home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 405 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly  (Læst 34541 gange)
b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #30: 30 Nov 2017, 08:07 »

Tillykke med den flotte sejr Smiley Mega fedt Smiley
Det er sgu et sjovt save du/i har gang i Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #31: 30 Nov 2017, 09:47 »

Spændende med alle de ændringer du skal foretage dig i truppen - jeg håber for dig at det lykkes og du kommer igang med at vinde titler! Smiley

Og fedt at du lige tager et VM med, ikke at Marokko nødvendigvis har en chance, men det giver god erfaring, og du bliver set rundt omkring i verden! Opstemt
Jeg har det lidt ligesom dig. Der var rigtig meget "dødt" materiale, som bare fyldte op på holdet og skabte uro når de ikke fik spilletid. Så alt over 19-20 somre som ikke haft potentialet eller evnerne blev smidt ud - Og det lykkedes næsten, da der kun er få tilbage, som så forlader næste sommer (2 af dem går på pension). Det gik så ud over bredden, da jeg ikke kunne forstærke mig nok og min trup på 20 mand er lidt tynd - Men så er det trods alt godt, der render fine talenter rundt, som kan snuse lidt til førsteholdet når programmet bliver tæt.

Det var dog lige ved at gå galt inden det sjove begyndte, da Nery Leyes (Team Leader) bedyrede at han havde mistet tiltroen til mig og ville væk, medmindre jeg blev fyret. Jeg sagde "Fint", da han ikke er fast mand på midten, men kort inden pokalfinalen ombestemte han sig og bakker mig nu op - Det samme gør direktøren som jeg fandt ud af under "Promises" havde givet mit et ultimatum om at forbedre moralen på holdet i løbet af 2 måneder - Men den bar er heldigvis grøn nu, så det ser ud til at jeg bliver endnu Smiley - Medmindre de selvfølgelig ikke forlænger min kontrakt til sommer.

Marokko var også bare for at - forhåbentlig - opnå lidt til omdømmet, ved måske at gå videre fra gruppespillet, nu hvor jeg gerne skulle blive 1. seedet. Derudover skal jeg her til januar (Der bliver meget pendler-arbejder mellem Egypten og Argentina Grin) spille African Championship of Nations (Ikke at forveklse med African Nations Cup). Så der er trods alt mulighed for at lave resultater på den front også Smiley
Tillykke med den flotte sejr Smiley Mega fedt Smiley
Det er sgu et sjovt save du/i har gang i Smiley
Ja, det er dejligt at få en pokal under bæltet. Det er trods alt det, det hele går ud på Opstemt
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #32: 01 Dec 2017, 14:32 »


Succes på succes (Sådan næsten da)
Et helt vildt forår har nået sin afslutning, og jeg havde ikke i min vildeste fantasi turde håbe på, at jeg kunne stå her hvor jeg står i dag. Det har været et fremragende forår med kun to nederlag og et hav af sejre. Sejrene skyldes primært en mand som jeg håber kan blive knyttet  til holdet igen næste år - Facundo Colido - der bombede intet mindre end 29 mål ind i 36 kampe; Og så lige hjalp til med 8 assist. Han bliver svær at erstatte, hvis jeg ikke kan leje ham i Inter igen.

Hele eventyret startede den 6. februar på Mario Alberto Kemps (Hvorend det så ligger henne). Supercopa Argentina mod topholdet River Plate, der bare et par dage forinden lige havde brugt 265 millioner på transfers og givet de tre nye indkøb en løn på 34 millioner - Det samme som hele min startopstilling til kampen. Så jeg påtog mig med glæde underdog-rollen. Vi blev også smadret på banen, men ikke på målscoringen, hvilket trods alt er det vigtigste. 2-1 vandt vi på et selvmål i overtiden, og så var anden pokal i hus - Komplet ufortjent. Supercuppen er jeg rigtig glad for at få af vejen, for det betyder, at jeg ikke længere skal gå en halvsæson efter at have vundet ligaen. Med til historien hører også at River Plate havde et svært forår, men her tager jeg selvfølgelig æren for at det er tilfældet!

Tre dage senere stod der Copa Sudamericana Runde 1 på programmet. Jeg var ikke helt sikker på hvorfor jeg var kvalificeret, men jeg var med i lodtrækningen og fik en skrækmodstander i Fluminese. Men pokalen tre dage forinden havde givet spillerne en uhyggelig selvtillid og 4 mål af Colido og et af Zuqui, og så var den ged barberet. Ganske rigtigt kom de ikke tilbage i Brasilien og godt nok tabte vi 2-1, men fred være med det. Vi var videre i endnu en turnering!

Den hjemlige liga bar også præg af vores selvtillid og fremragende fodbold. 4-4-1-1 opstillingen gjorde underværker og vi startede foråret 10 point bag River Plate, og sluttede efter 38 kampe 7 point foran dem. Desværre var Boca Juniors tilbage på ret køl, og de tog førstepladsen i Primera Division med 86 point - 3 foran undertegnet der måtte tage til takke med 2. pladsen.
Selvom det er bittert at misse titlen med så lidt, så er jeg faktisk glad for at få et år mere i Estudiantes, som virkelig har øget FM-glæden. Holdet næste år ser også stærkt ud, og hvis ikke nogle af de tre store forstærker sig absurd meget, så regner jeg med at jeg igen er med i toppen. Kun Colido (Lejeaftale slut) og Pourtau (Målmand) forlader holdet, mens enkelte går på pension. Pourtau har jeg allerede en fuldgod erstatning for, så blikkene er vendt mod at få Colido tilbage til Argentina.

Pokalturneringen blev jeg slået ud af i 6. runde til Velez (Mit lodtrækningsheld var udeblevet i år), men det gør ikke spor, da jeg som bekendt allerede har den titel på CV'et. Jeg får også travlt efter sommer, hvor der er Primera Division, Copa Total Sudamericana og så til jul Bridgestone Libertadores på programmet.
---
På landsholdet i Marokko har der været noget svingende fodbold. Først deltog vi i African Championship of Nations, hvor jeg vurderede vi havde en fin chance for et topresultat - lige indtil jeg blev gjort bekendt med reglen om, at spillerne skulle spille i egen nation - Så havde jeg pludselig nok at gøre med bare at finde 23 auto-genererede spillere til holdet. Det blev til et kvartfinalenederlag på 2-1 til Syd Africa efter forlænget spilletid. Jeg var egentlig tilfreds, men fodboldforbundet var skuffet, til trods for forventningerne ellers lød på "Be Competitive". En kvartfinale var åbenbart ikke competitive nok.

Sommeren byder på VM, hvor jeg er i gruppe A med Portugal, Uruguay og Saudi Arabien. Portugal er favorit til at snuppe pokalen, mens jeg skal håbe på en rigtig god dag mod Suarez og co. Det er også startet aldeles glimrende, ved at jeg glemte Hakim Ziyech til bruttotruppen (Jeg havde ikke i min vildeste fantasi troet at min assistent ville droppe ham), så nu er jeg uden landets største profil. Thumbs Up Uanset resultat stopper jeg dog efter slutrunden, og bliver kun landstræner igen, når de store nationer ringer.
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #33: 02 Dec 2017, 10:34 »


En (kort) VM-Update
Jeg var så småt kommet mig over ærgelsen over at glemme Hakim Ziyech, der på trods af en bænkplads i Juventus, stadig er længder bedre end alle andre på holdet. Retfærdigvis skal det siges, at han nok ikke havde gjort den store forskel, for vi var de små i VM-Sammenhæng, hvilket vi også forblev i sommeren 2022, hvor de store resultater udeblev.

I Marts var det dog startet fint, med to sikre sejre i Africa Nations Cup Kvalifikationen, mens optaktkampene til VM var noget sværere. Vi spillede egentlig fint, men kom til kort mod Chile og Kroatien der slog os 1-0 og 2-1. Ikke jordens undergang, men taget i betragtning af, at vi skulle spille lige op med Uruguay, så var der meget arbejde foran os.

VM blev åbnet mod Portugal - en af storfavoritterne - og trods en forfærdelig start kom vi tilbage og spillede faktisk 2-2. Ugen efter slog vi Saudi Arabien med 1-0, og så var vi faktisk klar til gruppefinalen om videre avancement mod Uruguay i sidste runde. Her kunne vi endda klare os med uafgjort, men skæbnen var hård og vi blev slået klart med 2-0 og røg dermed ud af VM, inden det næsten var begyndt.

4 point er som sådan ikke skuffende, idet det var ambitionen fra start af. Desværre spillede vi uafgjort mod den forkerte modstander, da jeg havde håbet på et X mod Uruguay og så måske avancement på målscore. Det blev ikke tilfældet og dermed blev det et farvel og tak til VM og et farvel og tak til Mr. Gilly som marokkansk landstræner.
---
På klubfronten er jeg dog klar til transfersæsonen. Her lagde jeg ud med at forlænge Facundo Colidos lejeaftale med et år, så nu er jeg klar til at gå efter guldet!
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #34: 04 Dec 2017, 08:01 »

Tillykke med Super Cuppen og tillykke med 2.pladsen, det er sgu da flot. Sejt Smiley

Er sikker på det er sidste sæson for dig i Argentina Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #35: 05 Dec 2017, 09:43 »

Tillykke med Super Cuppen og tillykke med 2.pladsen, det er sgu da flot. Sejt Smiley

Er sikker på det er sidste sæson for dig i Argentina Smiley
Jeg er super glad for Super Cuppen. Så slipper jeg for at bruge et halvt år ekstra efter at have vundet ligaen; eller værre endnu at skulle genvinde ligaen eller pokalturneringen, hvis forsøget kiksede første gang. Så den er bestemt rar at få krydset af Smiley

Jeg har dog desværre stadig en høne at plukke med Primera B Nacional, idet jeg kun rykkede op og ikke vandt. Så hvornår jeg end vinder ligaen, så skal jeg stadig en tur ned i næstbedste række og vinde den. Forhåbentlig kan det blive et hurtigt visit og jeg kan vælge og vrage lidt, når mit omdømme nu er steget Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #36: 05 Dec 2017, 10:15 »

Det er meget imponerende at du kan holde lysten til at skulle ned igen Opstemt - hvordan er det med turneringen som Champions League og dens lige, skal de vindes i et bestemt land, eller er det bare inden du er færdig i Uruguay og Østrig ? Wink
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #37: 05 Dec 2017, 10:28 »

Det er meget imponerende at du kan holde lysten til at skulle ned igen Opstemt - hvordan er det med turneringen som Champions League og dens lige, skal de vindes i et bestemt land, eller er det bare inden du er færdig i Uruguay og Østrig ? Wink
Det er heller ikke fordi jeg har lyst, men nu har jeg jo selv lavet reglerne og så må de overholdes Grin

I princippet skal alt vindes (Så langt når jeg ikke), så alt på tværs af nationer skal også vindes før eller siden. Her kan man jo så hjælpe sig selv, ved at vente til en stærk nation. Der er ikke noget krav til hvem eller hvornår. Personligt har jeg ikke tænkt mig at blive i en klub i et år yderligere (Hvis jeg har vundet det der skal vindes) for at jage en kontinental turnering, da jeg finder det sjovest at komme ud over stepperne og til nye nationer/ligaer. Men det er helt op til en selv hvordan man vil. Der er ingen strenge regler Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #38: 05 Dec 2017, 12:18 »


Vinterpause
Jeg slap rigtig positivt igennem transfervinduet, hvor det kun var Jeronimo Pourtau der forlod holdet. Allerede et halvt år inden havde jeg sikret mig en fuldgod erstatning i den argentinske målmand Axel Werner fra Atletico Madrid, og i år er han kun blevet bedre. Ellers bestod transfervinduet af at få fat i en kvalitets venstreback, hvor valget faldt på en dyr Gabriel Lazarte der kostede mig 27 millioner. Ellers blev målmandsposten, midterforsvaret og kanterne styrket i bredden, mens angrebet også fik en ekstra mand idet jeg troede at Facundo Rodriguez søgte mod Europa. Men han valgte at blive, hvilket har givet mig tre kvalitetsangribere til én position.
Truppen:

(Tryk)

Klubbens eget talent Krikorian har sammen med Marchioni og Colido været stammen på holdet, der har leveret en rigtig stærk første halvsæson. Efter 23 kampe er vi trukket fra i ligaen sammen med River Plate og har lige nu 13 point til Boca Juniors og Velez, mens River Plate er lige bag os på 2. pladsen, bare 3 point bag os. De sidste 15 kampe bliver primært et parløb mod dem. Vores målscore er 11 bedre, men i tilfælde af pointlighed skal det hele afgøres i en Mesterskabskamp - Det vil jeg meget gerne undgå.

I Copa Sudamericana kæmpede vi os flot en semifinaleplads, hvor Flamengo slog os ud med 2-0 samlet, inden de tabte finalen til Cruzeiro med 4-2. Generelt set er de brasilianske hold bare større, bedre og rigere, så jeg så det ikke som nogen skam at tabe her, selvom endnu en pokal havde set flot ud i pokalskabet.

Til marts skal vi i gruppespil i Copa Bridgestone Libertadores hvor vi er parret med Atletico Mineiro (Bedste brasilianske hold), Guarani (noget skrald fra Paraguay) og formegentlig Universidad Catolica fra Chile, hvis de som forventet klarer kvalifikationen. Taget min position i ligaen i betragtning, så er den turneringen prioriteret lavere end Primera Division, men jeg håber alligevel på et fint resultat. Såfremt jeg vinder ligaen, når jeg dog ikke videre end gruppespillet, men hver ting til sin tid. Nu skal ligaen bare have fuld skrald!
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #39: 05 Dec 2017, 16:46 »


Succes eller fiasko?
Jeg snakkede om parløb, og jeg skal love dig for, at det blev til parløb mellem undertegnet og River Plate. Det var noget nær de perfekte runs vi havde efter vinterpausen, hvor Estudiantes er til venstre og River Plate til højre. Personligt satte jeg selv 7 point til, mens River kun havde sat 4 point til inden sidste runde - Og dermed pointlighed. Men en uafgjort i sidste runde afgjorde titelracet og det var med mig på toppen! Det har været absurd tæt i ligaen stort set hele vejen, hvilket resultatet også meget fint afslører. Men i sidste ende var jeg altså et mulehår bedre (Eller heldigere) end River Plate og det var nok til at snuppe sejren.
Holdet har strålet idet Facundo Colido forbedrede sidste års scoringsantal med 3 og blev ligatopscorer med 23 mål; I bare 21(11) kampe. Reserven Federico Andrada scorede 13 i 12(8) kampe, mens vores unge stortalent Andres Storti som jeg havde lejet ud til Tigre blev nummer 8 på listen med 14 mål. Julian Marchioni fik ligaens højeste snit på 7,59 - langt foran alle andre - og blev også kampens spiller 10 gange (Nr. 1). I alt spillede manden 52 kampe og lavede 17 mål og 11 assists fra hans plads midt på banen. Han var i den grad nøglen til succesen.
I Libertadores klarede vi skærene og gik videre fra gruppen med 11 point, mens de unge talenter er klar til 6. runde af Copa Argentina efter sejr over Banfield. Men her forlader jeg så også Estudiantes og sætter - modvilligt - næsen mod Primera B Nacional og den sidste titel på argentinsk jord. Lige nu har jeg ikke øje på noget specielt hold, men uanset hvilket hold jeg måtte overtage, er det med en 1-årsplan for øje og en 1. plads med det samme. Enkelte årsager kan forlænge projektet, men som udgangspunkt leder jeg efter en hurtig succes, og en billet rundt om jorden.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #40: 07 Dec 2017, 10:49 »

Tillykke med mesterskabet. Super flot Smiley

Håber du finder en god klub, så du hurtigt kan vinde den liga, og komme videre til et nyt land Smiley
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #41: 11 Dec 2017, 08:46 »

Har du snart fundet en ny klub..?! Opstemt Tillykke med titlen - så er du lige pludselig foran mig igen.. Wink
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #42: 11 Dec 2017, 09:50 »

Tillykke med mesterskabet. Super flot Smiley

Håber du finder en god klub, så du hurtigt kan vinde den liga, og komme videre til et nyt land Smiley
Har du snart fundet en ny klub..?! Opstemt Tillykke med titlen - så er du lige pludselig foran mig igen.. Wink
Jeg er gået lidt død i FM for tiden.. Ikke bare savet her, men sådan helt generelt. Måske har jeg spillet for meget siden release? crazy Men jeg håber da den kommer igen på et tidspunkt. Så det er derfor, der ikke sker så meget.

I forhold til savet, så tog jeg det første og det bedste tilbud i form af All Boys (Seedet 5´er). Drømmescenariet var at få Newells, men de hyrede en manager 8 dage inden sæsonen med Estudiantes sluttede, og på daværende tidspunkt var jeg langt fra sikker på et mesterskab. All Boys er nu heller ikke noget dårligt hold, og de første 13-15 mand er bestemt gode nok til at spille med om 1. pladsen. Transfermæssigt har jeg også stadig en måneds tid at løbe på og pengene til at forbedre holdet, men de gode handler tager lang tid at finde - Og de nemme er meget dyre. Så vilkårene er fine; Jeg skal bare i gang igen Smiley
Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #43: 17 Dec 2017, 18:33 »


En søndag eftermiddag med kvindehåndbold i fjernsynet, betød en søndag eftermiddag, hvor jeg langt om længe endelig fik spillet FM igen. Og forhåbentlig kan en succesfuld sæson igen blæse FM-lysten i min retning (Spoiler). Profeten, Broen13, sagde tidligere i december; Ja der er ikke andet for, selvom du jo også kun mangler en enkelt titel for at forlade Argentina, og din vil jeg vurdere er væsentligt nemmere end min! Det skulle vise sig, at hans synske evner var aldeles skarpe, og det blev aldrig rigtig spændende i en magtdemonstration af en sæson (Alternativt er jeg bare pisse god til FM - Det er også en mulighed).

Jeg har aldrig engageret mig så lidt i en klub, som jeg gjorde i All Boys. Godt 2/3 af staben har forladt klubben til bedre klubber mens jeg har haft posten, uden de er blevet erstattet, mens fire spillere forlader holdet til sommer på fri transfer, otte har endnu ikke forlænget deres kontrakt og klubbens økonomi halter gevaldigt ovenpå et par dyre indkøb. Men jeg er ligeglad - All Boys var et et-årigt projekt som stod og faldt på Plan A - At vinde rækken. 10 kampe inden i sæsonen så det aldeles godt ud da vi med 28 point, havde fået et forspring på 8 point allerede. En periode med 4 uafgjorte i streg lagde en dæmper på glæden, inden vi så fejede al modstand væk. Efter 21 kampe (Halvvejs) førte vi rækken med 51 point og 13 point til nummer 2, mens vi ved vinterpausen (30 kampe) havde 76 point; 22 mere end nummer 2.

Transfervinduet bød så på stor uenighed om, hvorvidt en håndfuld af spillerne skulle forlade holdet, men jeg var fast besluttet på at holde på hele truppen, uanset hvad det betød for humøret. De skulle bare hente 15 point i 12 kampe, og så var trofæet mit. Spillerne hentede 10 point i 4 kampe, og så kunne jeg selv afgøre det hele på hjemmebane mod Belgrano, der lå nummer 2 (Eller i en af de næste 7 kampe, hvis det skulle glippe). 2-1 blev nedrykkerne besejret og titlen var min!

Jeg er ikke for den store spillergennemgang, da ingen af navnene siger andre noget, men jeg må alligevel highlighte min angrebstrio bestående af Rafael Barrios, Anibal Oviedo og reserven Gonzalo Del Bono der med henholdsvis 28, 16 og 11 mål har båret holdet frem. Oviedo endda trods en tre måneders skade.

DOWN UNDER
Australien er på papiret en noget nemmere nation at klatre igennem, idet det kun er en liga á 10 hold samt en pokalturnering der skal vindes. I ligaen er det endda nok at ende i Top 6 for at være med i et Knock-out Mesterskabsslutspil, så muligheder er bestemt til at få øje på. Havde det ikke været for et håbløst MLS-lignende registreringssystem, så havde jeg vovet pelsen og sagt det var en ét-årig opgave, men nu skal jeg lige bruge et par sæsoner på at læse reglerne.

Jeg har pr. dags dato (02/03-2024) søgt job i Melbourne City, der har vundet rækken 2 gange de seneste 4 år. Da titlen Primera B Nacional officielt står i trofæskabet (Den er registreret under Job-historik), så forlader jeg også øjeblikkeligt All Boys, og sætter kursen mod varmere (?) himmelstrøg og potentielt muligheden for en hurtig titel (Melbourne er kun 2 point fra Playoff).
« Seneste Redigering: 17 Dec 2017, 18:35 af Gilly » Logged

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: World Domination [Completing FM 2018] - Gilly
« Svar #44: 18 Dec 2017, 11:57 »


Melbourne City FC it is!
Det første og det bedste valg. 17 dage efter trofæet og exit i Argentina er jeg igen ansat, denne gang i Australien og i Melbourne. Holdet befinder sig på den afgørende 6. plads, der giver adgang til Playoff med bare 4 kampe igen, men der er bare tre point ned til 10. pladsen og sidstepladsen (Som vist ikke giver nedrykning). Min personlige assistent tog sig tiden, til at forklare relgerne men jeg er stadig lige blank, men jeg tænker det kommer hen ad vejen. Jeg kan heldigvis bryde mig med, at kontrakterne på de bærende spillere er forlænget til minimum 2025, så jeg har god tid til at prøve at forstå, hvad pokker det er der foregår hernede med Gæstespillere, Homegrown, Designated Players og Mature Age Rookies.. Måske jeg bare ender med at finde en klog sportsdirektør, der kan klare papirsarbejdet for mig.

Klubben er rigtig stærkt besat i målet, på backs, wings, 10'er og angrebet. Alt centralt på banen halter dog efter, så det bliver primært her, jeg skal prøve at finde lidt spændende. De eneste kendte navne er Anwer Mabil og måske Tobias Schützenauer, hvis man har prøvet sig af i Sturm Graz. Klubben har dog fremragende faciliteter og i skrivende stund er 8-9 australske regens i betragtning til 1. holdstruppen. Ikke dårligt.

Økonomien sejler, men det er efterhånden mere reglen end undtagelsen. Der er dog stort plus på transfer- og lønbudgettet, så der er mulighed for at lave nogle kloge handler (Hvis jeg kan fange systemet) og tjene lidt til driften. Klubbens forventninger kan jeg heller ikke lige lure - Klubben forventer at jeg kvalificerer mig til Hyundai A-Leauge (Regular Season), hvilket er den række jeg spiller i, i øjeblikket. Idet top 2 kvalificerer sig til Semifinalerne, mens 3-6 ryger i kvartfinalerne, og der intet står om 7-10 - Og det er de samme hold der har været i ligaen - så tror jeg sådan set bare, at jeg skal trække vejret på den anden side af sommerferien, for at have levet op til forventningerne. Men det må vi se på til den tid..
Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010