home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 357 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Challenges
| | |-+  Kategori: November challenge
| | | |-+  De Danske hold
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: De Danske hold  (Læst 10022 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
De Danske hold
« : 10 Nov 2017, 00:18 »

De danske hold




De danske fodbold divisioner, vores egen andedam. Der hvor vi alle har mulighed for at tage ud i den virkelige verden og se med, hvis lysten skulle komme over os. Vi har stort set allesammen holdninger til det, enten pga. tilhørsforhold eller fordi vi har holdninger for/imod hvordan det drives herhjemme. Under alle omstændigheder, kender vi til det.

Der er hold fra mange hylder at give sig i kast med i Danmark, der er amatøragtige hold med charme, semi proffer hvor nogle måske arbejder for hinanden privat og selvfølgelig de fuldtidsprofessione lle, hvor nogle spillere tjener mere på en uge, end gennemsnits lønmodtageren gør om måneden - og det er endda i den lave ende af hvad lønninger man kan finde på internationalt plan. Der er hold for enhver smag, om lysten er til realistiske saves, med fokus på egen udvikling, eller til de mere vovede med handler grænsende til det sindssyge, hvor hver en øre bruges hvert vindue i jagten på succes.

Der er hold med god og dårlig økonomi, og der er hold hvor det måske slet ikke er muligt at handle ind uden først at sælge fra, men det skal ikke holde os tilbage. Vi skal ud i landet og mærke hvordan det er at spille FM18, og hvorfor ikke lære dette hjemme i vores eget ligasystem!


Challengen denne måned er lige til, for det første udkommer spillet lidt over en uge inde i måneden og for det andet skal vi alle vende os til FM18. Derfor vil vi opfordre til at starte ud med at kigge på hold i de hjemlige rækker.

Du vælger selv dit hold, der er frit valg i Superligaen, 1. Divison og 2. Divisionerne, målet er først og fremmest at få prøvet FM18 af, og derfor er jo anbefalet ikke at vælge favoritholdet, hvis man ønsker at udfordre sig selv lidt. Man opretter en manager med det laveste omdømme og uden licenser, og i tilfælde af fyring søger man blot en ny klub i landet, med samme manager profil.

Gennemførelse af challenge vil være opnået ved at nå 5 sæsoner i dette save.

Desuden vil dette være startskudet til et forhåbentligt bedre forløb af anbefalinger og challenges, derudover vil der være lidt præmier som følger:

Hver måned vil vinderen af challenges modtage:
1. Plads FM100.000
2. Plads FM75.000
3. Plads FM50.000

Det samlede regnskab:
1. Plads FM1.000.000 Samt FM19
2. Plads FM500.000
3. Plads FM250.000

Opret et spil følgende lande: Danmark - alle divisioner, Sverige, Norge, Tyskland (minimum bedste række). Det er tilladt at inddrage flere lande.

Point gives i alle årets challenges for følgende:
5 point for at oprette miniblog i sub-forummet
5 point for minimum halvårlige opdateringer i minibloggen
25 point for gennemført challenge
15 point for at gennemføre uden fyringer

Desuden gives der i følgende challenge 10 points for de følgende 5 krav:
Fuldføre en sæson uden fyring
Nå kvartfinalen i pokal turneringen
Vinde sin division
Opnå kontinental pro licens
Fuldføre alle 5 sæsoner uden fyring


Forum til challenge miniblogs

Regler
•   Der spilles med seneste officielle patch

•   Challengen kan ikke gennemføres med FM Touch

•   Deadline: Torsdag den 30. November klokken 23:59:59 (herefter gives det halve antal point, hvis folk vil fortsætte med challengen)

•   Post screenshots i resultat tråden eller egen tråd ved opnåelse af point inklusive screenshot af truppen, handler, manager profil og historik.

•   Challenges er en gentleman sport. Så alt brug af editor, ingame editor, scouting programmer, save/reload, ekstra brug af editor osv. er ikke tilladt. Det giver sig selv.

•   Man må heller ikke undervejs skifte nation eller tilføje en ny manager ved eventuel fyring.

•   Der spilles med maskering af egenskaber slået til, og uden tilføj spillere til spilbare hold.
« Seneste Redigering: 10 Nov 2017, 15:41 af BelthazorDK » Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #1: 10 Nov 2017, 08:39 »

Spændende! Kan være jeg skal overveje et lille dansk hold som mit første i FM Smiley Og så gå igang med Wolves når jeg har prøvet mig lidt frem!
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: De Danske hold
« Svar #2: 10 Nov 2017, 14:53 »

Stopper challengen ved månedens udløb? Smiley
Logged

Waaah

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #3: 10 Nov 2017, 15:29 »

Stopper challengen ved månedens udløb? Smiley

Efter måneden gives det halve antal point, hvis folk vil fortsætte med challengen
Logged

Cawersk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: De Danske hold
« Svar #4: 10 Nov 2017, 19:44 »

Efter måneden gives det halve antal point, hvis folk vil fortsætte med challengen
Super Smiley
Logged

Waaah

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #5: 11 Nov 2017, 09:55 »

Hvor meget må man selv finde, og hvor meget skal være fikset af andre..? Eksempelvis - kan jeg selv bare søge spillere ud eller skal det være igennem talentspejdere jeg finder disse, kan jeg selv finde personale eller skal jeg slå et jobopslag op?
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #6: 13 Nov 2017, 12:30 »

Nu kribler det jo næsten i fingrene for at spille FM18! Uha Opstemt
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #7: 13 Nov 2017, 18:40 »

Lige et spørgsmål til pointene. Kan disse point kun gives 1 gang?

. Fuldføre en sæson uden fyring 10 point
. Nå kvartfinalen i pokal turneringen 10 point
. Vinde sin division 10 point
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #8: 14 Nov 2017, 23:42 »

De kan kun opnås en gang ja Smiley
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #9: 15 Nov 2017, 07:38 »

Hvor meget må man selv finde, og hvor meget skal være fikset af andre..? Eksempelvis - kan jeg selv bare søge spillere ud eller skal det være igennem talentspejdere jeg finder disse, kan jeg selv finde personale eller skal jeg slå et jobopslag op?

Jeg prøver lige igen.. Savet er startet - jeg skal bare vide hvilke retningslinjer jeg skal følge. Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Svartovich
Gæst
 
Sv: De Danske hold
« Svar #10: 15 Nov 2017, 11:01 »

Eftersom det ikke er nævnt i reglerne, regner jeg bestemt med du har frie tøjler til at finde spillere og personale som du lyster.
Logged

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #11: 17 Nov 2017, 12:31 »

Lige præcis Svartovich, det er helt åbent Smiley
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #12: 17 Nov 2017, 13:42 »

I forhold til point, så er i klar over der er 3 steder man kan få point for ikke at blive fyret? Kunne man ikke fremover finde et lidt mere kreativt pointsystem?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

BelthazorDK
FmFreaks Crew
(Projekt)
*

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #13: 17 Nov 2017, 15:16 »

Nu ligger en stor del af udfordringen jo netop også i at lære spillet at kende, og derfor er det forventeligt at mange vil se fyringer enten det første halve år, eller i starten af 2. sæson.

I og med det vil kræve 5 sæsoner, uden fyringer at opnå maks point, faldt det egentlig godt i hak med hele grundtanken bag denne challenge. For mange er 5 sæsoner i samme save stadig en del.
Logged

I've always been crazy and the trouble that it's put me through,
I've been busted for things that I did, and I didn't do,
I can't say I'm proud of all of the things that I've done,
But I can say I've never intentionally hurt anyone!

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: De Danske hold
« Svar #14: 17 Nov 2017, 15:19 »

Nu ligger en stor del af udfordringen jo netop også i at lære spillet at kende, og derfor er det forventeligt at mange vil se fyringer enten det første halve år, eller i starten af 2. sæson.

I og med det vil kræve 5 sæsoner, uden fyringer at opnå maks point, faldt det egentlig godt i hak med hele grundtanken bag denne challenge. For mange er 5 sæsoner i samme save stadig en del.

Ja, men jeg får 10 point for at gennemfører challenge uden at blive fyret og jeg får 15 point for at spille 5 sæsoner uden at blive fyret. Det er vel i bund og grund det samme bare skrevet på to forskellige måder?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010