home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23281
  0 Brugere, 256 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: TindraTindra
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Everton
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Everton  (Læst 13082 gange)
Wenobi
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Everton
« : 20 Nov 2017, 19:46 »

Efter flere års fravær fra Football Manager, blev jeg igen fristet til at kaste utallige timer i denne djævle. Mit første spil valgte jeg Everton, da klubben i virkeligheden fik fyret træneren. Så tænkte at dette kunne jeg gøre bedre! Jeg har desuden valgt, at spillerkøb ikke er en mulig fra starten.

Mit Mål:

- Før Everton til Europa pladser
- Benyt så mange unge spillere som muligt
- Spil med en solid bagkæde

De sidste mål kan jeg fornemme bliver svært at opfylde, jeg kæmper med at holde nullet. Dette angår specielt mod de små hold, da dette ikke er realistisk med topholdene. Jeg benytter mig af en 4-2-3-1, hvor jeg spiller med mindst én defensiv spiller på midtbanen. Jeg er fem kampe inde i sæson og ligger nr. 8.


Nogle som har gode erfaringer med defensiven?
« Seneste Redigering: 21 Nov 2017, 10:57 af Wenobi » Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #1: 30 Nov 2017, 14:44 »

Jeg er også igang med Everton og er nået til slutningen af November måned. Resultaterne var i starten meget svingende, men efter et systemskifte fra 4-2-3-1 til 4-3-3 med 3 deciderede angribere, så kører det. Efter skiftet har jeg vundet 6 ud af 6 kampe. Så det ser fornuftigt ud inden, at jeg render ind i City, Tottenham, Arsenal, United, Chelsea og Tottenham igen i cuppen i løbet af december måned..
Stillingen i Premier League ser således ud inden det hårde december program. I Europa League har jeg med reserverne spillet mig videre fra en gruppe bestående af Fenerbache, Lokomotiv Moskva og Zlin. Er to point foran Fenerbache inden sidste runde, hvor jeg skal en tur til Rusland.

Jeg satte mig som mål, at jeg ville satse meget på talentudvikling. Derfor er meget af trænerstaben skiftet ud med nyt blod og ind er samtidig kommet hele 10 spillere. Primært unge spillere til fremtiden, hvor det kun er Dembele, Bree og Sisto der er indlemmet i førsteholdstruppen indtil videre.



Købet af Sisto fortryder jeg lidt efter systemskiftet.. Han er en fremragende spiller som jeg fik til spotpris (synes jeg selv). Så jeg overvejer lidt, om han skal en tur på leje til Januar eller om han helt skal væk. For pt. har jeg ikke planer om, at gå væk fra den offensive 4-3-3 opstilling.
Til Januar ankommer Kieran Tierney fra Celtic for hele 230 mio. kr. Han skal stille og rolig overtage for den aldrende Baines. Malang Sarr fra Nice ankommer også på fri transfer. Hvordan den handel opstod aner jeg intet om. Men et kæmpe talent til forsvaret!
Sidst ankommer den unge engelske keeper Jake Turner fra Bolton.

Andre der spiller med Everton? Spændende hold, gode talenter og en stærk Premier League gør det til en rigtig spændende udfordring, synes jeg.  Smiley
Logged

Arsenal <3

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #2: 10 Dec 2017, 15:27 »

Nogen der har givet Everton et skud? FM mæssigt har de jo et ret spændende hold og Merseyside-derbyet nu gav mig lyst til at starte med dem.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #3: 10 Dec 2017, 18:19 »

Nogen der har givet Everton et skud? FM mæssigt har de jo et ret spændende hold og Merseyside-derbyet nu gav mig lyst til at starte med dem.
Ja, jeg spiller stadig med dem.  Smiley
Logged

Arsenal <3

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #4: 11 Dec 2017, 21:36 »

Hvad har du gjort med Bolasie og Vlasic eftersom du skiftede til at spille med 3 angribere? Har også tænkt mig at gå med en formation uden kanter, dog 5-2-1-2.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #5: 14 Dec 2017, 14:08 »

Hvad har du gjort med Bolasie og Vlasic eftersom du skiftede til at spille med 3 angribere? Har også tænkt mig at gå med en formation uden kanter, dog 5-2-1-2.
Bolasie røg til Kina, da han efter sæsonen endelig var hans skade kvit. Så han har ikke spillet et minut under mig. Vlasic blev i Januar måned udlejet til Bayern Munchen, hvor han gjorde det hæderligt. Inden da havde han fået sporadiske indhop samt et par startere på kanten, OMC og CM. Smiley
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #6: 14 Dec 2017, 14:16 »

En højest overraskende 1. sæson i Everton er slut. Vi overraskede alt og alle og sluttede som nummer 2 i Premier League!

I FA. Cuppen røg vi desværre tidligt ud til Birmingham, mens vi i Carabao cuppen røg ud i Kvartfinalen til Tottenham.
Europa League eventyret sluttede vanvittig ufortjent i 2. knockout runde til Porto. Vi sikrede os ellers et godt udgangspunkt med 3-3 i Portugal. Men et utrolig ufortjent 1-2 nederlag på Goodison sendte os ud.

Op til 2. sæson har jeg har jeg hentet en masse talenter samt solgt og lejet en helvedes masse ud.


Dette er nok min bedste start 11'er. Jeg roterer dog utrolig meget.
Logged

Arsenal <3

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #7: 14 Dec 2017, 14:49 »

En højest overraskende 1. sæson i Everton er slut. Vi overraskede alt og alle og sluttede som nummer 2 i Premier League!

I FA. Cuppen røg vi desværre tidligt ud til Birmingham, mens vi i Carabao cuppen røg ud i Kvartfinalen til Tottenham.
Europa League eventyret sluttede vanvittig ufortjent i 2. knockout runde til Porto. Vi sikrede os ellers et godt udgangspunkt med 3-3 i Portugal. Men et utrolig ufortjent 1-2 nederlag på Goodison sendte os ud.

Op til 2. sæson har jeg har jeg hentet en masse talenter samt solgt og lejet en helvedes masse ud.


Dette er nok min bedste start 11'er. Jeg roterer dog utrolig meget.


Man må da sige, at samtlige tophold bortset fra United har haft en katastrofal sæson, ikke at det skal tage noget fra din gode sæson, men det er sjældent, at alle topholdene dummer sig så meget i samme sæson. Smiley

- Går du fra, at du bruger Ivar's 4-3-3 formation. Synes i hvertfald, at jeg kan genkende spillerollerne.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #8: 14 Dec 2017, 15:16 »

Man må da sige, at samtlige tophold bortset fra United har haft en katastrofal sæson, ikke at det skal tage noget fra din gode sæson, men det er sjældent, at alle topholdene dummer sig så meget i samme sæson. Smiley

- Går du fra, at du bruger Ivar's 4-3-3 formation. Synes i hvertfald, at jeg kan genkende spillerollerne.
Jeg kan sige, at 2. sæson ser ud til, at blive noget tættere i toppen!
Bruger ikke Ivar, men har godt set taktikken. Jeg havde sidste år succes med samme midtbane konstellation og 2/3 mandsangreb, så jeg har prøvet noget lignende i år.  Smiley
Logged

Arsenal <3

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #9: 14 Dec 2017, 15:41 »

Er så småt kommet igang med sæsonen. Det ser forholdsvis positivt ud, men resultaterne er stadig lidt svingende.


Har fået lavet disse transfers:


Er lidt i tvivl om salg af spillere? Har pt for mange centrale midtbanespillere. Gueye, McCarthy og Schneiderlin til VCM, Davies, Klaassen og Barkley til HCM samt Gylfi, Vlasic/Rooney til COM, hmm.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #10: 14 Dec 2017, 15:47 »

Spænedende handler. Dembele bliver du glad for. Han er et BÆST hos mig og er nu 400 mio. kr. værd! McCarthy røg til Stoke i Januar i mit spil, da jeg også stod i samme problem som dig. Klaassen blev solgt til Roma efter 1. Sæson. Du skal satse på Davies, han har udviklet sig helt eminent i mit spil!
Logged

Arsenal <3

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #11: 14 Dec 2017, 16:05 »

Jep Davies har trods en skade spillet rigtig flot, 2 mål og 1 assist i 4 ligakampe og en gns. karakter på 7,78. Han er nærmest min sikreste mand på midtbanen pt i hvert fald i ligaen som jeg klart prioriterer over de andre turneringer. Smiley
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #12: 14 Dec 2017, 16:12 »

Jep Davies har trods en skade spillet rigtig flot, 2 mål og 1 assist i 4 ligakampe og en gns. karakter på 7,78. Han er nærmest min sikreste mand på midtbanen pt i hvert fald i ligaen som jeg klart prioriterer over de andre turneringer. Smiley
Sådan. Hans stats i mit spil er steget helt ekstremt og det er spørgsmål om tid før, at han bliver makker til Barkley på det engelske landshold. Jeg kan også kun anbefale dig at satse på Calvert-Lewin og Lookman. De har også udviklet sig rigtig fint i mit spil. Lewis Gibson, ung VB ser også rigtig spændende ud. Der er hvertfald masser af potientale i holdet, det er skønt.  Thumbs Up
Logged

Arsenal <3

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Everton
« Svar #13: 18 Dec 2017, 10:55 »

Så er jeg nået til Februar 2019. Halvvejs i 2. sæson. Det går igen over alle forventninger. Vi ligger nummer 1 i Premier League á point med Chelsea efter 25 runder. I Champions League spillede vi os stensikkert videre fra en "nem gruppe" som 4. seedet.
Vi er også stadig med i FA Cuppen hvor vi i 4. runde skal en tur til Sydengland og Southampton.



Moussa Dembele er fuldstændig fantastisk. 25 kampe og 27 mål i alle turneringer. Sandro Ramirez er også genial og har 29 kampe, 20 mål og 16 assists!

Det er selvfølgelig også værd at nævne, at Goodison er blevet udbygget, så det nu kan rumme 50.000 tilskuere. Faciliteterne er blevet forbedret, så alt nu er i topklasse og trænerstaben er fremragende. Jeg giver flere og flere unge spillere chancen og mit kommende stjerneskud er Oakley Dryden fra 1. Youth Intake. Ham forventer jeg mig store ting af!
« Seneste Redigering: 18 Dec 2017, 11:01 af Seller95 » Logged

Arsenal <3

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Everton
« Svar #14: 18 Dec 2017, 11:00 »

Så er jeg nået til Februar 2019. Halvvejs i 2. sæson. Det går igen over alle forventninger. Vi ligger nummer 1 i Premier League á point med Chelsea efter 25 runder. I Champions League spillede vi os stensikkert videre fra en "nem gruppe" som 4. seedet.
Vi er også stadig med i FA Cuppen hvor vi i 4. runde skal en tur til Sydengland og Southampton.



Moussa Dembele er fuldstændig fantastisk. 25 kampe og 27 mål i alle turneringer. Sandro Ramirez er også genial og har 29 kampe, 20 mål og 16 assists!

Det ser fornuftigt ud Seller! Thumbs Up Jeg spiller selv med Fiorentina og fører selv ligaen suverænt i 3. sæson.. Jeg dummede mig gevaldigt i CL og røg ud i gruppespillet grundet dårligt spil og fordi jeg stillede med reserverne i samtlige kampe.. Så nu er målet uden tvivl, at jeg skal nå langt i EL og vinde Serie A... Nå, men fedt, at det går godt for dig! Smiley
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010