home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 390 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Watford
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Watford  (Læst 9095 gange)
tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Watford
« : 16 Nov 2017, 19:35 »


Desværre efter lidt problemer med save games og hakkende oplevelser var jeg nød til at rode med spillet og få ryddet lidt op på PC´en. Jeg fik desværre slettet mit save game undervejs og det har været rimelig irriterende, men okay det var så også kun 1,2 sæson med Watford, så ikke umuligt at komme i gang igen, hvilket jeg så har tænkt mig at gøre efter en lille pause her. Jeg skulle lige over skuffelsen over egen fodfejl Skuffet.

Oh well spildt mælk og nu videre i teksten. Jeg vil ikke som tidligere opdatere ligeså meget, da det virker til at blive for voldsomt. Så hellere noget 1/3´s opdateringer et stykke inde i sæson osv. Jeg er kommet igennem den hårde opstart med taktik udvælgelse, trænerudskiftninger, talentspejdere og alt det gøjl der nemt kan tage op mod en time at få sat op så man er tilfreds.

Taktik


Jeg har valgt ikke at køre totalt samme taktik selvom det dog er tæt på. Carrilero er byttet ud med Mezzala for at se hvad det er for noget og Gray får nu lov til at spille Fremskudt, hvilket dog kan ændre sig, hvis det viser sig ikke at virke, men det bør det nu, da både Skarpretteren og den fremskudte mest går efter mål. Udover det, så er Capoue rykket ned i en DMC rolle for at dæmme lidt af for det område der i mit sidste save var noget udsat. Jeg føler virkelig at jeg var heldig med min start sidste gang, hvor sejren over netop Brighton førte til super moral og gå på vandet følelsen. Jeg tror næppe at det sker igen og målet her er top 7. Det ville også være mere realistisk i forhold til en super Watford sæson IRL. Jeg følte lidt at jeg var i CL alt for hurtigt og så mister man faktisk lidt det sjove ved spillet at kæmpe sig frem. Urealistiske præstationer er for mig ikke super sjove. Det kunne meget vel være at Chalobah skal spille som Carrilero det må jeg finde ud af undervejs om det er bedre kun at have 1 mezzala.

Transfers

Mauro Zárate - (Kaldt tilbage)
Arthur Masuaku (FV) - 49 mil (West Ham)



« Seneste Redigering: 17 Nov 2017, 04:59 af tojosular » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #1: 17 Nov 2017, 05:30 »

Det startede så smuk med 1 sejr, 1 uafgjort og 1 sejr mod henholdsvis Brighton, Huddersfield og Crystal Palace i premier league og en Andre Gray der igen shiner som bare fanden med 8 mål i de 3 premier league kampe, men i øjeblikket er det et kæmpe mareridt efter 3 nederlag på stribe i kampe, hvor vi uden tvivl var de bedste på banen. Det er noget så grusomt og moralen i truppen er nu helt i bund og Euro Cup er langt væk. Det er overlevelse der gælder nu med Gray der on and off er skadet.  Sidste kamp mod Everton, hvor vi var foran 3-0 ved pausen lukkede vi  3 mål ind i anden halvleg og endte i straffespark hvor kampens spiller Success brændte og sendte os ud i mørket i Carabao Cup. Det sker lige efter vi har tabt mod både Newcastle og Arsenal særdeles ufortjent. Andre Gray blev skadet i 1-2 dage før Newcastle opgøret og han havde scoret 8 mål i 3 kampe i Premier League på det tidspunkt og uden ham kunne holdet ikke få de ekstremt gigantiske chancer i nettet, mens Newcaste var kliniske og udnyttede de 2 chancer de havde til en enkelt pind og dermed en udebanesejr.

Til Arsenal kampen var der mismod, da jeg ikke kan udstå at tabe til kliniske modstandere det er noget af det værste at opleve den ene skyde forbi efter den anden og en fabelagtigt pasningsspil ryge lige ud i lukkemt. Til Arsenal kampen var Troy Deeney klar til at overtage Okaka´s position han var endelig kommet tilbage på 100% og han havde fået lidt u23 + Carabao Cup kamp, så han var fit og Andre Gray var tilbage den store målskytte. Det hele starter som fyr og flamme vi har 5 gigantiske chancer tæt under mål, men alle brændes og så kommer forløsningen da tilbagevendte Troy Deeney bliver fældet i feltet og selv napper bolden på pletten. Han scoret til 0-1 på udebane og vi har fuld kontrol over kampen i første halvleg. Vi kommer ind til anden halvleg langt bedre end Arsenal, men bare 15 minutter inde bliver Gray skadet igen! Det betød med det samme at offensive led, da Success der kom på banen hele tiden mistede bolden eller løb forgæves. Success er bare ikke på niveau og har lang vej igen. Samtidig med at vi led i offensiven kom Arsenal stærkt tilbage i kampen og begyndte at bruge fløjspillet, så vi var tæt på at være lige igen i chancer, men deres var hele tiden udefra og sjældent i boksen, men de får altså scoret alligevel til 1-1 via özil og nu begynder jeg at ville lukke mere af, men straks efter score de til 2-1 og så var det tilbage til fuld udblæsning, hvilket fungerede fint og der kom yderligere 3 store chancer til mig, men brændt atter og igen. Holdet taber anden gang i træk urimeligt og jeg er virkelig ved at miste modet.

Watford 4-1 Brighton
Huddersfield 2-2 Watford
Watford 4-0 West Bromwich
Watford 0-1 Newcastle
Arsenal 2-1 Watford
Everton s3-3 Watford


Det er en frustrende periode, fordi vi spiller klart bedre end modstanderen, men uden Gray, så er der tørke i front og Deeney er ikke fuldstændig kendt med taktikken endnu. Det er et sort kapitel der via moralen kan trække holdet helt ned i kulkælderen og måske slå min størke tørke i spillets historie på 7 tabte kampe i træk. Det er den form for uheld vi er inde i lige nu som jeg oplevede dengang med Stoke, hvor sæsonen skulle afgøres og vi lå lige uden for CL pladserne. Det betød dengang at vi røg helt ned som nr. 9 og endte med at misse målet. Nøjagtig som dengang spillede holdet super godt pasningsspil, men skarpheden manglede via en skade på en central position der bare betød at intet kunne vindes.

Næste kamp er mod Bournemouth på udebane, som jeg sjovt nok har haft det voldsomt svært med og uden Gray kan jeg simpelthen ikke se hvor målene skal komme fra, så den er 70/30 i Bournemouths favør kun hjulpet på vej af den ultra dårlige moral i truppen. Jeg håber at de her smertefulde nederlag kan vendes. En ting er at tabe kampe, hvor man er spillet ud af banen, men kampe hvor man dominere og viser ultra farligt spil og så scorer intet er den største bet i verden Skuffet.

Frygtelig sæsonstart med klart flest skader i min historie som FM manager. Vi er langt oppe over 10 skader indenfor startperioden der er opstået små som halvstore og Arthur Masauke er kun købt pga. Holebas 9 ugers skade, som efterlod os med Zeegelaar der er en meget svag løsning på venstre backen specielt mod større modstandere.

Gomes er skadet i 2 måneder, så reservekeeperen har stået siden åbningskampen, hvor Gomes skadede sin arm.



Vi ligger stadig 8´er i tabellen, men der er ikke langt ned til nedrykningstregen og som det går lige nu, så er det et direkte kig ned mod afgrunden for Watford. Der er krise med stort K i klubben og sædet under mig er brændvarmt. 2-3 tabte kampe yderligere og så er risikoen for sparket en realitet. Den fantastiske åbning i kampe, hvor vi egentlig ikke dominerede er aflyst af nedtur i kampe som vi dominere. Vi kan kun håbe på bedre tider ellers er det adios til Larsen som manager for Watford og det er tættere på en lige just ventet :O


Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #2: 17 Nov 2017, 06:02 »

Bournemouth nakker os 1-0 på hjemmebane til trods for at vi var stærkest igen igen.

Liverpool nakker os 1-2 på vores hjemmebane til trods for at vi dominere kampen fuldstænding og leverer blændende fodbold fremad banen. Kabasale laver den dummeste tilbagelægning og giver et gratis mål totalt hjernedødt! Det er nu 5 pl kampe i træk med nederlag og jeg kan roligt sige at det er fordi Gray er skadet og det må jeg erkende er min fejl ikke at have investeret i at finde en afløser der er god nok til ham. Jeg havde håbet på at Success kunne klare ærterne, men det kan han ikke.



For gud ved hvilken gang i denne sæsonåbner har vi spillet fantastisk spil og tabt alligevel. Det er bare ikke til at sluge og den personlige fejl fra Kabasele koster ham endegyldigt pladsen som central forsvarer han er ude for resten af sæsonen det er utilgiveligt. Aldrig har man set mage. Nøjagtig det samme der skete i Stoke sker nu her og rekorden for tabte kampe er inden for rækkevidde for mig. Det er ikke taktikkens skyld, da jeg ved den fungere og kan se den fungere rigtig godt. Det kan afskrives til manglen på Gray og en god erstatning oveni ren uheld og så gør Kabasele det ikke nemmere i en kamp som den her. Latterligt at vi står i den her position med det flotte flotte spil vi producerer.

Næste kamp er mod City = endnu et nederlag og så er jeg blot 1 kamp fra min personlige rekord.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2017, 06:55 af tojosular » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #3: 17 Nov 2017, 06:28 »


Det er sindssygt frustrerende at se en 89 minuts bold gå i nettet og endnu et nederlag der ret beset er ufortjent. Vi spiller igen rigtig flot mod et tophold og har sindssyge muligheder, men ingen går i nettet. Der er langt fra tale om et hav af skud udefra det er helt tæt og i frie positioner at vi brænder, mens City får et langskudsmål og en forsvarsfejl. Det er ikke til at holde ud i øjeblikket og der er nu 6 kampe i træk med nederlag og sjovt nok møder vi Utd på udebane, så tangeringen er lige om hjørnet.

Nedturen er total og lige pt. er det ren latterligt at der ikke er kommet point ind med det spil vi præstere og de chancer vi skaber. Vi lukker for det meste flot af og giver mest en dels langskud væk mere end vi giver chancer der er gigantiske og tæt under mål, så det er ekstra frustrende at tabe med 1 mål gang på gang og lige føle at man er tæt på champagnen og så få den taget fra sig.

Hvis ikke den her nedtur vender, så er der nok lige en tænkepause, fordi det her er ekstra hårdt at se på når vi spiller så tæt med de store hold og til tider dominere dem på chancer og tit possesion. Lige i City kampen var det meningen at stå dybt og forsøge at komme hurtigt frem, hvilket vi lykkedes fantastisk med, men målene udeblev på de store chancer der var og så vinder man ikke.

Man Utd up next please let me take a POINT!!!
« Seneste Redigering: 17 Nov 2017, 06:58 af tojosular » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #4: 17 Nov 2017, 06:53 »


I en kamp hvor vi slet ikke havde fortjent et resultat modsat de andre kampe mod storholdene, så får vi pludselig en 1-2 sejr på udebane og selvfølgelig er Gray en af målscorerne. Min største fejl i den her sæson har uden tvivl været at stole på at Gray ikke blev skadet og tro på at Success kunne løfte arven, hvis det skulle ske. Jeg skulle i bakspejlet have satset på at hente en fremskudt angriber mere ind til holdet med kvalitet. I mit andet save var det nok alt for heldigt at Gray holdt sig totalt skadesfri hele sæsonen stort set kun 1-2 dages skader og spillede 42 kampe. En stor fejl fra min side af og Success ryger i pausen det er stensikkert, hvilket også Zarate gør, da begge spillere ikke er dygtige nok. Min nye signing har bestemt ikke spillet godt på venstre kanten og nu hvor Holebas er tilbage kunne det være en udskiftning var på sin plads, men jeg tror lige jeg vil se Burnley kampen an.
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #5: 17 Nov 2017, 07:28 »


En meget svær kampdag, hvor hverken vi eller Burnley fik spillet til at flyde. Vi havde en del chancer, men for en gangs skyld ikke mange helt store af slagsen og derfor også fair nok at vi ikke får mere end 1 mål, da vi ud af de 11 chancer skaber 2 store og den ene blev sat ind af helten over dem alle Andre Gray. Gray er vores bread and butter og har nu været kampafgørende samtlige gange vi har hevet point hjem. Stefano Okaka løb ind i en skade efter han blev indskiftet for en Troy Deeney der ikke har kunnet finde sit niveau fra mit gamle save. Deeney har store problemer med at få leveret varen for tiden og jeg søger febrilsk en løsning, men Okaka har heller ikke leveret særlig godt spil for os og Success/Zarate er decideret håbløse på positionen, så lige nu har vi kun Gray at holde os til og det er virkelig et tyndt grundlag. Skade til Gray og så er pointchancerne voldsomt små. Gray er vores Christian Eriksen, Ronaldo, Messi hvis vi taler landsholdsregi og han har virkelig været inde i problemer på det sidste på skadesfronten. Vi må krydse fingre for at han fortsætter formen og holder sig skadesfri til transferpausen, hvor der skal ledes med lys og lygte efter en indskifter til hans position og i mellemtiden kan man håbe på at Troy Deeney får gang i sit spil. Roberto Pereyra har spillet rigtig flot på sin position med et hav af nøgleafleveringer og skabte chancer, så han kan ikke klandres for noget som helst, mens Midtbanen måske mere har hakket i det. Det er klart forsvaret der har hængt mest og individuelle fejl har kostet mange point åh gud den kære Kabasale der står på vores højre kant og vælger at spille en langsom bold ind mod vores målmand mens der står 2 liverpool spillere lige ved siden af Skuffet. Det ene øjeblik hvor han endegyldigt fik billetten tilbage til Belgien. Hvem skulle have troet at Britos og Cathcart skulle ende som makkerpar i hvert fald ikke mig. Kabasale og Prödl har kostet dyrebare point med deres stupide handlinger og jeg tør ikke sætte en aldrende Kaboul i aktion han har om nogen ikke beslutningerne i orden. Transfervinduet må meget gerne byde på en billig central forsvarsspiller please! Opstemt

Ligatabellen
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #6: 17 Nov 2017, 08:31 »



Fra at være helt nede i kulkælderen er der nu en stor optur med flere gode præstationer og skal jeg sætte ord på hvad der har gjort det, så er det nok Gray´s tilbagevenden oveni at vores aldrende keeper Gomes er kommet tilbage og han har altså været i stand til at hive nogle gode kampe ud af ærmet. I kampen mod West Ham var Deeney endelig inde og levere en super præstation, mens Gray som altid leverede som han skulle med 1 mål og 1 assist. Vi kæmper stadig med det nede i de bagerste rækker og nu hvor Cathcart er blevet skadet er Kabasele taget til nåde. Cathcart har ikke spillet blændende på det seneste, så Kabasele kan være på vej tilbage i start 11´eren. Prödl dur ikke til taktikken han er alt for langsom til at kunne spille med høj linje, så han får ingen kampe hvis ellers det er muligt. Kaboul kan til nøds klare den, men det er nødsituation, så de 3 centrale forsvarere jeg tør stille op med er Cathcart, Kabasele og Britos. Jeg skal søge efter en boldspillende forsvarsspiller ved halvsæsonen og se om jeg kan afskippe Kaboul og Prödl. Det vil også skabe en mere strømlinet trup. Hele forsvaret trænger til en overhaling, så man må tigge og be til at der dukker nogen billige kvalitetsspillere op. Midtbanen og Angrebet mangler ikke det vilde, hvor kun Manglen på Graý´s afløser er et stort problem. Deeney og Okaka skal bare oppe sig lidt og Deeney har kvaliteterne det så man i mit sidste save med 20 mål i 28 kampe, så han skal bare i gang. Der er lyse tider nu efter en meget hård periode med tophold der lige nappede sejren for næsen af os. Næste kamp er mod Tottenham på hjemmebane, så der kan man håbe på noget med den form vi har pt.

Jeg skrev mig ud af frustrationerne, så nu vil der være lidt stille forude og så vender jeg tilbage en 20-22 kampe inde i PL.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2017, 08:35 af tojosular » Logged

Pirlo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Watford
« Svar #7: 17 Nov 2017, 10:24 »

Det ser rigtig godt ud, du har godt nok inde i en periode der bød på flere udfordringer end du angiveligvis ønskede - men fedt du vendte skuden! Smiley
Hvordan ser transferplanerne ud for truppen? Tænker mere på du tydeligvis ikke scorer når Gray ikke er på banen.
Logged

INTERNAZIONALE MILAN

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #8: 17 Nov 2017, 19:26 »

Det ser rigtig godt ud, du har godt nok inde i en periode der bød på flere udfordringer end du angiveligvis ønskede - men fedt du vendte skuden! Smiley
Hvordan ser transferplanerne ud for truppen? Tænker mere på du tydeligvis ikke scorer når Gray ikke er på banen.

Walter González
Jeg har scoutet et stykke tid efterhånden og har fundet frem til Walter González, som kan passe ind både som fremskudt angriber og targetman. Han kan besidde begge roller godt, men er klart stærkere i mine øjne som fremskudt med hans evneplacering. Han kan ydermere udvikle sig. Eneste minus for González er at han er fra Paraguay og det kan give problemer med arbejdstilladelse. Han koster til gengæld kun 3-5 millioner i følge mine scouts, men han er udlejet og vil derfor ikke kunne støde til i indeværende sæson, hvilket også er et problem.

Santiago García
Santiago García har ikke rigtig nogen fremtid for sig og er tilmed dyrere end González, men kan derimod opnås i transferpausen. Han er langt fra førsteprioritet med en alder af 27 år og det faktum at også han skal bruge arbejdstilladelse. Vi har 12 mil tilbage at købe ind for, så Kiko Feminia og Richarlison skal ryge i transfervinduet for at der kan blive noget at handle for og selv der bliver det svært at skaffe en dygtig angriber.

Roberto Inglese
Den 26 årige italiener passer perfekt som Targetman og er rimelig god som fremskudt angriber. Han har absolut ingen udviklingsmulighede r gemt i sig, så det ville være en ren indskifter. Hans store negative punkt er at han koster 40-50 millioner, hvilket vi ikke har, så skal der betales rater eller vi skal være heldige at få solgt de uønskede spillere. Udover prisen, så informerer spejderne om at han ikke er god til at tilpasse sig i udlandet, så det ville være svært at få ham til at fungere.

Det her er de 3 spillere der lige nu kan komme direkte ind på førsteholdet og spille fodbold. Talenter som Kaj Seirhus er ikke udviklet nok, men skal naturligvis undersøges for et fremtidsmæssigt bud på positionen. Kaj vil nok koste op mod 60 millioner at vriste fri og det ville ikke give mig en god nok spiller til positionen lige nu og her samtidig med at alle midler ville tørre ud.

Kaj Sierhuis

Det er et must at få dækket den fremskudte position med en backup og helt ideelt at det kunne være en der kan dække både Target og Fremskudt. Det er helt klart González der er den mest interessante af dem alle i og med at han kan udvikles yderligere og allerede nu er klar til at gå ind og spille. Desværre for os er han lejet ud, men jeg regner nu med at byde på ham i vinduet. De småpenge han koster gør ham til et scoop af rang og hans udviklingspotential e er der endda, så han kan blive en længerevarende løsning for klubben. Arbejdstilladelsen bliver den største hurdle og kan forpurre planerne noget så grusomt. Watford har i øjeblikket i forvejen 12 spillere i u23 truppen der er uden arbejdstilladelse!

« Seneste Redigering: 17 Nov 2017, 19:34 af tojosular » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #9: 20 Nov 2017, 01:49 »

November


Afslutningen på en begivenhedsrig november måned med en optur af de helt store. Vi er på det her tidspunkt ubesejret i 5 kampe i træk og stryger opad tabellen. Andre Gray var desværre skadet til Tottenham kampen, men for første gang i sæsonen trækker holdet 3 point hjem uden Gray, hvor Success var hans erstatning. Det var en kæmpe overraskelse og hvad bedre er at vi faktisk spiller 100% lige op med Tottenham som i selv kan se. Det var en kamp der kommer i huskebogen for en stor præstation. Vi kom ned på jorden igen mod West Brom, hvor Andre Gray vel og mærket var blevet sin skade kvit, men hans fitness var ikke ligefrem perfekt og derfor startede han på bænken. Der var ingen af holdene der formåede at spille godt og derfor ender det i en uafgjort affære med en lige kamp, så fair nok.

December


Andre Gray er den helt store helt da vi udbygger den ubesejrede stime til 7 kampe i træk med 2 sejre yderligere. Gray scorer både mod Leicester og laver holdets enlige mål i mod Chelsea, hvor vi hele kampen igennem skulle kæmpe hårdt for ikke at indkassere et mål. Leicester kampen var en lige affære, mens vi hang voldsomt og forståeligt efter Chelsea, men som altid var Gray på pletten til at give holdet den fornødne sejr!

Efter en fantastisk periode kommer vi ind i en rutsjebanetur af en anden verden. Vi taber lidt uheldigt til Stoke i en kamp der var rimelig lige og burde have givet point på hjemmebane, hvorefter vi mod Southampton noget så ufortjent stikker af med de 3 point efter endnu en Gray forløsning! Krisen er ikke reel endnu og vi er stadig ok kørende.

Så kommer perioden op til Transfervinduet, hvor vi taber til Swansea på udebane efter et mål i det 91 minut! Hold kæft man bliver bitter af at se bolden gå ind i en kamp der der ligeværdig. Det var en stor nedtur og den fortsatte såmænd i næste kamp mod Huddersfield, hvor vi ikke får forløst vores potentiale og helt generelt spiller elendigt. Gray er i gang med en nedtursperiode han sætter ikke en fod rigtigt i begge kampe.

Mod Brighton er jeg nød til at rotere, da vi blot har 1 dags pause til Januars første kamp mod Crystal Palace på udebane, så Zarate, Okaka og Success kommer på banen ligeledes er der plads til Holebas, Dje Dje, Watson og Cathcart. Til min store overraskelse spiller vi dem ud af banen de første 60 minutter af kampen og er foran 0-1. På det her tidspunkt overvejer jeg en kontra taktik jeg har liggende, men overhører mig selv og så udligner de kort efter. Jeg tænker igen på at gå i kontra, da de er på vej tilbage i kampen, men igen vælger jeg dumdristigt at fortsætte og selvfølgelig sætter de kassen ind der sender sejren til Brighton i det 72 minut.

Det har været en frustrende december måned, hvor hele 3 nederlag har gjort ondt og så kan det godt være at vi har slået nogle større hold, men tendensen har været nedadgående og specielt spillet har haltet i den afsluttende del af december måned.

Januar


Efter et utal af dårlige kampe, hvor vi har brændt ekstremt mange chancer kom vi endelig tilbage på ret kurs med en 1-2 sejr på udebane over Palace. Gray var tilbage på pletten som den afgørende faktor og det kan forhåbentligt gøre at vi i Januar måned for skrabet flere point sammen. Gray skal være på toppen ellers vil vi tabe det har været hamrende tydeligt sæsonen igennem.

I øjeblikket ligger vi på en flot 6. plads, men der er ikke mere end 4 point ned til 11. pladsen, hvor Liverpool ligger og der er i øjeblikket 5 point op til Tottenham på 5. pladsen. Vi er på ingen måde stabilt med nogen steder endnu og desværre har vi haft 2 meget ustabile perioder. Vi skal bruge endnu en optur her mod slutningen af sæsonen ellers kan det blive svært at forbedre holdet, hvis vi ikke slutter højt nok.

Nu er transfervinduet åbnet her efter Palace kampen og jeg vil se om det er muligt at få hentet en spiller ind til at erstatte Gray, men det ser ikke just super godt ud og mulighederne er små det er der ikke tvivl om. Udover hans position, så skal der kigges på det centrale forsvar, hvor vi kun har Britos og Kabasele, som har præsteret nogenlunde stabilt.

Watfords bestyrelse har været så glad for samarbejdet at en forlængelse har fundet sted, så fortsætter vi på nær samme niveau, så bør Larsen være en del af næste sæsons Watford team.






« Seneste Redigering: 20 Nov 2017, 01:53 af tojosular » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #10: 20 Nov 2017, 15:58 »

Krasnodar går transferamok blandt andet i Watford! :O



Vi har hentet Sergi Gomez (boldspillende forsvarsspiller), Gianluca Mancini (Central Forsvarsspiller/talent) og Stefano Sturaro (Boldspillende Midtbanespiller).

Vi har solgt Kaboul, Zarate, Holebas, Kiko og så er Richarlison udlejet til Nice.
« Seneste Redigering: 20 Nov 2017, 16:22 af tojosular » Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #11: 20 Nov 2017, 19:07 »



Meget overraskende ligger vi aktuelt på en 5. plads efter vi igen fik vendt skuden i en dårlig spillemæssig periode. Nu er vi tilgengæld inde i en periode, hvor næsten alle på holdet spiller godt og Gray er tilbage på sit vante niveau og er blevet kåret til månedens spiller for anden gang i sæsonen!

Det er blevet til sejre over Man Utd, Tottenham (U) 3 gray mål), Burnley (U), Everton, Liverpool (U), Bournemouth, Newcastle (U) og West Bromwich. Det er uden tvivl Sergi Gomez ankomst der har stabiliseret forsvaret enormt meget og fejlene nede bagved er blevet minimeret, så jeg endda har fået lov til at opleve 4 kampe i træk uden at lukke et mål ind noget vi har haft ufatteligt svært ved. Britos er nedadgående og på vej ud af holdet med kontraktudløb, så det er Kabasele og Gomez der spiller centralt med enkelte indhop af Mancini talentet der desværre til at starte med blev skadet.

Nederlag: Leicester (FA cup) B-hold), Man City (Ufortjent), Arsenal, West Ham (U)

City kampen skulle vi have scoret og minimum have haft en uafgjort, men desværre var ingen skarpe nok i en kamp vi dominerede fra start til slut. Arsenal var en lige kamp langt henad vejen de var bare skarpere og West Ham var en helt lige kamp vi desværre lukkede 2 mål ind i.

Hovedsagen er lige nu at vi spiller det flotte spil taktikken ligger op til og det gør at vi faktisk presser de store mandskaber voldsomt og det er virkelig ikke nemt at spille mod os. Modsat den dårlige periode, hvor vi tabte storkampene selvom vi pressede dem, så er der nu flere mål fra vores side og fra lidt flere spillere end blot Gray der pt. fører topscorerlisten med 24 mål i 26 kampe og 3 indskiftninger.

Der er ikke langt ned til 7. pladsen, hvor Stoke kun 4 point efter spiller fremragende i øjeblikket og senest slog de Arsenal 2-0 på hjemmebane, så de bider stadig i røven. Det kunne have været rart at have isoleret kampen til at være mellem os og Tottenham for Europa cup.

Muligheden for CL er til stedet bevares, men er nok ikke realistisk.
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #12: 20 Nov 2017, 20:12 »



Vi er lige uden for Champions League pladserne og direkte adgang til Euro Cuppen med 1 kamp tilbage. Vi fik uafgjort mod chelsea og southampen, mens vi slog Leicester og Swansea.

Vi er nu sikret Europa Cup kval, men det kunne da være fedt at få direkte adgang til Euro og måske en chance for CL.
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #13: 20 Nov 2017, 20:41 »



Første sæson er overstået og det med en god smag i munden selvom det blev til mange uafgjorte til sidst inklusiv den sidste kamp mod Stoke, hvor vi skulle have vundet en klar sejr med alle de gigantiske chancer og hele 19 skud mod deres sølle 4 styks. Vi dominerede, men det havde ikke hjulpet alligevel, da både Tottenham og Chelsea vandt deres sidste kampe, så sådan er det.

En 6. plads er absolut godkendt og vi får lov til at prøve og kvalificere os til Europa Cuppen, hvilket formentlig vil give adgang til spillere på en lidt højere hylde end vi lige har været vant til. Der skulle graves dybt for at finde førsteholdsspillere i den første sæson og det er klart Gomez og Masuaku der har været gode indkøb. Masuaku kunne sågar spille i en klub som Liverpool med de evner han har nu efter den her sæson. Han har virkelig udviklet sig voldsomt kontra hans alder og er blevet en vigtig spiller fra at være en af de absolut dårligste i starten. Han tiltrækker mange gule kort, men det er så hvad man må acceptere.

Gomez trådte bare ind og præsterede fra day one og da britos samtidig fik en skade, så gik han naturligt ind og så kom Britos aldrig tilbage på positionen. Gomez er vanvittig med hans 16 i afleveringer er han perfekt til spil op fra forsvaret systemet. Han har lavet 0 fejl indtil videre og er sikkerheden selv når Gomes i målet vælger at lave en hjernedød pasning til ham, hvor han er under sindssygt pres. Han træffer bare den rigtige beslutning hver gang.

Mancini har ikke været ligeså meget inde, men det må man se om man kan lave om på i næste sæson, men jeg er ikke helt tryg ved ham.  Det skal jeg bare blive ellers er det 100 mil lige ud af vinduet og et talent der går til spilde.

Sturaro har været nem at få ind han har bare spillet godt hver gang han har været inde og har nået at score 3 mål og lavet 3 oplæg i 11 kampe i alt med 5 indskiftninger.

Næste sæsons mål er at få en god indskifter på venster back en ekstra forsvarsspiller helst engelsk der kan være boldspillende og så en målmand når Gomes lige beslutter sig for pension, ligesom han gjorde i sidste save. Til slut skal jeg se om Euro Cup låser op for at jeg kan hente en indskifter til Gray og helst et talent der kan udvikle sig og blive bedre end Gray på sigt.

Alt i alt en ganske godkendt sæson, hvis man ser bort fra de 2 jammerlige præstationer i FA Cup og Carabao.
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Watford
« Svar #14: 20 Nov 2017, 21:54 »



Tre hamrende vigtige transfers og så må jeg droppe at få en forsvarsspiller med engelsk pas lige i denne omgang, da Mancini skal have chancen og Kabasele skal være indskifter. Diallo var simpelthen bare så billig at jeg måtte slå til og det samme med Alcácer, som kan gå direkte ind foran Gray, hvor jeg dog skal se hvad jeg helt præcist gør der, men nu er der i hvert fald en spiller der kan erstatte Gray og har potentiale til at blive topscore for holdet.

Jeg har 446 millioner til transfers, så der er mere at rutte med og jeg sælger da også Success, så der vil komme lidt flere. Næste mål er Targetman og Venstre Back, men jeg er nød til at skrive kontrakt med den frie spiller Rodri han er bare umulig at komme udenom og så må jeg bare sende ham på lejeophold, da jeg har Hughes og Capoue til DMC positionen og i værste tilfælde Chalobah.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010