home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 380 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Spillersøgning og -erfaring
| | |-+  Søger spiller-tråden
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint
Forfatter Emne: Søger spiller-tråden  (Læst 66378 gange)
øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Søger spiller-tråden
« : 14 Nov 2017, 00:34 »

Vi har da vidst før haft en tråd, hvor vi kan hjælpe hinanden med at finde spillere, og jeg kunne godt bruge nogle inputs - så jeg starter!

Klub: Newcastle
Vindue: Første sommer
Budget: 15 mil £
Position: Angriber

Kunne godt tænkte mig en reserve til Dwight Gayle. Havde egentlig planlagt at købe en ny første angriber, men Gayle gør det sgu fint, så prøver med ham. - Kunne godt tænke mig reserven bliver et talent, som vil kunne bruges fra bænken den første sæson, men med tiden vil slå Gayle af.

Nogle bud?
Logged

JaWocKa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #1: 14 Nov 2017, 02:33 »

Vi har da vidst før haft en tråd, hvor vi kan hjælpe hinanden med at finde spillere, og jeg kunne godt bruge nogle inputs - så jeg starter!

Klub: Newcastle
Vindue: Første sommer
Budget: 15 mil £
Position: Angriber

Kunne godt tænkte mig en reserve til Dwight Gayle. Havde egentlig planlagt at købe en ny første angriber, men Gayle gør det sgu fint, så prøver med ham. - Kunne godt tænke mig reserven bliver et talent, som vil kunne bruges fra bænken den første sæson, men med tiden vil slå Gayle af.

Nogle bud?

Hvilken rolle og hvordan ser opstilling ud, altså hvem er omkring ham? Opstemt
Logged

JaWocKa

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #2: 14 Nov 2017, 07:35 »

Hvad med Adam Armstrong, som allerede er i klubben (han er lejet ud i første sæson så vidt jeg husker)..? Han blev ihvertfald en ret effektiv afslutter for mig i et par saves i FM17. Smiley Jeg kan ikke huske hvilken type han er i forhold til Gayle.
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #3: 14 Nov 2017, 10:41 »

Hvilken rolle og hvordan ser opstilling ud, altså hvem er omkring ham? Opstemt

Spiller 4-3-3, hvor han skal være alene angriber, med Atsu og Pavon på kanterne. Men det betyder faktisk ikke så meget for mig, hvordan han er, vil dog helt at der er en smule fart, og selvfølgelig en habil afslutter. Men igen, de første par sæsoner, må gerne være til udvikling
« Seneste Redigering: 14 Nov 2017, 11:57 af øbo » Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #4: 14 Nov 2017, 10:42 »

Hvad med Adam Armstrong, som allerede er i klubben (han er lejet ud i første sæson så vidt jeg husker)..? Han blev ihvertfald en ret effektiv afslutter for mig i et par saves i FM17. Smiley Jeg kan ikke huske hvilken type han er i forhold til Gayle.

Overvejede ham faktisk også, men mangler en reserve alligevel til denne sæson, har sendt Joselu langt væk Wink - Kan desværre ikke få Armstrong tilbage
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #5: 14 Nov 2017, 12:04 »

Overvejede ham faktisk også, men mangler en reserve alligevel til denne sæson, har sendt Joselu langt væk Wink - Kan desværre ikke få Armstrong tilbage

Hvis du ser fremtid i Armstrong, kunne det være en ide at leje en spiller som reserve i denne sæson. Så behøver han heller ikke være ung med en masse potentiale - så kan du gå efter en god angriber på 30 år, med fornuftige evner i stedet for. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #6: 14 Nov 2017, 13:32 »

Hvis du ser fremtid i Armstrong, kunne det være en ide at leje en spiller som reserve i denne sæson. Så behøver han heller ikke være ung med en masse potentiale - så kan du gå efter en god angriber på 30 år, med fornuftige evner i stedet for. Smiley

Puha, det gik stærkt lige pludselig. Fik solgt Yedlin for 10 mio £, 8 timer før vinduet lukkede, hvilket resulterede i et køb af Dolberg for 18 mio og 50% af fortjenesten af næste salg. Vildt han ville det.  Cool
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #7: 14 Nov 2017, 13:37 »

Puha, det gik stærkt lige pludselig. Fik solgt Yedlin for 10 mio £, 8 timer før vinduet lukkede, hvilket resulterede i et køb af Dolberg for 18 mio og 50% af fortjenesten af næste salg. Vildt han ville det.  Cool

50% af fortjenesten ved næste salg??  Shockeret
Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #8: 14 Nov 2017, 13:45 »

50% af fortjenesten ved næste salg??  Shockeret

Må vel bare lade være med at sælge  Ubeslutsom
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #9: 14 Nov 2017, 15:28 »

Må vel bare lade være med at sælge  Ubeslutsom

18 mio er en rigtig fin pris for ham. Du har vel heller ikke planer om at sælge ham, før han bliver "gammel"? Wink
Logged

øbo
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #10: 14 Nov 2017, 15:38 »

18 mio er en rigtig fin pris for ham. Du har vel heller ikke planer om at sælge ham, før han bliver "gammel"? Wink

Nej præcis. Også derfor jeg kunne gå med til den "lidt" høje %-sats  Smiley
Logged

jokke
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #11: 15 Nov 2017, 16:39 »

Søger en OMC til Stoke i 1. sæson. Jeg spiller en 4-2-3-1, og min OMC er en skyggeangriber FP. Jeg har 350 millioner.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2017, 18:26 af jokke » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #12: 15 Nov 2017, 18:41 »

Hvad med en mand som Nabil Fekir, er han mulig at få fingrene i? Smiley
Logged

Pirlo
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #13: 15 Nov 2017, 20:11 »

Jeg søger en boldspillende forsvarsspiller i mit Liverpool save. Har godt nok 700 mio DKK efter spillersalg osv, men helst ikke en der er dyrere end 200 mio. Nogen bud? Han skal helst kunne gå direkte i start-11’eren, det gør ikke noget han er “ukendt” så længe han har et godt niveau.
« Seneste Redigering: 15 Nov 2017, 23:40 af Pirlo » Logged

INTERNAZIONALE MILAN

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Søger spiller-tråden
« Svar #14: 17 Nov 2017, 10:50 »

Jeg søger en boldspillende forsvarsspiller i mit Liverpool save. Har godt nok 700 mio DKK efter spillersalg osv, men helst ikke en der er dyrere end 200 mio. Nogen bud? Han skal helst kunne gå direkte i start-11’eren, det gør ikke noget han er “ukendt” så længe han har et godt niveau.

Jeg ved godt han er meget ung og måske ikke kan gå DIREKTE ind i startopstillingen, men jeg ville helt klart gå efter De Ligt fra Ajax. Han er kun 17, men startede blandt andet inde i stort set hele sidste sæson for Ajax, og var også med fra start i Europa League finalen mod United. Jeg er personligt kæmpe fan, og kan se at han også har vanvittige stats i FM18 og bliver rigtig rigtig god. Han vil helt klart være første mand på transferblokken når jeg starter et spil med Liverpool efter mit nuværende spil med Wolves.

Stefan De Vrij fra Lazio er vel også en mulighed. Han må have kontraktudløb næste sommer (har han i hvert fald IRL) og bør derfor kunne erhverves ganske billigt. Ved ikke om det er omkring de 200, men ville skyde på du burde kunne få ham for det.
« Seneste Redigering: 17 Nov 2017, 10:53 af bøvle » Logged

Sider: [1] 2 3 ... 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010