home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Blogs
| | |-+  Min rejse igennem fodbold Europa #Ta' med!
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Min rejse igennem fodbold Europa #Ta' med!  (Læst 2716 gange)
Corns93
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Min rejse igennem fodbold Europa #Ta' med!
« : 14 Nov 2017, 14:34 »



VELKOMMEN TIL MIN FØRSTE FM BLOG!

- Min rejse igennem fodbold Europa...

___________________ ___________________ ___________________ ___________________ ___________________ _______

Hej alle sammen og rigtig hjertelig velkommen til min aller første FM blog.
Jeg vil lige give en kort introduktion til tankerne, idéen og inspirationen, bag denne blog.
Jeg har spillet FM i rigtig mange år, og det har længe været min ambition, at komme i gang med at skrive en blog. Den tid er heldigvis kommet! Bloggen hedder ''Min rejse igennem fodbold Europa'', da jeg vil starte som arbejdsløs, uden licenser og tidligere erfaring, og se hvad fremtiden bringer for den meget ambitiøse manager!
Et af mine mål for denne blog, er at kunne involvere jer læsere i min blog, og give jer lidt indflydelse. Inspirationen kommer fra YouTube og brugeren ''LokiDoki'', som har lavet nogle geniale YouTube blogs, som journeyman i de forskellige FM spil!
Jeg vil arbejde på at blive bedre, til både det grafiske og til at skrive bloggen. Så hav tålmodighed med mig i starten.
Jeg har altid haft en meget realistisk tilgang til spillet, og jeg kan ikke lide når man ''gør spillet u,realistisk''. Derfor vil jeg lave meget research omkring klubberne og byerne, som jeg tager til og på den måde gøre bloggen meget mere autentisk.

Database & informationer:

Samtlige af de Europæiske ligaer er valgt. Alle divisioner i hver enkelt nation er valgt.
Jeg har tilføjet Cypriotiske 1. & 2. Division, Luxembourg 1., 2. & 3. Division og Hollandske Tweede Divisie, Derde Divisie, Hoofdklasse og Eerste klasse.

Nationer
Manager profil

1. KAPITEL

- Job centeret...


Første kapitel her, vil ikke være så langt, da vi blot skal snakke lidt om de forskellige jobs der er på markedet og finde ud af hvor vi skal starte.

LEDIGE JOBS:

1
2

Det er klart, at jeg ikke kan gå ud og få et League-1 job med det samme. Så vi er nødt til at være realistiske omkring, hvad vi kan få nu og her. Det vigtigste er trods alt at få et job, til at starte med. Personligt synes jeg at Luxembourg og de lavere rækker i Holland, kunne være spændende, og det er også jobs som ville være forholdsvis nemme at få. Ellers ser CS Balotesti jobbet, i den Rumænske 2. Division også yderst interessant ud.
Jeg føler ikke rigtigt for at starte i Storbritannien til at starte med, så lad os holde dem ude af ligningen.


Jeg håber at i vil være med!
« Seneste Redigering: 14 Nov 2017, 16:22 af Corns93 » Logged

Bolton Wanderers Football Club
Once in - Never out

turbo
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Min rejse igennem fodbold Europa #Ta' med!
« Svar #1: 14 Nov 2017, 15:07 »

Lige mit type save!!. Så er absolut på
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Min rejse igennem fodbold Europa #Ta' med!
« Svar #2: 14 Nov 2017, 17:12 »

Jeg er ikke helt sikker på hvordan dette kommer til at fungere, men jeg kommer helt sikkert til at læse med - det lyder spændende! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010