home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 12:03:42 Gilly Klubsøgnin... Odense Boldklub
I går kl. 09:49:14 kuszman Klubsøgnin... Brøndby IF
24 Maj 2018, 14:30 Nodiem Omklædning... Editor hjælp.
23 Maj 2018, 23:27 darkalf Omklædning... Update med op- og nedr...
23 Maj 2018, 22:14 Nodiem Fodbold Brøndby IF tråden
23 Maj 2018, 20:17 jskovc Omklædning... Konsortium planlægger ...
23 Maj 2018, 17:51 jakob95kp Klubsøgnin... FC Nordsjælland
Antal Registrerede Brugere: 20912
  3 Brugere, 161 Gæster Online.

Nyeste Bruger: leetop2017
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  F.C. Internazionale Milano
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: F.C. Internazionale Milano  (Læst 335 gange)
Pirlo
Lilleputspiller
*

F.C. Internazionale Milano
« : 22 Feb 2018, 17:42 »

F.C. Internazionale Milano

Overraskende nok er der ingen, herinde fra, der har valgt at kaste sig ud i et save med kaos-klubben Inter. Det skal vi have ændret på! Og jeg er som trofast fan gennem de sidste 11 år, den første til at lægge ud. Jeg har været stor fan siden jeg i 2007 overværede Julio Cruz være en årsag til en sejr over A.C. Milan. Klubben har de seneste 6 år været præget af tumultariske tilstande og kaos på ledelsegangene. Der er ikke en overordnet filosofi, og vi har haft utroligt mange managere siden Mourinho. Spillere er kommet og gået og vi har aldrig rigtig fået etableret en ordentlig stamme som der kunne bygges videre på. I skrivende stund, florerer der mange historier fra både Frank de Boer (tidl. manager) og Geoffrey Kondogbia (tidl. spiller) om tilstandene i Inter. Begge erfarer og afslører at det er en gruppe spillere, der er udisciplinerede, lade, og alt for egenrådige.

Vi fik op til denne sæson nyt håb, som Interisti, da man valgte at ansætte Luciano Spalletti - og det har været en blandet omgang bolsjer. Man lå på 1.pladsen op til juleferien og efterfølgende er det gået kraftigt ned af bakke. Man kæmper i øjeblikket kraftigt for at hænge på omkring CL-pladserne.

Jeg er kæmpe tilhænger af italiensk fodbold, mentaliteten og er meget tiltrukket af Italien i sig selv. Min far har altid været stor Juventus fan, og vi har tilbragt mange somre forskellige steder i Italien. Jeg er opvokset med stærke anekdoter om italiensk fodbold, danskere i Serie A og ikke mindst hans elskede Juventus. Men da jeg blev 10 år, og efterhånden havde fulgt med i italiensk fodbold i et par år, var det på tide at jeg selv fandt et hold jeg ville overrække mit hjerte til. Det blev Inter. Det har budt på op- og nedture. Mest nedture. Men kulminationen var da vi vandt tripletti i 2010 under Mourinho. Siden da har vi skulle se os langt tilbage.

Jeg har ikke desto mindre valgt at starte et save op med Inter i FM18.  Og det har jeg tænkt mig at jeg vil dele med jer i denne tråd. Jeg er 7 kampe inde i 2.sæson pt.

1. SÆSON
I denne sæson, havde jeg et ultimativt mål. Og det var at ende i Champions League. De nuværende ejere kørte økonomien på en stram diæt, så det var ikke mange midler jeg fik til rådighed. Vanen tro skulle der også en større udrensning til for at rydde lidt op i den trup der var til rådighed, en blandet gang bolsjer om man vil. Ikke desto mindre var dette mine transfers i første sæson:

INTERNAZIONALE MILAN

Pirlo
Lilleputspiller
*

Sv: F.C. Internazionale Milano
« Svar #1: 22 Feb 2018, 17:48 »

1. sæson

Det var en lidt besværlig debut-sæson jeg gik i gennem. Økonomisk fik jeg ikke meget hjælp af de ellers rige ejere, der var dømt kartoffelkur og økonomien skulle på ret køl igen. Derfor fik jeg ikke meget legerum til at købe nye spillere og slet ikke de spillere jeg egentlig godt kunne tænke mig.
Der blev dog købt nogle stykker, og i sær målmandspostens fremtid (med Rajkovic) og min stærke konkurrence mellem Aaron og Dalbert er jeg tilfreds med.

Offensivt var der ikke brug for alverden, da man besidder ret gode spillere, det eneste er måske en direkte back-up til Icardi. Men der har man en Pinamonti der render rundt og har potentialet til at overtage, skulle der ske et salg.

Anyways. Sæsonen var svingende, jeg havde svært ved at finde min taktiske filosofier og samtidig hvordan det skulle eksekveres, og derfor var det en blandet sæson. Især Icardi havde svært ved at komme igang, men da han endelig kom igang hjalp han rigtig godt til, med 25 sæsonscoringer. 3. flest på topscorerlisten kun overgået af Higuain (27) og Belotti (31), som Milan købte for 2,5 milliard :O.

Sæsonen endte med en 3 plads og dermed direkte adgang til CL.

Jeg vil komme med en update omkring vinterpausen i sæson 2, samt komme ind på mine transfers og mine taktiske filosofier.
Soprattutto la difesa

INTERNAZIONALE MILAN

Sider: [1] Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2014, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010