home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 276 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Borussia Dortmund
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: Borussia Dortmund  (Læst 12840 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #15: 23 Jan 2018, 01:34 »

Til målmandspositionen blev der desværre ikke råd til en ny spiller, selvom jeg stadig overvejer om Szczesny skal hentet for 245 millioner kr. Han er utilfreds i Juventus, men jeg har ikke helt bestemt mig for, om han er god nok, eller om jeg skal gå efter noget bedre til sommer..

Kan varmt anbefale Rajkovic for de £5 til £7 millioner... Ellers er der Timo Horn i Køln, der har en frikøbsklausul på £15,75 millioner. Begge er gode nok til at være førstevalg. Ellers er der jo de klassiske valg i de store navne...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #16: 23 Jan 2018, 17:02 »

Kan varmt anbefale Rajkovic for de £5 til £7 millioner... Ellers er der Timo Horn i Køln, der har en frikøbsklausul på £15,75 millioner. Begge er gode nok til at være førstevalg. Ellers er der jo de klassiske valg i de store navne...

Der er ikke rigtig nogen af dem der er gode nok enduu - De har helt klart potentiale begge, men jeg er mere ude efter en klasse målmand, så jeg for alvor kan udnytte det potentiale der er i truppen..
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #17: 23 Jan 2018, 19:37 »

Horn og Rajkovic er begge gode nok til at gå direkte ind i startopstillingen Smiley
Men det er jo op til dig Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #18: 23 Jan 2018, 21:45 »

Horn og Rajkovic er begge gode nok til at gå direkte ind i startopstillingen Smiley
Men det er jo op til dig Smiley
Ja, men de er ikke gode nok, til det niveau jeg gerne vil nå indenfor et par sæsoner..  De er talentfulde målmænd, som der i løbet af 3-5 sæsoner måske kan blive gode nok. - Men helt niveau har de ikke endnu.

Helt ideelt, vil jeg jo gerne have en spiller på niveau med Jan Oblak...
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #19: 25 Jan 2018, 02:05 »

Hvorfor så ikke bruge dem på dit nuværende hold (som du siger de er gode nok til), og så lade dem følge med udviklingen så de bliver gode nok hen ad vejen?
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #20: 25 Jan 2018, 20:06 »

Hvorfor så ikke bruge dem på dit nuværende hold (som du siger de er gode nok til), og så lade dem følge med udviklingen så de bliver gode nok hen ad vejen?

Burki gør det okay.. og jeg vil gerne have en klasse keeper allerede fra starten af næste sæson - Så det vil være at vente for længe på de to spillere, inden de når deres potentiale..
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #21: 18 Feb 2018, 11:29 »

Det endte med et mesterskab, hele 11 point foran Bayern og 16 point foran HSV på trejdepladsen .

I pokalturneringen tabte jeg desværre til RB Leipzig efter forlænget spilletid, på trods af at jeg var en mand i ovetal i stort set hele kampen - Så det var en kæmpe skuffelse for mig, og klart sæsonens ringeste kamp. - Heldigvis var der ikke mange af dem i løbet af sæsonen..

I Champions League tabte jeg til Tottenham i 1. knockout runde efter straffespark - Begge opgør endte 1-1, men Tottenham var desværre bedst fra de elleve meter - At. Madrid endte med at vinde finalen i endnu en ren spansk finale - denne gang dog imod Barcelona.


Til den nye sæson har der igen været gang i svingdøren - Jeg har købt for hele 1.23 milliarder og solgt for 900 millioner kr. (som dog kan stige)

Salg:
Maximillian Plillip - 260 mio. kr. til Tottenham
Julian Weigl - 360 (500) mio. kr. til Real Madrid
Mario Götze - 275 (300) mio. kr. til Bournemouth.

Køb
Mario Fernandes - 250 mio. kr. fra CSKA Moskva
Jan Oblak - 660 mio. kr. fra At. Madrid
Savic - 320 mio. kr. fra Lazio.


Jeg er efterhånden ved at være ekstrem tilfreds med mit hold, der har en god gns. alder, en god blanding af rutine og unge kommende stjernespillere - heriblandt flere viderunderdrenge.

Min startellever:
Jan Oblak
Mario Fernandes
Sokratis Papastathopoulos
Mostas Manolas
Marcel Schmelzer
Danilo Pereira
Jean Michaël Seri
Sergej Savic
Marco Asensio
Marco Reus
Pierre-Emerick Aubameyang


Målet for den kommende sæson er at vinde Super cuppen, Bundesligaen og pokalturneringen. I Champions League er min målsætning også at nå mindst kvartfinalen, men jeg mener også at holdet er til mere end det og jeg kan efterhånden spille op med samtlige hold i verden.
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #22: 18 Feb 2018, 12:17 »

Så kom første titel i hus, med en 1-5 sejr over pokalmestrene RB Leizig i Super Cuppen..  Peace

Yarmolenko strålede ved at blive indskiftet i 2. halvleg og lave et hattrick
Logged

Guldbrand
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #23: 18 Feb 2018, 13:53 »

Så blev Raphael Guerreiro solgt på sidstedagen af transfervinduet for 485 millioner kr. til Monaco..  Ganske udemærket for en spiller, som stod bag Schmelzer om pladsen på venstreback.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #24: 22 Feb 2018, 12:47 »

Lækkert salg - hvad skal pengene så bruges til..? Investerer du i nye spillere eller har du talenter til at tage over (velvidende at Dortmund producerer en del store talenter)?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #25: 22 Feb 2018, 17:42 »

Har selv overvejet at spille med Dortmund, men er bare bange for, at det meget hurtigt bliver alt for nemt.. Hvad er jeres erfaringer? Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #26: 23 Feb 2018, 16:18 »

Jeg har vundet ligaen hver sæson (3 sæsoner indtil videre), og Supercuppen alle tre gange. Men har ikke formået at vinde en europæisk turnering eller den lokale pokalturnering. Så for mig er det ikke for nemt endnu Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #27: 23 Feb 2018, 16:20 »

Jeg har vundet ligaen hver sæson (3 sæsoner indtil videre), og Supercuppen alle tre gange. Men har ikke formået at vinde en europæisk turnering eller den lokale pokalturnering. Så for mig er det ikke for nemt endnu Smiley

Du må ikke forstå det som nogen kritik, for jeg overvejer selv kraftigt at starte med Dortmund, men synes måske bare, at man hurtigt kører død i sit save, hvis man vinder ligaen hvert år uden problemer, som man nok kommer til i Dortmund. Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #28: 23 Feb 2018, 16:25 »

Tog det bestemt heller ikke som kritik, da jeg selv jo stillede spørgsmålstegn ved Forlan's AC Milan save...
Men det kommer jo an på hvad man ser som et succesfuldt save... Er det at tage en klub fra røven af 7.division til europæisk glory, eller er det at vinde alt flere gang med en topklub. For mig er det ikke kedeligt endnu, jeg skal også have pokalen og champions league med, før jeg vil overveje at skifte klub. Smiley Men igen, det er jo individuelt. Hvis du synes det er kedeligt at vinde ligaen år efter år, så er Dortmund måske ikke for dig Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Borussia Dortmund
« Svar #29: 23 Feb 2018, 16:35 »

Tog det bestemt heller ikke som kritik, da jeg selv jo stillede spørgsmålstegn ved Forlan's AC Milan save...
Men det kommer jo an på hvad man ser som et succesfuldt save... Er det at tage en klub fra røven af 7.division til europæisk glory, eller er det at vinde alt flere gang med en topklub. For mig er det ikke kedeligt endnu, jeg skal også have pokalen og champions league med, før jeg vil overveje at skifte klub. Smiley Men igen, det er jo individuelt. Hvis du synes det er kedeligt at vinde ligaen år efter år, så er Dortmund måske ikke for dig Smiley

Jeg er helt med på, hvad du mener! Jeg er ikke selv til, som du siger, at tage en klub fra røven af 7. division og føre dem til succes. Jeg kan godt lide Dortmunds måde at give unge chancen, hvilket ligeledes ville være noget, som jeg ville have i fokus ved et evt. save med Dortmund. Smiley
Logged

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010