home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 284 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  L'ascesa delle Streghe
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 Udprint
Forfatter Emne: L'ascesa delle Streghe  (Læst 21702 gange)
QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #15: 07 Dec 2017, 15:20 »

Wow! Mange tak! Smiley Nu må vi se hvad der sker - jeg har ikke noget manuskript for historien bygget op (skriver jeg med et glas whisky stående ved siden af)

Hehe, fedt nok at han følger dit liv  Wink

Spøg til side, det er virkeligt godt skrevet.
Glæder mig allerede til de næste 100 indlæg.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #16: 10 Dec 2017, 14:50 »



5|Som tiden dog går!
Junker kunne aldrig rigtig lide vinterens transfervindue. Hverken som spiller eller nu som træner. Han var dog nød til at konstatere at det nærmede sig hastigt og inden længe var over ham. Han frygtede lidt for det, specielt nu hvor han var i en lille klub uden rigtige ressourcer. Problemet var, at hvis nogen af de større klubber besluttede sig for at nogle af hans spillere kunne styrke deres trup, stod han i en situation hvor han nok var tvunget til at sælge. Og hvis den pågældende spiller så var en af de bærende kræfter, mistede man et enormt aktiv i kampen om overlevelse. Ville den nye spiller man muligvis hentede ind magte opgaven?


Spiller statistik (min 5 kampe):
Gns. Bedømmelse:
1. A. Ciciretti - 7.17
2. A. Diamanti - 7.07
3. D. Cataldi - 7.06
Mål scoret:
1. M. Coda - 8
2. G. Puscas - 4
3. A. Ciciretti - 4
Assists:
1. A. Ciciretti - 6
2. G. Letizia - 3
3. G. Puscas - 2
Han sad med en varm kop te i stuen og kiggede ud over landskabet. Han havde besluttet sig for at gå hjem, og det havde været bidende koldt. Solen havde skinnet, men det kunne ikke forhindre frostgraderne fra at dominere. Under støvlerne sprængtes iskrystallerne i atomer, og gav den velkendte lyd når man gik på sne. Sneen var kommet for godt og vel 2 uger siden, så han havde for en gangs skyld haft en hvid jul. Han havde dog ikke
Mod de store drenge:
Fiorentina v. Benevento : 3 - 4
Benevento v. Juventus : 1 - 2
Inter v. Benevento : 2 - 0
Benevento v. Lazio : 1 - 1
Benevento v. AC Milan : 1 - 1
Roma v. Benevento : 3 - 2
tænkt det blev liggende, men der var kommet en halv meter inden frosten havde gjort sit indtog. Overalt var der snemænd, udsmykkede juletræer og lys og liv i vinduerne. Man fik en varm følelse af glæde og tilfredshed i denne by i Juletid. Alle var venlige overfor hinanden, børn grinte og legede rundt i sneen mens de ældre trissede rundt på juleindkøb. Familien havde været dernede. Han havde hentet dem i Rom, efter deres kamp mod Roma, og de havde så tilbragt julen dernede. En lidt anderledes jul, men det havde været super hyggeligt og pragtfuldt vejr.

Benevento var en glad by for tiden. Det havde mere med julen at gøre end fodboldklubben. Trods de fremragende præstationer der havde skabt dem en solid 10'ende plads efter 18 kampe, havde byens tilskuer dog ikke mødt talstærkt op. Kun 12300 sæder af de 25.000 hvilket var lige under 50% havde jævnligt været besat. Med en større opbakning var der måske kommet flere penge i klubkassen, der dog steg svagt. Junker havde dog ikke rigtig plads til at være utilfreds. Holdet havde leveret nogle fremragende resultater undervejs, og mange af spillerne havde præsteret forbilledligt. Han ville ikke garantere overlevelse endnu, for meget kunne stadig gå galt, men det så rigtig godt ud.  Cupturneringen havde været lidt en blandet affære. Holdet havde spillet godt, og de havde da også holdt bestyrelsens forventninger. Alligevel var han lidt skuffet over at ryge ud til Inter i første runde. De var dog trodsalt et bedre hold, så måske kunne han ikke tillade sig at være så forfærdeligt skuffet. I det mindste kunne han fokusere på Ligaen nu.


Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #17: 10 Dec 2017, 15:06 »

mums !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #18: 10 Dec 2017, 16:47 »

mums !

Det ikke dårligt nej Smiley Dog er det en latterlig spændende turnering. Hvis resultaterne flasker sig, kan jeg med næste kamp gå fra min 10 plads ned til 18 pladsen :O Der er 4 point mellem nr 9 og nr 18
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #19: 13 Dec 2017, 14:53 »



6|Vinterens mareridt var slut
Vinterens transfervindue var kommet og gået. Junker havde åndet lettet op da det var overstået, fordi nu var det slut. Det havde været en ligesåsvær opgave som han havde forudsagt, og holdet var da nok overordnet set blevet svækket. Den første del af vinduet gik fint. Han havde lidt penge i lommen efter bestyrelsens løftede forventninger, hvilket havde gjort han var gået ud og ledt efter forstærkninger. Imellem tiden havde nogle af storholdende så gjort deres indtog. Ciciretti havde været skuffet, og han kunne ikke bebrejde ham. Efter budende fra Napoli, Atalanta, West Ham og Schalke var blevet afvist, havde Junker med nød og næppe fået ham overtalt til at blive resten af sæsonen. Det samme var sket for M. Coda. Hans topangriber havde tiltrukket interesse fra Fiorentina, Lazio og Udinese og havde ønsket at skifte væk. De var dog i truppen endnu. Junker forventede de havde ville sikre sig fodbold i top ligaerne fremadrettet, men med 31 point efter 22 kampe tænkte han at det kunne de også i Benevento næste sæson. Klubben lå lige nu solidt plantet på 9'ende pladsen med 12 point til nedrykningsstregen.

Til trods for den fine placering var Junker alligevel irriteret. Den sne der var faldet inden Jul lå der stadig, og var kun blevet dybere med tiden. Skolerne havde i den sidste uges tid haft lukket 3 gange pga. sneen, og den havde ligeledes forstyrret hans træning. Fordi Benevento var en lille klub, var der faktisk ikke meget personale ansat til at rydde den fra banen. Det er ikke nemt at løbe og træne i sne til anklerne. Men der var noget mere. Noget pludseligt. Han var faktisk decideret vred. Newcastle, der var ejer af Achraf Lazaar, havde pludselig og uden varsel tilbagekaldt ham fra hans lejeophold, sølle 6 timer inden vinduet var lukket. Det var ikke fordi han ikke var blevet brugt, og Junker var utvivlsomt sikker på at det skyldtes skader. Men alligevel? "Hvem fanden gør sådan noget uden en chance for at hente en erstatning!?" havde han i vrede råbt. Han havde forsøgt at skylle det ned med alkohol, men det havde heller ikke hjulpet. En ting var sikkert - fik han engang muligheden, så skulle Newcastle satme have en over nakken! Men der var ikke så meget han kunne gøre. Han stod dog nu uden en klar backup til venstreback og Lazaar havde de sidste 3 kampe præsteret 3 assists som resultat af hans stærke venstreben. Nu bad han til guderne om at være skadesfri på den position

Der var dog sket noget i den lille klub. De ekstra penge han havde fået, var blevet investeret i truppen. Han havde ledt efter en central forsvarsspiller, men kunne ingen finde. Det næste punkt havde været mere dybde i truppen omkring den centrale midtbane. Fjernede man de 3 spillere der var hans første valg, var der virkelig ikke meget at komme efter. Desuden havde han solgt marginal spilleren Lorenzo Del Pinto, som også kunne spille der. Han blev simpelthen ikke brugt. Ind til klubben var kommet en gammel kending af italiensk fodbold. Nenad Krsticic havde tidligere spillet i Sampdoria og Bologna i den bedste italienske række. Det var denne erfaring og hans kvalitet som Junker havde været villigt til at smide 10.000.000 DKK efter i Røde Stjerne. Den dygtige serber var uden tvivl tiltænkt en vigtig rolle i fremtiden, fordi han var nok klubbens næstbedste kreatør efter Ciciretti. I angrebet havde der også være rokade. Ingen var dog kommet ind, men Samuel Armenteros var blevet solgt. Lokomotiv Moscow havde tilbudt 12.000.000 DKK og da Junker ikke brugte ham, havde hans straks accepteret. En utilfreds spiller mindre at bøvle med!

I det store hel kunne han kun være tilfreds. Den søde tjener på en særdeles fremragende restaurant havde sagt ja til en date. Fodbolden gik fortræffeligt. Vejret var skønt. Alt var skønt. Billederne af pigen, ham løfte serie a trofæet og blive hyldet som verdens bedste manager, flød rundt i hinanden mens han faldt i en dyb søvn med smil på læben.



Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

mads_madsen
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #20: 13 Dec 2017, 15:56 »

Fantastisk historie!  Grin
Og pæne resultater også - glæder mig til at følge med i udviklingen  Peace
Logged

Eldar Hadzimehmedovic - den største!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #21: 13 Dec 2017, 19:58 »

Det her er klasse! Opstemt Lækkert skrevet, og fedt at du, trods problemer, har holdt sammen på det meste af truppen! Smiley Det bliver helt sikkert guld værd i slutningen af sæsonen!  Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #22: 13 Dec 2017, 22:58 »

jeg takker for alle kommentarerne og de fine ord Smiley Broen, du har ret - Det bliver guld værd, men det gør kommende transfervindue noget presset, med alle de lejeaftaler jeg også har
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #23: 14 Dec 2017, 07:51 »

Det er rigtigt, men der bliver vel også frigivet nogle lønkroner når de lejede spillere forsvinder, og det må give lidt i pengekassen, hvis du bliver i Serie A. Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #24: 16 Dec 2017, 09:41 »

Det er rigtigt, men der bliver vel også frigivet nogle lønkroner når de lejede spillere forsvinder, og det må give lidt i pengekassen, hvis du bliver i Serie A. Opstemt

Der bliver frigjort en del - Men mange af dem er bærende kræfter, så der skal jo hentes erstatning ind Smiley er dog spændt på det kommende budget
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #25: 16 Dec 2017, 10:22 »



7|Fremtidens stjerner
Junker sad med rapporten i hånden. Han havde aldrig rigtig interesseret sig for det, men de andre gange var han jo spillere. Rapporten indeholdt de nye talenter der var hentet ind til klubben. En bunke af 15-16 årige knægte var klar til at blive fremtidens nye stjerner. Måske var det for meget sagt, fordi det ville blive en enorm opgave for mange overhovedet at komme på reserve holdet. Alligevel følte han en glæde ved at læse rapporten. Det var fremtiden han så på. Fremtiden er altid spændende, fængslende og indbydende. Den bringer nye udfordringer men også nye muligheder med sig. I dette tilfælde bragte den mange siders læsning!


Mod de store drenge:
Benevento v. Napoli : 1 - 2
Juventus v. Benevento : 2 - 2
Benevento v. Inter : 1 - 2
Lazio v. Benevento : 2 - 2
Det var ikke de mest... hmm.. bedste talenter der var kommet ind, men der var nogle der måske kunne komme et stykke vej. Det ville dog kræve vejledning, og den rigtige træning. Ninni Urso var blevet spået til at være den bedste af gruppen. Knægten havde da også et bestemt potentiale, men der skulle oplæring til. Heldigvis havde han en højreback der kunne hjælpe der. Lidt længere fremme lå Marco Diana, der ligeledes var en fin knægt. Fælles var dog at de begge manglede noget målrettethed, men Junker var sikker på at det kunne han godt klare. Der var jo lang tid til det måske blev klar. Udover disse var der ikke mange at prale af. Højrekanten Ciro Tascone var vel den næste i rækken, og måske, med den rigtige støtte, kunne han noget. Der havde han dog bare ingen af de ældre spillere der kunne hjælpe.

Men hvad kunne man forvente? Faciliteterne var ikke ligefrem de bedste - det var jo ikke Juventus det her. Junker håbede dog på at med en mulig overlevelse, at der ville komme penge i kassen så han kunne begynde at udvide og forbedre klubbens infrastruktur. Det fortjente den. Hans mål var at etablere klubben i ligaen, skabe et solidt fundament for kontinuerlig midterplacering i ligaen, for så at bygge videre derfra. Tingene var dog også på den rette vej. Ligaen så lovende ud, og forhåbentlig kunne Benevento sikre sig endnu en omgang i Serie A.

Junker lænede sig tilbage i stolen. Det var en god tid. Vinteren fortsatte stadig, men det var primært solen og frostgrader der dominerede, så det var bidende koldt, men samtidig utroligt flot vejr. Pigen fra restauranten havde vist sig at være kedelig. Hun så flot ud, men var meget tilbageholdende. Junker følte ikke han kunne gå videre der, men en skalp mere til samlingen kunne da være meget fin. Et lumsk smil bredte sig på hans læber - bare han nu ikke dummede sig. Men sådan som tingene stod til, hvordan skulle han da så kunne gøre det?

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #26: 16 Dec 2017, 18:59 »

Haha! Opstemt Fed læsning! Opstemt Skal han ikke have noget at drikke mere, eller er han gået over til damer?!! Peace

Hold nu op nogle sløje talenter til et Serie A-hold, men som du selv skriver, det er vel hvad man kan forvente! Men fortsat flotte resultater!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #27: 17 Dec 2017, 15:15 »

Haha! Opstemt Fed læsning! Opstemt Skal han ikke have noget at drikke mere, eller er han gået over til damer?!! Peace

Hold nu op nogle sløje talenter til et Serie A-hold, men som du selv skriver, det er vel hvad man kan forvente! Men fortsat flotte resultater!

Manden er en player! Opstemt Han drikker konstant - bliver sikkert monotomt læsning hvis jeg fortæller om det for tit :p
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #28: 17 Dec 2017, 15:35 »



8|Overlevelsen var hjemme!
For pokker en hovedpine! Det var noget der kunne mærkes. Junker havde selvfølgelig dummet sig, som han jo så stolt havde proklameret at det ikke kunne lade sig gøre. En whisky var blevet til to, også til tre... ja ret meget mere kunne han ikke huske. Rødvin var der vist også røget ned i halsen, fordi ren whisky plejede ikke at inviterer tordenguden indenfor i det enorme tomrum, der så tydeligt var i kraniet på manden. Efter den seneste kamp, havde han tænkt at det kunne man godt fejre. Han havde givet spillerne fri til onsdag, og nogen havde da også benyttet lejligheden til at få sig en slurk eller to. Der var ikke mange barer i byen, men dem der var, bar præg af at være kvalitets etablissementer, og på en nat havde han åbenbart besøgt dem alle sammen. Lige nu sad han med solbriller på, indendørs og med gardinerne rullet for, fordi lyset i køleskabet havde næsten gjort ham blind. At dø ville være en mere human måde at tilbringe dagen på.

Det at han var blevet hønefuld, var ikke dumheden. Nej... den lå i at han havde, fuldstændig smasket til, ringet til hende den søde tjener. Klokken havde vist været 4 eller 5, det var også ligegyldigt. Kæmpe kvajepande! En del timer senere var hun så trisset hjem fra hans lejlighed - gad vide hvad de havde lavet? Han havde sagt til sig selv, at der ikke var noget at komme efter. Hun så godt ud, men var ikke alt for kløgtig og meget genert. Men måske kunne hun mere end man lige regnede, når man først fik åbnet op for sluserne. Øm var han ihvertfald.

Inderst inde var han dog glad. Han havde haft noget at fejre. Resultaterne var gået hans vej, og med fire kampe tilbage var han nu 18 point fra stregen. Det betød kun en ting: Overlevelsen var hjemme! Benevento skulle spille endnu en sæson i Serie A! Den lille klub, der havde leveret mirakler på mirakler, havde skabt endnu et. med langt fra den kvalitet der var nødvendig i ligaen, havde de sikret sig overlevelse. Han var ikke kun glad. Junker var lykkelig. Selv når Thor øvede sig i at kaste med hammeren, og nok også havde indbudt de andre avengers til lidt træning, så kunne han ikke lade være med at smile. Der havde virkelig været noget af fejre! Nu stod han foran et super spændende transfervindue, hvor en del af de spillere der havde været så vigtige for dem, ville forlade klubben. Det skulle nok blive sjovt. Men først ville han finde ud af hvor mange panodil tabletter man kunne tage uden at besvime eller få en overdosis.

I andre nyheder var Leicester rykket ned... stakkels Schmeichel.


Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: L'ascesa delle Streghe
« Svar #29: 17 Dec 2017, 18:02 »

Haha!! Opstemt Klasselæsning!! Opstemt Din måde at lave billeder på er helt vildt uovertruffen! Det er for fed en blog du har gang i her! Og tillykke med sæsonens resultat! Smiley Genialt!
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: 1 [2] 3 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010