home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 326 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: FmFreaks.dk
| |-+  Konkurrencer
| | |-+  Blogkonkurrencer
| | | |-+  Kategori: Blogkonkurrencen 2018
| | | | |-+  Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top  (Læst 16300 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #15: 14 Apr 2018, 12:24 »

Hvordan står det ellers til i Wolverhampton?? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Wester
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #16: 14 Apr 2018, 13:26 »

Ja blogkonkurrencen er ikke en sprint men et maraton. Det ser vi hvert eneste år. 10 indlæg så hurtigt er fint men det er bedre at spare på kræfterne og så sprede de indlæg over flere dage. 10 indlæg passer med 10 dage i min verden. 1 indlæg om dagen er passende.
« Seneste Redigering: 14 Apr 2018, 13:28 af Wester » Logged

Var der nogen der sagde nørd?

Årets bruger 2012, 2013, 2014
Årets blog 2014
Blogmester 2014, 2022

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #17: 14 Apr 2018, 14:56 »

Ja blogkonkurrencen er ikke en sprint men et maraton. Det ser vi hvert eneste år. 10 indlæg så hurtigt er fint men det er bedre at spare på kræfterne og så sprede de indlæg over flere dage. 10 indlæg passer med 10 dage i min verden. 1 indlæg om dagen er passende.

Jeg er helt enig - det giver bare også noget at man har været med i det meste af/hele perioden! Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Chul
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #18: 15 Apr 2018, 21:17 »


Alle billeder er linket med kursiv og understreget.


1: PL
Barslen er slut og efter en tid med masser af baby, arbejde og andet godt, blev der endelig tid til at spille lidt FM18 igen. Sæson 3 er halvvejs igennem og Wolves overpræsterer endnu en gang.
Stillingen i PL leder hen imod sidste års ditto, hvor City også var stukket af fra et resten af ligaen. 19 kampe uden nederlag vidner om et stærkt hold, som det godt kan være svært at få titlen fra indenfor min tidsramme. Jeg kan dog bare endnu en gang glæde mig over at Wolves blander sig i toppen og efter en solid forårssæson med imponerende sejre hjemme over Chelsea og Liverpool. Kun et rigtig skuffende nederlag hjemme mod Bournmouth på 0-1 og 1-1 hjemme mod Burnley kan tage lidt af glæden. Med to sejre i de kampe havde det set noget mere realistisk ud at fange City. I stedet må det blive til endnu et år, hvor vi forsvarer 2.pladsen. Men det er vidst også fint i anden sæson i PL.

2: Cupperne
De tre cup-turneringer vi deltager i er Carabao, FA og CL. FA-cuppen er endnu ikke startet men Cardiff er trukket hjemme i første runde. I denne sæson spiller rotationsspillerne cupturneringerne, og derfor er det også yderst overraskende, at vi formåede at gå videre fra CL-gruppen med stærke hold som Atl. Madrid, Napoli og Lyon. Vi gik komfortabelt videre, og vi kunne have vundet gruppen med X2 i sidste runde mod Atl Madrid, men skæbnen ville det anderledes. Et 2-1 nederlag og mægtige PSG venter i første playoff-runde. Især unge Geubbels gjorde sit til at vi endte gruppen med 3 sejre, 2 uafgjorte og 1 nederlag 5 kampe, 5 mål og 3 assists taler sit tydelige sprog om et ungt talent, som forhåbentlig er fremtidens mand i Wolves.
Carabao-cuppen er indtil videre også gået bedre end forventet. Endnu en turnering, hvor reserverne spiller, og hvor 17-årige Lonergan også har fået 2(1) kampe. En spiller, som jeg stadig ikke er helt sikker på har hvad der skal til for at blive god nok til PL. Resultatmæssigt er det blevet til sejre over meget stærke hold som City, Leicester og Chelsea. Yderst godkendt. I semifinalen skal vi møde West Ham over to kampe.

3: Transfervinduet
Transfervinduet bød på mange store transfers. Personligt står røverkøbet af Martial selvfølgelig, som sæsonens transfer. Med 14 kampe, 10 mål og 7 assists har Martial været intet mindre end fortræffelig på venstrekanten.
Derudover har de to Manchester-klubber været mest aktive på markedet, og jeg må desværre indrømme, at City har været klart bedst af de to. Især Kane og Savic er to verdensklassespille re.
Uniteds handler er noget mere blandede. Dybala og Belotti er selvfølgelig to spillere, jeg meget gerne ville have i Wolves, men salget af Pogba kan ikke undgå at efterlade et tomrum. Nainggolan kan næppe udfylde det hul.

4: Næste update
Der går forhåbentlig ikke lige så lang tid før næste update kommer. Jeg regner med at vi se igen til sæsonens nye regens.
Logged

Chul
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #19: 21 Apr 2018, 17:59 »


Alle billeder er linket med kursiv og understreget.


1: Resultater
2 måneder er gået siden sidste update og der er blevet spillet en del kampe med blandede resultater. I Premier League ser det rigtigt godt ud. City har ikke haft den bedste periode og sørme om ikke vi har indhentet dem siden nytår! Med 11 kampe tilbage er stillingen helt åben om mesterskabet, hvor vi er stukket af fra United på 3. pladsen. Af store resultater skal selvfølgelig nævnes 4-3 sejren over City. En sejr der kom i hus efter at have været foran 3-0 og indenfor 4 minutter næsten havde smidt igen. Heldigvis har super-signingen Chamberlain været helt suveræn og fik også i denne kamp reddet os i det 89. minut. Heldigvis, da der næsten var røget en mus Wink
I cup-turneringen var vi ellers nået hele vejen til semi-finalen med reserverne og efter første kamp, hvor vi vandt 5-1 troede jeg egentlig den var hjemme, men et rigtigt pinligt nederlag på 6-1 satte en bræt stopper for drømmende om en cup-pokal. En kamp, hvor vi overhovedet ikke mødte op på noget tidspunkt i kampen.
FA-cuppen blev også en kort fornøjelse, da vi tabte 2-0 ude til Brentford efter et dumt rødt kort til Jota.
CL blev til 1-1 hjemme mod PSG i første kamp, som var en af de  kampe, som kun findes i FM-verdenen. Martial og Neves begge skadet i kampen med tvungen udskiftning og efterfølgende to spillere skadet efter kampens afslutning...

2: Top spillere
Som man kan se er vi hårdt ramt på skadesfronten. Tre top-performere er ude og vi er også hårdt ramt på backpladserne, hvor både Emersen og Nissen er ude med skader og man må bare sige at hverken Douglas eller Doherty er niveauet til PL og CL. Forsvaret skal helt klart forstærkes til sommer.

3: Youth Intake
Årets højdepunkt. Årets Youth Team er ikke fyldt med nye Ronaldoer, men et par spillere har dog lidt potentiale.
Okafur er en lille ung gut som spiller på den offensive centrale midtbane. Med den rette tutoring kan jeg godt se ham, som en fremtidig playmaker.
Cook er næste unge gut, som jeg i fremtiden sagtens kan se løbe op og ned af højre wing. Han er hurtig, dribblestærk og med en god determination.
Sidste mand er Ryan Green. En spiller med et godt blik for spillet, men som holder sig til pasninger og ikke så meget dribbleri.
Endnu et år uden det helt store talenthold...

4: Næste update
Næste update kommer ved sæsonafslutningen. Hvornår det bliver vides ikke. Forhåbentlig snart. Spændende om vi kan holde på i toppen af PL. Forventer et hurtigt exit af CL, især når spillere som Martial, Alena, Neves er ude af returen...
Logged

Chul
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #20: 22 Apr 2018, 22:20 »


Alle billeder er linket med kursiv og understreget.


1: Resultater
Det bliver en kort update. For skuffelsen sidder stadig i mig efter at mesterskabet glippede i sidste runde af PL... Med en runde tilbage lå vi med 1 point ned til Manchester City og kunne selv afgøre det ude mod Tottenham. Desværre blev det til et 2-1 nederlag, mens City hjemme vandt 1-0 og Chelsea. Stillingen er mildest talt deprimerende efter det lykkedes os at hente City efter en flot Forårssæson.
Vi røg som ventet ud af CL efter et nederlag til PSG i returen, så alle kræfter kunne bruges i PLs sidste kampe. Flotte sejre ude mod Chelsea og Arsenal gjorde, at jeg faktisk havde tro på tingene inden sidste runde.
Vi må prøve igen næste år, hvor sommersæsonen forhåbentlig byder på en masse defensive transfers.

2: Stadion
Eneste positive ting er at bestyrelsen endelig gik med til at udvide stadion. Når udvidelsen står færdig vil kapaciteten være oppe på 46.000.
« Seneste Redigering: 22 Apr 2018, 22:24 af Chul » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #21: 23 Apr 2018, 09:36 »

Øv, hvor træls med sådan en afslutning på en ellers flot sæson!

Er sikker på at du kommer op på hesten til nsæte sæson, og får hentet det mesterskab!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Chul
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #22: 28 Apr 2018, 22:38 »


Alle billeder er linket med kursiv og understreget.


1: Sæsonforventninger
Op til sæsonstarten måtte jeg sande, at jeg nok blev nødt til at tage en sæson, hvor fokus lå udelukkende på Premier League. Truppen var nemlig ikke specielt balanceret i forhold til spillere af egen avl, og det var faktis kun Gibbs-White, som var trænet af klubben. Geubbels tager samme status efter denne sæson, men det vil stadig give problemer senere i savet. Især taget i betragtning, at der også kun er 6 spillere som er trænet i England.
Derfor måtte der ske noget og udover en kæmpetransfer er de fleste penge gået til unge talenter. Fire unge talenter købt ind, hvoraf to skal have spilletid i år, mens de sidste to først kommer til Wolves, når de bliver gamle nok. Det er naturligt nok en forringelse af bredden, men et nødvendigt onde for at sikre langvarrig succes.

2: Transfers
Årets Transferkampagne bød på en kæmpe transfer. Andreas Christensen behøver næppe nogen introduktion, men 520 millioner for en centerforsvar vidner også om, at prisen for home-grown spillere er højere end for andre spillere på samme niveau. Laporte blev f.eks. transferlistet i City for 375mil og Hoedt blev transferlistet i PSG for omkring 300 mil. AC er dog en gammel favorit ligesom Neves og Ajer og han tæller som home-grown fra England. Med indkøbet af AC kom Boly desværre i overskud og hentet blev skippet af til Schalke. Den eneste grund til at Conor Coady og Ryan Bennett ikke blev solgt var deres home-grown status... Ingen tvivl om, at Boly er bedre.
Udover AC blev også Andrew Robertson hentet i Liverpool for 85 mil. Venstrebacken er minimalt bedre end Emerson, men meget bedre end Douglas, som blev sendt Frankrig. En klar forstærkning på venstrebacken, og til prisen får man næppe noget bedre.
Og nu til de unge ulve. 17-årige Stefano Meert har egentlig sin naturlige position i centerforsvaret, men planen er, at omskole ham til defensiv midt. Han mangler nogle åbenlyse stats for at kunne gøre sig i forsvaret, men med den rette træning kan han blive en dygtig defensiv midt. Planen er, at lægge på hans passing og strength de næste par år og se om, det er nok. 17 millioner er en flot pris for så godt et talent.
Næste spiller er en 18 årig højre back fra Rangers i Skotland. Neil Allison har nogle rigtig fine fysiske stats, men skal lægge på i sine defensive stats og sin positionsevne. Dog ingen tvivl om, at han har talent. Nok talent til at Doherty blev sendt til Sunderland på lån. Der var desværre ingen der ville købe ham... Forståeligt nok.
Sidste talent skifter først til Wolves i midten af sæsonen. Svenske Jakob Berglund har jeg mine tvivl om, men til 3.5 millioner kan man godt give ham chancen. Endnu et fysisk pragteksemplar, som af stats minder lidt om Benkovic.

3: Premier League
Jeg er lige gået ind i 2021 og Premier League er gået fremragende indtil videre. Stillingen viser Wolves på toppen med 15 sejre, 3 uafgjorte og 3 nederlag. Endnu en gang er City holdet, der skal slås for at blive mester, men både Liverpool og Chelsea hænger på i toppen. Manchester United er gået helt i stå og på trods af  at Dele Ali (som de hentede foran næsen på mig...) er hentet ind, så kører det bare ikke for den røde del af Manchester.
Første pladsen er kommet i hus via en imponerende sæsonstart, hvor vi ikke så os tilbage i ligaens første 15 kampe. Først midt i december kom første nederlag til Liverpool, hvorefter et elendigt vinterprogram mindskede vores forspring markant. Vi var en overgang 7 points foran City på anden pladsen inden et træls nederlag hjemme til Bournmouth kickstartede en byge af dårlige resultater. 2-2 ude mod City reddede dog lidt af æren og holdte Peps tropper fra førstepladsen lidt endnu. Der skal dog snart nogle sejre på bordet igen, hvilket forhåbentlig allerede kommer i næste kamp mod Everton - en svær udekamp.

4: Champions League
Jeg havde på forhånd afskrevet CL, men en lodtrækning med Napoli, Monaco og Kiev gav mig dog lidt tro på, at vi som minimum kunne komme i EL. Rotationsholdet startede også skidt ud med to nederlag og en sejr, men med tre sejre i de sidste tre kampe endte vi på en anden plads og skal i foråret møde Juventus i første playoff kamp.

5: Næste update
Næste update kommer når sæsonen er færdig. Vi røg i øvrigt ud til Stoke 0-1 i Carabao-cuppen og skal møde Doncaster i første kamp i FA-cuppen. De to trofæer er så langt nede på min prioritetsliste, at jeg næsten havde glemt dem....
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #23: 01 Maj 2018, 08:51 »

En fornøjelse at se Wolves på toppen Smiley Det er så skønt! Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Chul
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #24: 03 Maj 2018, 11:31 »


Alle billeder er linket med kursiv og understreget.


1: CHAMPIONS
Så skete det.. I fjerde sæson kom mesterskabet i hus. Denne gang chokede vi ikke! Slutstillingen viser Wolves på toppen med 88 points, hvilket er 7 points ned til nummer 2, som noget overraskende blev Chelsea. De to forfølgerhold chokede fuldstændigt og Manchester City og Liverpool gik HELT i stå.
Værst gik det for City som afsluttede sæsonen med at ryge ud til Olympiakos i Europa League (efter at være blevet nummer 3 i sin CL gruppe, blandt andet slået ud af Spartak Moskva!!!) og sidst endte med at tabe til Stoke i FA-cup-finalen!
Meget bedre gik det ikke for Liverpool, som endte PL med kun 2 sejre i de sidste 8 kampe og røg samtidig ud til Dortmund i Europa League. Av Av Av.
Så helt ufortjent er PL-sejren heller ikke, om end den blev noget lettere end jeg havde regnet med. Vores slutprogram var ellers noget af en mundfuld med Chelsea, Tottenham og Liverpool i de sidste runder. Men mesterskabet var reelt afgjort inden da, især grundet nogle flotte resultater ude mod United (3-1) og to hjemmesejre mod Liverpool(2-0) og Arsenal (2-1).
Rædselskampen var mod Stoke, som blev tabt 2-0, hvor vi OVERHOVEDET ikke mødte op. Forfærdelig kamp og en kold spand vand i hovedet på holdet efter den flotte sejr mod United.
Hvis jeg skal fremhæve et par grunde til at vi blev mester i år, så skal jeg starte i forsvaret. Ud over mega-signingen af Anders Christensen, som virkelig spillede en god sæson (32kampe, 4 mål og en rating på 7.20), så fik vi også Carlos Alexandre imellem stængerne. Den brasilianske keeper blev hentet til klubben 2 sæsoner før for det vanvittige beløb af 700.000 kr.!! Desværre havde han ikke arbejdstilladelse, men har sidenhen fået det via en god sæson i Celtic. Brexit gør det altså en anelse svært at hente sydamerikanske talenter til England.. 33 kampe og 16 clean sheets må siges at være godkendt af den unge keeper.
Derudover skal grunden også findes i vores farlige offensiv , hvor det bl.a. skal nævnes at Geubbels vandt Golden Shoe foran Griezmann(Atl Mad.) og Zaza(Valencia).
Lagt sammen endte vi med en målscore på 82-27, hvilket giver et målscoresnit på 2,15-0,7. Godt udgangspunkt for at vinde kampe.

2: Champions League
Lige så godt gik det desværre ikke i Champions League. Vi slog ellers flot Juventus ud, men måtte derefter sande at Real Madrid om ikke andet er svineheldige og effektive(ligesom i virkeligheden??). Første kamp endte 2-2 efter Ramos fik rødt efter 22 minutter - på et tidspunkt hvor vi allerede førte 1-0. 32 skud (heraf 8 clear cut og 6 halve chancer) senere viste slutresultatet 2-2.. Real havde kun haft 3 skud indenfor rammen, men det var åbenbart nok.
Returen gik ikke bedre og selvom vi førte 1-0 indtil 8 minutter før tid, skulle Borja Mayoral bare bruge en chance på at hamre bolden ind 5 meter ude fra feltet til resultatet 1-1 og dermed røg vi ud på udebanemål... En mere lige kamp, som kunne være gået begge veje.

3: Transfers
Min trup er efterhånden så god og bred, at jeg kan tillade mig kun at købe spillere der forbedre start-11eren og spæde op med unge talenter. Dette år er ikke anderledes, og selvom transfervinduet lige er åbnet, er det allerede lukket fra min side. En enkelt key signing er det blevet til og denne spiller er en jeg har jagtet længe.
Prisen blev 720 millioner kroner og hvis man syntes 500+ mil for en centerback(AC) var meget, så er denne pris for en højreback endnu mere vanvittig. Men han er ung, alsidig og engelsk - og selvfølgelig en kæmpe opgradering fra Rasmus Nissen, som derfor nok bliver solgt, hvis nogen melder sig. Unge Neil Alisson er fremtidens mand, så Rasmus må videre i karrieren eller omskoles til defensiv midt - hvilket vil betyde farvel til Kristoffer Ajer.
Men hvem er der så tale om? Mon ikke de fleste har regnet den ud? Ellers så bliver han afsløret, når første post kommer fra sæson 5.

4: En hurtig tur rundt i Europa
Som overskriften siger, så tager vi lige en hurtig tur rundt i Europa.
La Liga blev en tæt fornøjelse og blev lidt overraskende vundet af Atl. Madrid foran de to mastodonter. Sølle et point skilte hvert hold. Spænding til det sidste.
Serie A blev vundet af Juventus, som igen kan kalde sig mester efter Napoli tog sejren sidste år.
I Tyskland blev vinderen selvfølgelig Bayern Munchen, hvilket bringer dem op på 9 i streg....
Sidst men ikke mindst tog PSG sin første CL-titel efter en 3-1 sejr over Leverkusen(!!!) i finalen.


Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #25: 03 Maj 2018, 12:30 »

Tillykke med mesterskabet! Super flot Smiley

Og sjovt at du bruger Jordan Graham, han er jo på vej væk i virkeligheden, og har været lejet ud IRL Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Chul
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers - The Road to the Top
« Svar #26: 03 Maj 2018, 12:40 »

Tak.
Graham har mere eller mindre siden første sæson været rotationsspiller, men hans kamp-stats har bare gjort ham rigtig svær at komme uden om. Selvom han ikke overall har vanvittige stats, så gør hans hurtighed, dribblestyrke og player traits bare at han fungerer rigtig godt på kanten. Og selvom hans traits egentlig passer bedst til højrekanten, så har han faktisk spillet bedst, når han har vikarieret for Martial på venstrefløjen.
Faktisk var den eneste grund til at han ikke blev solgt efter 2. sæson (Helder Costa røg i stedet), at han er englænder, men det har jeg ikke fortrudt. Mon ikke han får mange flere kampe i Wolves-trøjen.
Logged

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010