home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 436 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Fortæl om din personlige challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Fortæl om din personlige challenge  (Læst 3959 gange)
Dida
Gæst
 
Fortæl om din personlige challenge
« : 05 Dec 2017, 15:00 »

I N T R O
Jeg har, som så mange andre, fået Guti14 til at fabrikere en personlig challenge til mig, og det er der kommet følgende challenge ud af:

50 år er lang tid, men når de er gået så er du til gengæld en legende i hele 3 klubber!!!
Du skal nemlig vinde CL med 3 forskellige klubber, men men men.. det skal være i klubber som ALDRIG før har været nationale mestre.
Det er opgaven, simpel og lidt svær. Der er ingen andre regler og du søger naturligvis job på almindelig vis, når du skal videre i opgaven.
Du kan vælge mellem følgende 3 startklubber:
Watford
Heerenveen
Horsens
Du har max 50 år til at gennemføre din challenge.

En ganske svær challange, som jeg er spændt på at give mig i kast med. Der vil komme opdateringer efter hver sæson.




H I S T O R I K
Sæson 2017/2018
Superliga: nummer 5
Pokalturnering: Nederlag i fjerde runde
Europa: Deltog ikke

Sæson 2018/2019
Superliga: nummer 3
Pokalturnering: Nederlag i fjerde runde
Europa: Deltog ikke





« Seneste Redigering: 05 Dec 2017, 15:47 af Præludium » Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #1: 05 Dec 2017, 15:23 »



1.  S Æ S O N  -  H O R S E N S
For at gøre denne udfordring så svær som muligt, valgte jeg den sværeste af de tre mulige startklubber, nemlig AC Horsens. Derudover har jeg altid sympatiseret med Horsens og tidligere haft et par fine saves med klubben, så valget lå lige til højrebenet. Jeg valgte fra start af at der skulle satses på unge talenter, som gerne skal sælges videre med stor profit, en strategi som jeg formentlig vil benytte i alle tre klubber.

Økonomien er ikke just prangende i Horsens, så derfor valgte jeg også at holde lav profil i løbet af mit første transfervindue. To spillere kom dog til klubben i form af Carlo Holse og Christian Tue, som begge blev hentet ind på en etårig lejeaftale. Ingen spillere forlod klubben.
 
Målsætningen for sæsonen var på forhånd at undgå nedrykning og nå en plads i pokalturneringen fjerde runde. I pokalturneringen blev målet indfriet, men heller ikke mere end det. I fjerde runde mødte vi Lyngby, som besejrede vores reservespækkede hold med 1:3. I ligaen var vi en del mere imponerende og sluttede den indledende fase på en sjetteplads, og dermed skulle vi også være med i mesterskabsgruppen.

I vinterens transfervindue kommer der lidt mere gang i den. Tomas Kortegaard blev udlejet til HB Køge, og valgte efter sæsonen af indstille karrieren. Derudover blev Bubacarr Sanneh solgt til FC Midtjylland for 4.000.000 kroner. En handel som allerede var indgået fra spillet start. En anden handel som i forvejen var indgået, var indkøbet af Mads Juel Andersen fra Brøndby. For at forstærke forsvaret yderligere valgte jeg også at hente Mathias Nors i Viborg på en fri-transfer.

Efter kvalifikationen til mesterkabsgruppen var målsætningen om at undgå nedrykning selvfølgelig mere end indfriet. Vi nåede desværre ikke op på den Europa-givende fjerdeplads, og måtte tage til takke med en plads som nummer fem. Alt i alt har det dog været en mere end godkendt sæson.
Logged

Dida
Gæst
 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #2: 05 Dec 2017, 15:45 »



2.  S Æ S O N  -  H O R S E N S
Efter den imponerende første sæson hos Horsens, ventede den svære 2’er. For nogle af forrige sæsons præmiepenge, valgte jeg at sætte en udvidelse af klubbens ungdomsfaciliteter i gang. Forrige sæsons helt store spillere, var blandt andre de to lejesvende, Carlo Holse og Christian Tue. To spillere som jeg gerne vil forlænge lejeaftalen med, det lykkedes dog kun i Carlo Holses tilfælde, som nu tager endnu en sæson for Horsens. Derudover var tabet af Sanneh stadigvæk for stort, så jeg valgte at investere hele 2.100.000 kroner i Viktor Tranberg fra FC Nordsjælland. Sidst men ikke mindst blev Nana Welbeck hente ind på en fri-transfer fra nedrykkede OB.

Målsætningen i pokalturnering havde ændret sig til en plads i kvartfinalen, og da vi i fjerderunde trak Kjellerup fra 2. Division, var jeg sikker på at den var hjemme. Sådan skulle det dog ikke gå, og Kjellerup besejrede vores talenter med hele 3:0. Også i Superligaen havde målsætningen ændret sig, og vi skulle nu som minimum ende i midten af tabellen. Denne målsætning blev endnu en gang indfriet med en placering som nummer to efter de første 26 kampe, og blot to point op til FC København på førstepladsen.

I løbet af vinterens transfervindue kom to unge talentfulde spillere til klubben. Den første signing blev 16-årige Anders Siggaard fra Hvidovre. Siggard er en fremtidens mand og kom til klubben ganske gratis. Derudover blev den 20-årige målmand, Vincenzo Bezzina, hentet til klubben som ny reservekeeper. Dette skyldte at vores nuværende reservekeeper, Marcus Bobjerg, ikke ønsker at forlænge med os, og vi kommer derfor formentlig til at miste ham til sommer.

Spillet i mesterskabsgruppen blev særdeles spændende og først i allersidste spille runde måtte vi sige farvel til andenpladsen og overlade den til FC Midtjylland. I stedet måtte vi tage til takke med en tredjeplads og udsigten til playoff-spil mod Lyngby i kampen om Europa League. Kampen mod Lyngby blev sikkert vundet med en 3:2 sejr. Sæsons helt store spillere blev Carlo Holse og Kjartan Finnbogason, som scorede henholdsvis 22 og 20 mål i Superligaen, hvilket også gav dem en første og andenplads på listen over turneringens topscorer. Derfor bliver det formentlig meget svært at forlænge lejeaftalen med Carlo Holse til næste sæson. 

« Seneste Redigering: 07 Dec 2017, 15:38 af Præludium » Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #3: 05 Dec 2017, 17:36 »

Fed stil og challenge. Læser med Wink
Logged


Dida
Gæst
 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #4: 06 Dec 2017, 13:15 »

Godt at høre Erzael Smiley
Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #5: 07 Dec 2017, 15:09 »

Hej Præludium

Jeg læser også med, det virker meget lovende.
Håber du kan låne Holse igen, og snart få ham fast.
Logged

Guti14
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Fortæl om din personlige challenge
« Svar #6: 07 Dec 2017, 15:37 »

Jeg følger også med, super spændende :-)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010