home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 232 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Rangers Football Club
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] Udprint
Forfatter Emne: Rangers Football Club  (Læst 5948 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Rangers Football Club
« : 12 Nov 2017, 07:18 »



RANGERS FOOTBALL CLUB




Den skotske klub har været igennem meget, men er endelig tilbage i den bedste række. Sidste år blev man nummer 3, og man har altså ikke helt ramt den form man gerne vil endnu. Vælger du Rangers FC i FM'18 får du en udfordring, og en måske lidt urealistisk bestyrelse. Her er hvad de forventer: At du vinder mesterskabet, at du kommer i finalen i begge pokalturneringer, og at du når gruppespillet i Europa League (hvor du skal igennem fire kval-runder først). Økonomien er ikke fantastisk, og der er bestemt ikke til at hente store signings ind med det samme. Men man har til gengæld fået nogle spændende spillere ind i sommerpausen.

Jeg er selv startet med klubben, og mit mål er en 2.plads, ligemeget hvad bestyrelsen siger. Celtic er bare for suveræne. Jeg har ikke spillet hverken liga eller pokal kampe, men i Europa League's 1.kval-runde slog jeg UE Sant Julià fra Andorra med sammenlagt 11-0... 5-0 hjemme og 6-0 ude. I 2.kval-runde bliver modstanden dansk, idet Brøndby IF kommer på besøg til første opgør. Mht transfer har der ikke været penge at bruge, så jeg har hentet to spillere ind på lån, nemlig Jay Fulton fra Swansea, og Diogo Goncalves fra Benfica B. Begge på et-årige lejeaftaler. Jeg mangler dog stadig en venstre-back, men hverken penge eller lønnen er til det. Der er ellers en 4-5 personer sat til salg som jeg virkelig gerne vil have...

Håber jeg kan slå Brøndby og gå videre til 3.kvalrunde hvor de store hold venter...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #1: 13 Nov 2017, 08:43 »

Bye bye Brøndby. Holdet fra Vestegnen blev slået med 1-0 hjemme på Ibrox, og 2-0 i returen i Brøndby. I 3.kvalifikationsrun de ventede græske Panathinaikos, og det blev en gyser set over begge kampe. Vi tog en smal 1-0 sejr hjemme i en kedelig kamp, men i Grækenland blev det mere spændende... De kom hurtigt foran, og vi udlignede sekunder efter. De tog føringen igen, inden vi afgjorde kampen og tog hjem med en 3-2 sejr, og 4-2 samlet. Nu er det kun KAA Gent der står i vejen for os og Europa League gruppespillet. Inden vi tager til Belgien og det første opgør, skal den hjemlige liga lige sparkes igang, hvor vi skal en tur til Motherwell, og efterfølgende en tur til Queen of the South og spille Liga Cup.

Der er tre uger tilbage af transfervinduet, men der er absolut ingen penge til hverken handler eller løn, så der kommer nok ikke nogle ind, medmindre bestyrelsen pludselig smider penge i hovedet på mig.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

dunner87
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #2: 13 Nov 2017, 08:57 »

Jeg læser med.
Elsker den skotske Premier league
Logged

Wolves, pride of the midlands.

Shit on the Baggies

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #3: 13 Nov 2017, 16:19 »

KAA Gent blev sendt ud med samlet 4-1, da vi hev en 1-1 med hjem fra Belgien, og så noget overraskende slog dem 3-0 hjemme på Ibrox. Det sendte os til gruppespillet hvor vi kom i gruppe med NK Maribor, Bordeaux og Zenit St.Petersburg... Kunne have været bedre, kunne have været værre. Jeg tror dog på en 2.plads, da både Maribor og Bordeaux er til at slå.

I den hjemlige liga er vi startet ganske okay. 2-1 over Motherwell, blev fulgt op med 0-0 mod Hibernian og så blev Hearts slået med 2-0. Ross County venter som næste modstander. I Liga Cuppen er vi videre til kvartfinalen efter 3-0 over Queen of the South. Der er 5 dage tilbage af transfervinduet, men med vores budgetter, transfer og løn, bliver der ikke hentet nogle. Håber dog at Europa League kan give lidt på kistebunden, så der er lidt til januar vinduet.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #4: 18 Nov 2017, 08:26 »

Spillet crashede selvfølgelig, og savet blev corrupted... Så er startet forfra med Rangers FC.
Så skal gennemleve stresset med 4 kval-runder til Europa League igen Tunge
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #5: 06 Dec 2017, 00:33 »

Efter de seneste opdateringer er der ihvertfald kommet lidt penge at bruge godt 15-20 mio og så henter du jo pænt meget i sæsonkort  Thumbs Up
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #6: 08 Jan 2018, 13:28 »

Der er kommt lidt ekstra, ja. Og hvis du venter til august, kan du spørge bestyrelsen om flere penge og de vil give dig dem. Op til omkring 110 mio kroner.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #7: 17 Jan 2018, 19:22 »

Er startet helt forfra med Rangers, så det her bliver altså 3.gang jeg starter op som dem. Og denne gang skal det holde Wink
4 kvalifikationsrunde r til Europa League venter, og bestyrelsen forventer stadig at man når gruppespillet. Så jeg håber jeg ikke rammer de store hold i 3.runde og/eller i play-off runden. Man kan sagtens bruge lidt forstærkninger i forsvaret og på midtbanen, men med kun £1,5 millioner er det svært.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #8: 16 Feb 2018, 05:47 »

Har nu valgt at starte et save med Rangers, da det ser rigtig interessant ud! Jeg vil gerne bruge en taktik jeg har haft downloaded, som jeg brugte i mit Liverpool save. Det er er en 4-2-3-1 formation hvor kanternes rolle er trequerista. Tror i det ville fungerer? Der er nemlig ikke mange der kan spille den rolle..
Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #9: 16 Feb 2018, 14:43 »

Så vil det nok ikke fungere, medmindre du henter nogle der kan spille den rolle.
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #10: 16 Feb 2018, 15:02 »

Jeg er tilbøjelig til at være enig med Nephilim - Det kræver en meget speciel spillertype, som jeg tvivler på der render ret mange af rundt i Rangers, og endda nok endnu mindre en til hver kant.. :/
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

RasmusB95
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Rangers Football Club
« Svar #11: 16 Feb 2018, 15:16 »

Jeg har hentet Ovie Ejaria og Jeff-Reine Adelaide på lån, som kan spille rollerne "Kompotent". Det samme med Candeias. Så umiddelbart tror jeg det vil gå an. :-)
Logged

Sider: [1] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010