home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 373 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Arrr tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 Udprint
Forfatter Emne: Arrr tråden  (Læst 26949 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #15: 17 Nov 2017, 03:42 »

Synes bare også altid at min Assistent træner foreslår 700 ændringer til taktikken Opstemt
Og at de så ikke virker til kampen, er en anden sag...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #16: 17 Nov 2017, 04:08 »

Jeg er stoppet med at lade min assistent give råd. Det har jeg egentlig som oftest gjort i alle udgaver af spillet, men nu stoler jeg bare på min taktik Peace
Logged

JaWocKa

asroma1987
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #17: 30 Nov 2017, 19:17 »

Wow jeg har godt nok svært ved at score! Jeg her masser af chancer 20-25 skud på mål imod dårligere hold og 10-15 imod jævnbyrdige hold men jeg scorer  kun 1-2 mål. Min modstander scorer på deres chancer, når det så står uafgjort eller jeg er bagud, kører kampen videre via spil skærmen imellem chancerne og mit skud på mål tal stiger stille og roligt imens jeg bare kan sidde og glo uden at gøre noget? Det ødelægger virkelig min lyst til at spille.
Jeg har Belotti på toppen - Shaarawy og Under på kanten som indvendige angribere
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #18: 30 Nov 2017, 19:30 »

Jeg er stoppet med at lade min assistent give råd. Det har jeg egentlig som oftest gjort i alle udgaver af spillet, men nu stoler jeg bare på min taktik Peace

Det værste er jo næsten at han foreslår at skifte taktik næsten hver uge, da han mener den anden vil virke bedre. Jeg ignorerer ham og vinder 4-0. Tror han skal fyres meget snart  Grin

Eller fx, spiller jeg med ordren "retain possesion", men assistenten mener at den skal fjernes hver eneste gang. Jeg beholder den, og får alligevel et godt resultat.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #19: 01 Dec 2017, 00:52 »

assistenterne er virkelig fucked langt henad vejen. Jeg er holdt helt op med at følge deres råd. Jeg er begyndt selv at vurdere hvad jeg mener er korrekt til en kamp. Det eneste jeg tager med fra dem er lige modstanderinstrukti oner og der forsøger jeg så alligevel selv lige at tjekke efter og sikre mig at jeg er enig.

I løbet af en kamp vil de altid ændre alle mulige forskellige ting og det er jeg også stoppet med at følge. Jeg gør hvad jeg selv syntes og siden jeg er stoppet med at følge rådene, så er resultaterne også blevet en smule bedre.

Det er blevet så grelt at jeg selv må tage teamtalks hele tiden, som virkelig er kedeligt at gøre hele tiden, men hvis jeg ikke gør det, så vil de ofte blive sure. Selv en mandskabsbehandling på 20 har jeg oplevet kan få dem til at være sure og jeg kan ikke rigtig se hvad han vil sige til dem inden, så nu gør jeg det bare selv.

De ekstra træningsområder de sætter dem til bliver spillerne også tit irriterede over, så det er også noget jeg selv gør for tiden. Så overall jeg bruger dem ikke rigtig til noget som helst af frygt for dårlige resultater overall.
Logged

tojosular
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #20: 01 Dec 2017, 01:01 »

Udover assistenterne, så er det det samme gamle med at modstanderholdene har en udnyttelsesprocent uden lige i forhold til ens eget mandskab, men sådan har det været et godt stykke tid og de ekstra tillægsminutter er frustrerende.

FM 18 problemer stadigvæk
- Straffespark (Som i 17 brændes der et urealistisk hav af straffespark) Kostede for nyligt et nederlag mod AS Monaco Skuffet
- Tillægsminutter (Stort set altid 5-6 minutter)
- Assistenterne foreslår et hav af ting til alt mellem himmel og jord og ikke meget er decideret brugbart.
- Udnyttelsesprocente n hos modstanderholdene er latterlig.
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #21: 01 Dec 2017, 05:39 »

Tillægsminutterne er jeg helt enig i... spillede en kamp mod Rennes, og jeg scorede 4 minutter inde i overtiden, og de udlignede så 6 minutter inde i overtiden. Og det var i en kamp hvor der kun var lagt 3 minutter til.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Gilly
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #22: 01 Dec 2017, 11:01 »

Udover assistenterne, så er det det samme gamle med at modstanderholdene har en udnyttelsesprocent uden lige i forhold til ens eget mandskab, men sådan har det været et godt stykke tid og de ekstra tillægsminutter er frustrerende.

FM 18 problemer stadigvæk
- Straffespark (Som i 17 brændes der et urealistisk hav af straffespark) Kostede for nyligt et nederlag mod AS Monaco Skuffet
- Tillægsminutter (Stort set altid 5-6 minutter)
- Assistenterne foreslår et hav af ting til alt mellem himmel og jord og ikke meget er decideret brugbart.
- Udnyttelsesprocente n hos modstanderholdene er latterlig.
Uden at skulle tage FM i forsvar som det perfekte spil, så tror jeg at flere af elementerne som folket brokker sig over, har mindre på sig end som så. Bevares, jeg støder selv ind i småfejl og frustrerende øjeblikke, men det gør det jo ikke til store problemer. Min erfaring med FM 18 er i hvert fald anderledes end det du opridser.
- Straffespark (Som i 17 brændes der et urealistisk hav af straffespark) Kostede for nyligt et nederlag mod AS Monaco Skuffet
Jeg oplever markant færre brændte straffespark i FM 18 end i FM 17. Min erfaring er også, at det kommer i stimer, så måske har det noget med selvtillid at gøre (Hvis en sådan feature findes?). I min seneste sæson har jeg scoret på 4 ud af 5 straffespark i 28 kampe (Facundo Colido har 13 i Penalty Taking)
- Tillægsminutter (Stort set altid 5-6 minutter)
Her er jeg enig - Specielt antallet af mål i overtiden er frustrerende.
- Assistenterne foreslår et hav af ting til alt mellem himmel og jord og ikke meget er decideret brugbart.
Min assistent foreslår at jeg skifter fra en 4-4-1-1 til en 4-2-3-1 og dropper mit offensive pres. Hvis jeg trykker ind på hans indstillinger, så er hans foretrukket formation (Både førstevalget, defensive og offensive) en 4-2-3-1, mens hans "Pressing Style" og "Marking Style" er "mixed" og "zonal". Set ud fra det synspunkt, så giver hans forslag mening i forhold til hvordan han ønsker at spille fodbold - Så måske er det ikke assistentens forslag der er problemet, men hans måde at spille fodbold kontra managerens Smiley
- Udnyttelsesprocente n hos modstanderholdene er latterlig.
Her tror jeg mange leder efter en undskyldning for, at de ikke selv scorer nok. Jeg har da også kampe hvor jeg bliver FM'ed (Som folk ynder at kalde det), men jeg har så sandelig også kampe, hvor AI'en bliver FM'ed - Senest med en 2-1 sejr, med kun ét skud på mål, mens modstanderen havde over 10. Til sammenligning - Om end ikke nok til et fuldt argument - så havde Chelsea og City 10 og 12 skud på mål i onsdags. De scorede 1 og 2 mål.

Nej, FM 18 er ikke perfekt, men jeg tror mange af problemerne har løsninger, hvis man leder efter dem Wink
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #23: 01 Dec 2017, 11:03 »

Jeg er helt enig med Gilly - jeg ser bestemt heller ikke den mængde problemer som mange andre gør.. .. Efter min mening bliver FM bedre og bedre i øjeblikket - både versionsmæssigt, men også fra patch til patch. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #24: 01 Dec 2017, 12:16 »

Jeg mener faktisk ikke at der nogle af disse "fejl" for tror folk fokusere så meget på "jeg bliver snydt".

Ofte har jeg også scoret 2-3 minutter efter min modstander har scoret, jeg har vundet kampe med 2 afslutninger hvor modstanderen havde 10+ og jeg har scoret i det 96 minut, i en kamp med 2 minutters tillægstid.

FM er IKKE et spil som du skal vinde alle kampe i, hvor det er sjove så? FM er et spil der tester din evne til at samle flest gode odds på din side og så håbe at RNG er enig med dig..

Det er klart AI har en "fordel" med taktikker da den kan ændre her og nu, og tit kender et modsvar på det du gør, men det betyder du må oppe dig lidt mere for at sikre at du har et modsvar i svære tider.. Smiley


Hvis du mener du bliver snydt, og at spillet er lidt ond ved dig, så skriv på en seddel ved siden af dig, hvor du har fået "unfair" hjælp, som du sikker tænker "det har jeg fortjent" og hvor mange gange det sker for AI hvor det er "Snyd og mega uretfærdigt" Smiley

Pas på du ikke forventer at blive en curling spiller hvor du skal vinde alt altid - i værstefald bliver de fremtidige FM lettere og det er der ingen der ønsker ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #25: 03 Dec 2017, 03:05 »

Første kamp i den nye sæson (august 2018), og jeg får 7 spillere skadet i kampen! 7!
Må indrømme at det har jeg aldrig prøvet før... Brugte 3 udskiftninger inden pausen, og så kommer der 4 skader efter pausen. Af en eller anden grund formår jeg at holde 1-0 føringen hjem. Men ikke ret sjovt når 4 ud af de 7 skader er på 4 måneder eller mere!
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #26: 06 Dec 2017, 12:50 »

Er lige nød til at ventilere lidt !!

Jeg har intet imod at tabe til bedre hold end mit eget, jeg forventer det faktisk..... men jeg kan ikke holde ud at bare fordi modstanderholdet er bedre så laver mine spillere fejl som ikke engang de dårligste hold i min liga laver!!!!!

Det er ALTID mod bedre hold, at mine spillere som normal kan lægge 20 afleveringer i streg pludselig spiller den upresset og umotiveret ud over kanten, dribler den ud over baglinien, rammer træværket 5 gange i en kamp fra 2 meter.... Hvorfor kan deres redninger ikke bare være det bedre, eller deres tacklinger det mere præcise og gøre deres hold bedre i stedet for mit ringere.....
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Arrr tråden
« Svar #27: 07 Dec 2017, 10:08 »

Tror det er fordi FM har en idé om at bedre hold altid skal vinde. Ligemeget hvordan.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Arrr tråden
« Svar #28: 07 Dec 2017, 10:29 »

De må gerne vinde - det jeg intet problem med

Men de behøver ikke lade mit hold spille som real Madrid mod dårlige hold og så snart det er et godt hold ligner det røven af 4. Division
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Arrr tråden
« Svar #29: 07 Dec 2017, 16:23 »

Er der andre der har prøvet at sidste dagen i et transfervindue, at man ikke kan deltage eller den mulighed kommer bare ikke?

Synes også det er ret vildt, har prøvet dette tit. Jeg har været bagud 2-0 kommer på 2-2 og derved 2-4 til mig. Men taber kampen 5-4!! Det har jeg prøvet en del gange nu...

Logged

Sider: 1 [2] 3 4 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010