home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 347 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Wolverhampton Wanderers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Wolverhampton Wanderers  (Læst 26730 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Wolverhampton Wanderers
« : 16 Nov 2017, 05:08 »



WOLVERHAMPTON WANDERERS



Med nye rige kinesiske ejere og forbindelse til en portugisisk "super-agent" skulle det da være underligt om Wolves ikke rykker op i år. De har så bestemt holdet til det, og er af medierne sat til at slutte på 3.pladsen. Holdet i de let genkendelige orange / guld trøjer har i hvert fald fanget folks opmærksomhed i år, og er nærmest blevet født på ny...

Holdet har 5 fantastiske spillere på lån, og alle har en frikøbsklausul som del af aftalen... Rykker du op, vil jeg kraftigt anbefale at du udnytter så mange af dem som muligt. Det drejer sig om: Willy Boly (£6,5mil), Alfred N'Diaye (£8mil), Diogo Jota (£15mil), Leo Bonatini (£5mil) og Ruben Vinagre (£10mil). Du starter med et transfer budget på £8 millioner, så spørgsmålet er om du kan hente de helt store navne i første vindue. Egentlig behøver du heller ikke nogle, da holdet er vanvittig godt som det er. Skal du ud og hente en, ville målmandsposten nok være det mest oplagte. Du har John Ruddy som er ganske habil, men Carl Ikeme kan ikke spille bold før 30.06.2019 pga. medicinske problemer. Så en reserve- eller første keeper kan du sagtens hente.

Så udnyt den portugisiske revolution, og se om du ikke kan føre Wolves tilbage til storhedstiden  Thumbs Up
« Seneste Redigering: 16 Nov 2017, 06:09 af Nephilim » Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #1: 16 Nov 2017, 07:58 »

Er selv startet med Wolves. Lå indtil December med omkring 1-2 pladsen, men på den sidste måned er mit hold begyndt at sejle fuldstændigt. Har spillet en 5-2-2-1, med kanter og wingbacks. Nogen der har en taktik som har givet dem en smule mere succes end mig?
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #2: 16 Nov 2017, 08:45 »

Jeg spiller 4-1-2-2-1 (som FM vist nok så smukt kalder den)... Altså en flad fire-back kæde, en DMC (bold-vindende), to centrale midtbane spillere (en dybdeliggende playmaker og en boks-til-boks), to fløje og en angriber. Det fungerer ganske udemærket.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #3: 16 Nov 2017, 13:43 »

Jeg er også startet med Wolves - et hold jeg i tidligere spil også har forsøgt mig med, med stort held  Thumbs Up

Jeg synes det har et spændende hold, men med en del skader fra start, og en sjov vægt af spillere (læs: rigtig mange centrale forsvarsspillere og ingen backs).

@Nephilim, hvad er det for en "forbindelse til en portugisisk "super agent"" som de har? Peace
Logged

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #4: 16 Nov 2017, 14:02 »

« Seneste Redigering: 16 Nov 2017, 14:07 af RasmusDosSantos » Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #5: 16 Nov 2017, 20:01 »

@Nephilim, hvad er det for en "forbindelse til en portugisisk "super agent"" som de har? Peace

Haha, jeg ved kun hvad jeg har læst  Wink
Læste at deres nye ejer havde forbindelser til Portugal, og det er derfor de kunne skaffe sig alle de portugisere de har på holdet pt.

Mht. backs, så var jeg SÅ tæt på at hente talentet Matthias Bader fra Karlsruhe, men under vores forhandlinger skrev han under på en ny kontrakt med dem... og så gad han ikke til Wolves.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #6: 17 Nov 2017, 09:33 »

Jeg har også udnyttet det portugisiske islæt til at hente André André fra FC Porto til den centrale midtbane.
Yderligere har jeg hentet Jay Fulton fra Swansea til den centrale midtbane som nu er yderst stærkt besat. Fulton har præsteret helt suverænt og er både topscorer og har højeste gennemsnitsbedømmel se her en 10 kampe inde i sæsonen. Jeg har desuden lejet Marco Grujic i Liverpool således min tremandsmidtbane (1 def midt og 2 centrale) består af Neves, N'diaye, Fulton, André og Grujic. Jeg har solgt Saïss for 50 mio til Leicester og Oniangué til Brøndby for 3 mio, samt lejet Jack Price ud til et ganske pænt beløb.

Derudover har jeg til venstre back hentet Massadio Haïdara fra Newcastle for kun 15 mio kroner. Han spiller super godt. På højre back har jeg hentet Liam Rosenior fra Brighton som backup/udfordrer til Doherty.

Det går ganske habilt. Jeg har lige hentet Derby på førstepladsen som vi nu deler efter 10 kampe. Min offensiv er ikke specielt sprudlende, men til gengæld er min defensiv imponerende solid. Jeg har vundet en del kampe 1-0 og 2-1. Samtidig er de skadede spillere ved at komme tilbage i omdrejninger så det ser ganske lyst ud. Målet er i første omgang en playoff-plads, men drømmer naturligvis om direkte oprykning  Rullende Øjne Peace
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #7: 18 Nov 2017, 10:28 »

Haidara var også på min ønskeliste, men lønbudgettet var slet ikke til at få lokket ham til... Samme gjaldt Gestede fra Middlesbrough.
Hentede Sawyers fra Brentford som back-up til Neves på den centrale midtbane, samt en spiller mere, hvis navn simpelthen undslipper mig lige nu.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Mernild
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #8: 18 Nov 2017, 15:51 »

Hvis der er nogen der er interesseret i at spille som Wolves gør i virkeligheden, så er denne artikel helt fantastisk og let at omsætte til FM-verdenen Smiley

https://musingsfrommolineux.wordpress.com/2017/11/09/talking-tactics-nunos-noggin/
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #9: 18 Nov 2017, 16:32 »

Jeg har også givet Wolves et skud,
første 5 kampe i liagen har stået på 4/5 sejre, og en første plads i ligaen.

Transfers ind:
Lyn Mousset (leje)
Jonathan Kodija
Ashley Richards

Kodija kommer først til at spille om et par runder, men Lyn har bombet og er ligaens topscore efter 5 runder, konkurrencen i angrebet bliver derfor skarp.
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #10: 19 Nov 2017, 00:50 »

Halvvejs i 1. sæsonen.
ligger nr. 1, med 16 point ned til nærmeste forfølger.

19-2-2 siger statistikken

Kodjia har været et klasse køb, 5 MOTM, og 16 mål, 6 assist i 16 kampe.

Carabaco cup stoppede i kvartfinalen i et 1-0 nederlag til Stoke, desværre vi styrede kampen, men det var bare en af de kampe hvor bolden ikke ville ind.

Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #11: 20 Nov 2017, 10:56 »

Halvvejs i 1. sæsonen.
ligger nr. 1, med 16 point ned til nærmeste forfølger.

19-2-2 siger statistikken

Kodjia har været et klasse køb, 5 MOTM, og 16 mål, 6 assist i 16 kampe.

Carabaco cup stoppede i kvartfinalen i et 1-0 nederlag til Stoke, desværre vi styrede kampen, men det var bare en af de kampe hvor bolden ikke ville ind.


Det lyder da alt for fedt. Jeg er super interesseret i at høre, hvilken taktik og opstilling du bruger? Og hvordan spiller du dine angriber(e) ? Smiley

Jeg har selv haft problemer med offensiven, men har hjulpet en del efter jeg er gået over til at spille med Costa på højre kant efter han er kommet tilbage fra skade. Det gør så at Cavalerio er blevet rykket over på højre kant (indvendig angriber) og Jota så er gået op i front som fremskudt angriber. Han har afsluttet noget bedre end Bonatini selvom jeg ellers havde store forventninger til ham efter at have set et kamp eller to med Wolves IRL og set hvordan han dominerer ligaen som topscorer Smiley
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #12: 20 Nov 2017, 11:05 »

Jeg bruger Bonatini, og har tænkt mig at indløse hans frikøbsklausul når sæsonen er slut. Han er suveræn oppe foran i mit spil...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #13: 20 Nov 2017, 12:00 »

Spændende... hvordan spiller du ham?

Jeg har spillet ham både som komplet og fremskudt angriber - begge dele uden held. Hans medspillere sætter ham gang på gang i fantastisk favorable positioner, men ligeså ofte brænder han på det skammeligste.

Så rammer han godt nok lige én kamp, hvor han scorer fire mål, men ellers er der helt dødt. Han afgør på ingen måder nogen ting i mit save, så hvis du ligger inde med hemmeligheden til at knække koden må du endelig sige til Wink
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Wolverhampton Wanderers
« Svar #14: 20 Nov 2017, 12:04 »

Jeg bruger ham som Target Man - Attacking, med mine to fløje som Inside Forwards - Attacking.
Det fordeler målene mellem de tre, men Bonatini har været ret dødelig foran kassen Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Sider: [1] 2 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010