home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 263 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: December challenge
| | | |-+  The Class of 92 - Salford takeover
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: The Class of 92 - Salford takeover  (Læst 31501 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #15: 10 Dec 2017, 06:26 »


The Class of 92' - Salford takeover



Klubnyt:


Vores succes er ikke gået ubemærket hen, og fanklubben stiger støt. Vi er dog rykket op en del år i træk efter ankomsten af the class og 92', og det ser ikke ud til at stoppe. Derfor skal klubben udvikles med, så standarderne passer ind i det niveau vi spiller i. Derfor er det glædeligt at the class of 92' har bevilget os lidt op imod United kampen - måske det hjalp at vi trak United?



Opgradering af ungdoms- og træningsfaciliteter vil samlet os koste 1,5 mio., hvilket kan tages direkte fra indtægterne fra sidste års kamp mod United.

Jeg får ligeledes national c-licens, så kan jeg også selv følge med og ikke blive udskiftet

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #16: 10 Dec 2017, 20:10 »


The Class of 92' - Salford takeover



Vanarama National League:


Endnu en oprykning, og nu er vi i den 4. bedste række! Vi vandt mere overbevisende end sidste sæson, så spændende hvad den kommende sæson kan bringe - måske en oprykning mere?






FA Cup eventyret:


Vi røg endnu engang ud til United, men med over 75.000 tilskuer, så sikrede vi os igen et beløb omkring de 8 mio. Det er sådan at man i FA cuppen deler overskuddet af kampene - dette hjælper de små hold der formår at komme langt Smiley






Bonusinfo:


Vi fik sikret os vores første titel i form af den lille pokalturnering for de lavere rækker.


Og så kan jeg ikke undlade at nævne Redshaw, som igen i år spillede en helt fantatisk sæson - hvor langtid kan han mon være med?

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

madso
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #17: 10 Dec 2017, 22:29 »

Kan man se et par SS af dine bedste spillere? Smiley
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #18: 11 Dec 2017, 08:58 »

Kan man se et par SS af dine bedste spillere? Smiley

Sender dem i aften når jeg kommer hjem Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #19: 11 Dec 2017, 10:58 »

Vanvittigt sæson! Fandme lækkert at du igen fik en kasse-kamp mod United  Thumbs Up

Redshaw bliver godt nok ved med at imponere - mon ikke han kan lave 30+ dåser i næste sæson også?  Grin Kunne være fedt at bevare ham op igennem alle rækkerne - han har vel efterhånden også kultstatus i klubben?  Cool
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #20: 11 Dec 2017, 11:05 »

Vanvittigt sæson! Fandme lækkert at du igen fik en kasse-kamp mod United  Thumbs Up

Redshaw bliver godt nok ved med at imponere - mon ikke han kan lave 30+ dåser i næste sæson også?  Grin Kunne være fedt at bevare ham op igennem alle rækkerne - han har vel efterhånden også kultstatus i klubben?  Cool

Det er også min tanke. Hans bedømmelse er dog faldet væsentligt efter vi rykkede op, så nu vurderes han til 3 stjerne - nu er det heldigvis ikke de stjerner der skal tegne hans præstationer. Bookmakerne har dog vurderet ham de sidste to sæsoner til at blive topscorer, i denne sæson er han ingengang på top10 Opstemt
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #21: 11 Dec 2017, 18:26 »


The Class of 92' - Salford takeover



Pitstop:


Når man spiller et LLM spil, skylder man sig selv engang i mellem at stoppe op og kigge på sin trup. Hvor mange af de gamle drenge er stadig tilbage, og er jeg tilfreds med udviklingen?

Jeg har taget et par screenshot af de bedste af mine spillere. Jeg har 3 spillere på lån som jeg ikke har taget screenshot af men de må betegnes som nøglespillere alligevel.


G. Matufa
Matufa var faktisk ikke fast spiller i min første sæson. Han blev dog ved med at udvikle sig og spillede virkelig godt når han enten blev skiftet ind eller fik chancen. Så klart en spiller alle LLM managere burde overveje. Matufa var en del af holdet da jeg overtog det.

J. Redshaw
Som i kan se i mine tidligere opdateringer så har Redshaw scoret sindsygt mange mål. Der burde ikke være meget at sige udover at henvise til hans statistik - enhver managers drøm. Redshaw var en del af holdet da jeg overtog det.

L. Cole
Cole er oprindelig en del af Uniteds berømte akademi, om det er grundet til han har givet Salford chancen ved jeg ikke, men han er klart vores bedste spiller. Cole burde være kendt af de fleste LLM managers, da jeg selv har benyttet ham de sidste par FM spil - dog aldrig så langt nede i rækkerne. Cole er hentet ind på en fritransfer og er holdets midtbanegeneral.

D. Dinzeyi
Dinzeyi er holdet stjerneskud og spiller i midterforsvaret, han er meget ung og kommer på en fri transfer fra Tottenhams akademi - han kom i sidste sæson. Han har udviklet sig meget, og især hans fart er fantastisk så langt nede i rækkerne. Jeg har modtaget mange bud fra Championsship klubber, men heldigvis har Dinzeyi valgt at forlænge sin kontakt med yderligere 2 sæsoner op til denne sæson.

M. Crocombe
Min stjerne keeper. Eneste minus er at han er på landsholdet og nogen gange er væk når vi skal spille kampe - det tager man ikke højde for helt hernede. Det højeste Crocombe har spillet er League 2 med Oxford og nu os, men jeg håber og tror på at han også kan spille i League One og Championsship - han skal være Salfords Buffon. Crocombe var også i klubben fra start.

Truppen

Det er resten af truppen. Skriv hvis i vil se screenshot af andre spillere fra truppen.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #22: 11 Dec 2017, 22:00 »


The Class of 92' - Salford takeover


Endnu en sæson og endnu en oprykning. Det bliver efterhånden svære hver gang jeg rykker op. Hverken klubben eller truppen har ressourcerne til at følge med. Det har medvirket til et meget stille transfervindue, da jeg tidligere meddelte at jeg skulle have forbedret klubben træningsfaciliteter og ikke mindst ungdomsfaciliter. Det bliver spændende hvordan nuværende trup kan vende sig til det højere niveau.

Træningskampe:


Igen har vi haft mange prøvespillere med i kampene op til sæsonstart. Jeg har ligeledes forsøgt at ændre taktikken en smule, så den passer lidt bedre til at vi nu skal indfinde os som underdogs i de fleste kampe.






Transfers:


Som jeg skrev tidligere, så blev det et økonomisk meget roligt transfervindue. Jeg har kun hentet spillere ind på lejeaftaler, hvor deres klub ikke krævede at vi skulle betale for lønnen. Jeg har efterhånden fået brugt alle de penge jeg fået i kampene mod United, og det er højt usandsynligt jeg får en lige så stor kamp i denne sæson.


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #23: 12 Dec 2017, 08:46 »

Hvilke indstillinger bruger du på Redshaw?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #24: 12 Dec 2017, 11:35 »

Hvilke indstillinger bruger du på Redshaw?

Jeg benytter ham som Fremskudt Angriber, med nogle specielle indstillinger jeg selv har givet. Du må sige til hvis det har interesse.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Kenitho
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #25: 12 Dec 2017, 11:44 »

Jeg benytter ham som Fremskudt Angriber, med nogle specielle indstillinger jeg selv har givet. Du må sige til hvis det har interesse.

Super tak Smiley
Vil lige prøve det af først, ellers hører du fra mig Wink
Logged

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #26: 12 Dec 2017, 19:49 »

Det er også min tanke. Hans bedømmelse er dog faldet væsentligt efter vi rykkede op, så nu vurderes han til 3 stjerne - nu er det heldigvis ikke de stjerner der skal tegne hans præstationer. Bookmakerne har dog vurderet ham de sidste to sæsoner til at blive topscorer, i denne sæson er han ingengang på top10 Opstemt

Hvem husker ikke Jamie Vardy i Fleetwood for år tilbage  Grin
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #27: 13 Dec 2017, 07:12 »

Hvem husker ikke Jamie Vardy i Fleetwood for år tilbage  Grin

Tror ikke Redshaw laver en Vardy Opstemt
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #28: 13 Dec 2017, 13:36 »

Så lykkedes det også mig at sikre oprykning, sluttede på 111 point - det var jeg mere end tilfreds med. Økonomien er stram, da jeg desværre ikke har fået de samme "kasse-kampe" som dig  Ubeslutsom. Jeg vandt for 2. år i træk FA Trophy.
Derfor har jeg igen været ude på de frie marked og lede efter spillere, og synes jeg har fået suppleret truppen fint. Jeg har også fået en del lejeaftaler i hus (selvom jeg normalvis er imod dette, da jeg synes det er alt for kortsigtet at leje sig til succes)

Jeg har nu spillet 6 kampe og her det blevet til 5 sejre, 1 enkelt nederlag og en foreløbig 1. plads - Redshaw banditten er altså ligeglad med at han er rykket et niveau op, han bommer bare videre, han står noteret for 7 mål i 5 kampe (han var skadet i kampen jeg tabte)  Opstemt

Jeg har besluttet at uanset hvilket bud jeg får ind på Redshaw sælger jeg ham ikke, når han engang stiller støvlerne på hylden skal han være min assistent  Peace

Glæder mig til at høre din næste opdatering, og om du igen trækker Man Utd i en af pokalerne  Wink
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #29: 13 Dec 2017, 21:19 »


The Class of 92' - Salford takeover



Sky Bet League Two:


Vi begynder at få en del modstand og fejer ikke alt modstand væk mere. Vi ligger ikke nummer 1, men vi har rigtig gode chancer for endnu en oprykning. Hvis vi opnår denne oprykning, som vil være helt vildt for Salford Fc, så håber jeg vi kan tage 2 sæsoner i League One og få bygget klubben og truppen op til at kunne tage de sidste par oprykninger.

Far er stolt !






FA Cup eventyret:


I år kom vi faktisk en runde længere end de forgangne år. Vi fik truppen Aston Villa, hvilket jeg var irriteret over, da jeg vidste det ikke ville give særlig mange indtægter men nok blev endestationen - det blev det heldigvis ikke. I næste runde trækket jeg Chelsea og endnu en fantastisk oplevelse for mine spillere - der kom bare ikke særlig mange tilskuere - så indtægterne var fine, men ikke nær så gode som mine kampe mod United.






Bonusinfo:


Klubben har lavet sit største salg nogensinde her i vintertransfervindu et og jeg hentede et tidligere Chelsea talent på fri transfer i efteråret pga. 4 længerevarende skader i midterforsvaret.





J. Redshaw er faldet lidt i niveau i forhold til de to tidligere sæsoner, men han bomber stadig. Han er dog i stedet for mål begyndt at lave overraskende mange assists Smiley Mit ønske er at han skal blive i klubben til han går på pension - jeg håber han ønsker det samme.


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010