home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
05 Jul 2024, 13:17 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 602 Gæster Online.

Indlæg: 1132854 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Det jeg hader
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Det jeg hader  (Læst 159607 gange)
GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #225: 01 Dec 2007, 00:00 »

Er det ikke også noget med, at på Færørene må man godt være hårde ved homeseksuelle?
´

Præsoc og i Kina er det uloveligt at være bøsse  Shockeret
Logged

Gosser
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #226: 01 Dec 2007, 00:15 »

Undskyld søde Gosser, men Bøsser er ikke en race.

Undskyld søde KÅÆNÆM, men prøv at læg mærke til citationstegnene.
Logged


GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #227: 01 Dec 2007, 08:32 »

Hader skolen, der tvinger mig i skole i dag ! Skuffet
Logged

jemil
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #228: 01 Dec 2007, 10:09 »

hvorfor skal du i skole idag?
Logged

19-18!

GudenEricsson
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #229: 01 Dec 2007, 14:06 »

hvorfor skal du i skole idag?

Fordi vi har sådan noget tema uge, hvor man leget man er ude i den virkelige verden med Aviser, Radio, Spiser steder osv. I dag skulle forældrene så komme og gå rundt og købe ting..

Har alle skoler ikke sådan en uge en gang hver 7. år eller deromkring ?
Logged

absalonsen
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #230: 01 Dec 2007, 14:34 »

Fordi vi har sådan noget tema uge, hvor man leget man er ude i den virkelige verden med Aviser, Radio, Spiser steder osv. I dag skulle forældrene så komme og gå rundt og købe ting..

Har alle skoler ikke sådan en uge en gang hver 7. år eller deromkring ?

Vi havde i hvert fald engang.
Logged

Chris
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #231: 01 Dec 2007, 18:17 »

Piger!
Logged

Nyysted
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #232: 01 Dec 2007, 21:40 »

Piger!
Har kær'sten slået op ?
Logged

I ain't playin', nigga

Red love
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #233: 02 Dec 2007, 03:15 »

Ganske meget, alt for meget..
Logged

MLL
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #234: 02 Dec 2007, 12:18 »

Når ens papmor ødelægger ens helt nye Fred Perry trøje Skuffet
Logged

Tilbage på FmF Opstemt

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #235: 02 Dec 2007, 12:29 »

Når ens papmor ødelægger ens helt nye Fred Perry trøje Skuffet

Fuck hvor trælst.. men så kan man jo lære selv at vaske tøj Wink
Logged

- Veni, vidi, vici -

Matigol
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Det jeg hader
« Svar #236: 15 Dec 2007, 23:00 »

Ja, han kan ikke fatte at han skal holde med Thisted!  ticked off

Hvad mener du med det Huh :S
Logged

Gaylord
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #237: 29 Dec 2007, 10:55 »

Så er der update!

Nikolaj Thamsen Ebeling, folk som slikker på en is, piger som taler om håndværkersex, Lai Yde, Frank Hansen, R&B, folk der går med briller uden glas, piger som altid skal tisse inden sex, Angora by night, hvide slips, Brøndby IF, Luux, Bernard De Silva, Piger med grimme sko, Line Barfod, Nærige mennesker, Bo Bech, Charlotte Munck, Anders Jochumsen, Cafe Essens, Mads Vangsø, Anders "Anden" Matthesen, religion, folk som tager for meget sol, folk som konstant snakker om kendisser som de kender, Mick Øgendahl, folk som snakker baby-sprog, folk som skal give alle et øgenavn, Per Nielsen, Morten "Duncan" Rasmussen, Nikolaj Kirk, Tommerup Trælast, Eminem, FC Midtjylland, Marilyn Manson, USA, Ungdomshuset - Jagtvej 69, Jimmy Nielsen, Christian Stadil, folk som siger: "Tør øjnene og tag en kiks", Allan Gaarde, Se & Hør-manden, folk som går op i kongehuset, Juventus, George Bush, Natasja, kvindehåndbold, Mogens Camre, Pernille Rosenkrantz Theill, Peter Schmeichel, Jens Ørgaard, folk der elsker fadøl, unge mødre, folk der snakker om hvornår de fik deres første julebryg, folk der har et idol, folk der vil have rabat, folk der hører musik på deres telefon i offentlige transportmidler uden headset, Dansk Folkeparti, Enhedslisten, folk der behandler dyr som mennesker, Lotte Heise, folk som kalder sig selv for kunstner, folk der citerer stand-up komikere, sko fra Mentor, folk som siger deres livret er Sushi, piger der spiller guitar, folk der kører på knallert, folk som konstant skal sige "Smoothies", folk som er stolte af at have været guide, gamle mennesker som har travt med altid at komme først til alt fordi de er gamle, gamle mennesker som stiller sig foran døren på toget så man ikke kan komme ud, gamle mennesker, Friis og Company, folk som skal være mystiske, folk som konstant taler om jet lag, folk der kontant snakker om brunch, folk som køber en lille lys fadøl, Sønderjylland, kvindelige chefer, folk som konstant opsøger udsalg, Mikael Simpson, folk som går i hvide lædersko og matchende bælte, katte, www.dkbn.dk, bælter med stort spænde eller logo, folk som diskret forsøger at rose sig selv, piger som bøjer ryg når man knalder, folk som altid vil vædde, det græske køkken, frugt på pizza, Frederik Fetterlein, folk som siger "Tatoo", anarkister, folk som hele tiden snakker om "Tapas", Linkin Park, Von Oosten, Daiquiri, Cosmopolitan, folk der ikke har nogen hjerne, folk som altid snakker om Trentemøller, Paprika Steen, Morten Resen, Jan Fog, Anne-Grethe Bjarup Riis, folk som har "sjove" ringetoner på deres mobil, drenge som får lyse striber i deres hår, folk som har hår længere end til røven, piger der prutter og bøvser og samtidig griner af det, deltagerne i programmet "Dødskørsel", Mads "Blærerøv" Kristensen, D&G, Gucci-bælter, folk som siger: "Tudefjæs", folk med pokemon-hår, drenge med som har en diamantørering, folk som hoster uden at holde sig for munden, pumpede piger, cirkus, klovne, tyske film, folk som bruger sms-sprog, 50 Cent, Nynazister, folk som bruger ordet gangstar om sig selv, Lene og Parly fra DK-benzin i Tommerup og piger med "ben" i næsen!
Logged


-LFC-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #238: 29 Dec 2007, 13:50 »

Jeg hader Chelski, Manure, Everton, C. Ronaldo, Martin Keown, Roy Keane, Marco Materazzi, folk der hader Zinedine Zidane, folk der godt kan lide Marco Materazzi, Inter, Roberto Mancini, Silvio Berlusconi, Andrey Shevchenko, Gennaro Gattuso, Juventus, Inter, Roman Mumlahumlavich (Altså Abrahamovich), Wayne Rooney, folk der hader Liverpool, racister, Mogens Camre, Søren Krarup, Dansk Folkeparti, FCK, Forkøleser.
Logged

Cencur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #239: 19 Jan 2008, 18:40 »

Folk der skriver så fucking fisefornemt, det er til at få kvalme af. NEJ du lyder ikke klogere fordi du brækker synonymer af alle mulige ord op, fremmedord du ikke selv fatter, gider vi andre heller ikke at hverken prøve at forstå eller tage seriøst. NEJ du bliver ikke mere kongelig af at tiltale hverken dig selv eller den du snakker med i tredjeperson, og NEJ kvinder tænder ikke på lortet!

HEJ!
Logged

"I can resist everything except temptation."
- Igennem ild og vand for Brøndby IF.

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010