home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 425 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Ansøgning om arbejdstilladelser
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Ansøgning om arbejdstilladelser  (Læst 8342 gange)
Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Ansøgning om arbejdstilladelser
« : 12 Feb 2018, 12:46 »

Hej Freaks.
Synes dette problem er blevet hyppigere i den nye version af FM. Alle de spillere jeg forsøger at hente, hvor det kræver de får en arbejdstilladelse godkendt, får den afvist. Både i 1. og 2. omgang. Hvordan kan dette lade sig gøre?
Der står oftest at spilleren ikke har fået skrabet nok point ind til at den kunne blive godkendt, eller at han har spillet for få landskampe.

Hvad er Jeres erfaringer, og kender I evt en løsning?
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #1: 12 Feb 2018, 21:05 »

Hvis ikke han har, som du selv nævner, point nok eller landskampe nok, så får han den ikke. Sådan er det bare.
Spilleren skal have spillet 75% af alle landskampe han har været ledig til, indenfor de sidste 3 år, eller været "et stort talent eller navn indenfor sporten".
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #2: 12 Feb 2018, 21:26 »

Hvis ikke han har, som du selv nævner, point nok eller landskampe nok, så får han den ikke. Sådan er det bare.
Spilleren skal have spillet 75% af alle landskampe han har været ledig til, indenfor de sidste 3 år, eller været "et stort talent eller navn indenfor sporten".
Seriøst? Så der er ingen alternativer? Hvordan opnår han så tilladelse, hvis jeg køber ham, og skal leje ham ud. Han kam jo ikke spille i klubber fra samme land.
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #3: 12 Feb 2018, 21:42 »

nu fortæller du jo ikke hvor du spiller henne men, ja du er nødt til at få gjort ham til EU borger hvis han ikke spiller nok for sit landshold, eller landsholdet ikke er rangeret højt nok.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #4: 12 Feb 2018, 22:15 »

Nu tænker jeg det er et sted i Storbritannien... Kender ikke til andre steder, hvor det bruges.
Men nej, der er ikke andre alternativer... Du kan købe ham og så leje ham ud til en klub i et land hvor han kan blive EU borger relativt hurtigt, som Sunbao siger. Der er Belgien og Spanien dine bedste muligheder.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Enzo
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #5: 12 Feb 2018, 23:18 »

Korrekt. Jeg spiller i England med Liverpool. Og har fundet et par spændende talenter i henholdsvis Colombia og Nigeria. Hmmmmm
Logged

Suarez er en af meget få mænd i denne verden som gerne må tage mig hårdt bagfra. Vil gerne føde hans børn også <3

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #6: 13 Feb 2018, 01:55 »

Well i england kommer det så også an på hvad for en brexit du får, men den standard så hjælper eu heller ikke, for der vil de igen skulle ha x% af landskampe men det er for et hold i top et eller andet på ranglisten.

da eu borger og folk fra u lande er på samme båd der.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #7: 13 Feb 2018, 11:11 »

Nej, det er hård brexit... Med standard ændrer stort set intet sig.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #8: 17 Mar 2018, 20:30 »

hey  Smiley

Jeg spiller i Spanien med Mallorca - har et par argentinere på holdet, som har været i Spanien i lidt over 2 år (de påkrævede 730 dage).. Status på deres statsborgerskab er "afventer papirarbejdet" .. det har det været i en måneds tid.. sæsonstarten er en 1 uge væk og hvis de ikke snart får statsborgerskab er jeg nød til at undlade 2 andre spillere fra truppen..
Er der nogen måde man kan fremskynde processen?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #9: 17 Mar 2018, 21:55 »

hey  Smiley

Jeg spiller i Spanien med Mallorca - har et par argentinere på holdet, som har været i Spanien i lidt over 2 år (de påkrævede 730 dage).. Status på deres statsborgerskab er "afventer papirarbejdet" .. det har det været i en måneds tid.. sæsonstarten er en 1 uge væk og hvis de ikke snart får statsborgerskab er jeg nød til at undlade 2 andre spillere fra truppen..
Er der nogen måde man kan fremskynde processen?

Det tror jeg ikke... Nu har jeg kun erfaring fra England og der kan det tage alt mellem 1-6 måneder...
Logged

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Ansøgning om arbejdstilladelser
« Svar #10: 18 Mar 2018, 16:00 »

Det tror jeg ikke... Nu har jeg kun erfaring fra England og der kan det tage alt mellem 1-6 måneder...

Fuck.. :s hmm.. det må blive et 1/2 år på b-holdet og så komme i 1. truppen til januar.. øv  ticked off tak for svar Thumbs Up
Logged

- Veni, vidi, vici -

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010