home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 360 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Mads Møller Nielsens karriere
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken måde skal der skrives på ?
Den som du startede med !
- 0 (0%)
Den som du skrev som nr. 2 som nyheder
- 1 (33,3%)
Den som er meget flydende men med kampene i egen lille "boks
- 2 (66,7%)
Antal Stemmer: 3

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Mads Møller Nielsens karriere  (Læst 16664 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #30: 28 Nov 2006, 19:33 »

Vi er FCK ... Vi er byens stolthed ... Klædt i hvid og blååå

Fans, medier og andre omkring FCK er i ekstase efter de har set klubbens slutning. Holdet lagde ud med at vinde 3-0 i returkampen mod Lilleström i Royal Leagues kvartfinaler. Det gik så senere galt i semifinalerne mod Lyn efter 2-0 sejr hjemme men 3-0 nederlag i Norge.

I ligaen har holdet virkelig overrasket alle. Man vidste godt de var gode men ikke så gode. FCK sluttede med sejre i de næste 9 sejre, 1 uafgjort og 3 nederlag. Blandt de 3 enderlag var 2 mod EfB både hjemme og ude, den sidste var mod Vejle. Den uafgjorte kamp var mod Viborg. Da der var 6 kampe tilbage af Superligaen blev FCK erklæret mestre, de førte på det tidspunkt med hele 17 point og en kamp i underskud. "Det er jo fuldstændig vanvittigt." - Sagde Brede Hangeland. Som iøvrigt var blevet rost af mange storklubbers trænere i løbet af slutningen.

Blandt sejrene var der flotte sejre som 3-0 sejren over OB og 4-2 sejren over AaB. FCK har simpelthen været urørlige i den sidste halv sæson. De slog bl.a. også Horsens, Randers og Silkeborg til sidst. Blandt spillere som virkelig toppede var Demba, Hangeland og nyindkøbte Ben Arfa. "Jeg er glad i FCK, dejlige fans, trænere og forhold i klubben." - Hatem Ben Arfa. Også Allbäck har været god men ikke ligeså god som de andre 3.

Mesterskabet og de andre gode resultater Mads Møller Nielsen har gjort i FCK fik bestyrelsen til i Februar måned at forlænge med ham. Han har fået en rullende kontrakt uden transferbeløb. Klubbens økonomi er nemlig ekstrem dårlig. For mange penge er blevet brugt. Men de kommer forhåbenligt tilbage næste sæson, hvor holdet formentlig spiller sig til gruppespillet i Champions League. Det er ihvertifald et af Mads Møller Nielsen, Carsten V. Jensen og Don Øs mål.


FCK danske mestre igen, Allbäck fejrer her med Champagne.

I pokalturneringen nåede FCK helt til finalen, men i finalen fik holdet tæsk af OB i Parken. På vejen fra kvartfinalerne slog de Randers og Silkeborg ud. Det er reserverne som spiller pokalturneringen for FCK. En god indsats. Men OB blev for svære, de kom ellers foran med 1-0 ved Bergvold. Fevang udlignede og afgjorde kampen i Ekstra tiden. Bl.a. Nikolai Hansen følte sig skyldig da han lavede straffesparket som sendte OB tilbage. Der var sure miner, men sammentidig spillere som hjalp den unge forsvar igennem episoden og tiden efter.

Det er også lige værd at nævne at årets manager er blevet FCKs Mads Møller Nielsen. Mens Demba Nyrén er blevet nr. 2 på topscorelisten. Hangeland, Jacobsen, Nørregaard og Demba er kommet på årets hold i Superligaen. Årets mål blev scoret af Mota mod netop FCK.
« Seneste Redigering: 29 Nov 2006, 19:37 af Møller » Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #31: 28 Nov 2006, 19:40 »

Ja, ja, tillykke med guldet. Jeg forventer Champions League-deltagelse næste sæson.
Logged

Lohse
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #32: 28 Nov 2006, 19:51 »

ja tillykke med det... det er da helt sikkert at Fck kommer med i CL næste år, de ser utrolig stærke ud i ligaen...
Logged

Newcastle United Supporter 4Ever Smiley

Mikkellas
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #33: 28 Nov 2006, 22:54 »

Tillykke med mesterskabet Møller! Champions League skal du med i, det går dog lidt an på hvem du trækker. Også flot at du kan nå så langt i både RL og Dong Cuppen med reserver! Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #34: 29 Nov 2006, 19:09 »

FCK sikre mestre igen ?


Sokolowski nu FCK spiller
Ja det spekulerer mange på. Efter holdet sidste sæson vandt Superligaen med 15 point foran AaB har FCK bare været i alles munde ikke kun i København men også i Jylland, Tyskland, Holland og Spanien. Flere spillere er blevet solgt, nogle smuttet på Bosman reglen. Det kommer længere nede.

FCK havde efter sidste sæson et stort underskud som der skulle reddes op på. Det blev der, TV pengene kom ind, Bestyrelsen gav klubben et ekstra sprøjt som efter sigende lyder på omkring 75 mio. Det har gjort at med et par salg at økonomisituationen kan reddes hvis holdet kvalificerer sig til Champions League eller UEFA Cup som alle forventer.

Til salg og indkøb. FCK har solgt godt ud til den kommende sæson. Mens Jeppe Brandrup igen er blevet lejet ud, denne gang til et af oprykkerholdene fra AGF er André Bergdølmo og Dan Thomassen smuttet på Bosman reglen til henholdsvis Messina og Wigan i I
talien og England. Møller har valgt at sælge 2 af holdets bærende defensiv midtbane kræfter, den ene er Atiba Hutchinson som er smuttet til mestreholdet fra Tyskland Bayern for sølle 5.25 mio. ikke meget for ham, men det er kun pga. den økonomiske situation klubben er i. Hjalte Bo Nørregaard er den anden solgte spiller på midtbanen, han er smuttet til det sydlige, nærmere Portugal og Benfica som sidste sæson endte på andenpladsen efter Sporting CP. Det var salgene, lad os hoppe direkte til de enkelte indkøb holdet har gjort sig. De har været i Norge nærmere Lyn hvor de i vinterpausen hentede Kevin Larsen, denne gang er det den 22 årige Defensive midtbanespiller Tomasz Solokowski som tager turen til Danmark, han har kostet klubben 11 mio. Mens det blev billigere med garderingen til forsvaret Shane Candell Sheriff som kostede sølle 2,75 mio fra hans engelske klub Tranmere.






Ben Arfa bliver trods hans unge alder (20 år)
Superligaens stjerneskud i år, tør jeg godt love.





Ekspert kommentare:

Bo Svensson: "Jeg tror FCK kan nå langt i Champions League i år, spørgsmålet er om deres trup er bred nok, styrken fejler intet."

Poul Hansen: "Also FCK kan godt spille med de store i år, Lyon, Man Utd, Liverpool og så videre. Jeg tvivler lidt på bredden, ellers har de jo fantastisk styrke, also."

Ståle Solbakken: "Hvem jeg forventer mig meget af ? der er jo en Silberbauer, Grønkjær, Gravgaard, Hangeland og så de 2 Demba og Aílton."

José Moutinho: "De når aldrig vores styrke, men de kan nok let slå et hold som West Ham."




FCK kommentare:

Jesper Christiansen: "Vi vinder Superligaen, Dong Cuppen, Royal League og kommer enten langt i CHL eller vinder UEFA Cuppen."

Marcus Allbäck: "Vi kan opnå noget stort i år."

Peter Nielsen: "Det er nu det skal være."

Njogu Demba Nyrén: "Dette havde jeg ikke opnået i Esbjerg, intet er fortrudt."
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #35: 29 Nov 2006, 19:15 »

Fin update Smiley Kunne man få et SS af Sokolowski?
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #36: 29 Nov 2006, 19:18 »

Also funny
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #37: 29 Nov 2006, 19:21 »

cube @ Click

GHERTESTEAS @ Siger manden ikke konstant Also ? ^^
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: FC København
« Svar #38: 29 Nov 2006, 19:22 »

Han ser sgu' god ud, ham Sokolowski Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #39: 29 Nov 2006, 19:23 »

Ellers ville jeg ikke købe ham Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #40: 29 Nov 2006, 20:29 »

Hvilken start for FCK

FCK er simpelthen startet som lyn og torden. I Superligaen har holdet allerede bragt sig på førstepladsen med en kamp i underskud. FCK har også spillet kvalifikationen til CL færdig, det endte... Spillere som skal fremhæves er Ben Arfa, Aílton, Sokolowski og Hangeland, de 4 har været verdensklasse i starten her.

Vi er nået til 24. August. Det betyder 6 ligakampe, 4 kval. kampe til CL, 1 Super Cup finale og en masse spekulationer om transfers. Lad os starte med Super Cup finalen, det var ligesom kampen hvor holdet skulle vise styrke. Det gjorde de også, BANG 1-0 Demba, 2-0 Silberbauer, 3 og 4-0 Aílton. Så var den kamp slut for modstanderne fra OB, men også for FCK det var slutresultatet. FCKs første titel i år var i hus.

I Superligaen har specielt en spiller imponeret, nemlig Aílton som er startet helt sygt. 5 mål i 5 kampe så er det slået fast "Jeg skal starte inde" som han sagde sidste sæson. Mads og Felix Margath (FC Bayern træner red.) er blevet rigtig gode venner, Margath roser Hangeland og Møller efter hver kamp. Det er den taktiske evne der gør udfaldet. Det er en god ven og have.

Lad os så hoppe videre til resultaterne. 5-1-0 står der udfor FCK også 16 point, en målscore på 15-1. Det siger vel sig selv. FCK ER STARTET SOM EN DRØM, sejre efter sejre og en enkel svipser mod AC Horsens. Vi har bl.a. hentet sejre mod hold som Esbjerg, Viborg og den største i Superligaen, over sidste års 2er AaB i Aalborg med HELE 0-4. Lyngby er også blevet tævet i egen hule med 0-5. Det ser fremragende ud for løverne.

Det gør det så også i Champions League. Holdet fik trukket ungarnske Újpest i anden kval. runde. En heldig modstander som også blev slået sikkert med 2x 2-0. Efter dem fulgte så et lidt bedre hold fra Ukraine, nemlig Dynamo Kiev. De formåede kun og give FCK modstand i Parken i Kiev styrede løverne kampen, vandt 0-3 og sikrede sig videre deltagelse i Gruppespillet. Som også er trukket.

UEFA Champions League grp. C
1. Milan (Italy)
2. Shakhtar (Ukraine)
3. Celta (Spain)
4. FC Copenhagen (Denmark)

"Der er muligheder for en del point og ikke mindst erfaring i denne gruppe, super lodtrækning." - Mads Møller Nielsen umiddelbart efter lodtrækningen.


Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC København
« Svar #41: 29 Nov 2006, 20:32 »

Ser godt ud, du.. glæder mig til der kommer mere... Opstemt

Rullende Øjne
« Seneste Redigering: 29 Nov 2006, 20:35 af Berendt » Logged


Mikkellas
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #42: 29 Nov 2006, 20:35 »

Glæder mig også til der kommer mere, og tillykke med den fantastiske start på sæsonen Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #43: 29 Nov 2006, 20:35 »

JULESTEMNING ! ^^
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: FC København
« Svar #44: 29 Nov 2006, 20:37 »

Det havde jeg ikke engang lagt mærke til Smiley
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010