home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:02:46 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 18:18:52 Beckham23 Omklædning... Sommer opdatering
03 Okt 2024, 19:41 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 858 Gæster Online.

Indlæg: 1132898 over 31377 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Det jeg hader
0 Brugere og 18 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Det jeg hader  (Læst 164394 gange)
Andreas93
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #870: 19 Aug 2009, 12:40 »

FCK-fans der sidder og glor på Brøndby-videoer på YouTube døgnet rundt, mens de sidder og sviner Brøndby-fans til..!! ARRG!!! FUCK DOG AF! Rullende Øjne

okay  Rullende Øjne  Så hader jeg brøndby fans som gør præcis det samme  Grin
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #871: 19 Aug 2009, 13:47 »

Trapper!
Logged

BenMusalho
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #872: 19 Aug 2009, 13:51 »

okay  Rullende Øjne  Så hader jeg brøndby fans som gør præcis det samme  Grin
Okay Rullende Øjne Dem hader jeg også Rullende Øjne
Logged

Andreas93
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #873: 19 Aug 2009, 14:11 »

jeg hader generelt alle, der har behov for, at svine andre til over nettet.
Logged

andersfa123
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #874: 19 Aug 2009, 14:17 »

Hader Shorty, resten af Patruljen, også hader jeg at få karantæne.
Logged

MichaelHarlev
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #875: 20 Aug 2009, 15:27 »

Hader når man ligger og sover, og postbudet ringer på døren med en pakke, hvorefter man hurtigt kaster noget tøj på kroppen, spæner ned af trappen, og finder ud af at alt tøjet vender forkert, man har glemt at knappe bukserne og står med en lillle morgen-stivert på, foran postmanden.
Logged

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #876: 20 Aug 2009, 15:43 »

Norge! Med undtagelse af Steffen Iversen og Drillo(og folk der har gjort det godt i FCK) er det et lorteland!
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #877: 20 Aug 2009, 15:56 »

Hader ledelsen for at skrue prisen fuldstændigt vanvittigt op til de EL kampe.. Tænk jer nu om hvis i sænker dem kommer der flere på stadion og i tjener det samme ind PLUS at holdet får mere støtte..

Indkompetente fjolser ticked off
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Ben92
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #878: 25 Aug 2009, 20:38 »

At have NV i fucking 10 timer i træk..!! ticked off
« Seneste Redigering: 25 Aug 2009, 21:00 af Ben92 » Logged

motZ
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #879: 25 Aug 2009, 20:59 »

At der er så umådelig lang tid til FIFA 10.. Skuffet
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #880: 25 Aug 2009, 21:02 »

Hader ledelsen for at skrue prisen fuldstændigt vanvittigt op til de EL kampe.. Tænk jer nu om hvis i sænker dem kommer der flere på stadion og i tjener det samme ind PLUS at holdet får mere støtte..

Indkompetente fjolser ticked off

200 kr. er da en fair pris, for en EL kamp mod en attraktiv modstander?

Men okay, sofa tilhængerne skal have noget at whine over i ny og næ. Tunge
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #881: 26 Aug 2009, 09:03 »

200 kr. er da en fair pris, for en EL kamp mod en attraktiv modstander?

Men okay, sofa tilhængerne skal have noget at whine over i ny og næ. Tunge

For det første kostede den 220 mod Hertha. Og NEJ! Det er ikke en fair pris. Hertha er en attraktiv modstander, men ikke til 220 kroner, så gode er de heller ikke.

Det er det samme som sidste år mod Rosenborg - de sætter prisen alt for højt op, folk er ikke villige til at betale så meget, derfor kommer der kun små 12000 tilskuere, i en kamp som måske godt kunne komme op på de 20.000! Vi så det mod normændene sidste år, hvor der også kun kom 11-12000, selvom den kamp blev hypet a B.com som "Kampen i norden!"

150kr ville være en fair pris for en kamp i EL kvalen. Så kan de forøge prisen med 50-70 kroner når/hvis vi kommer i gruppespillet..
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #882: 26 Aug 2009, 10:59 »

jeg hader generelt alle, der har behov for, at svine andre til over nettet.

Jeg hader dobbeltmoral.
Logged


verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #883: 26 Aug 2009, 11:50 »

200 kr. er da en fair pris, for en EL kamp mod en attraktiv modstander?

Men okay, sofa tilhængerne skal have noget at whine over i ny og næ. Tunge

Er det?

Ja hvis en KLASSEmodstander kom på besøg så ville jeg kunne leve med det!.. Men Hertha Berlin er for mig at se langt fra et klassehold og de har ingen spillere på deres hold som springer i øjnene..

Derudover.. Hvis de nu havde sat priserne ned til 140 el, ville der måske komme 5.000 ekstra på stadion. De ville så købe mere øl og mad på stadion, og drengene ville få en bedre opbakning = Ren gevinst for Brøndby IF!

Jeg syntes bare det er trist at ledelsen tænker i disse snæversynede økonomiske baner, frem for at få det hele til at gå op i en højere enhed!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #884: 26 Aug 2009, 17:19 »

Er det?

Ja, det skriver jeg jo.

For det første kostede den 220 mod Hertha. Og NEJ! Det er ikke en fair pris. Hertha er en attraktiv modstander, men ikke til 220 kroner, så gode er de heller ikke.

Det er det samme som sidste år mod Rosenborg - de sætter prisen alt for højt op, folk er ikke villige til at betale så meget, derfor kommer der kun små 12000 tilskuere, i en kamp som måske godt kunne komme op på de 20.000! Vi så det mod normændene sidste år, hvor der også kun kom 11-12000, selvom den kamp blev hypet a B.com som "Kampen i norden!"

150kr ville være en fair pris for en kamp i EL kvalen. Så kan de forøge prisen med 50-70 kroner når/hvis vi kommer i gruppespillet..

Ja hvis en KLASSEmodstander kom på besøg så ville jeg kunne leve med det!.. Men Hertha Berlin er for mig at se langt fra et klassehold og de har ingen spillere på deres hold som springer i øjnene..

Derudover.. Hvis de nu havde sat priserne ned til 140 el, ville der måske komme 5.000 ekstra på stadion. De ville så købe mere øl og mad på stadion, og drengene ville få en bedre opbakning = Ren gevinst for Brøndby IF!

Jeg syntes bare det er trist at ledelsen tænker i disse snæversynede økonomiske baner, frem for at få det hele til at gå op i en højere enhed!

220 for dem der betalte gebyr, hvilket jeg ikke gjorde..

200/220 er imo en fin pris mod Bundesligaens nr. 4. Rosenborg kampen kan jeg gå med til, ikke er ligei så attraktiv og derfor vil en pris på ca. 150 kr være mere fair, men mod så 'stor' en modstander er det fair..

140? Det er jo en SAS-Liga kamp + gebyr.. Rullende Øjne
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010