home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 372 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Tingene går spillerens vej
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Tingene går spillerens vej  (Læst 1384 gange)
jskovc
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Tingene går spillerens vej
« : 24 Jan 2018, 20:18 »

Hey freaks

Jeg ved ikke om det kun er mig der har bemærket det jeg nu vil dele med jer, og jeg ved heller ikke om det som sådan er et problem.

Det jeg taler om er følgende. Jeg spiller ganske som jeg plejer at gøre med Horsens. Efter de første par sæsoner er overstået med en del udfordring, men dog stadigt med succes, har jeg fundet en taktik der virker. Med taktikkerne på plads kan det nu kun gå en vej, jeg avancerer stille og roligt og lægger på i form af bedre placeringer. I femte sæson er økonomien godt på vej mod de 100 millioner på balancen, spillertruppen er blevet stærkere med unge talenter, EL er fast inventar hvert år og det ser ud til at det første mesterskab er på vej i hus, og dermed formentligt CL fremover, mens spillernes værdier stødt og roligt stiger i vejret. Alt dette er jo kun gode ting, og jeg klager da heller ikke. Men jeg kunne da godt tænke mig at høre om jeg er den eneste der sidder med oplevelsen af at spillet med tiden bliver en tand for dårligt til at holde de CPU styrede hold konkurrencedygtige?? Synes det er en skam at det går så hurtigt med at udvaskemodstanden, selvom jeg selvfølgeligt stadigt har en del udfordringer foran mig.
Logged

"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Tingene går spillerens vej
« Svar #1: 24 Jan 2018, 21:03 »

Hey freaks

Jeg ved ikke om det kun er mig der har bemærket det jeg nu vil dele med jer, og jeg ved heller ikke om det som sådan er et problem.

Det jeg taler om er følgende. Jeg spiller ganske som jeg plejer at gøre med Horsens. Efter de første par sæsoner er overstået med en del udfordring, men dog stadigt med succes, har jeg fundet en taktik der virker. Med taktikkerne på plads kan det nu kun gå en vej, jeg avancerer stille og roligt og lægger på i form af bedre placeringer. I femte sæson er økonomien godt på vej mod de 100 millioner på balancen, spillertruppen er blevet stærkere med unge talenter, EL er fast inventar hvert år og det ser ud til at det første mesterskab er på vej i hus, og dermed formentligt CL fremover, mens spillernes værdier stødt og roligt stiger i vejret. Alt dette er jo kun gode ting, og jeg klager da heller ikke. Men jeg kunne da godt tænke mig at høre om jeg er den eneste der sidder med oplevelsen af at spillet med tiden bliver en tand for dårligt til at holde de CPU styrede hold konkurrencedygtige?? Synes det er en skam at det går så hurtigt med at udvaskemodstanden, selvom jeg selvfølgeligt stadigt har en del udfordringer foran mig.

Tror umiddelbart, at det skyldes, at du spiller i den danske liga. Det er jo forholdsvis nemt at blive dominerende i Danmark, da man ikke har budgetter som de engelske tophold. Du kan jo sagtens komme til tops i alle lande, men det er væsentligt nemmere i Danmark.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Tingene går spillerens vej
« Svar #2: 25 Jan 2018, 10:24 »

Tjah, hvor mange sæsoner henne taler vi ? men ja til tider er det nok for nemt, men det er jo en hårfin grænse i forhold til masserne, som skal holdes glade.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010