home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 230 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: December challenge
| | | |-+  The Class of 92 - Salford takeover
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint
Forfatter Emne: The Class of 92 - Salford takeover  (Læst 31528 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #45: 20 Dec 2017, 08:50 »

Flotte resultater, jeg halter lidt efter med Clyde må man sige Smiley

Jeg har næsten ikke fået nogen point i denne challenge. Jeg forventer det dog heller ikke, og kommer til at spille videre i januar også Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #46: 21 Dec 2017, 21:26 »


The Class of 92' - Salford takeover



Sky Bet League One:


The Championsship, The Championsship, The Championsship, The Championsship!!! Det er jo total vildt og jeg fik næsten min kaffe galt i halsen. Jeg tør jo næsten ikke sige, at jeg er glad for bare at klare overlevelse næste sæson, den skal næsten have et skud, og se om vi kan klare den sidste oprykning, så vi har taget hele vejen i et træk Smiley






Carabao cup:







FA Cup eventyret:


Chelsea kampen var med til at vi lige kunne holde et lille plus på balancen. Jeg har dog fået scoret lidt ved oprykningen også, så jeg skal have gjort noget ved klubbens faciliteter henover sommeren - håber the class of 92 vil være med på den






Player spotlight:


Har 3 med på denne opdatering.

Louis Reed


[
G. McAuley



Redshaw




Gomes (Lejesvend fra Liverpool)

« Seneste Redigering: 21 Dec 2017, 21:30 af Herlev » Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #47: 23 Dec 2017, 06:22 »


The Class of 92' - Salford takeover


Så er vi klar til 5. sæson og The Championsship. Jeg kan fortælle, at jeg allerede har spillet lidt længere frem end denne opdatering. Kort intro: "træerne vokser ikke ind i himlen". Vi kommer til at kæmpe hårdt for ikke at rykke ned i denne sæson desværre.

Træningskampe:


En masse prøve spillere har fået chancen, og mit hold ender med at ligne meget det fra sidste sæson.






Transfers:


4 lejeaftaler - den ene på en målmand fra Leeds på sidste dag af transfervinduet, da jeg havde mistet min reservemålmand. Har hentet to talenter ind til reserverholdet, hentet min topscorer fra sidste sæson Gomes - og så endda gratis. Det store scoop må være Lopes fra Swansea, som går direkte ind på midtbanen. Jeg er igen kommet ud af transfervinduet med et transfer overskud, så økonomien ser rigtig flot ud med et plus på små 18 mio.


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #48: 23 Dec 2017, 10:34 »


The Class of 92' - Salford takeover


Klubnyt:


Jeg er gået stille med dørene, men vores stadion er netop blevet udviddet. Det er kun med lige over 2.000 pladser, så jeg vil desværre nok skulle have udvidet stadionet yderligere, hvis vi bliver i The Championsship. Vores faciliteter skal generelt have mit fokus de næste par år, så det er endnu vigtigere end nogensinde, at jeg ikke klatter mine penge væk på spillerindkøb.



Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #49: 25 Dec 2017, 11:25 »


The Class of 92' - Salford takeover



The Championsship:


Først og fremmest god jul til alle der læser med, hvis der efterhånden er nogen der følger med Smiley Vi fik en virkelig dårlig start på sæsonen med 4 nederlag. Vi er dog kommet virkelig godt efter det, om det var mine spillere der lige skulle vende sig til de bedre spillere ved jeg ikke, men det vigtigste er at vi er kommet igang. Vi ligger lige under playoffs, hvilket må siges at være mere end tilfredsstillende, selvom jeg går med et lille håb om at kunne komme i playoffs. Jeg står foran en sæson der personligt kan give mig noget jeg ikke før har opnået i FM, nemlig gå fra den dårligste til bedste række i England på 5 sæsoner.






Carabao cup:


Jeg er nået så højt op i rækkerne, at jeg faktisk at droppet at satse på denne turnering. Det gjorde lidt ondt, men jeg måtte give mine reserver spilletid et sted for at bibeholde den gode harmoni der er i truppen. Jeg kan ikke længere sætte et reservehold til at spille i ligaen uden at blive kørt over.






FA Cup eventyret:







Player spotlight:


Vi følger stadig Redshaw som efterhånden er blevet et ikon i klubben, og som er eneste spiller der har været fast mand i startopstillingen i alle 5 sæsoner. Det er satme vildt Smiley


Redshaw

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #50: 25 Dec 2017, 11:33 »


The Class of 92' - Salford takeover



Transfervinduet:


Igen skuffer bestyrelsen mig meget. Det kan godt være, at Westham kommer med et højt bud for et af vores talenter, som kom til fra Ipswich i sidste sæson. Vi ligger dog i den næstbedste række i England, så lad mig nu håndtere hvem der kommer til og hvem der forlader os. Det skete på sidste dagen af transfervinduet, så jeg nåede desværre ikke at hente en ny.

Vi har dog fået 3 ind på fri transfer midt i efteråret. 3 spillere der alle 3 var på prøvetræning i klubben og gjorde det fantastisk. Især Valentini er et scoop. Han spiller back og er 31 år og kommer med en fantastisk rutine. Han er fra Italien, men har spillet hele sin karriere i tysk fodbold.


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #51: 25 Dec 2017, 12:01 »

Jeg læser stadig med Smiley

Meget imponerende hvad du har opnået - krydser fingre for oprykningen i denne sæson Grin
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #52: 25 Dec 2017, 14:15 »

Jeg følger forsat også med, bliver ekstra sjovt efter man har set det link til youtube videoen
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #53: 25 Dec 2017, 14:38 »

Jeg følger forsat også med, bliver ekstra sjovt efter man har set det link til youtube videoen

Det var domumentaren der var inspiration til mit spil. Kan kun anbefale at se de to afsnit på hver 1 time
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #54: 25 Dec 2017, 17:52 »


The Class of 92' - Salford takeover



The Championsship:


Sæson er ikke helt slut endnu. Vi formåede at komme med i slutspillet på et hængende hår, så sæsonen har allerede været fantastisk, og drengene kan spille playoff uden nerver - for vi har gjort det fantastisk allerede !







Carabao cup:







FA Cup eventyret:


Flot at komme så langt, men jeg er ikke stolt over den øretæve vi endte med at få af Chelsea. Morata var ustyrlig i kampen, og jeg kunne bare ikke stoppe ham. Kampen efter Chelsea havde været en semifinale.






Player spotlight:


Ikonet har spillet en fantastisk sæson, og jeg håber han får scoret et par kasser mere i playsoffs

Redshaw

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #55: 25 Dec 2017, 18:44 »


The Class of 92' - Salford takeover



The Championsship:


Overraskende let kamp, Blackburn havde ikke meget at komme med. Håber vi klarer den på udebane, og så får drengene lov at spille en fantastisk kamp på Wembley. Vi kom tidligt bagud, og Blackburn pakkede sig efterfølgende, det skulle dog vise sig at være en dyr fejl, og vi styrede resten af kampen og vi scorede 4 flotte mål i 2. halvleg.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #56: 25 Dec 2017, 19:01 »


The Class of 92' - Salford takeover


The Championsship:




5 på stribe?


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #57: 25 Dec 2017, 20:12 »


The Class of 92' - Salford takeover


The Championsship:


Man troede næsten ikke det kunne gå galt. Jeg synes dog drengene har spillet en fantastisk første sæson i The Championsship. Nu handler det om at holde på truppens stamme og få suppeleret med et par forstærkninger, og så er vi klar til at forsøge en oprykning i den kommende sæson.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #58: 29 Dec 2017, 09:58 »


The Class of 92' - Salford takeover


Jeg har fået spillet de 5 sæsoner jeg gik efter i forbindelse med challengen. Jeg har dog valgt at fortsætte, jeg ved endnu ikke om det bliver i samme format, men det vil jeg lige tænke lidt over. I må gerne komme med input, hvis i har nogen ønsker.

Vi skal igang med endnu en sæson i The Championsship - jeg har egentlig ikke faciliteterne eller spillerne til at rykke op, men det kunne da være sjovt. Både spillerne og bestyrelsen har været fint tilfredse med min vurdering om at vi blot skal kæmpe om ikke at komme med i nedrykningskampen.

Træningskampe:







Transfers:


Har hentet lidt forskelligt ind i dette vindue. Jeg har hentet to ungdomslandsholdspi llere fra Serbien ind. Jeg har hentet to Sydafrikanske spillere ind, som blev anbefalet af min nuværende spiller fra sydafrika, så jeg havde dem 2 uger på prøvetræning, hvilket kastede en kontrakt af sig. Det gode ved spillere fra sydafrika er at de kan flydende engelsk.

Ud er kun gået Mafuta som har været med helt fra start, så det var selvfølgelig ikke et sjovt salg. Nu har jeg kun Redshaw tilbage, og jeg må sige han desværre er begyndt at miste niveau.


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #59: 30 Dec 2017, 08:50 »

Hvilken taktik bruger du?

Har du skiftet taktik fra sæson til sæson?
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010