home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 412 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Hemel Hempstead Town
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hemel Hempstead Town  (Læst 2490 gange)
Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Hemel Hempstead Town
« : 04 Maj 2018, 20:55 »

Jeg har spillet Football Manager i mange år - faktisk helt tilbage til det hed Championships Manager 97/98. I de første mange år foregik spillet typisk i den bedste engelske række med et af topholdene, mens jeg i de senere år har været tiltrukket af udfordringer i italiensk fodbold - også her i den bedste række.

Således kan jeg ikke påstå, at jeg nogensinde har været varigt tiltrukket af LLM. Jeg har forsøgt flere gange, uden held. Som regel går jeg død i det og ender tilbage på mit tradionelle spor. Dog med en enkelt undtagelse. Det er en del år siden, da FM's match engine stadig var 2D. Jeg startede op med Harrogate Town i den regionale conference league. Jeg rykkede op i første sæson med et angreb bestående af Carl Barkely på 193 cm. samt lille lynhurtige Jermaine Jones, som blev ligaens topscorer.. Ingen af dem var fantastiske fodboldspillere, men begge havde de fysiske atributter, som er essentielle i de lavere rækker. Jeg nåede yderligere en halv sæson i Harrogate, inden større udfordringer kaldte. Wycombe lå ubehjælpeligt sidst i League Two og havde brug for en manager, som havde fået succes med få midler. Og med en mirakuløs redningsaktion, der blandt andet indebar en 4-5-1-drillo-taktik, lykkedes det at redde Wycombe fra nedrykning. Her var jeg i yderligere to sæsoner med en tabt playoff-finale at tilføje. Herefter kaldte Bristol City, som netop havde fået en ny, rig boliviansk ejer. Ejeren havde skudt store penge i klubben i forhold til, at det var en League One-klub. Jeg rykkede op i suveræn stil og landede den efterfølgende sæson i midten af Championship. Herefter kaldte Plymouth, som havde en del kasserede Man Utd.-talenter i truppen. Klubben lå lige under Play-off-pladserne. Jeg lykkedes i første sæson at få dem i Play-off og landede dem året efter på en 6. plads i Premier League.

Her sluttede eventyret. Der kom et nyt FM på markedet og mit forhold til LLM er aldrig blevet det samme igen. Måske fordi jeg følte, at det var svært at genskabe oplevelsen fra ovennævnte spil, som nok har været det mest tilfredsstillende spil, som jeg nogensinde har haft.

Nu er det tid til at prøve igen. Jeg kan desværre ikke garantere, at det vil vare ved. Måske falder jeg om kort tid tilbage til et italiensk hold a la Lazio eller Fiorentina. Men jeg håber, at jeg kan holde fast denne gang og genskabe den samme tilfredsstillelse.

Hemel Hempstead Town har nu fået en ny manager.

Hvad er Hemel Hempstead for en størrelse?
Hemel Hempstead er en nordvestlig forstadsby til London - beliggende en tand længere ude end Watford. Byen har været i en rivende udvikling siden 2. verdenskrig og har nu cirka 95.000 indbyggere. Byens lokale fodbold, Hemel Hempstead Town FC, ligger en National League South og har aldrig været højere oppe i ligasystemet. Holdet er semi-professionelt og spiller sine hjemmekampe på Vauxhall Road.

The Tudors
Klubbens kælenavn er "The Tudors" og i klublogoet er der afbildet en mand. Manden er et portræt af Henry VIII, som var den anden monark af Tudor-slægten i England. Som konge af England blev han mest kendt for sine seks ægteskaber, hvoraf hans skilsmissen fra hans første kone blandt andet førte til brud med den katolske kirke og dermed reformationen af England.
Der udover var han kendt for sine mange henrettelser af tidligere rådgivere, som af forskellige årsager faldt i unåde hos kongen.
I 1539 blev byen opgraderet fra værende en landsby til nu at være en "markedsby" med ret til blandt andet at holde et ugentligt marked. (indtil da var borgerne i byen tvunget til at tage til markeder i andre byer)
Desuden rygtes det, at byen var et af kongens foretrukne opholdssteder under hans ægteskab med Anne Boleyn (som iøvrigt også lagde navn til West Hams gamle hjemmebane, Boleyn Ground).
Historien om Henry VIII kan man selvfølgelig læse om på nettet, men hans liv er også skildret i TV-serien, Tudors, som man kan se på flere streamingtjenester.

Hvorfor Hemel Hempstead?
Da jeg skulle vælge hold, var det vigtigt at det pågældende hold havde potentiale. Potentiale kommer typisk med opland - og som forstad til London, så må man sige, at klubben har et kæmpe opland. Der udover var det vigtigt, at klubben havde en sjov eller spændende historie at fortælle. Og her er forbindelsen til det engelske kongehus selvfølgelig spændende. Kan man gøre klubben til "den engelske kongeklub"?
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hemel Hempstead Town
« Svar #1: 07 Maj 2018, 07:52 »

Fed optakt til en klubtråd Smiley Jeg er fan! - Håber du holder ved, da jeg selv er stor fan af LLM spil Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010