home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 348 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Børnehaven
| | |-+  Det jeg hader
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 63 Udprint
Forfatter Emne: Det jeg hader  (Læst 154036 gange)
Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #15: 22 Nov 2006, 21:56 »

Had hmm måske et lidt stærkt ord, men en lettere iritation overfor venstrefløjen den yderste højrefløj, Soc Dem, de radikale, BIF, Man Utd, Juventus, tåge, sne, varmt vejr, folk fra mellemøsten, folk fra Norge, folk fra østeuropa, sigøjnere, lommetyve, overfaldsmænd(kvinder ligeså), Peter Schmeichel, Carl Mar Møller, Amin Jensen. Anne Marie Helger, Peter Larsen, Linie 3... og så gider jeg ik nævne mere.

Den tager jeg stærkt afstand fra, da jeg oprindeligt kommer fra sigøjnere!!!
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

Tor1991
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #16: 22 Nov 2006, 22:18 »

Had hmm måske et lidt stærkt ord, men en lettere iritation overfor venstrefløjen den yderste højrefløj, Soc Dem, de radikale, BIF, Man Utd, Juventus, tåge, sne, varmt vejr, folk fra mellemøsten, folk fra Norge, folk fra østeuropa, sigøjnere, lommetyve, overfaldsmænd(kvinder ligeså), Peter Schmeichel, Carl Mar Møller, Amin Jensen. Anne Marie Helger, Peter Larsen, Linie 3... og så gider jeg ik nævne mere.

Er det en fordom?, eller er du racist? Rullende Øjne
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #17: 22 Nov 2006, 23:43 »

Den altid possetive SaneSoul

Du ved vel hvor jeg har det fra, ikke? Smiley
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #18: 23 Nov 2006, 01:07 »

De fleste BIF fans, Brøndby, Man Utd, Liverpool, Sunderland, Tottenham, bugs i FM, langt de fleste muslimer, techno musik, lalleglad popmusik uden handling, Anders Mattesen, Sergio Ramos, Roy Keane, Bertel Haarder... Kan sikkert tænke på mange flere, men nu får i dem der...
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #19: 23 Nov 2006, 07:33 »

Had hmm måske et lidt stærkt ord, men en lettere iritation overfor venstrefløjen den yderste højrefløj, Soc Dem, de radikale, BIF, Man Utd, Juventus, tåge, sne, varmt vejr, folk fra mellemøsten, folk fra Norge, folk fra østeuropa, sigøjnere
De fleste BIF fans, Brøndby, Man Utd, Liverpool, Sunderland, Tottenham, bugs i FM, langt de fleste muslimer, techno musik, lalleglad popmusik uden handling, Anders Mattesen, Sergio Ramos, Roy Keane, Bertel Haarder... Kan sikkert tænke på mange flere, men nu får i dem der...
, lommetyve, overfaldsmænd(kvinder ligeså), Peter Schmeichel, Carl Mar Møller, Amin Jensen. Anne Marie Helger, Peter Larsen, Linie 3... og så gider jeg ik nævne mere.

I skal bare passe på med at sige det der...... I kan godt anklages for racismeparagraffen  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #20: 23 Nov 2006, 07:34 »

Hvis i skulle sige noget, skulle det være at i hader rascister

EDIT: og terrorister  ticked off, DE er BAR' nedern
Logged

Thore
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #21: 23 Nov 2006, 16:20 »

, lommetyve, overfaldsmænd(kvinder ligeså), Peter Schmeichel, Carl Mar Møller, Amin Jensen. Anne Marie Helger, Peter Larsen, Linie 3... og så gider jeg ik nævne mere.


I skal bare passe på med at sige det der...... I kan godt anklages for racismeparagraffen  ticked off ticked off ticked off ticked off ticked off

Ja et eller andet sted er det jo noget lort de lukker ud, men på den anden side opfordre sådan en tråd jo også til det.
Logged

"I'd like to wear a rainbow every day, and tell the world that everything is o.k. But I'll try to carry off a little darkness on my back. Until things are brighter, I'm the Man in Black."

-KNM-
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #22: 23 Nov 2006, 16:27 »

HAH.. hvorfor hader du snowblades?
Har du nogensinde stået på ski??? Det har jeg rigtig mange gange.. Og jeg mener at folk, der kører på snowblades er folk, der gerne vil køre hurtigt, men ikke har kontrollen til at stå på ski? Det betyder at de farer ned af pisterne uden at tage hensyn til nogen, da de kører for stærkt til at de kan kontrollere det.
Logged

United-styrer
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #23: 24 Nov 2006, 13:12 »

Hvis i skulle sige noget, skulle det være at i hader rascister

Det er vel ikke værre at sige, at man hader det og det folkefærd end at sige, at man hader forskellige personer?

Jeg hader Chelsea mest af alt. Desuden hader jeg de fleste FCK-fans, kartoffelsuppe, JosepGuardiola osv. osv. Wink
Logged

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #24: 24 Nov 2006, 13:19 »

Jeg hader Chelsea mest af alt.

Hvilken overraskelse! Shockeret Wink

EDIT: og terrorister ticked off, DE er BAR' nedern

Haha.. "De er bar' nedern" Grin

Folk der ikke kan lide FCM

Hva' er der nu galt med os? ticked off
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Tor1991
Gæst
 
Sv: Det jeg hader
« Svar #25: 24 Nov 2006, 14:26 »

Har du nogensinde stået på ski??? Det har jeg rigtig mange gange.. Og jeg mener at folk, der kører på snowblades er folk, der gerne vil køre hurtigt, men ikke har kontrollen til at stå på ski? Det betyder at de farer ned af pisterne uden at tage hensyn til nogen, da de kører for stærkt til at de kan kontrollere det.
ok, ja hvert år i norge,,, men ja det er rigtigt det du siger,. men har ikke
 rigtigt set på snowblades Wink
Logged

SaneSoul
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #26: 24 Nov 2006, 14:32 »

Jeg har valgt at revidere en gammel sang, specielt til formålet:


Den jeg hader

Det hviner fra hvert gadehjørne når du går forbi...uhhh uh uh
Det piner i et pige hjerte du sku ta og skride....uhh uh uh
hun ved er selv et øjeblik en enkelt dag...uhh uh uh
Men er det mig du hader er det mig du pisser af....uhh uh uh

Jeg ved hvad jeg vil ha, du ved da at du ka
rende mig i røven både nat og dag
(Jeg ved hvad jeg vil ha, du ved da at du ka
rende mig i røven både nat og dag)

Den jeg hader, den jeg hader,... hader jeg
Den jeg hader, den jeg hader,... hader jeg

men er det mig du hader, er det mig du skider på

du fanger hvert et øje fanger hvert en afskys blik...uhh uh uh
stiller alle fyres tanker ind på mordteknik....uhh uh uh
en ordentlig omgang bly og du fortjener hvad du få...uhh uh uh
er det mig du hader er det mig du skider på.....uhh uh uh

Jeg ved hvad jeg vil ha, du ved da at du ka
rende mig i røven både nat og dag
(Jeg ved hvad jeg vil ha, du ved da at du ka
rende mig i røven både nat og dag)

Den jeg hader, den jeg hader,... hader jeg
Den jeg hader, den jeg hader,... hader jeg

men er det mig du hader er det mig du pisser af

Jeg ved hvad jeg vil ha, du ved da at du ka
rende mig i røven både nat og dag
(Jeg ved hvad jeg vil ha, du ved da at du ka
rende mig i røven både nat og dag)

Den jeg hader, den jeg hader,... hader jeg
Den jeg hader, den jeg hader,... hader jeg
Logged


You know what 'FEAR' stands for? It stands for 'False Evidence Appearing Real.' It's the darkroom where Satan develops his negatives.

Tribute
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #27: 24 Nov 2006, 14:39 »

Jeg Hader Roy Keane, Didier Drogba, Steven Gerrard, Michael Ballack, Lionel Messi, Jeg hader Kristne, jeg hader POP, EMO rock, Heavy metal rock, Politik, Venstre, DF, Konservative, Radikale Venstre, SF, Soc Demokrater, Enheds listen, jeg hader krig, George bush, jeg hader Atombomber, missiler, dørmænd, fede kvinder, dumme kvinder, gamle mennesker der tror man flytter sig i bussen når der er masser af sæder om bag i bussen Sur, jeg hader når de gamle damer giver mig hånende blikke fordi jeg kke vil flytte mig Sur, jeg hader Arriva, FCM Sur Sur, AGF, jeg hader min Dansk lærer, jeg hader Europa holdning til alt, jeg hader når hvide mænd rapper Sur, jeg hader dansk Rap Sur, jegg hader skinheads, jeg hader Pædofile, jeg hader DR1 Sur, jeg hader at skoler har noget der hedder Fravær, jeg hader Penge, jeg hader når jeg taber i FM 07, jeg hader at shoppe med min kæreste, jeg Benzin priser, jeg hader kanal fire, jeg hader Racister Sur, jeg hader White Trash, jeg FCM direktør Sur, Jeg hader Klaus Levenstein fra FCM Talent akademi Sur, Jeg hader James bond film, Jeg hader internet reklamer, jeg hader HIT FM.

MEN JEG HADER ISÆR CHELSEA

Ellers er jeg meget positiv Opstemt
Logged

BOYKOT EA GAMES!

Flyver88
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #28: 24 Nov 2006, 14:53 »

Et bidrag skal komme fra mig til en ellers usaglig debat Wink

Jeg harder:
- Racister
- Brøndby
- FCMuuuuuh!
- terrorister
- Politik
- Ariva
- Jeg hader at sidde på værelset og skrive dette indlæg og på trods af den lukkede dør stadig kan høre min lillebror synge med på musikken, som forresten også er elendig!
- One-liners
- Useriøse dabatter, eller "debatter" som ikke har relevans for andre end vedkommende som opretter tråden
- autister
- folk som blander sig
- folk som kommenterer AGF uden de ved hvad de snakker om
- Techno "musik"
- tabe når jeg har oddset
- Dansk Tipstjeneste
- Vækkeuret
- Kerner i clementiner eller mandariner
- smoothies
- Sne og is (bortset fra juleaften. men det er ok i udlandet ellers er det meget upraktisk når man er på skiferie)
- måske min eks... hun e rbare så dum at høre på!

Men mest af alt hader jeg år 1915!!! Året hvor danmarks største fejltagelse nogensinde skete (kvinderne fik stemmeret!) ticked off

her stopper listen for ellers kunne jeg blive ved i eveigheder tror jeg Wink
Logged

" I would not be bothered if we lost every game as long as we won the league." - citat: Mark Viduka

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Det jeg hader
« Svar #29: 04 Dec 2006, 12:57 »

Så tilføjer keg lige Braga på listen! Det skyldes dårligt spil, specialt i offensiven. Ja, det er i FM ticked off
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Sider: 1 [2] 3 4 ... 63 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010