home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 262 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Arrr tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 Udprint
Forfatter Emne: Arrr tråden  (Læst 26938 gange)
DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #30: 07 Dec 2017, 16:36 »

Hvad har i andre gjort, når det pludselig tager 10-20 min for bare at nå 1 dag videre i fm? Det er altid, når jeg har spillet kamp, og den så skal loade videre. Har ikke haft dette problem før i mit save, og det er først opstået nu her sidst i april i 1. sæson.

Har lagt mærke til, at den bliver ved med at simulere hundredvis af u18 og u19-kampe for alle lande.. det virker som en fejl i spillet..
« Seneste Redigering: 07 Dec 2017, 16:38 af DANzin22 » Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #31: 22 Dec 2017, 08:15 »

Når man fører 1-0 over Bayern München, og de så scorer to gange i henholdsvis det tredje og sjette tillægsminut, i en kamp hvor der var annonceret 2 minutters tillæg. Fik en overvældende lyst til at smide min computer ud af vinduet fra anden sal.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #32: 22 Dec 2017, 12:22 »

Når man mangler penge i lønbudgettet til at forlænge kontrakter en masse spillere og der er 10 mia i indkøbsbudgettet, men man kan ikke flytte flere penge til lønbudgettet...

Det er lidt noget røv... Jeg har ca 25 unge spillere som jeg vil forlænge med, bla. 7 wonderkids... Sur røv hvis jeg mister dem gratis...
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #33: 22 Dec 2017, 14:52 »

Når man mangler penge i lønbudgettet til at forlænge kontrakter en masse spillere og der er 10 mia i indkøbsbudgettet, men man kan ikke flytte flere penge til lønbudgettet...

Det er lidt noget røv... Jeg har ca 25 unge spillere som jeg vil forlænge med, bla. 7 wonderkids... Sur røv hvis jeg mister dem gratis...

10 mia i transferbudget?? Hvem spiller du med? Smiley
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #34: 22 Dec 2017, 14:58 »

10 mia i transferbudget?? Hvem spiller du med? Smiley

Blackburn.. Er i 2030... Jeg køber ikke spillere som I andre nok gør... Jeg køber kun unge spillere for billige penge og lejer dem ud og håber så nogle af dem bliver gode nok til at spille på 1. holdet..

Jeg har altid ca 1 mia i overskud pr. sæson - dog ikke denne - for klubben har smidt 1,4 mia i en fond...
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #35: 22 Dec 2017, 20:39 »

Blackburn.. Er i 2030... Jeg køber ikke spillere som I andre nok gør... Jeg køber kun unge spillere for billige penge og lejer dem ud og håber så nogle af dem bliver gode nok til at spille på 1. holdet..

Jeg har altid ca 1 mia i overskud pr. sæson - dog ikke denne - for klubben har smidt 1,4 mia i en fond...

Det lyder som et spændende save! Så har du vel vundet alt? Hvordan kan du stadig holde motivationen efter så mange sæsoner? Har selv svært ved at holde motivationen så snart jeg vinder mesterskabet 1. gang med en klub.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #36: 22 Dec 2017, 20:51 »

Det lyder som et spændende save! Så har du vel vundet alt? Hvordan kan du stadig holde motivationen efter så mange sæsoner? Har selv svært ved at holde motivationen så snart jeg vinder mesterskabet 1. gang med en klub.

Jo er verdens bedste hold nu.. Har vundet 4-6 pokaler de sidste 5 år..

Jeg er mere til et spil på 100 sæsoner end 5 sæsoner.. Det er måske lidt mærkeligt, men sådan kan jeg bedst li at spille..
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #37: 22 Dec 2017, 21:27 »

Jo er verdens bedste hold nu.. Har vundet 4-6 pokaler de sidste 5 år..

Jeg er mere til et spil på 100 sæsoner end 5 sæsoner.. Det er måske lidt mærkeligt, men sådan kan jeg bedst li at spille..

Helt enig! Men hvordan kan du holde motivationen, når du har vundet det hele? Smiley
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #38: 22 Dec 2017, 21:52 »

Helt enig! Men hvordan kan du holde motivationen, når du har vundet det hele? Smiley

Jamen jeg vil ha alle rekorder.. Blackburn skal være den mest vindende i PL og CL osv. Jeg skal selv på toppen af Hall of Fame.. Jeg skal selvfølgelig ha en sæson hvor jeg vinder alle 7 titler... Køre ubesejret igennem PL... Få stadion opkaldt efter mig (gerne med plads til over 100.000).. Alle sådan nogle ting...

Det er de ting der motiverer mig ved at spille FM, og det kan jeg jo ikke nå ved at spille 5 sæsoner i Sønderjyske..

EDIT: og nu har min angriber lige slået rekorden i PL for flest mål i én kamp... 6 kasser i en 7-1 sejr... Berbatov havde rekorden med 5 stk inden... Sådan noget syns jeg er sjovt..
« Seneste Redigering: 22 Dec 2017, 21:53 af Forlan » Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #39: 22 Dec 2017, 22:00 »

Jamen jeg vil ha alle rekorder.. Blackburn skal være den mest vindende i PL og CL osv. Jeg skal selv på toppen af Hall of Fame.. Jeg skal selvfølgelig ha en sæson hvor jeg vinder alle 7 titler... Køre ubesejret igennem PL... Få stadion opkaldt efter mig (gerne med plads til over 100.000).. Alle sådan nogle ting...

Det er de ting der motiverer mig ved at spille FM, og det kan jeg jo ikke nå ved at spille 5 sæsoner i Sønderjyske..

EDIT: og nu har min angriber lige slået rekorden i PL for flest mål i én kamp... 6 kasser i en 7-1 sejr... Berbatov havde rekorden med 5 stk inden... Sådan noget syns jeg er sjovt..

Fedt! Du har lige givet mig motivation til et nyt save i England. Hvordan har Brexit påvirket dit save?
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #40: 23 Dec 2017, 07:45 »

Fedt! Du har lige givet mig motivation til et nyt save i England. Hvordan har Brexit påvirket dit save?

Reglerne er at jeg max må have 13 ikke-britiske spillere blandt mine 25 spillere i PL... Derimod får alle en midlertidig arbejdstilladelse, ligemeget om de er fra Sverige eller Uganda.. Og efter 5 år i england får de engelsk statsborgerskab.. Så det er ikke noget problem mere. Tror jeg har været heldig..

Ud af mine 20 spillere er kun 3 fra England. Jeg har nemlig 11 spillere som har været her over 5 år..
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #41: 23 Dec 2017, 09:26 »

Reglerne er at jeg max må have 13 ikke-britiske spillere blandt mine 25 spillere i PL... Derimod får alle en midlertidig arbejdstilladelse, ligemeget om de er fra Sverige eller Uganda.. Og efter 5 år i england får de engelsk statsborgerskab.. Så det er ikke noget problem mere. Tror jeg har været heldig..

Ud af mine 20 spillere er kun 3 fra England. Jeg har nemlig 11 spillere som har været her over 5 år..


Du er ramt af "soft brexit" - men lyder som om de er godt i gang med projektet Opstemt
En skam du ikke har lavet en "følg mit save" eller Blog over det, så vi kunne følge dine fremskridt, og du måske kunne inspirere andre til at taget ét spil langt, i stedet for til CL og slut :b
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #42: 23 Dec 2017, 10:42 »


Du er ramt af "soft brexit" - men lyder som om de er godt i gang med projektet Opstemt
En skam du ikke har lavet en "følg mit save" eller Blog over det, så vi kunne følge dine fremskridt, og du måske kunne inspirere andre til at taget ét spil langt, i stedet for til CL og slut :b

Jeg er både en dør til at skrive og ved ikke engang hvordan man laver sceenshots (men det kan vel googles) og mange andre ting der taler imod at jeg kunne finde på at lave en blog eller lignende..

Jeg går vist under den klassiske type der elsker at læse når der kommer en god blog herinde, men ikke selv lige orker/finde ud af selv at lave en...
Logged

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #43: 23 Dec 2017, 20:51 »

Jamen jeg vil ha alle rekorder.. Blackburn skal være den mest vindende i PL og CL osv. Jeg skal selv på toppen af Hall of Fame.. Jeg skal selvfølgelig ha en sæson hvor jeg vinder alle 7 titler... Køre ubesejret igennem PL... Få stadion opkaldt efter mig (gerne med plads til over 100.000).. Alle sådan nogle ting...

Det er de ting der motiverer mig ved at spille FM, og det kan jeg jo ikke nå ved at spille 5 sæsoner i Sønderjyske..

EDIT: og nu har min angriber lige slået rekorden i PL for flest mål i én kamp... 6 kasser i en 7-1 sejr... Berbatov havde rekorden med 5 stk inden... Sådan noget syns jeg er sjovt..

jeg har det på samme måde som dig, savet skal spilles indtil man ikke kan slå flere rekorder Opstemt, men fuck hvor det lyder vildt, også nice med din angriber, er det en regen eller?
Logged

Tidligere: Baloo38

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #44: 23 Dec 2017, 22:33 »

jeg har det på samme måde som dig, savet skal spilles indtil man ikke kan slå flere rekorder Opstemt, men fuck hvor det lyder vildt, også nice med din angriber, er det en regen eller?

Jeg er i 2031 mener jeg. Jeg har ikke haft andet end regens på holdet siden 2023/2024... En argentinsk monster... Han er dog ikke min bedste angriber. Jeg har en som kom fra mit eget akademi. Han er den bedste angriber i spillet.. Det har jeg aldrig prøvet før - at en spillet fra ens akademi bliver den bedste...



Logged

Sider: 1 2 [3] 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010