home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23280
  0 Brugere, 237 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofsjaipur
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolverhampton Wanderers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] Udprint
Forfatter Emne: Wolverhampton Wanderers  (Læst 26700 gange)
Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #45: 14 Dec 2017, 16:51 »

Efter at have set tiden an, og stille og roligt fuldt med herinde, har jeg ombestemt mig og købt FM18.
Wolves virker som et godt projekt med gode muligheder for lidt udfordring og samtidig at lære de ny aspekter i spillet at kende.

Kan se at mange af jer har succes med Diego Jota, så inden jeg får ødelagt det, vil jeg lige høre hvordan i bruger ham, er det som OMV eller AC, og hvilken rolle evt?
Jeg regner med at spille en 4-1-2-2-1, med DM, 2xCM, 2 kanter og en enkelt dybteliggende angriber.

Som mange andre så søger jeg backs, og gode råd hertil, samtidig vil jeg gerne have hentet en rigtig skraldemand til min DM, da jeg vil have Ruben Neves længere frem og dirigere midtbanen.

Jeg har som sagt lige købt spillet, så alle gode råd tages imod med kyshånd

Første sæsone brugte jeg Jota som skyggeangriber med god succes, i anden sæson er han dog blevet dybdeliggende angriber hvor han også har været et bæst.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #46: 14 Dec 2017, 20:09 »

Jeg brugte ham som AML, Inside forward, med stor success
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

TimBolin
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #47: 14 Dec 2017, 20:32 »

Nogle der kan sende ss af deres taktik og holdinstruktion? Tak Smiley
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #48: 14 Dec 2017, 20:33 »

Nogle der kan sende ss af deres taktik og holdinstruktion? Tak Smiley

Mener jeg har beskrevet min i et tidligere indlæg
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #49: 15 Dec 2017, 10:44 »

Første sæsone brugte jeg Jota som skyggeangriber med god succes, i anden sæson er han dog blevet dybdeliggende angriber hvor han også har været et bæst.

Jeg brugte ham som AML, Inside forward, med stor success

Tak for de gode råd.
Jota blev self skadet efter 12min i første kamp med ny taktik, og ham må jeg undvære i 6 uger, derfor måtte jeg handle hurtigt og har nu lejet Lookman fra Everton som erstatning indtil at Costa og Jota er tilbage. Cavaleiro spiller fantastisk sammen med Neves, og Bonatini har været skarp med 4 mål i 7 kampe (4 i de seneste 3 med ny taktik.

Udover at have lejet Ademola Lookman, har jeg hentet Steven Moreira til FH, Max Lowe til FV og Damir Kreilach til MC.
De to backs udgør fra start reserve og rotations tjanser, men Kreilach er gået direkte ind og gør det fortrinligt som BTB midtbanespiller.

Efter blot 3 point i mine første 2 kampe, og bestemt ikke overbevisende spil, har jeg ændret taktik og det har givet pote.
4-0 sejr, hjemme over Cardiff, 3-1 sejr ude og Swansea i Caraboa, og 1-0 sejr over Brentford ude.
Mindre possesion, men klart flere afslutninger og clear cut chances, og en stabil defensiv, hvor jeg har vendt min midtbane, så i stedet for 1 DM og 2 CM, spiller jeg med 2 DM og 1 CM.

Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #50: 18 Dec 2017, 10:49 »

Først virkede taktikken. Nu har jeg fået 4 point i de seneste 6 kampe...

Så scorer Bonatini pludselig godt med mål, hattrick imod Aston Villa, for så at spille til 6.0 i nærmest de næste 3 kampe.
Diego Jota har scoret 1 sæson mål, Cavaleiro er skadet, Ruben Neves er skadet og Doherty har allerede fået 2 røde kort efter 14 kampe.

jeg søger desperat hjælp!
Logged

TimBolin
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #51: 18 Dec 2017, 14:13 »

Først virkede taktikken. Nu har jeg fået 4 point i de seneste 6 kampe...

Så scorer Bonatini pludselig godt med mål, hattrick imod Aston Villa, for så at spille til 6.0 i nærmest de næste 3 kampe.
Diego Jota har scoret 1 sæson mål, Cavaleiro er skadet, Ruben Neves er skadet og Doherty har allerede fået 2 røde kort efter 14 kampe.

jeg søger desperat hjælp!

Spillede selv med 3-5-2  (5 forsvar  , 2 cm, 1 OMV 1 OMC 1 OMH og en angriber) startede som lyn og torden, men gik så galt og skiftede til 4-2-3-1 som sikrede mig oprykning. I PL kunne jeg intet få til at fungere så hentede denne http://www.fm-base.co.uk/forum/share-download-fm-18-tactics/368385-5-3-2-played-16-won-16-scored-57-conceded-1-2-strikers-scoring.html og har vundet 2 og tabt 1 efter jeg skiftede.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #52: 18 Dec 2017, 16:01 »

Spillede selv med 3-5-2  (5 forsvar  , 2 cm, 1 OMV 1 OMC 1 OMH og en angriber) startede som lyn og torden, men gik så galt og skiftede til 4-2-3-1 som sikrede mig oprykning. I PL kunne jeg intet få til at fungere så hentede denne http://www.fm-base.co.uk/forum/share-download-fm-18-tactics/368385-5-3-2-played-16-won-16-scored-57-conceded-1-2-strikers-scoring.html og har vundet 2 og tabt 1 efter jeg skiftede.
Jeg vil rigtig gerne holde fast i 4-1-2-3, eller lign, så jeg slettede mine taktikker og startede fra scratch.
For første gang, nærmest nogensinde, gik jeg væk fra drømmen om at spille champagnebold, med 15+ skud på mål i hver kamp og 60%+ i possesion, faktisk jeg ligeglad med statistikkerne fra nu, jeg vil self ikke tillade 4 åbne chancer til modstanderne og have bolden 20% og en enkelt afslutning.
Men jeg har fokusseret på, at stå lavt, kompakt og spille sikkert med korte afleveringer og lavt tempo på hos mine bagerste 6 spillere, og så er de øverste min kontra maskine, og det fungere faktisk!

Det helt store lyspunkt denne sæson, må siges at være Adeloma Lookman som jeg lejede i Everton, da Diego Jota blev skadet i 6-8 uger. han har lavet 9 mål i 10 starter og 9 indhop, hvilket er godkendt som OMV hos mig!

Jeg ligger nummer 2 efter Reading som er ustyrlige og også bankede mig 3-1. De har efter 19 runder 46 point og er allerde 9 foran mig, de har KUN lukket utrolige 6 mål ind i de første 19 runder...
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #53: 19 Dec 2017, 16:44 »

Det endte alligevel med en oprykning her fra. Jeg nuppede en forholdsvis sikker 2. plads, 5 point efter Reading, som holdt imponerende 21 clean sheets i 46 ligakampe.

Imod den nye sæson skal der ageres på transfermarkedet. Bolly har jeg allerede sikret mig permanent, desværre ser det ud til at Diego Jota er tabt, han ønsker at spille champions league, og det kan jeg self ikke tilbyde.

Gode forslag til erstatninger, samt spillere jeg bør have kigget på i forbindelse med min oprykning?
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #54: 20 Dec 2017, 20:42 »

Jeg er ved at være klare til Premier League start 18/19.
Jeg har handlet lidt ind, og haft op og ned turer.

Ind:
Willy Boly, 55mio
Terence Kongolo, 28mio
Alex Smithies, 24mio
Juan Iturpe, 28mio
Timothy Tillman, 13mio
Jesé, 36mio
Rolando Mandrogara, Leje
Karol Linetty, 50mio
Federico Bonazzoli, Leje

Jeg var vældig tilfreds, og Jesé var hentet ind til at skulle være mit nye angrebs-es, da jeg synes han passe fint ind i rollen, han nåede at spille 42min af en træningskamp, før korsbåndet røg og han derfor er ude i op til 9 måneder.... Bonazzoli blev hentet ind som Back-up, og skal kæmpe med Jon Bautista, som jeg hentede i sidst sæson om angriber pladsen.

Ivan Cavaleiro snuppede også en skade på 6-7 uger lige inden opstart, og da Karol Linetty skulle have sin debut i en træningskamp, måtte han også humpe ud og sidde stille i 6-7 uger...
Håber det var mit skadesuheld for denne sæson...
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #55: 22 Dec 2017, 12:44 »

1. sæson i PRL er så småt igang.
Jeg ligger efter 8 runder nummer 6, med 14 point. - kun 1 point efter top 4!!!

Kamp 1:
2-1 nedelag på Old Trafford, hvor jeg virkelig var heldig med ikke at tabe kæmpe stort!

Kamp 2:
Hjemme imod Bournemouth, foran 3-0 ved pausen og de er spillet helt baglæns... efter 90min står der 3-3 og jeg aner ikke hvad der ramte mig, holdet åbnede helt op og jeg forsøgte med opråb, udskiftninger og det hele, intet virkede...

Kamp 3:
2-1 sejr, ude imod Burnley, første PRL sejr, og nu er vi igang.

Kamp 4:
6-2 sejr over oprykkerne fra Reading, som virkelig fik stryg!

Kamp 5:
2-4 nederlag ude imod oprykkerne fra Derby, her blev mine svagheder udstillet, forsvaret har været åbent og derfor måtte jeg justere lidt på nogle roller efter denne kamp.

Kamp 6:
3-1 sejr, hjemme over Southampton, foran 3-0 og et dumt mål lukket ind til sidst.

Kamp 7:
Årets første clean Sheet med en 2-0 sejr over West Ham som virkelig ikke kom til chancer overhovedet.

Kamp 8:
0-0 hjemme imod Chelsea, endnu et Clean Sheet imod en af de store!
Logged

elalso
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #56: 14 Jan 2018, 11:22 »

Hold da fast, det lyder spændende med et Wolves save... Jeg tror, at det bliver mit næste projekt, når jeg er færdig med mit nuværende United save. Jeg har givet det tre sæsoner at vinde det treble, hvorefter jeg skal noget andet Smiley
Logged

AaB
Manchester United
BVB Dortmund
Atletico Madrid

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #57: 17 Jan 2018, 21:02 »

Hvad har i andre gjort med Niall Ennis som man får tilbage efter første sæson? Jeg overvejer lidt at lade ham være back up for mine andre angribere men måske er det lidt for tidligt for han og kunne blive bedre ved at blive lejet ud igen i anden sæson 😊
Logged

sorte
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #58: 17 Jan 2018, 21:34 »

Hvem har i hentet ind som angribere efter at være rykket op i PRL - har selv hentet Jota og Bonatini på permanente kontrakter som syntes stadigvæk jeg mangler en super angriber
Logged

Sider: 1 2 3 [4] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010