home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: Journey for the money
| | | |-+  Journey for the money marts og april challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] Udprint
Forfatter Emne: Journey for the money marts og april challenge  (Læst 22174 gange)
Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #30: 11 Mar 2018, 21:14 »

Uha, den er lidt svær. Jeg vender den lige med Sunbao, og så hører du afgørelsen Wink

Jeg har samme dilemma.

Har været til jobsamtale i en klub, der (på papiret) ligger i en højere række end min nuværende. Min klub har så tilbudt samtaler om at blive i klubben.

Vil tro, at jeg skal afvise samtalerne om at blive i klubben? Nu hvor jeg har "et tilbud" fra en bedre rangeret klub...
Logged

Isolation

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #31: 11 Mar 2018, 21:23 »

Man skal altid tage job man bliver tilbudt ja så længe det er samme række eller bedre
Logged

Sarl
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #32: 11 Mar 2018, 21:27 »

Man skal altid tage job man bliver tilbudt ja så længe det er samme række eller bedre

Men i det her tilfælde er jeg ikke blevet tilbudt jobbet endnu. Jeg har bare været til samtale, hvorefter min nuværende klub tilbyder samtaler om at blive. Siger jeg ja til min nuværende klub, trækker jeg kandidaturet fra den anden. Siger jeg nej risikerer jeg en fyring i min nuværende klub, mens der ikke er nogen garanti for at jeg får jobbet i den nye klub.

Min intuition siger også at jeg skal sige nej til min nuværende klub. Men jeg vil bare gerne være helt sikker.
Logged

Isolation

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #33: 11 Mar 2018, 22:14 »

Men i det her tilfælde er jeg ikke blevet tilbudt jobbet endnu. Jeg har bare været til samtale, hvorefter min nuværende klub tilbyder samtaler om at blive. Siger jeg ja til min nuværende klub, trækker jeg kandidaturet fra den anden. Siger jeg nej risikerer jeg en fyring i min nuværende klub, mens der ikke er nogen garanti for at jeg får jobbet i den nye klub.

Min intuition siger også at jeg skal sige nej til min nuværende klub. Men jeg vil bare gerne være helt sikker.

Ja den part er jo tricky, for ja den vil jo næsten altid komme det er klart den må du jo afvise i så fald
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #34: 12 Mar 2018, 09:47 »

Så er han der igen......

Mit spil fuckede op i går, og jeg blev på en eller anden måde, manager for et hold i den spanske 2.div, efter jeg var blevet fyret i min svenske klub.
Men kan ikke styre holdet, og jeg står som arbejdsløs.

Er det ok, at jeg henter mit save, som jeg tror er to kampe før slut i det svenske? Kan være jeg undgår at rykke ned, kan også være jeg rykker ned, men under alle omstændigheder, tror jeg at dette løser problemer med det spanske hold.
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #35: 12 Mar 2018, 12:48 »

Så er han der igen......

Mit spil fuckede op i går, og jeg blev på en eller anden måde, manager for et hold i den spanske 2.div, efter jeg var blevet fyret i min svenske klub.
Men kan ikke styre holdet, og jeg står som arbejdsløs.

Er det ok, at jeg henter mit save, som jeg tror er to kampe før slut i det svenske? Kan være jeg undgår at rykke ned, kan også være jeg rykker ned, men under alle omstændigheder, tror jeg at dette løser problemer med det spanske hold.

Det er helt i orden. Smiley
Logged

Bechii
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #36: 12 Mar 2018, 17:58 »

må man også loade ligaer/nationer fra sydamerika eller andre lande eller er det KUN europæiske?
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #37: 12 Mar 2018, 18:10 »

Det er der vel som sådan ikke noget i vejen for, så længe alle europæiske er loadet
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #38: 12 Mar 2018, 19:18 »

I forhold til job Sunbao, kunne jeg se du lige har fået job igen Smiley

Skal man da også tage det første og bedste man får tilbudt, eller må man være mere kritisk der Smiley Det står ikke rigtig nævnt!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Journey for the money marts og april challenge
« Svar #39: 12 Mar 2018, 19:35 »

I forhold til job Sunbao, kunne jeg se du lige har fået job igen Smiley

Skal man da også tage det første og bedste man får tilbudt, eller må man være mere kritisk der Smiley Det står ikke rigtig nævnt!

du skal tage alle jobs som du tilbydes som ledig, der må ikke vælges og vrages nej Smiley så alle jobs skal derfor også søges
Logged

Sider: 1 2 [3] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010