home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 334 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  FM 18 - Spillererfaringstråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: FM 18 - Spillererfaringstråden  (Læst 31444 gange)
Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
FM 18 - Spillererfaringstråden
« : 26 Nov 2017, 19:47 »

Ja, overskriften siger lidt sig selv og er en gammel kending fra tidligere FM..

Jeg lægger ud med at høre jer om Alvaro Morata, netop ankommet til Chelsea:
- Hvordan får jeg ham til at bombe mål ind..Huh
Lige nu har jeg spillet 23 kampe i 1.sæson ( alle turneringer ) og Morata har kun lavet 7 mål.?!?!?!

Han spiller som enlig angriber og har Hazard og Willian lige bag ved sig på de 2 offensive centrale pladser.
Morata laver pænt med assists, men scorer altså ikke som jeg havde forventet.

Han spiller desuden i den rolle han er bedst til / foretrækker.

Nogen der kan byde ind.?
Logged

Love the Blues

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #1: 26 Nov 2017, 23:57 »

Ja, overskriften siger lidt sig selv og er en gammel kending fra tidligere FM..

Jeg lægger ud med at høre jer om Alvaro Morata, netop ankommet til Chelsea:
- Hvordan får jeg ham til at bombe mål ind..Huh
Lige nu har jeg spillet 23 kampe i 1.sæson ( alle turneringer ) og Morata har kun lavet 7 mål.?!?!?!

Han spiller som enlig angriber og har Hazard og Willian lige bag ved sig på de 2 offensive centrale pladser.
Morata laver pænt med assists, men scorer altså ikke som jeg havde forventet.

Han spiller desuden i den rolle han er bedst til / foretrækker.

Nogen der kan byde ind.?

Hvilken rolle spiller han da?  Er der god nok sammenhæng på banen mellem support og offensive roller? Eller er der for lang afstand mellem spillerne? Hvis der er for lang afstand mellem spillerne bliver han ganske enekelt ikke sat op til at lave mål
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #2: 27 Nov 2017, 09:56 »

Hvilken rolle spiller han da?  Er der god nok sammenhæng på banen mellem support og offensive roller? Eller er der for lang afstand mellem spillerne? Hvis der er for lang afstand mellem spillerne bliver han ganske enekelt ikke sat op til at lave mål
Morata spiller en Complete Forward/Attack
Bag ham ligger Hazard som shadow striker / Attack og Willian som attacking midfielder /support
Logged

Love the Blues

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #3: 27 Nov 2017, 23:09 »

Morata spiller en Complete Forward/Attack
Bag ham ligger Hazard som shadow striker / Attack og Willian som attacking midfielder /support

Nu kan jeg ikke lige huske Moratas stats, men han vil måske være bedre som poacher? Eventuelt complete forward support for at skabe bedre sammenhæng med spillerne bagved
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #4: 29 Nov 2017, 09:45 »

Nu kan jeg ikke lige huske Moratas stats, men han vil måske være bedre som poacher? Eventuelt complete forward support for at skabe bedre sammenhæng med spillerne bagved
Det tænker jeg også - mest for også at skabe plads til Hazard, der tager de dybe løb, men når Morata tager dem først, så kan Hazard ikke bruge dem så positivt. Det gør måske ikke han laver flere mål, men taktisk tror jeg det vil være mere optimalt for HOLDET  Peace
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #5: 29 Nov 2017, 20:10 »

Det tænker jeg også - mest for også at skabe plads til Hazard, der tager de dybe løb, men når Morata tager dem først, så kan Hazard ikke bruge dem så positivt. Det gør måske ikke han laver flere mål, men taktisk tror jeg det vil være mere optimalt for HOLDET  Peace

Jeg har skiftet lidt rundt på rollerne.. Og Morata scorer "lidt" mere nu og han er sat som CF/support.

I teori kører jeg nu med 3 angriber, om end den ene er placeret på den offensive midt som shadow striker.

Morata er begyndt at prikke lidt flere mål end sidst, da jeg lavede oplægget. 14 mål+ 9 assist i 30 kampe
Hazard ligger ved siden af Morata som Falsk 9er - hvilket han er rigtig god til.
Så har Willian/Pedro fået pladsen som shadow striker

således: http://lineupbuilder.com/?sk=fy01f

Foreløbig tak for hjælpen Thumbs Up
Logged

Love the Blues

Esmark11
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #6: 30 Nov 2017, 00:31 »

Jeg har skiftet lidt rundt på rollerne.. Og Morata scorer "lidt" mere nu og han er sat som CF/support.

I teori kører jeg nu med 3 angriber, om end den ene er placeret på den offensive midt som shadow striker.

Morata er begyndt at prikke lidt flere mål end sidst, da jeg lavede oplægget. 14 mål+ 9 assist i 30 kampe
Hazard ligger ved siden af Morata som Falsk 9er - hvilket han er rigtig god til.
Så har Willian/Pedro fået pladsen som shadow striker

således: http://lineupbuilder.com/?sk=fy01f

Foreløbig tak for hjælpen Thumbs Up

 Selv tak. Synes det lyder som en fantastisk ide med Hazard som falsk nier. Hvis du kører med to angibere burde Morata  også bedre kunne bruges som complete forward attack. Det bør kunne give flere chancer til Morata, at du benytter Hazard som falsk ni´er. Held og lykke med det hele Thumbs Up
« Seneste Redigering: 30 Nov 2017, 00:37 af Esmark11 » Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #7: 02 Dec 2017, 15:28 »

Nogen, der er langt inde i deres save, som kan fortælle mig, om Facundo Colidio er værd at købe i fm18? I fm17 var han jo mere eller mindre det største talent overhovedet.. Jeg har muligheden for at hente ham for 85 mio nu her, så ville lige høre, hvad jeres erfaringer er med ham i fm18. Wink
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #8: 02 Dec 2017, 15:54 »

Nogen, der er langt inde i deres save, som kan fortælle mig, om Facundo Colidio er værd at købe i fm18? I fm17 var han jo mere eller mindre det største talent overhovedet.. Jeg har muligheden for at hente ham for 85 mio nu her, så ville lige høre, hvad jeres erfaringer er med ham i fm18. Wink

Jeg er i 2023 og her er han ikke noget særligt.. Han er lejet ud fra Inter 6 gange. Blandt andet til AaB.. Nu er han skiftet til Fiorentina.. Han har ikke spillet nogle landskampe.. Han er 23 år og koster 100 mio dkk.
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #9: 07 Dec 2017, 08:24 »

Lad os endelig få gang i denne fantastiske tråd igen!

Er der nogen, der har et billede de kan smide op af De Light et par sæsoner inde i spillet?
Hvis I selv har erfaringer med ham, hvad siger de jer så, er han alle de penge værd jeg lige har smidt afsted efter ham? Wink
Logged

aroesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #10: 12 Dec 2017, 12:11 »

Jeg er startet med Celta Vigo. Hvordan ser Emre Mor og Sisto ud i fremtiden?
Logged

Erzael
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #11: 12 Dec 2017, 12:40 »

Sådan ser de ud i 2020.

Pione Sisto

Emre Mor
Logged


DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #12: 12 Dec 2017, 13:26 »

Sådan ser de ud i 2020.

Pione Sisto

Emre Mor

Sisto ser lovende ud, men hold da op, hvor er Emre Mor ringe Grin
Logged

aroesen
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #13: 14 Dec 2017, 22:59 »

Sådan ser de ud i 2020.

Pione Sisto

Emre Mor

Tusind tak!

Nogen der har prøvet Juanpi af fra Malaga og kan give anmeldelse af ham? Kan få ham fra 8,5m kr, hvilket lyder absurd billigt taget hans rapport i mente.
Logged

Roberto_Baggio
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM 18 - Spillererfaringstråden
« Svar #14: 19 Dec 2017, 11:18 »

Jeg vil gerne give mit besyv med på et rygte jeg læste..

Rygtet går på at CSKA spilleren Aleksandr Golovin er på vej til Chelsea fordi Roman er tidligere sponsor af CSKA..
Så jeg tænkte med det samme at det bare er et publicity stunt..

Så jeg scoutede ham i FM18 - og han er solgt her til 2.sæson til PSG for 132mil Dkr.

Hvis der bare er et gran af sandhed i spillernes potentiale fra FM til real life, så bliver han rigtig god.

Jeg har lånt ham, PSG ville ikke sælge, til mit Milan save. Og han har på 5 kampe spillet til 7,74 og dermed henvist Locatelli til bænken.
2 af det 5 kampe var tilmed ude mod Inter og hjemme mod Real Madrid i ChL.. Det er 2 kampe jeg begge vinder 3-2 og Golovin assisterer Cutrone med 2 mål i begge kampe... Han er kun 22 og han er god.!

Potentialet er ifølge mine scouts til 4,5 stjerne. Så de store klubber vil også kunne bruge ham..
Han er tilmed ganske alsidig - kan spille CM, AMC, AML og delvist DMC.

Scout ham og køb før din nabo.!  Wink
Logged

Love the Blues

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010