home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  2 Brugere, 252 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM 18 - Spillererfaringstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FM 18 - Spillererfaringstråden  (Læst 31437 gange)
jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #15: 28 Dec 2017, 15:24 »

Hvad har folk af erfaringer med Justin Kluivert som angriber? Spiller i en 5-2-3, hvor han vil have en komplet angriber rolle på en af de yderste angriberposter
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #16: 30 Dec 2017, 11:51 »

Sidder og overvejer om jeg skal hente Victor Nelsson fra FCN til Hobro.
Han er naturlig midtbane, men vil egentlig hellere se ham i forsvaret, har folk erfaringer med ham?
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #17: 30 Dec 2017, 12:37 »

Sidder og planlægger lidt forbedringer af mit United-hold. Jeg har en Mata, der spiller godt, men som snart er ved at ende sig en alder, hvor jeg ikke kan blive ved med at have forventninger om, at han kan bevare et højt niveau. Jeg overvejer derfor at hente Talisca (Free Transfer) i Benfica. Hans stats er jo fremragende, han er venstrebenet og så er han ung.

Har folk erfaringer med ham? Med til historien hører det, at jeg i forvejen har Mata, Dybala, Rashford, Griezmann, Martial og et par unge talenter (Callum Gribbin eksempelvis). Så spørgsmålet går også lidt på, om det er nødvendigt? Jeg smider som sagt snart Mata ud og Pereira er også på vej væk. Og så kan jeg bare ikke få Martial til at peake...

Min offensiv vil komme til at se sådan her ud:

               Lukaku
Rashford - Dybala - Griezmann

Eller

Lukaku/Zlatan/Rashford
Martial - Talisca - Mata...

Jeg synes jo, at man skal have to gode opstillinger, så jeg kan bare ikke finde ud af, om det er overkill...
« Seneste Redigering: 30 Dec 2017, 12:39 af elalso » Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

hoeven
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #18: 04 Jan 2018, 15:09 »

Er der nogle der har erfaring med Roberto Gagliardini fra Inter? Jeg kan ikke rigtig få ham i gear..
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #19: 05 Jan 2018, 09:12 »

Er der nogle der har erfaring med Roberto Gagliardini fra Inter? Jeg kan ikke rigtig få ham i gear..

Jeg kunne godt tænke mig at høre om det samme, blot vedrørende Coutinho - jeg har også haft meget svært ved at få ham til at præstere i første sæson. Mener blot han spiller til 6,88 over hele sæsonen - på hans foretrukne position som indvendig angriber på venstre wing  Huh
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #20: 05 Jan 2018, 12:53 »

Jeg kunne godt tænke mig at høre om det samme, blot vedrørende Coutinho - jeg har også haft meget svært ved at få ham til at præstere i første sæson. Mener blot han spiller til 6,88 over hele sæsonen - på hans foretrukne position som indvendig angriber på venstre wing  Huh

Jeg har brugt Coutinho først som fremskudt playmaker på den centrale midt i mit LFC spil hvor han spillede rigtig godt, mener det var omkring 7,25 over en hel sæson, og derefter skiftede jeg system hvor han spillede skyggeangriber, hans arbejdsevner til den rolle er ikke de bedste, men han spillede som en drøm der! Skadet i en periode men mener han lå omkring 7,55 i den rolle Opstemt
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #21: 05 Jan 2018, 13:26 »

Det lyder som om han spillede præcis så godt som hans stats berettiger til ! Wink

Jeg går med tanker om at bruge ham som playmaker fra hans position ude på venstre wing (kan ikke huske hvad det hedder helt præcis - fremskudt- eller bred playmaker mener jeg). Jeg går over til at spille med Keita som en flydende playmaker, nok placeret som DM, så på den måde tænker jeg, at der godt kunne være plads til Coutinho som playmaker fra hans plads som venstre wing. Det lyder dog som om du har fået dejligt meget ud af ham centralt !  Peace
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #22: 06 Jan 2018, 10:23 »

Jeg er igang med mit Blackburn-save, og det går planmæssigt i 1. sæson. Mit spørgsmål går på, om i ud fra billedet, kan fortælle mig, om Holse er værd at købe i mit save. Har tidligere set, at han er blevet et bæst i andre saves, hvor han havde en målrettethed på 18... I mit save er hans målrettethed 8, og det er derfor jeg er skeptisk i forhold til, om jeg skal hente ham. (Kan hente ham for omkring 7 mio) Håber i kan hjælpe. Smiley


* Skærmbillede 2018-01-06 kl. 10.22.12.png (484,06 KB - hentet 166 gange.)
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #23: 07 Jan 2018, 22:07 »

Det lyder som om han spillede præcis så godt som hans stats berettiger til ! Wink

Jeg går med tanker om at bruge ham som playmaker fra hans position ude på venstre wing (kan ikke huske hvad det hedder helt præcis - fremskudt- eller bred playmaker mener jeg). Jeg går over til at spille med Keita som en flydende playmaker, nok placeret som DM, så på den måde tænker jeg, at der godt kunne være plads til Coutinho som playmaker fra hans plads som venstre wing. Det lyder dog som om du har fået dejligt meget ud af ham centralt !  Peace

Kunne også være en mulighed! Men er bare bange for hvis Coutinho er playmaker samt med Keita vil de løbe ind i hinanden, medmindre du vil bruge Keita som en dybdeliggende måske? Peace
Logged

kakafreaken
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #24: 07 Jan 2018, 22:08 »

Jeg er igang med mit Blackburn-save, og det går planmæssigt i 1. sæson. Mit spørgsmål går på, om i ud fra billedet, kan fortælle mig, om Holse er værd at købe i mit save. Har tidligere set, at han er blevet et bæst i andre saves, hvor han havde en målrettethed på 18... I mit save er hans målrettethed 8, og det er derfor jeg er skeptisk i forhold til, om jeg skal hente ham. (Kan hente ham for omkring 7 mio) Håber i kan hjælpe. Smiley



Har hentet ham til mit OB spil, mener han havde 13 i målrettethed, men han spiller stadig rigtig godt og udvikler sig fint! Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #25: 08 Jan 2018, 12:20 »

Harry Kane eller Andrea Belotti anyone?  Rullende Øjne
Logged

mig700
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #26: 20 Jan 2018, 16:06 »

Nogen som har erfaring med  Franco vazquez i Premier League? ☺️
Ham fra Sevilla?
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #27: 22 Jan 2018, 14:56 »

Har muligheden for at henter beradi på fri men synes fandme 5 mil i løn samt 25 mil i engangsbeløb er overdrevent til både ham og agenten. Er jeg bare nærig?
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #28: 22 Jan 2018, 15:00 »

Synes måske 5 mio/mdr lyder af en slat, men synes bestemt ikke den samlede pakke er dyr.

Hvilket hold spiller du med? Peace
Logged

Kauling92
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #29: 22 Jan 2018, 15:04 »

Spiller med Atalanta i slutningen af anden sæson og synes han er en klasse spiller og skal måske ind og erstatte en alejrando Gomez som jeg overvejer og sælge for at få skudt nogle penge i bøssen, men han bliver selvfølgelig uden tvivl min bedst betalte spiller..
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010