home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 217 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Journey for the money
| | | |-+  JFTM: Sroel Gundhram
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: JFTM: Sroel Gundhram  (Læst 35631 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #45: 01 Apr 2018, 13:21 »

Vi er nu halvvejs i min første sæson i NEC.

Efter en katastrofestart, med 0 sejr og 2 uafgjorte i de første 6 kampe, så fik jeg styr på tropperne, og de vænnede sig til min spillestil, og siden da har jeg kun tabt en kamp, og ligger solidt på en 7.plads, og håber jeg kan komme højere op.
Har haft nogle gode sejr, vandt bl.a. 8-0 over Twente.

Den dårlige start skyldes nok at jeg kun nåede en træningskamp med holdet, inden sæsonen begyndte.

Stilling:


Jeg er også kommet til kvartfinalen i pokalen, hvor jeg har haft lodtræningsheld, og har ikke modt nogle Eresdivisiones hold endnu.
« Seneste Redigering: 01 Apr 2018, 13:24 af b0nb0n » Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #46: 02 Apr 2018, 19:00 »

Så sluttede Eresdivisonen 2022/23.

NEC endte på en fin 6.plads, og var endda oppe og snuse til 3.pladsen på et tidspunkt, men en dum periode efter julepausen, hvor en masse kampe blev tabt eller uafgjort, plus vi røg ud af semifinalen i pokalen, så fik vi lidt styr på det til sidst, og skal nu ud og spille Play off om europæisk deltagelse.

Stilling:


Europæisk Play off:


Nuværende sæson: 2022/23
Nuværende klub: N.E.C. Nijmegen - Siden 27/7-2022
Tidligere klubber: Brumunddal(Norge), IFK Skövde(Sverige), Gabon(Landshold), IFK Luleå(Superretta Sverige).
Dit omdømme i %: 45%
Nuværende løn: 39.000 kr.
Nuværende licens: Kontinital A-licens.(Igang med Kontinital Pro-licens)
Antal fyringer: 1 stk. Brumunddal(Norge)
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #47: 03 Apr 2018, 15:56 »

Personlig succes til Gundhram



Jeg har også færdig med min Kontinital Pro-licens. Så har nu den højeste træneruddannelse, det er slet ikke dumt.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #48: 06 Apr 2018, 21:04 »

Datoen siger 4/10-2023.

Min kontrakt udløb først i slutningen af sæsonen, men bestyrelsen vil have en ny kontrakt med mig nu.

Dette gav en løn stigning til 50.000 kr., plus at jeg sørgede for lavere % ved tilbud fra andre klubber Smiley

Nuværende sæson: 2023/24
Nuværende klub: N.E.C. Nijmegen - Siden 27/7-2022
Tidligere klubber: Brumunddal(Norge), IFK Skövde(Sverige), Gabon(Landshold), IFK Luleå(Superretta Sverige).
Dit omdømme i %: 50%
Nuværende løn: 50.000 kr.
Nuværende licens: Kontinital Pro-licens
Antal fyringer: 1 stk. Brumunddal(Norge)
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #49: 09 Apr 2018, 18:33 »

Datoen siger 27/12-2023.

Der er sæsonpause i Holland, og det går udemærket for NEC.
Trods salg af 4 store profiler, har de billigere og i nogle tilfælde yngre erstatninger gjort det virkelig godt.

Vi ligger på en 2.plads i ligaen, vi kan ikke helt følge med Ajax, men det er meget bedre end sidste år. I pokalen røg jeg skuffende ud til NAC i 3.runde.
Stilling:


Nuværende sæson: 2023/24
Nuværende klub: N.E.C. Nijmegen - Siden 27/7-2022
Tidligere klubber: Brumunddal(Norge), IFK Skövde(Sverige), Gabon(Landshold), IFK Luleå(Superretta Sverige).
Dit omdømme i %: 50%
Nuværende løn: 50.000 kr.
Nuværende licens: Kontinital Pro-licens
Antal fyringer: 1 stk. Brumunddal(Norge)
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #50: 15 Apr 2018, 08:11 »

Datoen siger nu 13.maj 2024.

Den sidste bold er trillet for NEC i Eresdivisionen i denne omgang. Det blev en super tæt omgang, som kan ses på stillingen.

NEC lå endda nr.1 3 kampe før slut, med et forespring på 2.point, og hvis de ikke havde spillet uafgjort i den 3.sidste kamp, hvor Ajax også tabte, så var man blevet mestre.
Fordi i den 2.sidste kamp, der slog Ajax os sikkert 4-1, men tænk hvis vi ikke havde dummet os i den 3.sidste kamp.

Det blev et rigtig godt forår, hvor vi kun tabte 2 kampe, og spillede 1 uafgjort, og vi var spået til en 13.plads, men ender på en sikker 2.plads, er ganske fint.

Nu skal jeg ud og prøve CL i næste sæson, det bliver rigtig godt, og holdet skal kun forstærkes på nogle få pladser, og der skal hentes backups Smiley

Nu må vi se om andre klubber har fået øjene op for Gundhram, eller han får lov at blive en sæson mere i NEC, hvilket han gerne vil Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #51: 15 Apr 2018, 16:24 »

Har tegnet ny kontrakt Smiley Lille lønstigning, det er godt.

Et hold fra Schweiz tilbød mig en jobsamtale, men jeg sagde nej. De ligger nr.13 på listen, og Eresdivisionen ligger nr.8 Smiley

Nuværende sæson: 2024/25
Nuværende klub: N.E.C. Nijmegen - Siden 27/7-2022
Tidligere klubber: Brumunddal(Norge), IFK Skövde(Sverige), Gabon(Landshold), IFK Luleå(Superretta Sverige).
Dit omdømme i %: 50%
Nuværende løn: 62.500 kr.
Nuværende licens: Kontinital Pro-licens
Antal fyringer: 1 stk. Brumunddal(Norge)
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #52: 16 Apr 2018, 11:13 »

Fedt at se det går dig godt. Hvis ikke du ryger videre i denne sæson med CHL, så er jeg sikker på at med et mesterskab i næste så er du på vej mod de store ligaer og de store lønninger!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #53: 16 Apr 2018, 14:48 »

Fedt at se det går dig godt. Hvis ikke du ryger videre i denne sæson med CHL, så er jeg sikker på at med et mesterskab i næste så er du på vej mod de store ligaer og de store lønninger!

Mistede min målmand(lejet) og 2 faste midterforsvare op til sæsonen. Og har ikke kunne få en ordentlig keeper, så spiller med et talent på 2 stjerner(nu) på mål, og nyt forsvar. Det kostede en 4-0 snitter i 1.kval kamp i CL mod Lyon. Nu venter hjemmekampen.
Og udover det kan nævnes at første kamp i ligaen mod Roda(Oprykker) blev vundet 7-5. Fuldstændig forfærdeligt forsvar!

Jeg håber der dukker et job op i løbet af sæsonen, fordi tror ikke jeg kommer til at være med i mesterskabskampen i denne sæson.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #54: 21 Apr 2018, 19:39 »

Ikke meget gang der I de andre tråde Skuffet

Men her er vi nået til midten af sæsonen 2024/25, og det koster at være med i Europa, så det kan ses i ligaen.


Jeg kom heldigvis med i Euro League, hvor jeg startede med at tabe 1.kamp til AEK, men vandt de efterfølgende 4, og endte derfor som nr.1 i gruppen.

Nu venter IFK Nørløbing fra Sverige, som jeg lå og kæmpede med i Svergie da jeg var hos IFK Luleå.
Dem skal vi kunne slå.

Rangers tilbøde mig at komme til samtale, men jeg afviste, selvom det var fristende, men den skotske PL ligger nr.22, og Eresdivisionen ligger som sagt nr.8, så det ville være dumt.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #55: 27 Apr 2018, 09:02 »

Så blev sæsonen 2024/25 afsluttet, og den har været præget af elendigt forsvarsspil i NEC, men også mange scorede mål.

Jeg vandt pokalturneringen, så første "store" trofæ i hus.


I ligaen der var jeg med helt fremme, stort set hele sæsonen, på nær lige i starten, hvor jeg stadigvæk ikke havde fået et ordentlig målmand. Jeg lå endda nr.1 på et tidspunkt, men Fyernoord var bare for stærke i denne sæson, og jeg endete på 2.pladsen for 2.sæson i træk.


Nu håber jeg nogle større klubber snart har fået øjene op for mig, men ellers fortsætter jeg i NEC, hvor jeg vil gå efter at forstærke deffensiven, og ellers tror jeg offensiven kan klare sig Smiley

Nuværende sæson: 2024/25
Nuværende klub: N.E.C. Nijmegen - Siden 27/7-2022
Tidligere klubber: Brumunddal(Norge), IFK Skövde(Sverige), Gabon(Landshold), IFK Luleå(Superretta Sverige).
Dit omdømme i %: 55%
Nuværende løn: 62.500 kr.
Nuværende licens: Kontinital Pro-licens
Antal fyringer: 1 stk. Brumunddal(Norge)
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #56: 27 Apr 2018, 10:36 »

Tillykke med pokalen. Så kom du også på pokalkortet i Holland!
Hvordan gik det egentlig i EL? Du havde jo fint styr på det i Gruppespillet. Og så tager du lige titlen næste år - Så er du klar til at lege med hos de store drenge Smiley
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #57: 28 Apr 2018, 11:31 »

Tillykke med pokalen. Så kom du også på pokalkortet i Holland!
Hvordan gik det egentlig i EL? Du havde jo fint styr på det i Gruppespillet. Og så tager du lige titlen næste år - Så er du klar til at lege med hos de store drenge Smiley

Nå ja, glemte helt EL. Det var fordi det var så skuffende. Men røg simpelthen ud til IFK Nørkøbing! Tabte 5-1 i første kamp ude, fik 2 røde kort, vandt så 3-1 hjemme, men det var skuffende!

Ja, nu håber jeg at holde på stammen i år, og så tager jeg titlen, og så må jeg være interessant for andre klubber.

Men NEC er også blevet stor, jeg har fået opgraderet en masse faciliteter, plus stadion er er blevet opgradreret op til denne sæson, ikke dumt Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #58: 29 Apr 2018, 16:37 »

Jeg kom ikke i CL igen i år Skuffet
Gik videre ved at vinde Benfica, så regnede med at næste modstander ville være nemmere, og jeg var glad da jeg så at det var Brügge fra Belgien, som var modstanderen.

Men jeg tabte 4-3 til Brügge over 2 kampe Skuffet Virkelig elendigt, da vi især i 2.kamp(hjemme) var klart bedst Skuffet

Men er kommet i følgende EL gruppe:


Udover det, kan det nævnes at jeg blev årets manager for 3.år i træk i sidste sæson, og mit omdømme er steget til 60%.

Jeg håber og tror der snart kommer en større klub som vil have mig!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: JFTM: Sroel Gundhram
« Svar #59: 30 Apr 2018, 13:52 »

Datoen siger 28/11-2025.

Jeg ligger fint med i ligaen, og vinder storsejre, og taber meget få kampe. Problemet er at Feyernoord gør det samme. Men tror godt jeg kan vinde ligaen!


Er gået vidrere fra Euro League, hvor jeg kun tabte den 1.kamp mod Aberdeen, virkelig dårligt. Der er en kamp endnu, så der får reserverne chancen.


Men...... Nu er FC Metz kommet med et jobtilbud. De ligger nr.17 i den franske Ligue 1, lige over nedrykningsstregen.
Og da den franske liga er nr.6 på ranglisten, og Eresdivisionen er nr.10, så skal jeg sige ja Smiley
Nu tager jeg samtalen, og så giver jeg en melding.


Skal lige nævnes at FC Metz ser ud til at have fine faciliteter, så det skal nok blive godt hvis jeg får det Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010