home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 350 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: December challenge
| | | |-+  The Class of 92 - Salford takeover
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint
Forfatter Emne: The Class of 92 - Salford takeover  (Læst 31534 gange)
Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
The Class of 92 - Salford takeover
« : 04 Dec 2017, 11:07 »


The Class of 92' - Salford takeover





- 5 point for at oprette miniblog i sub-forummet
- 5 point for minimum halvårlige opdateringer i minibloggen
- 25 point for gennemført challenge
- 15 point for at gennemføre uden fyringer
- 10 point for oprykning til topdivision i et land
- 10 point for deltagelse i europæisk fodbold (kvalifikation er tilstrækkeligt)
- 10 point for tilbud om job i en klub som deltager i Champions League (dokumenterede tilbud fra hold som ikke er fra de Britiske Ø'er godtages, men skal afvise)
- 10 point for at vinde en top division
- 10 point for at vinde en international turnering
« Seneste Redigering: 31 Dec 2017, 08:38 af Herlev » Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #1: 04 Dec 2017, 11:11 »

Herlev kan du give en kort beskrivelse af det her? Jeg kan godt regne ud hvem the class of 92 er, men hvad og hvordan?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #2: 04 Dec 2017, 14:45 »

Herlev kan du give en kort beskrivelse af det her? Jeg kan godt regne ud hvem the class of 92 er, men hvad og hvordan?

Jeg vil rigtig gerne fortælle omkring projektet, men jeg kan næsten ikke skrive det så godt som videoen i 1. indlæg beskriver det. Jeg vil næsten anbefale dig at se den - den er virkelig god Smiley

Det er en del af drengene fra Manchester Uniteds berømte årgang 1992, der sammen har valgt at købe fodboldklubben Salford FC i 2015 (Mener det var 2015). Salford lå ved overtagelsen i den 7. bedste række og klubben bestod af amtører. Salford FC er nu rykket op 2 gange i træk, og derved er det nu muligt at være dem i FM. Neville børdrene, N. Butt, R. Giggs og Scholes er vist dem der købte klubben sammen.

Det er kort fortalt og resten kan ses i videoen.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #3: 04 Dec 2017, 18:29 »

Fantastisk klubvalg, Herlev. Havde et fantastisk save med dem sidste år, og var også planen, at et var dem der skulle have forsøget i denne måneds Challenge, nu er valget til genovervejelse!

Peter Lim, rigmanden fra Singapore ejer også en del af klubben. Smiley
Logged

Arsenal <3

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #4: 04 Dec 2017, 21:46 »


The Class of 92' - Salford takeover


Sæsonen er gået igang, og Salford er klar til deres rejse videre op igennem de engelske rækker. Gaz's (Neville) største ønske er succes i FA Cuppen, så det må vi forsøge at give ham!

Træningskampe:







Transfers:


Ingen har forladt os, mens truppen har fået lidt mere bredde. K DR er en ung lokal gut med fart i støvlerne - han bliver spændende at følge.Richards er en gammel herre med blandt andet Ipswich på CV'et. Han ønskede at være en del af medieshowet i Salford de sidste par få sæsoner af sin karriere - han skal nok løfte holdets kvalitet.

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #5: 04 Dec 2017, 21:52 »


The Class of 92' - Salford takeover



Conference North:


Vi surfer igennem, tiltrods for presset på klubbens noget uprøvet spillere. Tilgangen af den nye ledelse har skabt masser af medie omtale, hvilket er nyt for alle klubbens spillere. Det går dog rigtig godt, og vi har haft muligheden for at satse lidt mere på FA cuppen.






FA Cup eventyret:


Næste kamp mod United er måske den største for Salford nogensinde - hvem mon the class of 92 holder med?

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #6: 05 Dec 2017, 12:16 »

Vanvittigt du trækker United!!  funny Glæder mig til at høre hvordan det går  Cool
Tror fandme jeg skal have et save med Salford også  Opstemt
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #7: 05 Dec 2017, 14:39 »

Vanvittigt du trækker United!!  funny Glæder mig til at høre hvordan det går  Cool
Tror fandme jeg skal have et save med Salford også  Opstemt

Har faktisk spillet kampen, men kommer med i næste opdatering Smiley

Synes du skulle gå igang med dem - se evt. dokumentaren inden, så kan jeg love dig dit spil bliver gdot Opstemt
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #8: 05 Dec 2017, 15:57 »

Glæder mig som et lille barn!  Opstemt
Har set den, men et gensyn med den tager man ikke skade af  Djævel
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #9: 06 Dec 2017, 20:53 »


The Class of 92' - Salford takeover



Conference North:


Sikker vinder af ligaen, hvilket jeg også forventede med min trup - se evt. min topscorer sidst i indlægget. Det bliver spændende den kommende sæson. Kernen af holdet bliver og jeg forventer ikke at tilfører alt for mange spillere - det gør vi ikke her i Salford !






FA Cup eventyret:


Jeg er stolt af gutterne. Tiltrods for et rødtkort allerede i 1. minut, så formår vi at scorer et mål, hvilket må være over alt forventning mod et hold som Man Utd., som faktisk stillede i stærkeste opstilling, hvor jeg havde håbet på at møde reserverne.







Bonusinfo:


Holdet topscorer i år, som har scoret helt sindsygt mange mål. Han er blevet uddannet på Citys akademi.


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #10: 07 Dec 2017, 09:36 »

Flot resultat mod United!
Jeg har netop også afsluttet min 1. sæson med Salford, og uden at jeg skal til at stjæle din blog, kan jeg kun give dig ret i at Redshaw er fuldstændig ustyrlig. Han nåede op på 50 sæsontræffere i alle turneringer i mit spil.
Der forlyder lige nu rygter om at Peter Lim er ved at sælge klubben - det håber jeg ikke sker!

Glæder mig til at fortsat at følge din rejse op i gennem rækkerne Opstemt
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #11: 07 Dec 2017, 15:24 »

Du må endelig bruge min tråd, det er spændende at høre hvordan du gør det med samme hold Smiley

Jeg fik heldigvis forlænget kontrakten på Redshaw med yderligere 2 år. Jeg fik 7,5 mio. for kampen mod United, så økonomien er sikret mange år frem !
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #12: 08 Dec 2017, 11:05 »

Hold da kæft! Jeg kunne godt bruge de 7,5mio i hvertfald Opstemt. Økonomien er mildest talt stram, så alt jeg kommer til at hente er via nogle fri transfers.
Jeg fik også forlænget med Redshaw i 2år mere - han er allerede blevet et klubikon, så han stod øverst på min prioriteringslisten . Jeg har et par enkelte spillere der har vagt interesse fra andre klubber, så håber at kunne tjene en skilling der, selvom det er marginale overgangsummer vi snakker. 

Har du hentet nogle nye ind? Jeg har fundet en ungdomspiller i Manchester City, som er blevet fundet for let der, ham håber jeg at kunne hente ind, selvom det betyder jeg skal springe mit lønningsloft. Jeg tror dog heller ikke det er nødvendigt med de helt store forstærkninger for at kunne spille med i toppen næste sæson også (jeg slog Hartepool 4-0 i FA Trophy, og de rykkede direkte op). Hvis bare Redshaw kan lave 30-40 dåser igen, er man godt stillet  Wink
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #13: 08 Dec 2017, 21:16 »


The Class of 92' - Salford takeover


Vi er klar til endnu en sæson og denne gang i National League. Forventningerne fra de gamle United legender er klar - ryk op uanset hvad der skal til!

Træningskampe:


Jeg er fint tilfreds med opstarten. Jeg tror jeg har haft over 25 spillere på prøvetræning og en del af dem har fået chancen i mine træningskampe.






Transfers:


Vi kommer ud med et mindre transferoverskud, det viser mig at vi har styr på vores økonomi. Vi har hentet afløsere for dem der er solgt eller smuttet pga. kontraktudløb. Så har Cole og Rigg valgt at gå et par niveauer ned for at hjælpe til med projekt Salford Fc - the class of 92.


Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: The Class of 92 - Salford takeover
« Svar #14: 10 Dec 2017, 06:16 »


The Class of 92' - Salford takeover



Vanarama National League:


Vi kører videre derud af og en højere række skal ikke sætte en stopper for vores drømme om Premiere League! Det har været så nemt, så jeg igen har kunne spare spillere og give den ekstra gas i FA Cuppen.






FA Cup eventyret:


Det er gået over alt forventning og vi har slået hold fra både The Championsship og League One - de giver desværre ikke så meget til økonomien, sådet bliver godt med et gensyn til Old Trafford og næsten 8. mio. Opstemt

Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: [1] 2 3 ... 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010