første sæson med oprykning. Jeg sikrede mig førstepladsen med en sejr over Vis Pesaro i sidste spillerunde. De førte ellers med et enkelt point inden. Gyserafslutning.

Her i anden sæson består hele min start-11'er af lejesvende. De gør det til gengæld godt. Serie B venter lige om hjørnet, tror jeg.



Francioni er den bedste spiller jeg har fået i mine to foreløbige youth intakes. 10 landskampe og fem mål er mere end godkendt. I klubben spiller han ikke fast, men får en indskiftning sommetider. Nærmer sig Andy Selvas all time topscorer rekord på otte mål. Tror dog at Fabio Tommasini, der er på syv mål nu, tager den først. I længden tilhører den dog Francioni. Ingen tvivl der.
Logged

Isolation

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #48: 16 Sep 2018, 14:15 »

Så... Det her skete lige.



I øvrigt min tredje sejr over landsholdet efter to sejre på 2-1 over Kosovo i Nations League. At vinde over et hold som Finland i en kvalkamp efter blot halvandet år, var dog ikke noget jeg havde regnet med. Wow.

På klubplan endte første sæson med oprykning. Jeg sikrede mig førstepladsen med en sejr over Vis Pesaro i sidste spillerunde. De førte ellers med et enkelt point inden. Gyserafslutning.

Her i anden sæson består hele min start-11'er af lejesvende. De gør det til gengæld godt. Serie B venter lige om hjørnet, tror jeg.



Francioni er den bedste spiller jeg har fået i mine to foreløbige youth intakes. 10 landskampe og fem mål er mere end godkendt. I klubben spiller han ikke fast, men får en indskiftning sommetider. Nærmer sig Andy Selvas all time topscorer rekord på otte mål. Tror dog at Fabio Tommasini, der er på syv mål nu, tager den først. I længden tilhører den dog Francioni. Ingen tvivl der.

God start med klubben - smid da bare det hele i en ny tråd - så vi kan følge hele rejsen kronologisk  Peace  Thumbs Up
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #49: 17 Sep 2018, 12:46 »

Efter 14 sæsoner er Serie A titlen kommet i hus! Så nu er det Champions League der skal jagtes - inden jeg måske forsøger at se hvad landsholdet kan tages til. San Marino lå nr. 1 fra start til slut - dog holdt det hårdt de sidste 10 runder. Med 10 runder tilbage havde jeg et forspring til Inter på 15 point. Og slutter efter 38 runder á point med Inter, men ender som nr. 1 med både bedre indbyrdes og målforskel.

Holdets helt store profil var Francisco Javier Serrate -->



Serrate blev købt for en milliard og sprængte banken - og var den helt store satsning til Serie A trofæet. De øvrige profiler for sæsonen smider jeg billeder op i et særskilt indlæg, for at gøre det lidt mere overskueligt. Trofæet har kostet på økonomien, da sæsonen sluttes af med et underskud på 711.821.370 kr. Men efter 14 sæsoners plus var der råd til det. Spillerlønningerne er stukket af, og har en reserve spiller, som løber rundt til 1.4 mil om ugen - så lidt økonomisk oprydning skal sommerpausen bruges på.
« Seneste Redigering: 17 Sep 2018, 12:53 af PGReimer » Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #50: 17 Sep 2018, 12:53 »

Holdets profiler:

Francisco Javier Serrate


Yair Pesce


Dino Pereira



Manolo Díaz


Richard Alexandre


Rafael Anselmo




« Seneste Redigering: 17 Sep 2018, 12:59 af PGReimer » Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #51: 17 Sep 2018, 13:01 »

Har man mulighed for at se et screenshot af de 3 bedre spillere på landsholdet?  Smiley
Selvom jeg har de sanmarinesiske klubber med og der kommer regens ved dem, er der ikke kommet noget brugbart fra deres side.  Rullende Øjne

Alle mine større talenter vælger Italien frem for San Marino grundet dobbelt nationalitet. Og det er umuligt at få dem til at vælge San Marino - selvom jeg prøvet at udtage dem fra start af. Chancen for at spille for Italien vil de ikke misse  ticked off

Så landsholdet er ikke nævneværdigt. Mit seneste youth intake havde et par spillere, som kun har San Marino som nationalitet. Så forhåbentlig kan de gøre landet lidt mere attraktivt. Så de største talenter gider at spille for landet.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #52: 17 Sep 2018, 13:09 »

Oplever samme problem med dobbelt statsborgerskab - har været så heldig at én af dem om bestemte sig. Resten af mine stjerner for landsholdet har kun San Marine som statsborgerskab. Rullende Øjne
Har efterhånden en stabil målmand på 19 år + en forsvarsspiller der efterhånden ville kunne gøre sig i de fleste topklubber. De ville helt sikkert ikke have valgt os - selvom vi lige nu er omkring 70.-85. plads på ranglisten  Ubeslutsom
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010