home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 330 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Mads Møller Nielsens karriere
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken måde skal der skrives på ?
Den som du startede med !
- 0 (0%)
Den som du skrev som nr. 2 som nyheder
- 1 (33,3%)
Den som er meget flydende men med kampene i egen lille "boks
- 2 (66,7%)
Antal Stemmer: 3

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Mads Møller Nielsens karriere  (Læst 16649 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #45: 29 Nov 2006, 23:33 »

Nice med noget CL bold Opstemt glæder mig til næste update. Men du kan nok godt rette billederne med stillingerne lidt til - hvis du har lyst Smiley
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #46: 29 Nov 2006, 23:55 »

Målforskel: +32

Det er helt vildt som FCK bare vinder og vinder. De er dog også løbet ind i deres første nederlag. Det skulle OB stå for i Odense. Et 3-1 nederlag blev det til, skidt med fakta. Videre for FCK eller har de egentlig vunder 5 kampe 1 uafgjort og så det ene nederlag i ligaen. Sejre over FC Nordsjælland (3-0), Brøndby (3-1) og FC Midtjylland med de syge cifre 6-0 i Parken gør både fans og trænere stolte af at være i FCK.

Når man fører "Topscorerlisten, bedste gennemsnit og flest skud i % indenfor rammen" kan man så ikke godt kaldes en god spiller ? hvis ikke en fantastisk spiller. Aílton gør dette, han har scoret 13 mål i 13 kampe, et gennemsnit på 8.23 og 63% af hans afslutninger er indenfor målrammen. Det er jo eminent af ham. Han har virkelig fulgt op på det han sagde da han ankom med fly første gang i København "Her vil jeg vinde og scorer mine mål, det er mit nye hjem, jeg skal være topscorer og folk skal elske mig. JEG SKAL VÆRE MED HVER GANG."

Disse resultater gør også at FCK efter 13 kampe har et forspring på 10 point og en +32 målforskel. Det er jo helt vildt efter bare 13 kampe at være foran med 10 point. Det viser hvor mange klasser FCK er bedre end de andre hold i Superligaen. Jeg vil sige at hold som Brøndby, FCN og OB er bedre med i år end sidste år.

I Pokalturneringen har FCKs reserver også haft deres første kamp, det var ude mod Hobro. Trods chokmålet fra Hobro som bragte dem foran 1-0 vandt FCK 1-4 alligevel. Denne turnering giver virkelig de unge selvtillid i FCK. Det er det gode ved FCKs måde at håndtere talentudviklingen på, de får chancen.

Så videre til det i alle vel har ventet på at læse om, Champions League 07/08. FCK kom jo som skrevet tidligere i gruppe med stærke hold som Milan, Celta og Shakhtar. De lagde ud med en svær udekamp i Milano mod Milan og tabte ventet 3-0. Efterfølgende kom der så et utrolig ufortjent resultat mod holdet fra Spanien, Celta som meget ufortjent for sikret sig 1 point fra Parken. Sidste kamp indtil videre var i Ukraine hvor løverne kom foran 0-1 og fortjente faktisk at vinde. Men FCK fik kun 1 point med hjem. Dermed ligger FCK 3er med 4 point op til andenpladsen som er Milan. Shakhtar har overrasket og slået både Milan og Celta, men FCK var en for stor mundfuld de fik lige netop 1 point hjemme. Der er store kampe i fremtiden hvor FCK helt sikkert har muligheder for sejre. Et mål er hvad det er blevet til for os, det mål satte Razak Pimpong ind.

"Hvad fanden er det for noget pis, uafgjort vi har fortjent min. 3 måls sejr." - Don Ø efter kampen i Ukraine, tydeligvis skuffet.



Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #47: 30 Nov 2006, 00:00 »

Lidt ærgeligt at marginalerne ikke har været med dig i CL.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #48: 30 Nov 2006, 00:01 »

Det er meget heldigt mod de 2 jeg har en chance for at slå Skuffet
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #49: 30 Nov 2006, 01:01 »

ser forsat godt ud, og du skal nok gå videre Wink ellers må I jo bare vinde UEFA cuppen som JC sagde Wink

Rullende Øjne
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #50: 30 Nov 2006, 23:35 »

S T O L T H E D !
7. December 2007


Sejren mod Milan var ligeså stor som da FCK slog United IRL.
FCK kan godt være stolte af deres insats i Champions League. Trods de ikke kom videre nåede de altså 7 point, en flot sejr og 4 uafgjorte mod rigtig gode hold. Shakhtar var første modstander, første kamp i Ukraine endte 1-1. I Parken var FCK spilstyrende, men får ikke udbetaling for chancerne. 2-2 og ikke godt nok. Næste kamp var mod mægtige AC Milan, det så meget svært ud. Men det skulle vise sig at københavnerne kunne modstå presset og bringe sig foran ved Brede Hangeland efter hjørnespark, hele Parken gav ligesom et hop, SÅDAN tænkte folk. Det skulle blive bedre endnu, med 10 min. igen straffe begået af Nesta mod Aílton, den lille mod den store. Hatem Ben Arfa skulle sparke, 2-0 en fantastisk følelse for en ægte FCKer. Sidste kamp var mod Celta en sejr og et Milan nederlag i Milano ville sende FCK videre. Celta knuste løvernes drømme ved at bringe sig foran 1-0 samme tid som Milan også gjorde dette. FCK nåede kun ved Demba at udligne, hvilket Shakhtar faktisk også gjorde. Men en flot tredje plads som giver videre deltagelse i knockout sektionen i UEFA Cup, hvilket også er rigtig flot at holdet. De kan være stolte, det er fansne som kom med et banner mod Celta i Spanien hvor der stod skrevet "S T O L T H E D !" det er en framragende opbakning fra dem.


N. Hansen har spillet alle kampene
i Royal League de sidste 2 sæsoner.
Så til Superligaen. Her kan FCK ikke prale med det er gået godt. FCK har vundet 2 kampe mod henholdsvis AC Horsens og Viborg begge med 2-0 Viborg hjemme, Horsens ude. Derefter røg de ind i 2 nederlag til AaB hjemme 1-2 og Esbjerg ude 3-2. Begge kampe var de egentlig godt med i chance og spilmæssigt. Men igen de formår ikke og udnytte deres mange 100% chancer. Dermed er lidt af forspringet røget, men ikke meget. Aílton er stadig topscore og den bedste i gns. han er blevet overhalet af franske Michael Murcy fra Esbjerg i skud indenfor rammen.

I Royal League er de danske mestre kommet elendigt igang. Det er så igen deres unge og reserver der spiller. De har tabt 2 og spillet en uafgjort. Puljen lød på AaB, Start og AIK. Nederlag til Start og AIK op henholdsvis 3-2 og 3-0. Mens de i Parken mod AaB hævnede sig over et nederlag i ligaen lidt forinden med et uafgjort 2-2 som burde have været en sejr.

Nu er vi nået til Vinter Pausen i anden sæson. Håber i læsere nyder det. Resultaterne svinger lidt, men de skal nok komme igen. Der har været en del skader og karantæner. Samt truppen er blevet lidt tynd. Næste update kommer først imorgen, jeg er helt bombet i hovedet nu og skal bare ind og sove ^.^

Glemte og tage ScreenShots inden jeg gemte og lukkede spillet ned. Så i får lige stillingen i Superligaen, fører med 8 point ned til OB.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #51: 01 Dec 2006, 01:01 »

"Sejren mod Milan var ligeså stor som da FCK slog United IRL."

Jeg er ikke så vild med at du skriver det i bloggen, da den jo på sin vis skal ses som sin egen virkelighed - ikke bare et spil. Det mener jeg i hvert fald.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Guldbrand
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #52: 01 Dec 2006, 08:21 »

"Sejren mod Milan var ligeså stor som da FCK slog United IRL."

Du mener simpelthen at din sejr i et computerspil er et ligeså stort resultat som det FCK leverede i virkeligheden ?   crazy
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #53: 01 Dec 2006, 12:27 »

Det er ikke på den måde ment Wink

FM er en verden som jeg prøver at gøre virkelig, sådan ligesom det er forud i tiden hvis man kan sige det sådan Smiley det jeg skriver skal forestille at være en journalist/meget interesseret fan. Derfor skriver jeg dette. Havde det været IRL havde det været en ligeså stor sejr Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #54: 02 Dec 2006, 00:52 »

3 ud 1 ind
7. februar 2008

FCK har ikke været så aktive på transfermarkedet som de hidtil har været. 3 spiller har forladt klubben, Nicklas Svendsen som fortsætter karrieren i Öster for 1.1 mio. Michael Silberbauer som fortsætter i West Ham for sølle 5.5 mio pga. kontraktudløbet var tæt på, og han ville ikke forlænge. Sidst men ikke mindst har Michael Gravgaard valgt et skifte til Wigan i England, han var 22 mio værd.

Disse penge brugte FCK på 1 spiller, nemlig Jesper Bech som kommer til fra Esbjerg. Han er købt for 11 mio. Jesper er købt til at stabilisere tabet af Silberbauer, og hvis Aílton snart ryger har man ham som gardering. Jesper scorede i denne sæson 17 mål i 17 kampe i Superligaen for Esbjerg. Det var en af grundene til Mads & co. smed penge efter ham.


« Seneste Redigering: 02 Dec 2006, 00:56 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #55: 02 Dec 2006, 02:35 »

Stærkt !

FCK er startet det nye år hårdt ud. Med 5 Venskabskampe, 3 Royal League kampe og 4 UEFA Cup knockput kampe. Det har været et hårdt program, hvilket man også kunne høre på Nikolaj Hansen da vi fangede ham efter et træningspas: "Ja det har været en hård tid, men det er nødvendigt." og ja det er det da bestemt.

Det har vist sig at give lidt resultater. De 5 venskabskampe var mod Lechia Gdansk, Jagiellonia, Groclin, Red Star og Grenå. Holdet spillede uafgjort mod Lechia Gdansk og Groclin med 3-3 og 0-0, men vandt så de resterende 3 kampe mod Jagiellonia, Red Star og Grenå, disse kampe endte 5-1, 2-1 og 4-0.

I Royal League (Reservernes turnering) røg FCK ud af gruppespillet med bare 4 point på kontoen. Det er skidt men fakta. Reserverne er ikke nær så gode som sidste sæson. Det skal også lige siges af den skandinaviske turnering ikke har så stor betydning for klubberne mere. Men FCK spillede deres sidste 3 kamåe færdigt i de 2 netop overståede måneder, mod AaB, AIK og Start, 2 uafgjorte og 1 nederlag. Uafgjort mod AaB og Start med 1-1 i begge og et 1-3 nederlag til Start.

FCK var nået til knockoutfacen i UEFA Cuppen. Første modstander var tyrkiske Galatasaray. De fik klø 2-1 i Tykiet, mens de i Parken tabte 1-0 til danskerne. Det betød FCK skulle i nærste face mod FC Utrecht som havde slået skotske Dundee United ud. Med 3-2 sejr i Holland og 2-0 i Parken er FCK videre kvalificerede, i den næste runde som er kvartfinalen møder holdet portugisiske Porte, en svær modstander, men der er stadig muligheder. Vinder FCK de kampe samlet venter enten PSV eller Steaua.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #56: 02 Dec 2006, 13:20 »

Nice gået i UEFA Cuppen Smiley ...og fedt at Bech vender hjem.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #57: 02 Dec 2006, 15:26 »

Godt kæmpet !

2/3 dele af sæsonen er spillet 22 kampe i ligaen, kvartfinaler i Uefa Cup og pokalturnering er hvad vi er nået til. FCK svinger mere i år end sidste år. Men de er nået længere i Europa, som vi hørte tidligere var næste modstander stærke FC Porto. De kampe vil blive omtalt længere nede. Her vil jeg lige rose en spiller, det er Jesper Bech som har tilvænnet sig i FCK ekstremt hurtigt, 2 kampe skulle han bruge og nu spiller han til gns. 7. En anden spiller er topscore Demba Nyrén som har spillet til 7.44 i gns og med 18 mål i 20 ligakampe er han topscore.

I Ligaen er der spillet 4 kampe siden vinterpausen. Det er blevet til 3 sejre og et nederlag. Holdet lagde ud med en 4-0 sejr hjemme mod Lyngby. Det blev der dog hurtigt lavet om på i næste kamp på Brøndby Stadion hvor FCK
tabte 2-1 efter dårligt spil. Så gik det ellers op ad bakke i de sidste 2 kampe, først i Parken mod Silkeborg hvor de vandt 2-0, og senere mod ligatreerne fra OB som måtte tage hjem fra Parken med 2 røde kort, 6 gule og 4-0 nederlag. Hvilken stemning der dog har været i bussen.

Videre til året højdepunkt UEFA Cuppen. FCK skulle nu til Portugal for at spille første kamp mod FC Porto, en kamp hvor FCK aldrig kom igang, tog hjem med en på hatten, 3-0. Det så meget svært ud før hjemmekampen. Men FCK var bedre med og det var faktisk også ufortjent af portugiserne kunne tage hjem med 2-3 sejr i bagagen. Dermed er FCK ude af Europa, det blev til en kvartfinale i UEFA Cuppen, en masse erfaring og nogle gode kampe mod storehold. Alt i alt tilfredsstillende.

Vi mangler nu 11 Ligakampe, Pokalkvarfinale, muligvis Semi og finale. Når dette er overstået kommer næste update !

« Seneste Redigering: 02 Dec 2006, 15:38 af Møller » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #58: 02 Dec 2006, 15:31 »

Udmærket, udmærket Smiley Kan vi få et SS af stillingen`?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #59: 02 Dec 2006, 15:38 »

Så er den i Updaten Wink
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010