home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 366 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Huddersfield
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Huddersfield  (Læst 1196 gange)
Havndruvic
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Huddersfield
« : 17 Nov 2017, 14:19 »

Huddersfield

Efter lidt start vanskeligheder med at finde et save, der fangede mig og var udfordrende. Valgte jeg at prøve lykken med Huddersfield, hvilket bestemt ikke har skuffet indtil videre.

Huddersfield er som nyoprykker jo udfordret på en række punkter, sammenlignet med flere af de etableret PL klubber. Huddersfield er udfordret i form af at have en væsenligt dårligere trup, dårligere økonomi og en stab der knapt er superligaen værdig..   
Samtidig er der dog nogle spændende spillere, især med de danske briller på.. Billing og Zanka vil jeg hæfte mig mest ved, da Løssl i min optik sammen med Gomes fra Watford er de ringeste målmænd i PL i spillet.

På tranfersmarkedet har der været forholdvist stille, da budgettet på 60mio. danske kroner. Og samtidig med jeg gerne ville prøve se om jeg kunne overleve sæsonen med truppen de havde i forvejen. Eneste nye spiller i truppen bliver Predrag Rajkovic, som tiltræder d. 1/1 2018. Mit største problem med ny erhvervelsen er at han ikke fik arbejdstilladelse i første omgang. Derfor kan jeg først søge den når han ankommer i januar igen.
Mit håb for de to kommende transfervinduer er selvfølgelig at forbedre truppen, og gerne kvalitet for billige penge.. derfor holder jeg et vågnet øje med i skandinavien, da der ofte er billige spillere at hente der..

Sæsonen startede på fantastiskvis ud, med en storsejr over Brighton på intet mindre end 5-0. Derefter har det været meget svingende med nogle mærkelige kampe og en god sejr over Arsenal på 2-0. Jeg spiller rigtigt mange kampe uafgjort. Hvilket er lidt bittert, men det ene point er bedre end ingen. målsætningen er kun på at kæmpe for undgå nedrykning. så Point målsætningen er at ramme de 40point og håbe det er nok. i skrivende stund har jeg ramt de 20point efter 16 runder og en plads som nr. 11. Hvilket jeg er ret godt tilfreds med.

Zanka har startet samtlige kampe for mig indtil videre, og har gjort det meget fornuftigt med en gns. vurdering på 7.05 i 18 kampe. Han har bidraget med et mål og en enkelt assists. Ydermere er han i følge min stab den bedste forsvarsspiller i klubben. Zanka forbliver umiddelbart en fast del af forsvaret den første sæson. Spillet går igennem ham, da hans kære makker i Schindler ikke kan to på foden. men tilgengæld er god som udsmideren i forsvaret.

Billing har også været fast mand i starteren, han røg desværre ind i en grim skade i form at en brækket fod.. hvilket koster ham 3-4måneder på skadelisten. Inden skaden indtraf nåede han dog at spille 7 kampe til en gns. bedømmelse på 7.30. Billing var meget afgørende i starten, for efter han gik ud med en brækket fod, fulgte der en stribe nederlag..

Løssl vil jeg ikke bruge min tid på, udover at jeg har investeret hele min tranfersbudget i en anden keeper, i form af ingen ringere end Predrag Rajkovic. Hvilket i min optik er en af spillet største talenter på sin position.. Men er tvunget til bruge Løssl indtil d. 1/1 2018, hvorefter jeg håber at min nye målmand kan få arbejdstilladelsen på plads. Løssl har gjort det ganske fint, men indimellem falder han helt igennem. og med hans gns. vurdering på 6.60 siger lidt om hvordan han har gjort det indtil videre. 

Indtil videre vil jeg nævne min centrale kerne bestående af Danny williams, Aaron mooy og billing som værende mine profiler. hårdt arbejdende og med gode gns. vurderinger for sæsonen indtil videre.  Endvidere vil jeg tage zanka med i vurderingen, da han har bundet forsvaret sammen og været igang sætteren nedefra bagkæden..


* Skærmbillede 2017-11-17 kl. 13.26.37.png (599,23 KB - hentet 104 gange.)
* Skærmbillede 2017-11-17 kl. 13.32.02.png (529,06 KB - hentet 74 gange.)
* Skærmbillede 2017-11-17 kl. 13.32.17.png (529,46 KB - hentet 73 gange.)
* Skærmbillede 2017-11-17 kl. 13.32.34.png (745,95 KB - hentet 81 gange.)
* Skærmbillede 2017-11-17 kl. 14.17.41.png (496,04 KB - hentet 72 gange.)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010