home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 351 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Skadestuen
| | |-+  Kæmpe problem efter update
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Kæmpe problem efter update  (Læst 8717 gange)
dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Kæmpe problem efter update
« : 14 Mar 2018, 06:32 »

Hej gutter

Efter den nye winter update har jeg fået kæmpe FPS-problemer og mit spil kører helt vildt langsomt. Alt hakker og reagerer sindssygt langsomt. Jeg har prøvet at opdatere driver til grafikkortet, men det er ikke blevet bedre. Jeg har også prøvet at geninstallere spillet, men heller ikke dette hjalp noget.
Jeg står nu et sted hvor spillet er komplet umuligt at spille og det er selvom lysten til at spille er stor.

Er der nogen som har har haft lignende problem eller har en smart løsning?

Håber nogen kan hjælpe!
Logged

Keep calm and love football <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #1: 14 Mar 2018, 10:32 »

Hejsa du kan jo fortælle lidt om din pcs setup til en start
Logged

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #2: 14 Mar 2018, 17:41 »

Selvfølgelig. Det tænkte jeg ikke over da den jo har kørt ret smooth indtil for nylig Smiley

Grafik: GeForce GTX 1050

Processor: Intel(R) Core(TM) i5-7300HQ CPU @ 2.50GHz

Ram: 8GB

Som nævnt så har det kørt uden problemer indtil videre. Det er simpelthen kun efter den nyeste patch.
Logged

Keep calm and love football <3

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #3: 14 Mar 2018, 18:10 »

Med de specs, giver det jo ingen mening, at det ikke skulle fungere. Prøv at tjekke SIs forum efter nogen med samme problem, hvis ikke der er nogen her, der har en løsning. Det lyder som en underlig bug Smiley
Logged

Aldrig alene!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #4: 14 Mar 2018, 19:21 »

Kører dine andre spil? Tænker specielt FPS spillene uden problemer, eller er det dem som er problemet?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #5: 15 Mar 2018, 07:26 »

Kører dine andre spil? Tænker specielt FPS spillene uden problemer, eller er det dem som er problemet?

Hmm du har måske fat i noget. Når jeg prøver at starte FM17 kommer der en error op som siger "Cannot run game: Failed to set up graphics system".

To andre spil jeg har vil heller ikke starte op og melder en error omkring DirectX9. Jeg har dog DirectX12 installeret og kan derfor ikke se hvorfor det skulle være et problem.

Jeg har været SI forums igennem og kan ikke finde nogen med tilsvarende problemer, desværre. Jeg aner dog overhovedet ikke hvor denne pludselige fejl kommer fra og hvad jeg kan gøre. Alle drivers er opdateret. Det er fandme mystisk  Huh
Logged

Keep calm and love football <3

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #6: 15 Mar 2018, 08:30 »

Så ville jeg geninstallere driextX mv.

Ellers skal du prøve at geninstallere din grafikkort driver, og lave det som en frisk installation, hvor den sletter alt det gamle!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #7: 15 Mar 2018, 09:53 »

Så ville jeg geninstallere driextX mv.

Ellers skal du prøve at geninstallere din grafikkort driver, og lave det som en frisk installation, hvor den sletter alt det gamle!

Jeg giver det et skud  Thumbs Up

Vender tilbage når jeg ved mere.
Logged

Keep calm and love football <3

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #8: 15 Mar 2018, 10:40 »

Jeg giver det et skud  Thumbs Up

Vender tilbage når jeg ved mere.

Det virker som om min computer ikke vil registrere mit GeForce grafikkort. Efter geninstallation er det kun mit INTEL Graphics 630 jeg umiddelbart kan se fungerer.

Wtf,..? Jeg har ingen forstand på det,  og undskylder hvis det lyder for kompliceret eller dårligt forklaret..
Logged

Keep calm and love football <3

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #9: 15 Mar 2018, 11:02 »

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html
Det renser din installation, og efter genstart, så skulle din computer gerne finde dit grafikkort(medmindre det er brændt af), og så kan du gå ind på Nvidia og installere det igen, så burde det virke. Hvis ikke, så er jeg bange for det er noget med dit grafikkort.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #10: 15 Mar 2018, 11:17 »

http://www.guru3d.com/files-details/display-driver-uninstaller-download.html
Det renser din installation, og efter genstart, så skulle din computer gerne finde dit grafikkort(medmindre det er brændt af), og så kan du gå ind på Nvidia og installere det igen, så burde det virke. Hvis ikke, så er jeg bange for det er noget med dit grafikkort.

Yikes! Det lyder ikke godt. Jeg har nu, efter flere timers research, muligvis nærmet mig en forklaring. Min computer bliver ved med at holde sig til det dedikerede grafikkort. Og bruger derfor ikke mit GeForce, som den burde. Det skal muligvis ændres i BIOS, men det er jeg lidt i tvivl om hvordan jeg får gjort og om det kan løse noget. Jeg ved ikke hvorfor denne pludselige ændring og jeg har ingen idé om det er pga. en fejl eller det simpelthen er pga. det andet er gået i stykker.
Logged

Keep calm and love football <3

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #11: 15 Mar 2018, 12:12 »

Har du prøvet at tage GeForce fra, og starte computeren op. Så lukke den ned, og tilslutte det igen. Så burde den finde det?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #12: 15 Mar 2018, 12:48 »

Har du installeret GeForce Experience? Ellers kunne det være en måde at se, om computeren kan finde dit gfx kort Smiley
Logged

dredde1
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #13: 20 Mar 2018, 14:54 »

Har du prøvet at tage GeForce fra, og starte computeren op. Så lukke den ned, og tilslutte det igen. Så burde den finde det?

Jeg spiller på bærbar, så den burde bare registrere det uden problemer Smiley

Har du installeret GeForce Experience? Ellers kunne det være en måde at se, om computeren kan finde dit gfx kort Smiley

Det er også installeret, ja. Desværre ser det ikke ud til at hjælpe noget  Skuffet
Logged

Keep calm and love football <3

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Kæmpe problem efter update
« Svar #14: 20 Mar 2018, 15:19 »

Det jeg mente var at at tage grafikkortet fra(Tage det ud af computeren), og så starte computeren op. Lukke computeren ned. Sætte grafikkortet i igen, og så burde den finde grafikkortet ved opstart.
Men det er ved en stationær, jeg ved ikke lige hvordan man gør ved en bærbar.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010