home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23288
  0 Brugere, 485 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: pedenmedroden
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  San Marino challenge
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: San Marino challenge  (Læst 21966 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino challenge
« Svar #15: 23 Aug 2018, 07:50 »

Super sæson! Trods alt! Flot med EL sejr Smiley

Træls der ikke kommer nogen nye super talenter, du må investere i træningen og ungdommen igen igen. Husker du at investere i scoutningen, så de får fat i alle talenterne i området!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #16: 23 Aug 2018, 09:25 »

Super sæson! Trods alt! Flot med EL sejr Smiley

Træls der ikke kommer nogen nye super talenter, du må investere i træningen og ungdommen igen igen. Husker du at investere i scoutningen, så de får fat i alle talenterne i området!

Alt bliver opgraderet hver gang det bliver tilladt. Men de kan stadig forbedres lidt. Ellers må der laves en Qatar og finde spillere, som kan skifte nationalitet Wink
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #17: 23 Aug 2018, 17:21 »

Kunne du ikke ligge nogle billeder op af dine talenter?  Rullende Øjne
Var selv igang med challengen engang - men kan ikke få en mod til at virke...
Hvilken bruger du?  Smiley
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #18: 27 Aug 2018, 09:52 »

Kunne du ikke ligge nogle billeder op af dine talenter?  Rullende Øjne
Var selv igang med challengen engang - men kan ikke få en mod til at virke...
Hvilken bruger du?  Smiley

Jeg har nok lavet den fejl at jeg ikke har den sanmarinesiske liga med, men blot har udvidet til Serie D. For jeg kan læse mig til rundt omkring, at der selvfølgelig kommer langt flere talenter - når man tilføjer 15 hold, som også spillere i San Marino. For lige nu er jeg ret alene om at skyde talenter af til landsholdet.  ticked off Lidt sent tidspunkt jeg fandt ud af det, og nu når det går så godt på klubniveau, starter jeg ikke forfra  Peace Jeg er lige noget til næste youth intake, og nu begynder der at komme lidt interessante spillere. Størstedelen af mine spillere er dog italienske statsborger, og har San Marino som anden nationalitet. Min plan er dog at få overtaget landsholdet nu, så jeg kan få udtaget spillerne - og låse dem til San Marino. Jeg er kommet på arbejde uden mit save, så jeg smider billeder op en gang senere.
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #19: 28 Aug 2018, 17:41 »

Ja det er ærgerligt  Skuffet

Hvilken mod bruger du? Og hvor har du hentet den?  Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #20: 28 Aug 2018, 21:47 »

PGReimer rigtig mange som har fuldført denne challenge tidligere har blot haft den italienske liga og ikke tilføjet san marino.
I såfald ville der ligger en endnu større challenge med at være en klub fra den liga, og vinde CL.
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #21: 29 Aug 2018, 10:42 »

PGReimer rigtig mange som har fuldført denne challenge tidligere har blot haft den italienske liga og ikke tilføjet san marino.
I såfald ville der ligger en endnu større challenge med at være en klub fra den liga, og vinde CL.

Den helt rigtige challenge er vidst at vinde VM. Og det har jeg læst mig til er ret umuligt, uden den sanmarinesiske liga - da jeg lige nu er ene klub om at udvikle spillere til landsholdet. Og som det er lige nu, er halvdelen af dem jeg udvikler italienere...  ticked off
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #22: 29 Aug 2018, 11:01 »

Ja det er ærgerligt  Skuffet

Hvilken mod bruger du? Og hvor har du hentet den?  Smiley

https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1280316110&searchtext=italian+league

Inden du ligger for mange timer i et save, så prøv lige at oprette en manager uden job, og gå på ferie et år. For jeg gav filen til en anden, og han nævnte noget om kampene i anden sæson ikke blev loadet. Mit har dog virket helt uden problemer, og selvom filen har mange flere rækker med, har jeg kun taget til Serie D (alene i Serie D er der 9 rækker).

Er det talenterne fra San Marino eller bare generelt de regens jeg har i truppen?
« Seneste Redigering: 29 Aug 2018, 12:57 af PGReimer » Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #23: 29 Aug 2018, 19:14 »

Har prøvet at springe frem til 2. sæson, ser ud til alt skulle virke  Smiley
Så starter nu + jeg har brugt "advanceret" indstillingen til at få de san marinske klubber med  Peace

Måske der kommet en tråd herinde  Thumbs Up
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #24: 30 Aug 2018, 13:06 »

Har prøvet at springe frem til 2. sæson, ser ud til alt skulle virke  Smiley
Så starter nu + jeg har brugt "advanceret" indstillingen til at få de san marinske klubber med  Peace

Måske der kommet en tråd herinde  Thumbs Up

Kun måske den kommer? Jeg skulle også selv lige rykke op fra D til C før jeg ville starte min tråd  Grin

Min erfaring er at du bør fokusere på lejeaftaler indtil du en gang har etableret dig i Serie A. Der er masser klubber hvor der du kan leje spillere gratis. Og når du er i Serie B, så er det bare om at finde lejeaftaler hos Juventus, Napoli, Milan, Inter, Atalanta og Roma. Evt. se om der er spillere som er sat til leje og hvor kontrakten udløber om et år - så de kan tages på en fri transfer og så på den måde få lidt "faste spillere" ind i truppen. Og så har en smal diamant fungeret godt for mig, for så kan man klare sig med en mindre trup.
« Seneste Redigering: 30 Aug 2018, 13:24 af PGReimer » Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #25: 30 Aug 2018, 16:26 »

Sæsonen starter med San Marinos klart størstesalg i historien - Vigolo afsted til Liverpool for 580 mil. City bød sig også på banen og nappede en af mine spillere for 260 mil. Et par spiller røg ud grundet oprydning i truppen, og i alt blev der solgt for 1,1 milliard!. Hermed var jeg klar til regens jagt! 620 millioner blev skudt af på diverse regens spillere. Især en angriber fra Sassuolo - Ekwalla - ser virkelig spændende ud. Kristoffer Ajer og Martin Ødegaard er hentet ind af spillere, som I kender. Ajer skal ned og styre opspillet fra det centrale forsvar. Og Ødegaard skal ind og gøre det bedre end Victor Jensen gjorde det.

Pokalturneringen har jeg ikke haft den store succes med, udover et at årene i Serie B. Her var det endnu en hurtig exit. Europa League sendte Arsenal mig ud af i semien. Europa League var jeg endt i gennem en 3. plads i CL gruppespillet - Paris og Barcelona var for stærke, selvom det startede med en 3-1 sejr hjemme mod Barcelona. En tredjeplads i ligaen, Juventus tog min andenplads på sidste spilledag. Á point men de var bedre indbyrdes. Inter stak af med 10 sejre i de 10 første og vandt ligaen md +20 point. Ekwalla ender sæsonen som Serie A og VM topscorer - nu skal City bare holdes væk fra ham... Skuffet
Logged

FoxGe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #26: 30 Aug 2018, 17:32 »

Har man ikke overraskende gode faciliteter i den mod?  Smiley

Fundet en mod hvor faciliteterne er meget dårlige, så man virkelig får en udfordring med at få gode talenter  Smiley

Men tror der kommer en tråd når jeg er lidt højere oppe  Smiley
Logged

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #27: 30 Aug 2018, 20:49 »

Har man ikke overraskende gode faciliteter i den mod?  Smiley

Fundet en mod hvor faciliteterne er meget dårlige, så man virkelig får en udfordring med at få gode talenter  Smiley

Men tror der kommer en tråd når jeg er lidt højere oppe  Smiley

Ved ikke hvad jeg startede med, men har nok opgraderet ungdoms 6 gange og trænings 5 gange. Og nu kan de ikke opgraderes mere.

De sidste to sæsoner har jeg opgraderet ungdoms 3 gange. Så helt gode har de ikke været Peace
« Seneste Redigering: 31 Aug 2018, 09:01 af PGReimer » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: San Marino challenge
« Svar #28: 31 Aug 2018, 08:39 »

Flot sæson igen Smiley Dejligt!

Ingen egne talenter på vej frem?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

PGReimer
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: San Marino challenge
« Svar #29: 31 Aug 2018, 09:02 »

Flot sæson igen Smiley Dejligt!

Ingen egne talenter på vej frem?

Jeg har to der kan blive rigtig gode. Den ene skal jeg dog få overtalt til at vælge Italien fra  Grin
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010