home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 166 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Se realiteten i øjnene!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] Udprint
Forfatter Emne: Se realiteten i øjnene!  (Læst 10949 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #15: 23 Feb 2018, 09:51 »

Jeg kan kun være helt enig i ovenstående betragtninger, og begræde at der ikke er større ønske fra flere brugeres side af til at holde liv i FM-familien rent socialt.

Jeg synes det er rigtig ærgerligt, da jeg nyder at bruge min tid på at skrive med folk herinde, lave indlæg, blogs, hjælp til andre mv. Men som I alle er inde på så handler det i bund og grund om at man ikke længere søger det sociale, men er blevet meget mere "mig selv først". Derudover så tror jeg også på, som Gilly er inde på, at det lig Instagram og lignende handler mere om at det ser ud som om man er vildt dygtig (spiser grøntsager, laver fin mad, får 12 i karakter), frem for at søge det personlige aspekt og lade folk se at man ikke kan klare alting selv!..

Så længe siden lever er jeg med i det omfang det er muligt, men jeg er helt sikkert ikke den af de "ældre" der er mest ophængt til anden side af FM.

Og så vil jeg lige sige at jeg er af den holdning at crewet har gjort alt hvad der var fysisk muligt for at bedre situationen inden for de midler de havde til rådighed, så fra min side er der absolut ingen bad feelings, hvis det ikke skulle fortsætte. Om ikke andet så håber jeg at FMFreaks på Steam bliver brugt en del mere end den gør lige nu - jeg vil ihvertfald fremover have chatten åben derinde når jeg spiller FM, bare for at se om der var nogen der skulle have nogle spørgsmål til noget eller have lyst til at skrive om FM! Så gør jeg da ihvertfald et eller andet for at holde FMF-ånden kørende. Jeg bliver dog helt sikkert ærgerlig over hvis blogdelen forsvinder, da det er noget af det jeg nyder rigtig meget på siden. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #16: 23 Feb 2018, 10:19 »

Jeg bruger siden, og gør det jævnligt.

Men lige pt. spiller jeg ikke FM, lysten er væk, og sådan er det med lysten til FM, den kommer og går!
Kan da mærke den måske er på vej igen, men ved det ikke.

Jeg håber siden fortsætter, selvom det ikke er som i gamle dage Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #17: 23 Feb 2018, 16:04 »

Jeg tjekker siden dagligt, men skriver sjældent i hverken chatten eller trådene, da man sjældent kan forvente svar.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

JKJ
Gæst
 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #18: 23 Feb 2018, 16:37 »

Jeg tjekker siden dagligt, men skriver sjældent i hverken chatten eller trådene, da man sjældent kan forvente svar.

Jeg er enig her. Tjekker den også næsten dagligt, men er jo nok også for dårlig til at få skrevet ret meget herinde.
Logged

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #19: 23 Feb 2018, 17:16 »

Jeg tjekker siden dagligt, men skriver sjældent i hverken chatten eller trådene, da man sjældent kan forvente svar.

Tror du alle tænker sådan ? Bare siden at aktiviteten er så lav.

Ellers ville jeg da foreslå at du begyndte og skrive noget mere, hver gang du har et spørgsmål. På den måde kan aktiviteten måske øges en smule på siden, så den ser mere aktiv ud.
Logged

JKJ
Gæst
 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #20: 23 Feb 2018, 20:46 »

Tror du alle tænker sådan ? Bare siden at aktiviteten er så lav.

Ellers ville jeg da foreslå at du begyndte og skrive noget mere, hver gang du har et spørgsmål. På den måde kan aktiviteten måske øges en smule på siden, så den ser mere aktiv ud.

Jeg kan sagtens følge dig her. Men det hjælper jo nok ikke alverden hvis vi kommer ti mand og kommentere i ti forskellige tråde, hvis man så skal sidde og vente på en respons forsvinder man jo nok lige så stille igen.

Jeg har en eller anden ide om at man måske skulle ændre lidt på forrummet og have knap så mange sektioner, men på den anden side har jeg også svært ved at se hvordan man skulle kunne sortere og hvad der skal blive og hvad der så skal væk.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #21: 23 Feb 2018, 21:08 »

Jeg kan sagtens følge dig her. Men det hjælper jo nok ikke alverden hvis vi kommer ti mand og kommentere i ti forskellige tråde, hvis man så skal sidde og vente på en respons forsvinder man jo nok lige så stille igen.

Jeg har en eller anden ide om at man måske skulle ændre lidt på forrummet og have knap så mange sektioner, men på den anden side har jeg også svært ved at se hvordan man skulle kunne sortere og hvad der skal blive og hvad der så skal væk.
Den idé synes jeg faktisk er interessant, altså med mindre antal af tråde.
Det er klart, at klubtråde, og blogs, skal man som bruger kunne oprette og gøre med, som man lyster.
Men en fælles taktiktråd, kunne være fedt, således at hver bruger ikke oprettede en til hver enkeltes problem, men at der var en som hed noget ala "hjælp til taktik" og måske også bare en general taktisk diskussionstråd, om muligt kombineret.

Samme kunne man måske med spillersøgning, simpelthen koge det ned til spillererfaring, søger spiller, og deal no deal.

Kort: i flere sektioner, lukke for muligheden af brugeroprettede tråde.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #22: 23 Feb 2018, 21:49 »

Er enig i at det måske kunne være en rigtig god i de at begrænse lidt i trådene, da alt for mange bare opretter en ny tråd, uden at kigge lidt efter - det kan være at det gør at folk ikke bare kommer med et spørgsmål, får svar og smutter igen. Fornuftig tanke.

Derudover så synes jeg bestemt også at det er vigtigt at man ikke lader være med at skrive fordi man nok ikke får svar lige med det samme alligevel. Om ikke andet, så kan det være at andre sidder med samme spørgsmål, og kan få svar på det. Ligesom det er vigtigt at andre OGSÅ skriver, selvom de måske ikke forventer at få svar med det samme.. Vi er her for hinanden, og det er en del af det. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #23: 24 Feb 2018, 02:38 »

Den er jeg med på... Og kan virkelig blive trættende at skulle hjælpe med præcis det samme fordelt over 4 nystartede tråde, eller i chatten.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

JKJ
Gæst
 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #24: 01 Mar 2018, 16:37 »

Nu snakker man om der intet live er herinde osv.
Men så hjælper det vel heller ikke alverden at forummet bliver spammet med 3 tråde på spansk uden at de bliver slettet.
En forside viser jo hvad der diskuteres og med sådan nogle tråde får vel heller ikke flere til.

De har ligget her i 13 timer så mon ikke der er nogen der har set dem og har haft mulighed for at slette dem?
Logged

Brøndby_4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #25: 01 Mar 2018, 16:47 »

Nu snakker man om der intet live er herinde osv.
Men så hjælper det vel heller ikke alverden at forummet bliver spammet med 3 tråde på spansk uden at de bliver slettet.
En forside viser jo hvad der diskuteres og med sådan nogle tråde får vel heller ikke flere til.

De har ligget her i 13 timer så mon ikke der er nogen der har set dem og har haft mulighed for at slette dem?

Ærlig talt, så tror jeg de var blevet slettet, hvis de rette personer havde set det på det rette tidspunkt. Jeg er dog helt enig i, at de nok helst skulle have været slettet lidt hurtigere.
Logged

Aldrig alene!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #26: 01 Mar 2018, 16:49 »

Idet siden opdateres på frivillig basis, og vi må antage at dem der kan slette indlæg også har et arbejde at passe, synes jeg det giver god mening at de ikke er blevet slettet før. Jeg forestiller mig ikke at man sidder og gør den slags på siden inden man tager på arbejde eller i arbejdstiden for den sags skyld, så ro på. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #27: 01 Mar 2018, 18:04 »

Nu snakker man om der intet live er herinde osv.
Men så hjælper det vel heller ikke alverden at forummet bliver spammet med 3 tråde på spansk uden at de bliver slettet.
En forside viser jo hvad der diskuteres og med sådan nogle tråde får vel heller ikke flere til.

De har ligget her i 13 timer så mon ikke der er nogen der har set dem og har haft mulighed for at slette dem?

personligt har jeg først været på nu her og set dem og de er hermed slettet Smiley og da folk allerede havde fået dem ud af oversigten, så så jeg dem jo kun fordi de blev nævnt herinde
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: Se realiteten i øjnene!
« Svar #28: 01 Mar 2018, 19:45 »

Tja, jeg har personligt ikke haft adgang til siden i nogle dage - tror i øvrigt også jeg stak ulle et ban for et par uger siden. Hvor der var snak om han måtte være blevet hacket. Vil dog sige der altid er mulighed for at kigge på teamspeak og se om en af os fra crewet ikke er tilstede. Jeg er næsten altid på, i et eller andet rum hvis jeg sidder ved computeren.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Sider: 1 [2] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010