home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 431 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Hvordan counter man en 3-4-3?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvordan counter man en 3-4-3?  (Læst 1994 gange)
Heraklit
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Hvordan counter man en 3-4-3?
« : 02 Dec 2017, 13:26 »

Hej Alle,

Jeg er blevet rigtig fanget af det nye FM og er i gang med mit 3. spil hvor jeg har givet mig i kast med at spille som Bournemouth.
Mit spørgsmål til jer lyder: Jeg møder tit hold der spiller en variant af 3-4-3, altså med: 3 centrale forsvarsspillere, 2 wingbacks, 2 centrale midtbane spillere, 2 offensive wingers og en central angriber.

Jeg er på min 3. sæson og føler jeg har bygget et slagkraftigt hold, jeg kan sagtens spille op med Liverpool, United, City og Tottenham. Men så møder jeg Arsenal og Chelsea (og Juventus i Champions) som spiller den her røv taktik og jeg kan simpelthen ikke finde på nogle måder at spille op imod dem. Inden dominere det på possesion eller også står deres forsvar sindsygt solidt (jeg tror jeg havde 2 skud på mål, over to kampe mod Juventus).
Hvordan spiller i andre mod den taktik?
Logged

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Hvordan counter man en 3-4-3?
« Svar #1: 02 Dec 2017, 13:44 »

Hej Alle,

Jeg er blevet rigtig fanget af det nye FM og er i gang med mit 3. spil hvor jeg har givet mig i kast med at spille som Bournemouth.
Mit spørgsmål til jer lyder: Jeg møder tit hold der spiller en variant af 3-4-3, altså med: 3 centrale forsvarsspillere, 2 wingbacks, 2 centrale midtbane spillere, 2 offensive wingers og en central angriber.

Jeg er på min 3. sæson og føler jeg har bygget et slagkraftigt hold, jeg kan sagtens spille op med Liverpool, United, City og Tottenham. Men så møder jeg Arsenal og Chelsea (og Juventus i Champions) som spiller den her røv taktik og jeg kan simpelthen ikke finde på nogle måder at spille op imod dem. Inden dominere det på possesion eller også står deres forsvar sindsygt solidt (jeg tror jeg havde 2 skud på mål, over to kampe mod Juventus).
Hvordan spiller i andre mod den taktik?
Jeg sidder selv og skal tackle samme situation mod Spurs i næste kamp. Et modtræk må være at cleare boldene mod fløjene, således man kommer ned bag forsvarets wing backs. Dette kan indstilles under holdinstruktioner. Vi så det danske landshold skifte fra wingbacks grundet problemer med bolde ude på kanterne
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010