home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 308 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Hull da helt fast!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Hull da helt fast!  (Læst 12989 gange)
jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Hull da helt fast!
« : 22 Feb 2018, 14:32 »


Jeg er blevet overtalt af mig selv, til at begynde at blogge lidt om mit Hull save.
En historiefortæller er jeg ikke, ej heller et kreativt grafrisk geni, men jeg elsker football manager, og jeg elsker at dele min viden og tankegang, og endnu mere, at høre om jeres.
Tanken bag denne blog, er derfor at udelade det kreative og storytelling delen, og holde mig til overvejelser af taktik, indkøb mm. Jeg vil gerne at forummet omkring bloggen bliver meget åbent og løst, så hvis DU sidder med et par gode forslag til mig, eller undre dig over hvorfor i alverden jeg gør som jeg gør - så spørg!

Jeg har allerede spillet én sæson, og bloggen starter derfor fra sæson 2. (sommeren 18) - hvis du gerne vil have samlet op kan du tjekke det ud, under Hull City tråden, i klubsøgning forummet.

En kort opsummering er dog, at jeg desværre missede oprykningen i første sæson, efter at have tabt i playoff semifinalen.
Jeg har endnu ikke haft succes med arbejdstilladelse til Maximilian Romero, så han vil fortsat være udlejet...




Sæson 18/19

hvis jeg for lov at blive i jobbet så længe... jobstatus er stabil, på trods af den manglende oprykning.
Jeg har fået 190mio til indkøb til sæson 2, og klubbens balance er på 450mio. En oprykning vil være rar for økonomien, da sidste sæson gav et underskud på næsten 170mio.

Jeg har flere taktiske overvejelser, som skal prøves af i løbet af pre-season.
En ny 4-4-2, en 3-2-1-2-1 og så måske en sikker 4-1-2-3 med kanter.

Jeg vender lidt mere detaljeret tilbage, når jeg er kommet på den anden siden af spillernes ferie.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #1: 23 Feb 2018, 13:16 »


Hull City


Pre-season 18/19
Sky bet Championship


De taktiske overvejelse imod en ny, og forhåbentlig mere succesfuld sæson er i fuld gang. Jeg har visket tavlen ren og er startet fra scratch. Jeg har en favorit som jeg vil dyrke lidt ekstra. Dernæst har jeg en klassisk 4-4-2 som min backup, og ellers arbejder jeg også lidt på en possession taktik, som udmynter sig i en 4-1-2-3.

Taktikken som min løber med mest af min tid, hedder ifølge FM en 3-2-1-4 hvilket lyder ufatteligt offensivt..
Jeg tager udgangpunkt i en standard mentalitet, for at finde et passende niveau for mine spilleres udgangspunkt - dette med en fri filosofi, da det er den type fodbold jeg er tilhænger af, og den øgede frihed skal især 1-2 af mine midtbanespillere forhåbentlig drage nytte af.

Målmanden har jeg valgt som en sweeper keeper, da jeg spiller med en lidt højere forsvarskæde, og jeg håber derfor, at med en support pligt vil han være på vagt overfor de lidt for lange stikninger i bagrummet. 3 centrale forsvarsspillere og ingen backs eller wingbacks. Klassisk centrale forsvarer, som skal tackle igennem, spille sikkert - kort og risikofrit.

Mit angrebsspil skal startes af en Halfback, som falder dybt for at starte angrebet
, derfor skal han også spille med lav risiko udover at starte angrebene,  skal han også være krumtappen på min midtbane. på linje med ham, vil jeg forsøge mig med en "Segundo Volante" som hjælper til defensivt, med af og til også vil bidrage offensivt med tunge løb i feltet, og skud fra kanten af feltet.

Bindinspunktet mellem de to defensive midtbaner og angrebet, bliver en fremskudt playmaker, på den centrale midtbane, han er mest offensivt orienteret.

To offensive fløjspillere på kanterne, som virkelig skal holde bredden og levere massevis af indlæg. Dette er vigtigt, da jeg ikke spiller med backs overhovedet, og derfor kun har et lod at spille på i bredden.

Jeg har valgt to angribere i front. En komplet med support rolle, som kan falde lidt tilbage og bidrage til opbygningen, og en fremskudt som skal løbe, presse, stresse og for guds skyld også score en masse mål.

Jeg har sat hele 10 træningskampe op. primært imod udmærkede modstandere, da jeg ellers ikke kan få et fair billede af hvordan taktikken udformer sig, under pres.
Kilmarnock (3-0), Cadiz CF (4-0), Cordoba (5-1) er allerede overstået og efter hver kamp har der været lidt finjusteringer.
Sevilla Atletico, Granada, Bordeaux, North Ferriby, Luton Town, Partick Thistle og
Recreativo er de resterende træningskampe, inden at sæsonen starter d. 1/8 imod Leeds,
hjemme på KCOM Stadium.




Næste update bliver med handler, og starten på sæsonen.


« Seneste Redigering: 23 Feb 2018, 14:12 af jakob95kp » Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #2: 23 Feb 2018, 13:54 »

Lækker opstilling - jeg glæder mig til at se hvordan det udformer sig fremadrettet! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #3: 23 Feb 2018, 16:57 »


Hull City


Tansfervinduet
25. Juni 2018

 
I og med at jeg skiftede taktik, og til en lidt anderledes en af slagsen. Men med 190mio til rådighed, bør det ikke være svært at tilpasse truppen. Jeg har fået solgt lidt af det overflødige, hvilket har indbragt 33mio.





Kaan Ayhan - FC/DM/MC - 20mio
Den 23-årige tyrker som blev hentet i tyske Düsseldorf.
Kan både spille naturlig på den centrale midtbane, defensive midtbane, hvor han nok føler sig aller bedst tilpas, men også i det centrale forsvar, hvor han primært er udset en rolle grundet hans sikre boldomgang og udmærkede fart. Hans manglende evner i hovedspiller håber jeg dog kan opvejes ved hjælp af hans kompagnoner i forsvaret







Rolando Mandragora - DM/MC - 60mio
En ung italiener fra Juventus på 21 år. Godt overblik kombineret med hårdhed og godt tekniske egenskaber gør ham oplagt til netop min taktik hvor han er udset en rolle på den defensive midtbane. Han kan dog også dække den centrale og endda vikariere i det centrale forsvar også. Med en transfersum på 60mio er han sommerens dyreste transfer indtil videre.








Borja Mayoral - AC - Leje (gratis)
Endnu en ung spiller på 21 år. Den spanske angriber er kendetegnet ved hans gode evner uden bolden, som er meget nødvendigt for min fremskudte angriber, og som prikken over i'et er han også meget aggressiv og en rigtig arbejdshest. Perfekt til at jagte de løse bolde. Mayoral er hentet ind på en et-årig lejeaftale i Real Madrid.







Cameron Carter-Vickers - FC - Leje (gratis)
En amerikansk midterforsvar fra Tottenham på 20 år. En af mine personlige favoritter. Han kan med bolden, er hurtig, stærk, og er dygtigt til at markere, tackle og i hovedspillet. Han er ikke den skarpeste kniv i skuffen når det kommer til mentale færdigheder, men der er Ayhan som også blev hentet rigtig stærk - Måske et stærkt og stabilt makkerpar allerede.








Joao Maleck - AC - 14mio
19 år. En pur-ung mexicaner fra Portos 2. hold.
Han er hurtig, afslutter godt og er god uden bolden. Samtidig har han er rigtig godt skud fra distancen, hvor han sparker med stor kraft. Maleck er købt som et ungt projekt og vil formentlig være 4. valg i angrebet efter Cutrone, Mayoral og Campell, men med lidt medvind, skal der ikke meget til at overhale Campell og blive første reserve.








Marko Grujic DM/MC - Leje (gratis)
En forstærkning som jeg forventer mig utroligt meget af. Den Centrale midtbane er godt besat nu, med Ryan Mason og Grujic til at kæmpe om første valget, og Markus Henriksen som reserve her til. Jeg betale 72k om ugen til Grujic som jeg selv synes er meget billigt. Grujic er også naturlig som defensiv midt, men her forventer jeg ikke, at han skal spille særligt meget.







Rob Holding - FC - Leje (gratis)
Endnu en forsvarsspiller. Så er bredden vist sikret her. 22 årige Rob Holding fra Arsenal kommer til, på en lejeaftale, hvor jeg skal bidrage med 102k om ugen i løn. Rob Holding minder meget om Carter-Vickers, måske lige en my efter, rent fysisk og defensivt, men hvad han mangler der, har han bestemt mentalt.
Jeg er nu meget tryg ved mit forsvar, hvor jeg har hentet 3 mand ind, og yderligere råder over Joivio og Michael Dawson.


Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #4: 23 Feb 2018, 22:00 »


Hull City


Pre-season 18/19

Pre-season har været meget lærerig, og svingende, men stadig tilfredsstillende.
Vigtigst af alt, er at den har været skadesfri, hvis man ser bort fra Toivio som blev skadet under ferie med en brækket tå (7 uger), og Cutrone som vred rundt og var skadet i 3 dage til en uge. Jeg har haft lidt defensive kvaler, men det er blevet bedre, selvfølgelig er jeg en smule sårbar på kanterne når det kommer til defensiven, men det giver lidt sig selv med min opstilling.
Offensivt er jeg meget tilfreds. fint spil, som rigtig ofte ender bredt hos kanterne som finder angriberne inde foran.
Eneste rigtige issue, er min defensive midt, ikke selve spillet på bane, men deres pres. Ofte oplever jeg faktisk at begge mine DM'er presser på samme mand, endda også min MC. Det betyder at jeg er meget åben, når det lykkedes modstanderen at spille sig ud af dette pres.

Fælles for mine træningskampe, har været spil overtag, gode chancer og manglende skarphed. i kampene imod Sevilla Atletico, Granada og Bordeaux, tillod jeg henholdsvis 0, 1 og 2 åbne chancer, havde stort overtag i afslutninger på mål og skabte selv minimum 4 åbne chancer og helt op til 7.
Efterfølgende kampe var imod svagere hold, og der var jeg af gode grunde og ret suveræn, men uskarp.

Sevilla Atletico 3-3 · Granada 2-2 · Bordeaux 2-3
North Ferriby 9-1 · Luton 1-1 · Partick Thistle 2-0 · Recreativo 6-2




Sky Bet Championship
Første ligakamp 18/19
Hjemme imod Leeds United, og med kun Joivio og Cutrone på skadelisten, følte jeg mig klar til denne sæson. Spillerne var i kampform, moralen var høj og forventningerne var 3 point.
Jeg har hentet endnu en forsvarsspiller, Kevin Akpouma fra Hoffenheim, en nigeriansk spiller på 23 år, som er et fysisk pragt eksemplar - og når den slags er til salg for 6mio, så slår jeg til!!!
Han var foretrukket i forsvaret sammen med Rob Holding og Carter-Vickers. Foran dem skulle Kaan Ayhan være krumtap og Mandragora skulle bidrage med de sene tunge løb i feltet - Grujic til at styre angrebsspillet, og Grosicki og Jacob Bruun Larsen på kanterne. Målene skulle komme fra Borja Mayoral og Abel Hernandez.
På trods af spilovertag måtte jeg se mig slået, en kamp fyldt med rigtig gode mål, og hvor den store forskel var kynisme.


Hull vs Leeds
1 - 3
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #5: 24 Feb 2018, 12:31 »


Hull City

August 2018


Sky Bet Championship
QPR - 3 (Cibicki 10,45+1. Grant Hall 24)
Hull - 1 (Borja Mayoral 49)

Endnu et ærgerligt nederlag og en elendig start på sæsonen. Jeg brænder straffe i 89' men det var aldrig min kamp. Især målmand Marschall spiller under niveau, og med unge Will Mannion på bænken skal han oppe sit spil. SNART!

Hull - 3 (Tobias Svendsen 59. Abel Hernandez 69,89)
Norwich - 0
Første liga sejr. Første Clean Sheet og en generelt rigtig god præstation i hvert fald i anden halvleg. Suveræn defensiv som giver sejren, Norwich har et skud inden for rammen og med større skarphed fra mine angribere havde det været en større sejr.

Sheff Wed - 3 (Harry Wilson 5,8. Luc Castaignos 86)
Hull - 0
Tilbage på sporet, så af sige... En elendig præstation hvor jeg sejler defensivt igennem hele kampen. Harry Wilson misser straffe midt i 2. halvleg. Eneste spiller som kan være sin præstation bekendt er Marko Grujic på midtbanen.




Caraboa Cup
Hull - 5 (Abel Hernandez 1, str78. Grosicki 3. Mayoral 48. Grujic 59)
Port Vale - 0
Sprudlende offensiv fodbold imod Port Vale fra League 1. Jeg dominerede i alle spillets facetter og alle deres afslutninger kom fra distancen. Lidt glæde er der da, når jeg kvalificerer mig til næste runde, så glemmer jeg lidt de problemer jeg har i ligaen.

Hull - 1 (Abel Hernandez 90+6)
Bury - 1 (Michael Smith)
En pinlig præstation som alligevel ender med en sejr på 6-5 efter straffespark imod endnu et League 1 mandskab.
 Jeg er utroligt heldig, at Abel Hernandez igen er skarp, dybt inde i overtiden. Bury skaber ikke specielt meget igennem kampen,
 og jeg er utroligt uskarp når jeg endelig skaber noget. Defensivt er jeg selv skyld i alle Burys chancer, og jeg begynder at miste troen på min ellers kreative taktik, hvor jeg føler der er nogle gode tanker bag..





"En måned der har budt på 3 sejre og 3 nederlag i 6 kampe. En målscore på 11-10. I ligaen en katastrofal måned, i Caraboa Cuppen en godkendt men ikke fantastisk måned. Der er meget plads til forbedringer og jeg er gået tilbage på tegnebrættet, for at få styr på defensiven... og offensiven"

Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #6: 24 Feb 2018, 16:46 »


Hull City

September 2018


Sky Bet Championship
Reading - 2 (Joao Pedro 51, John Swift 58)
Hull - 1 (Abel Hernandez str81)
Dårlig opdækning og dårlig presspil. Der skal ændringer til nu, da begge mål kommer efter manglende opdækning og pres efter et indlæg. Manglende stabilitet er vist nok den mest passende overskrift for sæsonen.

Hull - 4 (Cutrone 33, Mayoral, 45+2, 63, Svendsen 90+2)
Preston - 3 (Horgan 5, Palmer 24, Leko 74)
Bagud 0-2, foran 3-2 og vinder så 4-3 i overtiden. En forløsning, men sikke en omgang for følelserne, jeg er lige ved at hive håret af mig selv..

Blackburn - 2 (Elliot Bennett 34, Paul Cadis str54)
Hull - 1 (Mayoral 50)
En tæt kamp, hvor skarpheden afgjorde resultatet, desværre ikke i mit favør.

Sunderland - 4 (Nicolas Meister 17,37, Callum McManaman 31, Joel Asoro 61)
Hull - 4 (Cutrone 45+2, Robert Skov 82, 86, Jacob Bruun Larsen 87)

En crazy kamp. Bagud 3-0 og faktisk brænder jeg en chance alene med målmanden i overtiden med mulighed for at gøre det til 4-5. ufatteligt godt offensivt spil i anden halvleg, og endnu mere ufatteligt dårlig forsvarsspil i første halvleg. Mit hjerte holder ikke til en hel sæson med de her kampe.

Hull - 3 (Cutrone 12, Abel Hernandez 14, Tobias Svendsen 34)
Burton - 2 (Tom Hooper 50, Matty Lund 81)
Midtbanen er blevet vendt rundt, og det giver et helt nyt pres og en helt ny sikkerhed defensivt, selvom jeg lukker to dumme mål ind. Lovende takter og jeg tror på at min nye kontra tilgang kan give lidt point på en tiltrængt konto.



Caraboa Cup
Hull - 2 (Grosicki 10, Robert Skov 97)
Burnley - 1 (Daniel Agyei)
En stor stor sejr for mig. Ny taktik, god defensiv og en farlig offensiv imod et væsentligt bedre hold som spiller i Premier League og investerer i en turnering som denne. Jeg sidder faktisk og smiler nu.





"3 sejre, en enkelt uafgjort som kom efter at være nede med 3-0 og 4-1, så det føles næsten som en sejr, og så 2 nederlag på 2-1, det ene fuldt fortjent det andet grundet uskarpe angribere. Jeg ser bestemt fremskridt og er positiv med oktober måned i sigte, men jeg er bestemt ikke tilfreds og har stadig utroligt meget arbejde foran mig. Jeg ligger nummer 19 i ligaen og har 15 point op til første pladsen, og det skal snart ændres hvis jeg skal spille med i den sjove ende i denne sæson."
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #7: 25 Feb 2018, 18:39 »


Hull City

Oktober 2018



Aston Villa - 4 (Zekhini 40,45+1, Bjanason 71, Hogan 84)
Hull - 3 (Svendsen 4, Hernandez str20, Cutrone 87)
Foran 2-0 og smider det hele så der pludselig står 2-4, jeg er panisk, opgivende og aner ikke hvad jeg efter hånden skal gøre..

Watford - 2 (Zarate 86, Baines str90+6)
Hull - 2 (Grosicki 7, Cutrone 30)

Ejer den her kamp, har utallige store chancer og formår alligevel at pisse, hvad der lignede, en sikker sejr væk på 10min til sidst... Jeg får utroligt mange jobtilbud for tiden, og de frister mig meget...

Ipswich - 2 (Harper 6, Folami 74)
Hull - 3 (Cutrone 5, Larsen 43, Harper sm51)
Dejlig dejlig sejr, og tiltrængt, om end ikke helt fortjent.

Hull - 2 (Cutrone 1, Mayoral 57
Cardiff - 1 (Hoilett 12)
2 sejre i træk, ny boller på suppen, måske det lysner nu!

Hull - 0
Brentford - 3 (Celina 42, 72, Kebano 81)
Så sluttede "stimen" og med et brag. En kamp hvor jeg nærmest aldrig nåde på banen. ELENDIG PERFORMANCE!

Hull - 0
Stork - 1 (Berahino 62)
øv bøv. 2. kamp i træk uden scoring, og slut med Caraboa cup. En tæt kamp, hvor Stoke viste at de var et PRL hold med større skarphed.


"7 point i 5 kampe. Utilfreds, da det brude havde været 12. Smider to klare føringer.. Der må taktiske ændringer til igen, defensiven er simpelthen for udsat."

Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #8: 25 Feb 2018, 21:13 »


Hull City

November 2018


Hull - 4 (Baldock sm1, Mandrogara 21, Mayoral 46,66)
Sheff utd. - 1 (Depoitre 23)
Ny taktik. Kanterne er trukket engang tilbage og lavet om til brede midtbanespillere, samtidig med at tilgangen som før var kontra og direkte, er lavet om til en mere styrende tilgang til spillet. Sikke en sejr!

Hull - 4 (Mayoral 3, Cutrone 18, 26 44)
Nottm Forest - 1 (Murphy 7)
4-1 igen!!! sikke en start på november, Cutrone som har været suverænt bedste spiller i denne sæson viser virkelig hvorfor han var de 160mio værd!

Rotherham - 2 (Nimely 59, Vaulks 87)
Hull - 5 (Mayoral str19, str40, 90, Dijkhuizen sm45, Stewart 64)
3 sejre i træk, og 13 mål i 3 kampe. Jeg har stadig lukket 4 ind i de 3, men med +10 i 3 kampe og 9 point i November er jeg i ekstase!

Huddersfield - 3 (Marshall sm30, Mooy 85, Kachunga 85)
Hull - 2 (Cutrone 67, Mayoral 78)
Øv øv øv, Har godt styr på kampen, men på kun 54 sekunder vender Huddersfield kampen, ukoncentrerede fejl, som giver to idetiske mål. Men lovende spil med den nye taktik!


Hull - 4 (Holding 12, Mayoral 33, Svendsen 43, Cutrone 77)

Shrewsbury - 0
12 point i November, et Clean Sheet og 19 mål i 5 kampe - Jeg troede sæsonen var tabt, men jeg ser et lille lys!



"Min bedste måned som Hull manager. 12 point i 5 kampe, og masser af mål og gode præstationer.
 Cutrone og Mayoral er brændvarme  og har lavet 26 liga mål samlet i denne sæson. De blev også kåret som nummer 1 og 2 i både månedens spiller, samt månedens unge spiller. Prikken over i'et må dog være, at jeg endelig får mig en Månedens manager award, som er første pris i denne sæson"
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #9: 27 Feb 2018, 20:01 »


Hull City

Vinteren 2018/2019


Jeg øger lige tidsrummet en opdatering strækker sig over, så jeg ikke behøver at lave dem helt så ofte,
 så de biiver i stedet lidt længere..



December
Bristol City - 3 (Djuric, 15, 59, Reid, 45+3)
Hull City - 3 (Mayoral 64, 65, Akpoguma 90+1)
Bagud 3-0 da vi rammer en timer, og på udebane. Så føles det som et godt resultat at fiske ét point hjem i overtiden i en kamp som bød på en halvleg til hvert hold, og alt i alt var det meget fortjent med en deler. Bristol har overrasket lidt og ligger med helt i toppen om den direkte oprykning.

Newcastle - 1 (Fraser 79)
Hull City - 1 (Svendsen 2)
Her burde jeg bestemt have vundet kampen... Spilovertag i hele kampen, men manglende skarp hed i begge ender endte med endnu en deler.

Hull City - 1 (Svendsen 6)
Middlesbrough - 0
En god sejr, et godt clean sheet og endnu engang er kun 19-årige norske Tobias Svendsen på pletten. En kanon sæson med 8 mål og 8 oplæg - og et gennemsnit på 7,46 - Rigtig flot for en 19 årig, som virkelig er i en stor og god udvikling!

Hull City - 0
Birmingham - 0
en 0-0'er, det er ikke ofte det ses med den offensiv, (og den defensiv) mit hold er kendt for. Jeg burde have vundet denne kamp, men det er ikke et nederlag og jeg har nu kun tabt 1 af de seneste 9 kampe, hvor jeg ændrede taktik - og kravler langsomt op i tabellen

Leeds - 3 (Saiz 26, Rodrigues 35, Jansson 45+2)
Hull City - 3 (Mayoral 20, Cutrone 50, Holding 59)
En meget tæt kamp, hvor jeg faktisk må se mig udspillet og være heldig med at komme tilbage efter at være bagud 3-1 på udebane imod Leeds som ligger med i toppen!

Hull City - 5 (Onuha sm7, Mayoral 7, 80, Grosicki 41, Cutrone 41)
QPR - Samuel 55, Sylla 83)
Her sætter jeg QPR helt på plads, som endda er et af de hold jeg skal håbe på at overhale, da det lige præcis holder sig indenfor playoff pladserne. 3 point op nu!



Januar
Norwich - 2 (Yiadom 37, Trybull 87)
Hull City - 1 (Svendsen 25)
En kamp hvor jeg spiller rigtig skidt, og helt fortjent taber. ØV! start på det nye år. op på hesten. Næste kamp
er imod Tottenham i FA Cuppen, og her kommer jeg nok på arbejde.


Hull City - 2 (Mayoral str9, Cutrone 10)

Tottenham - 0
Nok et reservepræget Spurs hold, men alligevel med spillere som Dembele, Dolberg, Alli, Eriksen, Aurier og Lloris.
 Jeg er stolt over den her sejr, hvor vi viser at vi kan spille op med nogle af de bedre PRL hold, og endda et Clean Sheet!


Hull City - 1 (Mayoral 22)
Sheff Wednesday - 1 (Josh Sims 86)
Dumt dumt point tab - og dyrt. Alle de andre top 8 hold vinder, og jeg træder lidt vande om at nå top 6 og playoffs.

Cardiff - 1 (Hoilett 7)
Hull City - 1 (Madragora 13)
En kedelig kamp, hvor jeg igen bør vinde, og mister dyrebare point i forhold til jagten på playoffs!

Preston - 0
Hull City - 2 (Cutrone 27, 83)
Min nyligt udnævnte viceanfører viser virkelig hvorfor han har fået den rolle, og hvorfor han er denne sæsons helt store oplevelse. 2 kasser i en kamp hvor jeg ellers kæmper defensivt for at holde topholdet Preston fra ilden. Utroligt vigtig sejr,
 og nu kun 2 point fra top 6!




"December og Januar er godkendt. ubesejret igennem december, hvor det alligevel ender med kun 10 point i 6 kampe. Januar byder på 5 point i 4 kampe, samt en sejr i FA cuppen over Tottenham - Godkendt, men nu skal flere X'er byttes med W's så jeg kan kommer i playoffs og spile PRL fra næste sæson!"


Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #10: 28 Feb 2018, 20:04 »


Hull City

Championship 2018/2019



Februar
Med 5 liga kampe på programmet og hvad det ender med 2 FA cup kampe, ender jeg med 8 point i ligaen og desværre et exit i FA cuppen, efter en uafgjort hjemme, der fremtvinger en udekamp imod Stoke hvor jeg må indse at PRL hold har lidt mere klasse og skarphed - nedelaget til Stoke, og skuffelsen over at ryge ud af FA cup er slet ikke det værste, i overtiden af kampen river topscore Borja Mayoral sin hasen over, og forventes ude i op til 10 uger. Han har været den ene halvdel af en utrolig farlig og velfungerende duo med Cutrone i angrebet.
Valget med Cutrones nye makker stod imellem Abel Hernandez, som jeg har mistet fidusen til, eller unge Joao Maleck som har haft 10 indhop i ligaen og endnu ikke scoret. Abel Hernanez fik den første efterfølgende kamp, uden at præstere, i en kamp hvor Cutrone alene sikre sejren over Blackburn. Efterfølgende i 3-3 kampen imod Burton får Maleck chancen og kvittere med sine første 2 mål og så var den kamp om angrebspladsen afgjort.




Marts
Jeg går ind i marts måned med 12 kampe tilbage, og på en 8. plads, der er kun 3 point op til playoff pladserne og 8 point op til direkte oprykning. Marts måned blev for anden gang i denne sæson, en måned uden nederlag. 3 sejre i 5 kampe og to krydser. Ud fra modstanderne burde det dog nok have været minimum 4 sejre, da den eneste reele udfordring var Watford hvor jeg fik et enkelt point. En måned som bød på en skade til Cutrone, som måtte se sig ude i 14 dage. Maleck fortsætter imponerende, med 4 mål i marts måned, Cutrone og Tobias Svendsen gjorde også deres til succesen og jagten på Premier League,
 med 2 mål hver. Især de to unge Tobias Svendsen og Joao Maleck er flyvende for tiden!




April
7 runde tilbage da kalenderen rammer 1/4. Jeg er for første gang i sæsonen kommet indenfor playoff pladserne, og nu skal de forsvares. Jeg er kun 6 point efter første pladsen nu.
April byder på 5 kampe, her i laver jeg hele 17 mål og det giver mig 15 point på kontoen. Nu er der pres på - jeg er kravlet op som nummer 3, 4 point efter 1. pladsen som er holdt af QPR.
Maleck melder sig ind med 6 mål i April, Cutrone laver 5 og Svendsen bidrager med 2 mål og et par assist.




Maj
Ovenstående ses den ene af 2 kampe i Maj måned, som allerede er spillet. Jeg vinder 2-0 ude over Birmingham på mål af tilbagevendte Mayoral og Milan Grujic, som virkelig har båret holdet i de sidste par kampe. Han har været målfarlig og utrolig chanceskabende i hans fri roller som Mezzala.
Jeg går imod en enorm gyser af en sidste runde, hvor jeg møder Newcastle hjemme på KCOM Stadium. Newcastle ligger nummer 8, og har intet af spille for i sidste kamp.


Sådan ser toppen ud inden sidste runde.
Preston(1) møder hjemme Rotherham(22) som allerede er rykket ned.
QPR(2) møder hjemme Middlesbrough(5) som er sikret playoffs men ikke kan nå at rykke direkte op.
Det bliver altså en kæmpe gyser, som afgør om det bliver 1, 2 eller 3. Direkte oprykning, eller uhyggelige playoffs kampe.


Logged

Indsæt_Navn
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #11: 28 Feb 2018, 20:47 »

Hold da op for en spændende sæsonafslutning.

Fin opsætning, og et interessant klubvalg. Jeg kigger med.

Held og lykke i den sidste kamp.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #12: 28 Feb 2018, 21:32 »


Hull City

Sæsonafslutning 2018/2019



Sidste runde
19 grader varmt, let støvregn og en helt elektrisk stemning. Hull kunne i denne runde blive mestre, rykke direkte op, eller ende med at skulle ud i forfærdelige playoffs. Jeg kunne ikke selv afgøre det, så inden kampen gjorde jeg det klart overfor spillerne, at jeg forventede en sejr, og så måtte vi håbe på, at guderne var med os.
Der er spillet 45min. Pause på KCOM Stadium, og vi er foran 2-1. Vi kom ellers bagud 0-1 på efter et dumt straffe, men på mål af Tobias Svendsen og Mayoral fik vi gjort vores arbejde.
Preston var foran i deres kamp, 1-0 imod allerede nedrykkede Rotherham, mens QPR havde ét point i hus efter 0-0.
Lige nu, var jeg altså placeret på en 2. plads og dermed direkte oprykning.
2. halvleg starter og jeg kommer foran 3-1 og 4-1. Middlesbrough kommer også foran, og QPR ser derfor ud til at være ude af billedet. Preston som var foran 1-0 har fået er rødt kort, så jeg kan mærke lidt kilder i maven her foran computeren.
Kampen slutter 5-2 til mig, Mayoral laver 2, Cutrone en enkelt og Grujic 1.
QPR taber 3-0 og...
Rotherham udligner og Preston smider derfor point.
Championship sejr, direkte oprykning og et helt vanvittigt comeback!




Præstationer
Patrick Cutrone som er den nyudnævnte Hull anfører i forbindelse med hans nye 5 årige kontrakt bliver klubbens topscore med 28 mål i 44(1) kampe. Cutrone er også den spiller som har bidraget mest til andres mål, med 19 assist også. Ikke overraskende er han derfor også bedst præsterende spiller med et snit på 7,66 i alle turneringer - og årets spiller af fansne.
Unge Tobias Svendsen har været kåret som kampens spiller fleste gange af alle, med 9 titler som MotM.
Joao Maleck blev inden sæsonen hentet for 14mio i Porto, og skulle agere backup til Mayoral og Cutrone. Med 15 starter og 12 indhop har han scoret 14 mål, faktisk scorede han ikke i de første 0(11) kampe som indskifter, så en utrolig flot præstation af en ung mexicaner - han løber med årets indkøb.




Sæson 19/20
Jeg er klar til Premier League. Der skal nye taktiske overvejelser i gang, selvom jeg overvejer at holde fast i nuværende taktik.
Der er allerede hentet en ny mand ind. Han kommer fra Club Brügge u21, og koster 18mio. Han er født i 2001 og har en storebror som spiller en Anderlcht og på det belgiske landshold. Lars Dendoncker er ny mand, som forhåbentlig kan bidrage med hårdhed på den defensive midtbane i den kommende sæson.
Jeg har tilmed forlænget lejekontrakten på Borja Mayoral så den gælder en sæson frem.
Jacob Bruun Larsen, Rob Holding, Carter-Vickers og Grujic har lejekontrakter der alle udløber og om nogen af disse lavet permanente må tiden vise - jeg vil vente til vinduet starter med at handle yderligere, da klubben har givet hele 520mio, og jeg skal bestemt have forstærket holder på flere positioner for at kunne overleve i PRL.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #13: 05 Mar 2018, 21:29 »


Hull City

Pre-season 19/20


Taktik
Premier League står på menuen hver uge, og derfor tør jeg ikke længere satse på mit 3 mandsforsvar uden backs. Jeg har derfor besluttet mig for også at implementere en 4-1-2-3 og en 4-2-3-1, hvilken jeg ender ud med, kan faktisk afhænge mest af alt,
 af indkøb og selvfølgelig succesen.

Jeg har spillere med et ganske fint teknisk niveau, og jeg vil derfor forsøge at forsvare mig efter de vise ord, som lyder "så længe jeg har bolden, scorer modstanderen ikke". Lavt tempo, korte afleveringer og et kontrollerende udgangspunkt. Jeg skal ikke fanges ude af organisation, og jeg vil ikke stå og cleare bolde for at få dem leveret tilbage i hovedet.


Pre-season
Træningskampene har i denne sæson, 2 formål.
1) Taktiske eksperimenter og masser af taktisk arbejde.
2) Selvtillid, moral og masser af mål (forhåbentlig)

Jeg har derfor lavet en kombination af lette modstandere, samt lidt hvor jeg bliver udfordret.
Første træningskampe er imod irske Ballymun, fra de lavere rækker, her banker jeg dem 18-0 og man kan roligt sige at selvtilliden tager et skridt i den rigtige retning. Firhouse fra samme række får en tur på 7-0 og derfor er jeg nu klar til lidt mere modstand. Dundee fra den bedste skotske bliver slået sikkert med 2-0.
Blackpool er næste kamp, hvor der igen er lidt modstand at hente, og selvom det kun bliver til en 1-0 sejr, var den aldrig i farer, og burde have været væsentlig større.
Samarbejdsklubben North Ferryby United får en 8-0'er over næsen inden at den største træningskamp imod tyrkiske Galatasaray skal spilles, her vinder jeg 3-0, og jeg er totalt klar til Premier League åbningskampen imod Reading nu!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Hull da helt fast!
« Svar #14: 05 Mar 2018, 21:52 »


Hull City

Transfervinduet - Sommer 2019

UD:
Abel Hernandez - 25mio
Overflødig, løntung, ofte skadet og efterhånden snart 29 år gammel. Jeg får kun 25mio for ham, hvilket burde have været højere,
 da hans præstationer har været udmærket, men med hans høje løn og et udsigt til blot at være 4 valg i angrebet, hvor jeg skifter til en enlig angriber, så var det gode penge at spare.
Robert Skov - 75mio
Fantastisk købmandskab. hentet for 5,5mio for 2 sæsoner siden, og nu solgt for 75mio til Reading. Han var klar reserve sidste sæson og dette var han ej heller tilfreds med, jeg synes ikke han har niveauet til PRL, og derfor skippes han klart afsted med et smil på læben, når det skaber en profit på næsten 70mio.
Maximiliano Romero - leje
Jeg kæmper stadig med at få arbejdstilladelse, så han må endnu engang udlejes, selvom jeg gerne vil have givet ham chancen og sendt Borja Mayoral tilbage til Madrid. Max Romero ryger en tur til Dijon i Frankrig, hvor han forhåbentlig kan score godt med mål og få spillet sig på det argentinske landshold, som gerne skulle hjælpe på vejen til arbejdstilladelse.
Tobias Svendsen - 142mio
142mio, og en profit på næsten 140mio efter blot 2 sæsoner, hvor han endda var udlånt i hele første sæson.
Jeg ærger mig dog rigtig meget, da jeg havde udset Svendsen til en stor rolle i PRL, efter sidste sæson hvor han virkelig spillede stort. Jeg tilbød ham ny kontrakt, men Red Bull Leipzig bød 142mio som var frikøbsklausulen i den gamle kontrakt, og Svendsen tog selv valget, om at rejse til Tyskland frem for at forlænge.


IND:
Lars Dendoncker - 18mio
Som tidligere nævnt, hentede jeg i foråret unge Lars Dendoncker, han er blot 18 år og skal blomstre og være back-up til den defensive midtbane og forhåbentlig tillærer sig, at spille på den centrale midtbane også.
Callum Chambers - 50mio
Jeg havde flere lejeaftaler i forsvaret sidste sæson, og med Michael Dawson ude af billedet til denne sæson, besluttede jeg mig for at hente Callum Chambers som var i overskud i Arsenal. 50mio for en engelsk, ung og stærk midterforsvar, som er hurtigt og kan med bolden.
Simone Lo Faso - 85mio
Med Robert Skov ude af billedet, skulle der forstærkes på kanterne, og når jeg samtidig overvejede at spille med en OMC, så var Lo Faso lynhurtigt en af mine prioriteter, da han kan dække alle offensive pladser helt naturligt. Han havde været en stor profil for Palermo i sidste sæson, og jeg måtte derfor slippe hele 85mio for den unge italiener.
Charly Musonda - 36mio
Endnu en ung spiller, som kan dække alle offensive pladser. Utrolig højt teknisk niveau og virkelig evner til at gøre det uforudsigelige. Musonda kommer fra Chelseas ungdomsakademi og er derfor egen avl også.
Kik Pierie - 67,5mio
Med udsigt til at skulle spille med kanter, og samtidig være i underskud af centrale forsvarer, så er ham her guld værd. Han dækker begge positioner naturligt, han er ung og har potentiale til at blive en stjerne. Ham forventer jeg mig rigtig meget af.
 Han blev snuppet for næsen af Ajax, PSG og Liverpool.
Sergi Samper - 38mio
En spiller af Barcelonas skole, han kan få en stor rolle i min 4-1-2-3, i tanken om, at skulle forsvarer mig med bolden. Fik aldrig rigtig chancen i Barcelona og jeg tror på at jeg kan drive ham til en profil på dette Hull mandskab.
Jonas Svensson - 75mio
En dyr svensker, men også en rigtig dygtig svensker. Kan dække rigtig mange pladser, men han er købt ind til højre back.
Her har Svensson store offensive kvaliteter, og defensive kvaliteter som kommer bedst til udtryk i hans enorm arbejdskapacitet.
 Med hans gode indlæg og lysten til at løbe solen sort, forventer jeg mig rigtig mange kilometers løb fra ham her!
[bRobert Gumny - 39mio][/b]
En ung polak, som kan dække begge backs. Gumny vil primært være back-up. Han vil dog få rigtig mange minutter som indskifter,
 det er jeg sikker på og med den rette udvikling, så kan han blive til noget rigtig stort. En spændende offensiv back.
Federico Dimarco - 75mio
Min klare 1. prioritet på ventreback. Forhandlingerne var lange og startede på 160mio, sluttede på 75, og jeg er meget tilfreds.
 Offensive kvaliteter som de bedste i verden, jeg er helt vild med Dimarco.
Sander Berge - 157mio
Jeg skulle egentlig ikke handle mere, men når en spiller som Sander Berge bliver sat til salg på sidste dagen, så slår jeg altså til.
 Her er uden tvivl en kommende verdensstjerne, hentet for blot 157mio i Bayern hvor han var kommet i overskud. Uden tvivl den spiller i truppen med det største talent. Nu er jeg dæleme PRL klar!
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010