home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 402 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Taktik til BIF
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Taktik til BIF  (Læst 5207 gange)
nordberg1405
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Taktik til BIF
« : 27 Dec 2017, 12:54 »

Jeg mangler en god taktik til mit Brøndby hold please hjælp.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Taktik til BIF
« Svar #1: 27 Dec 2017, 13:01 »

Jeg mangler en god taktik til mit Brøndby hold please hjælp.

Tjek evt. klub tråden Smiley
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Taktik til BIF
« Svar #2: 09 Feb 2018, 11:18 »

Har også problemer med at finde en super taktik ala Brøndby irl. Jeg vil rigtig gerne spille 4-1-2-1-2 med højt pres, men synes ikke der er hjælp at hente i Brøndby tråden. Nogen her der har haft succes med overstående?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik til BIF
« Svar #3: 09 Feb 2018, 12:50 »

Har også problemer med at finde en super taktik ala Brøndby irl. Jeg vil rigtig gerne spille 4-1-2-1-2 med højt pres, men synes ikke der er hjælp at hente i Brøndby tråden. Nogen her der har haft succes med overstående?
Har du prøvet selv eller er du mere til plug n' play?
Bare en hurtig tanke angående brøndbys spil IRL og spiller dertil.

Holdintrukser som falder lige i øjnene er en normal defensiv linje, meget mere pres, aggresivt spil, spil i dybden, vær mere udfoldende, korte aflevering og højt tempo.

Spiller instrukser:
*Backs, Jung som fullback support, Larsson som Wingback support
*Nørgaard, som Defensiv midtbane (support) så han holder balancen, men hjælper til i det opbyggende spil
*centrale midtbaner, er nok den sværeste... Tibbling som felt til felt og måske Fisker som Mezzaela(angreb)
*Mukhtar som OMC (ved ikke som det bør være som support eller angreb)
*Wilczek måske som defensiv angriber (support) og Pukki som falsk 9'er eller skarpretter

Jeg har på ingen måde testet ovenstående, det er skam bare et par bud som du kan arbejde ud fra!

EDIT:
Dine offesivspillere, måske endda alt fra MC og frem på banen, skal så instrueres i at tackle hårdt, presse mere og have bevægelsesfrihed, hvor imod Nørgaard skal tackle hårdt, men holde positionen
Logged

Beckham23
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Taktik til BIF
« Svar #4: 09 Feb 2018, 13:40 »

Jeg har prøvet, men bliver hurtigt frustreret når det ikke går rigtig godt. Kan bedst lide at spille når det er nemt  Smiley

Men mange tak for input. Kunne være at jeg skulle prøve at give mig lidt tid til at lege med det  Thumbs Up
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik til BIF
« Svar #5: 09 Feb 2018, 13:55 »

Jeg har prøvet, men bliver hurtigt frustreret når det ikke går rigtig godt. Kan bedst lide at spille når det er nemt  Smiley

Men mange tak for input. Kunne være at jeg skulle prøve at give mig lidt tid til at lege med det  Thumbs Up
Jeg er helt enig, men det er dog ekstra sjovt, hvis det går nemt, med din egen taktik!
Se kampene, evt. sæt den til at vise udvidede højdepunkter, så du ser lidt mere af kampen. Bid mærke i hvad der fungere og endnu vigtigere, hvad der ikke gør, og så forsøg selv, eller beskriv problemet her, så skal jeg eller nogen af det andre helt sikkert nok prøve at hjælpe dig!
- Det er måske 3-5 kampe som du bør se, og lave små rettelser, så vil du allerede kunne mærke en forskel, det er jeg sikker på!
Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Taktik til BIF
« Svar #6: 09 Feb 2018, 14:49 »

Har en 4-2-3-1 hvor jeg er ubesejret i to år i træk. Kan ligge den op hvis det er, men tror ikke i skal forvente samme resultater, da jeg mit hold er pænt godt i forhold til resten af suppen.
Logged

DIYAR2660
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Taktik til BIF
« Svar #7: 10 Feb 2018, 15:13 »

Spiller i med 1 taktik hele vejen igennem eller? Fordi det som om holdene hurtig lærer min taktik at kende..
Logged


Tak til RCD For Et Skønt Signatur

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Taktik til BIF
« Svar #8: 11 Feb 2018, 10:34 »

Spiller i med 1 taktik hele vejen igennem eller? Fordi det som om holdene hurtig lærer min taktik at kende..
Jeg gør ikke. De seneste sæsoner har jeg ikke ændret meget, fordi min trup er så god at jeg vinder lige meget hvad i superligaen. Så har ikke haft behov for det.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010