home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 285 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Blackburn Rovers
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 Udprint
Forfatter Emne: Blackburn Rovers  (Læst 13519 gange)
Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Blackburn Rovers
« : 08 Nov 2017, 05:07 »

BLACKBURN ROVERS FOOTBALL CLUB





Her har vi en klub der har måtte finde sig i meget de sidste mange år. Siden deres nye ejere, en indisk investeringsgruppe, tog over er de rykket ned to gange, og befinder sig nu i League One. De er den eneste vinder af Premier League der er formået at rykke ned senere hen, og også den eneste tidligere vinder der er at finde i League One. Klubben forventer at man vinder ligaen og dermed rykker op med det samme, og truppen er også til det. Desværre er flere af nøglespillerne skadet fra start.

Jeg er selvfølgelig startet op med denne dejlige klub, og har spillet pre-season færdig. Du får ikke meget at lege med i transferpenge, men du har en videresalgs klausul på Phil Jones i Man Utd, hvor du får 20% af et fremtidigt salg. Den klausul kan du sælge, hvilket giver lidt ekstra til budgettet.

Selv har jeg hentet følgende folk ind:
Curtis Good, Newcastle, 1-årig lejeaftale, midterforsvar
Zan Benedicic, Fri transfer, midtbanespiller
Francisco Lopez, Fri transfer, angriber
Lucas Coelho, Gremio, £33k, angriber (kommer 1.januar 2018)

Pre-season er gået okay. Først slog vi overraskende Standard Liege hjemme med 2-1, hvorefter vi tog til Frankrig og tabte henholdsvis 0-1 og 0-2 til Nantes og Saint-Etienne. Derefter slog vi to non-league hold med 4-1 og 6-0 på hjemmebane. Nu gælder det så sæsonstarten, hvilket jeg ser meget frem til. Vi skal bare tilbage i Championship med det samme.

Håber der er flere herinde der tager udfordringen op og tager sig et save med Blackburn!  Smiley
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #1: 08 Nov 2017, 10:43 »

Spiller med Blackburn hvert år, og starter helt sikkert også op med dem i weekenden Smiley
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

nikovic
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #2: 08 Nov 2017, 14:55 »

Har også et spil kørende med Blackburn, hvor jeg er nået frem til 1. november.  Ligger på en 1. plads med 36 point efter 16 kampe, det er 3 mere end de nærmeste forfølger Charlton og Oxford.

I Carabao cuppen nåede jeg frem til 3. runde, hvor Newcastale vandt 6-1 runden forinden var Hull blev slået 2-1 efter forlænget spilletid.

Har valgt ikke at købe nogen spiller, men har lånt Callum Gribben (Man Utd), Harry Wilson (Liverpool) og Josh Morris (Schunthope).

Af nævneværdige spiller kan nævnes mine to angriber Dominic Samuel og Danny Graham som har scoret henholdsvis 15 og 12 mål i 16 kampe, Bradley Duck på den centrale midtbane har lavet 5 mål og 8 assist og er den spiler med højeste bedømmelse (7.87).

Logged

Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #3: 08 Nov 2017, 16:49 »

Jeg har selvfølgelig fået Danny Graham skadet i 3-4 måneder. Derfor valgte jeg at hente et par angribere ind...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #4: 08 Nov 2017, 17:50 »

Har også et spil kørende med Blackburn, hvor jeg er nået frem til 1. november.  Ligger på en 1. plads med 36 point efter 16 kampe, det er 3 mere end de nærmeste forfølger Charlton og Oxford.

I Carabao cuppen nåede jeg frem til 3. runde, hvor Newcastale vandt 6-1 runden forinden var Hull blev slået 2-1 efter forlænget spilletid.

Har valgt ikke at købe nogen spiller, men har lånt Callum Gribben (Man Utd), Harry Wilson (Liverpool) og Josh Morris (Schunthope).

Af nævneværdige spiller kan nævnes mine to angriber Dominic Samuel og Danny Graham som har scoret henholdsvis 15 og 12 mål i 16 kampe, Bradley Duck på den centrale midtbane har lavet 5 mål og 8 assist og er den spiler med højeste bedømmelse (7.87).


Må jeg se Gribben's stats i år?  Smiley
Logged


Nephilim
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #5: 09 Nov 2017, 06:29 »

Udover de nævnte spillere i min første post, har jeg også hentet tyske Maximilian Beister på 26 ind, til at hjælpe os på fløjen... Han har ikke imponeret synderligt indtil videre, men han var heldigvis også gratis. Overvejer stadig en angriber, der i så fald skal være backup til Antonsson og Samuel...
Logged

Hodie Mecum Eris In Paradiso

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #6: 14 Nov 2017, 19:23 »

Det har lykkedes mig at sælge
Mulgrew for 62.5 mil til huddersfield!!!
Hvem har i hentet til i første sæson??
Logged

MichaelPaw
Gæst
 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #7: 15 Nov 2017, 10:30 »

Det har lykkedes mig at sælge
Mulgrew for 62.5 mil til huddersfield!!!
Hvem har i hentet til i første sæson??
Det var også det jeg fik for ham  crazy

Efter min første sæson fik jeg 110 point og havde 36 point ned til nummer 2  funny
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #8: 15 Nov 2017, 10:47 »

Jeg er også i gang med Blackburn... 2 oprykninger i træk har sendt mig i PL. 2 x 1. plads.

Her kæmper jeg dog en hård kamp mod nedrykning. Efter 15 kampe ligger jeg på en 15. plads..

Har stadig Mulgrew, Lenihan, Wharton, Dack, Hart, Gladwin, Williams, Bennett, og en dårlig anden målmand i min 1. holds trup.

Så 9 ud af 20 mand i 1. holds truppen har været med hele vejen fra league one til PL. De resterende 11 mand er hentet gratis. Bruger aldrig penge på spillere.. Kører Wenger-stilen... Nærrigrøv-stilen..
Logged

KimGreve
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #9: 15 Nov 2017, 11:51 »

Får man nogle penge, når man rykker op i Championship og Prem league?
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #10: 15 Nov 2017, 11:53 »

Man får ikke ret mange penge når man rykker op i championship...

PL er en helt anden sag... Der behøver man ikke kigge i tilbudsavisen mere...
Logged

oska0377
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #11: 17 Nov 2017, 17:59 »

1. Sæson gik som smurt, og det blev til en sikker oprykning til Championship. Eneste transfer var Mulgrew der forlod klubben for 62,5 mil!

Er nu i midten af 2. Sæson og ligger pt nr 4!! Målet var at jeg skulle bruge 2 år på at komme i Pml men nu går jeg sku efter det, så derfor har jeg gået lidt mere “amok” i både sommer og vinter vindue.
Ud:Samuel
Wittingham
Caddis
Graham
Evans
Gladwin


IND:
D'Amico (fri)
Caulker (fri)
Pukki (fri
Woodburn (leje)
Hayden (leje
Hallberg (leje)
Pinamonti (leje)
Cornelius
Wahlqvist

Lige Pt er jeg det mest scorende hold i Championship, og lukker 3.færrst mål ind, så er meget optimistisk i forhold til en playoff plads.
Logged

Forlan
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #12: 04 Jan 2018, 19:19 »

Tid til at gøre status... Året er 2035..






























Den store forfatter bliver jeg vist aldrig.. Jeg er bedst som fotograf...

Og ja, jeg er ret vild med min egen akademispiller Karl Colley...


PS: Spørg så kan jeg fortælle...

Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #13: 15 Apr 2018, 19:15 »

Jeg er også startet med Blackburn. Har fået spillet første sæson og så småt startet på anden. Lavede ikke nogle transfers i første, andet end at sælge Phil Jones klausul. Jeg vandt ligaen, var foran stort og havde to perioder med over 10 kampe uden nederlag, men det gik helt galt til sidst. Jeg kom ind i en rigtig dårlig periode, så oprykningen blev "kun" sikret med 6 point i sidste runde over nr to fra Oxford.

Her til anden her jeg mistet Raya for 60 millioner. På trods af det salg fik jeg ikke meget at hente for, så der er ikke sket de store transfers. Har hentet Joe Mason, Magnus Kaastrup og Jean Butex for 5.75 millioner samlet og lejet Julien Ngoy i Stoke.

Har indtil videre spillet syv kampe i Championship. Det er blevet til tre sejrer og to uafgjorte og to nederlag. Så en godkendt start. Målet er at jeg skal være rykket op inden for tre år.

Får man nogle penge i Championship eller skal man op i Premier League før man får et ordenligt transferbudget?

Logged

Boerre
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: Blackburn Rovers
« Svar #14: 19 Apr 2018, 10:49 »

Har nu færdig spillet anden sæson og det er gået over alt forventning. Målet var PL på tre sæsoner, men det lykkedes mig allerede i første. Er dog bekymret for næste sæson, da jeg slet ikke føler mit hold er stærk nok til PL. Har brugt mange unge spillere, da jeg ikke har fået nogle penge at købe for. Det får jeg forhåbentlig nu hvor jeg er i PL. Lavede et par transfers i vinter vinduet. Mistede Nyambe, fordi jeg var kommet til at lave en klausul i hans kontrakt, så han røg alt for billigt. Lejede Ola Aina som erstatning. Hentede også et regen i Brøndby ved navn Andreas Clausen. Han fik en del spilletid dog uden at imponere, han er dog også ung, tror på han skal blive god i fremtiden. Har også sikret mig Hernani fra Porto som kommer på en fri. Har ikke fået mit transferbudget endnu, men det skal virkelig bruges klogt for jeg har en chance i PL.
Logged

Sider: [1] 2 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010