home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 410 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Omklædningrummet
| | |-+  Hvad er din vurdering !
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Hvad er din vurdering !  (Læst 4516 gange)
Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Hvad er din vurdering !
« : 22 Nov 2017, 21:33 »

Hvor dygtig er du til at værdisætte FM spillere og hvor meget ville du selv betale for ham ??

En gang i mellem vil jeg lægge en spiller op (regen) og så ser vi om i kan gætte hans vurdering og samtidigt fortælle hvor meget du ville byde på ham Opstemt

Det eneste i ikke får at vide er hans reele vurdering selvfølgelig ! Wink

Vi starter med en 17 årig slovensk A-landsholdsspiller.

Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Hvad er din vurdering !
« Svar #1: 23 Nov 2017, 09:13 »

Alt hænger jo af hvilket hold spilleren kommer fra og hvilket hold man selv er..

I dette tilfælde er stjernerne jo tildelt ud fra dit "elendige" (no offence) slovenske hold.. Hvis jeg var et hold som Roma/Dortmund/Tottenham så ville stjernerne jo have set helt anderledes ud..

Uden at vide hvad dine spillere koster, så vil jeg skyde på at han er vurderet til 2,5 mil dk. Men vil tro at du kan tjene ca. 50 mil dk på ham om et par år.

Hvis jeg var Brøndby ville jeg nok ikke give mere end 10 mil kr. Men spillede jeg med en af de førnævnte klubber ville jeg nok godt give 30-40 mil kr. Og måske lidt mere hvis jeg var et engelsk hold. Der svømmer man jo i penge..
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Hvad er din vurdering !
« Svar #2: 23 Nov 2017, 09:19 »

Jeg er helt enig... Han er vurderet til 4,5 stjerne, men det er jo indenfor klubben... Var jeg en klub i sub-toppen i en af de store ligaer, ville jeg nok give max 15 millioner kroner. Måske 5-10 mio mere hvis jeg var en storklub. Tror han er vurderet til 4 mio kroner.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad er din vurdering !
« Svar #3: 23 Nov 2017, 09:22 »

Den alder han har, og de egenskaber betyder at skulle jeg købe ham, kunne jeg som Forlan skriver godt finde på at smide 40 mio. kr. for ham, forudsat jeg var i en af de bedre ligaer med flere penge. Jeg er helt enig i at det kommer meget an på hvor man spiller. Var han ikke ejet af en klub styret af en spiller, men derimod af CPU, ville han formentlig ikke koste over 20 mio. kr. da han er fra Østeuropa og jeg normalt ikke synes de skruer prisen så højt op på spillerne generelt. Uden jeg kender til det Østeuropæiske marked, så vil jeg tro han ligger omkring en rund million kr. Smiley

Jeg er meget begejstret for hans målrettethed, der mere eller mindre alene ville gøre at jeg kunne finde på at købe ham, også selvom han måske ikke havde helt så gode øvrige egenskaber. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvad er din vurdering !
« Svar #4: 27 Nov 2017, 11:19 »

I har alle været inde på at hans plads i en "elendig" klub Wink gør at prisen er deflateret - men i er faktisk ikke langt fra !

Hans vurdering lå på 780.000 DKK, mens hans indkøbspris var 1.5 millioner Opstemt meget flot !!!


Den næste i rækken er en Tyrkisk målmand som til dagligt slår sine folder i Rusland



Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad er din vurdering !
« Svar #5: 27 Nov 2017, 11:32 »

En regen-målmand med en fornuftig førsteberøring!! Han kan ikke være billig! Selvom jeg heller ikke synes at Rusland er et land der forlanger store summer for deres ungdomsspillere, tror jeg bestemt vi er markant højere oppe end det første talent - målmanden her virker også væsentligt mere klar til at gå ind og spille førsteholdsfodbold allerede nu måske. Nu står der godt nok at hans anslåede spejdede kompensation er 0,- men jeg forestiller mig at vi snakker åben handel, når vi snakker i denne tråd. Du kan nok tage ham på "fri" for 8-10 mio. kr. vil jeg tro.

Skulle jeg selv købe ham til en klub i et mere økonomisk stærk liga, hvor han var bundet af en kontrakt ved købet, kunne han godt koste 75 mio. kr. vil jeg tro. Men jeg tror trods alt ikke at du har givet det for ham med en klub som Aluminij, men du har nok taget ham inden han skrev kontrakt med CSKA jfr. ovenstående 8-10 mio. kr.  - var han bundet af kontrakt inden, så 25 mio. kr. tænker jeg.. Peace
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Hvad er din vurdering !
« Svar #6: 27 Nov 2017, 11:51 »

Jeg kan desværre ikke matche hans løn i Aluminij Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad er din vurdering !
« Svar #7: 27 Nov 2017, 12:40 »

Jeg kan desværre ikke matche hans løn i Aluminij Wink

Haha! Opstemt Nej det kan du jo selvfølgelig nok ikke.. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: Hvad er din vurdering !
« Svar #8: 27 Nov 2017, 15:16 »

Jeg tror han er 15 mio værd, og kan købes fri for omkring 65 mio.
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010