home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 422 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Standard situationer??
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Standard situationer??  (Læst 2734 gange)
MartinBS
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Standard situationer??
« : 13 Jan 2018, 13:48 »

Hei, er der nogle der har leget med standard situationer med succes?? Synes jeg får alt for lidt ud af alle de hjørnespark og indkast jeg har. Men har ikke rigtigt nogen umiddelbar succes ved at prøve på at ændre på de forskellige formationer. Nogle der har haft held med det??
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Standard situationer??
« Svar #1: 13 Jan 2018, 13:55 »

Jeg er gået fra at score 10% af mine mål på dødbolde til 30% ved at lege og analysere Smiley
Simpelthen prøvet en "taktik" 5 kampe og analyseret kampene, og ændret derfra Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Standard situationer??
« Svar #2: 13 Jan 2018, 16:49 »

Jeg har lige nu en meget velfungerende hjørnespark- og indkastrutine, som har givet mig mange mål og holdt opposition fra fadet. Jeg har også lavet 4 frisparksrutiner, men dem tester jeg stadig lidt på. Smiley
Logged

Thaurat al Shabab

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Standard situationer??
« Svar #3: 14 Jan 2018, 11:09 »

Hei, er der nogle der har leget med standard situationer med succes?? Synes jeg får alt for lidt ud af alle de hjørnespark og indkast jeg har. Men har ikke rigtigt nogen umiddelbar succes ved at prøve på at ændre på de forskellige formationer. Nogle der har haft held med det??

Hej MartinBS,

Jeg spiller med United lige nu og jeg må sige, at jeg i den første sæson oplevede lidt det samme problem. Men her i anden sæson er der sket lidt forbedringer på den front, uden at jeg har været inde at lave ændringer i selve tilgange til dødbolde. Dog må jeg sige, at mine forbedringer er væsentlige og jeg tillægger det, at jeg har fået en glimrende hjørnesparksskytte (Dybala) til truppen og i øvrigt har fem gode hovedstødsstærke spillere i henholdsvis Lindelöf, Bailly, Milinkovic-Savic, Pogba og Lukaku. At Milinkovic-Savic er kommet ind i stedet for Herrera betyder meget i statur og kraft, mens Dybalas evne til at ramme panderne er væsentlig bedre, end Matas var i første sæson. Lindelöf fik et yderligere fokus i sin træning ift. hovedstød og det tror jeg har haft stor betydning.

Jeg må dog sige, at jeg har en stor lyst til at forsøge at forbedre mine standardsituationer sådan overordnet set, så jeg vil prøve at undersøge det lidt mere Smiley

Håber mit svar giver dig lidt mening Smiley
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010