home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 370 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2018
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FC Københaven
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint
Forfatter Emne: FC Københaven  (Læst 48916 gange)
Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #75: 31 Jan 2018, 09:32 »

Godt at høre at det lysner på danskerfronten - er det fordi du nærmede dig slutningen på et transfervindue, at spillernes værdier var skruet op? Har jeg nemlig lagt mærke til at det godt kan have indflydelse.. Smiley Men fedt at du har fået nogle af de større talenter i dansk fodbold - hvad med Robert Skov..? Smiley
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #76: 31 Jan 2018, 09:37 »

Godt at høre at det lysner på danskerfronten - er det fordi du nærmede dig slutningen på et transfervindue, at spillernes værdier var skruet op? Har jeg nemlig lagt mærke til at det godt kan have indflydelse.. Smiley Men fedt at du har fået nogle af de større talenter i dansk fodbold - hvad med Robert Skov..? Smiley
Har forsøgt mig i flere vinduer, så det tror jeg ikke, men det kan have noget med kontraktlængden at gøre måske...
Robert Skov vil jeg ikke købe, ikke fordi han ikke er dygtig, men der vil ganske enkelt ikke være plads til ham, så et køb af ham vil være ren Bayern-stil for at svække ligaen og evt. konkurrenter.
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #77: 31 Jan 2018, 09:50 »

Okay, ja så må det næsten være det der var galt. Smiley

Haha! Opstemt Fair nok! (Robert Skov)
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Jonaspetersen93
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #78: 31 Jan 2018, 23:36 »

Jeg har lige fået afsluttet min 4. sæson, det blev til endnu et mesterskab, overraskende 11 point foran Sønderjyske (var kun 6 point foran med 2 runder tilbage), vi har simpelthen bombet mål ind og det er blevet til hele 112 styks i ligaen alene, selvfølgelig godt hjulpet på vej af nogle unge FCK drenge i form af Holse  med 25 og Andreas Kirkeby som begyndte på førsteholdet efter jul og sluttede med 16 mål i 17 kampe (og 11 assists), derudover havde jeg inden sæsonen smidt en god røvfuld penge efter et velkendt navn i Isaac Success som blev hentet for 41 mio (satser på jeg kun skal have ham en sæson også videre med ham) og han kvitterede med 19 mål i 18 kampe hvor nok 10 af kampene har været på fløjen som IF.
Hvis man kender lidt til min spillestil kan jeg rigtig godt lide at "snipe" store navne eller spillere fra store klubber, det er pt. resulteret i Sinkgraven fra Ajax er kommet på fri, Ryan Kent(Liverpool) for 41 mio (på vej retur til england efter manglende spilletid desværre), Ola Aina fra Chelsea er også blevet hentet på fri og derudover Ainsley Maitland-Niles fra Arsenal for 25 mio, forholdsvise store navne til Superligaen for hvad jeg vil mene ikke er særlig mange penge.
Ellers vil jeg sige at i modsætning til mange andre FM årgange har jeg været heldig i år med mit YI så der er allerede en del ungdomspillere på mit hold der også får lov til at prøve sig af.
I pokalen var jeg rigtig uheldig da jeg ville prøve lidt for mange af de unge af endte det desværre i 4. runde efter et nederlag til Lyngby på straffe.
I CL var jeg i en stensikker dødsgruppe, jeg har aldrig oplevet en så vanvittig gruppe bestående af Real Madrid, Manchester United og Napoli og måtte hurtigt indse at jeg skulle prise mig heldig hvis jeg fik 1 point, det gjorde jeg faktisk også i hjemmekampen mod Real da den endte 1-1 og inden sidste spillerunde lå jeg da også kun 2 point bag napoli som jeg skulle møde i sidste runde, jeg kommer foran 1-0 men da jeg efter 15 min. (ca) får rødt må jeg indse at det var nok bare en drøm, jeg ender kampen med et 4-2 nederlag.. lige nu gider mit Gyazo ikke samarbejde, så hvis I vil have SS må I gerne skrive så vil jeg prøve at se om jeg kan få dem herind Peace
Logged

Tidligere: Baloo38

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #79: 01 Feb 2018, 17:05 »

Jeg kan slet ikke få armene ned!
Jeg måtte som sagt tilbage på taktikbrættet, da jeg ikke var tilfreds med min offensiv efter min 2. sæson, selvom jeg vandt sæsonen.
Jeg arrangerede derfor et par interne træningskampe imod u18 og reserve holdet og prøvede lidt ting af, samt en træningslejr til tyrkiet, hvor jeg modsat normen afprøvede min taktik imod svære modstandere som Besiktas, Galatasaay, Tasponzor mm. (Fordi tanken slog mig, at alle hold kanslå Solrød med 9-0, ligegyldigt hvilken taktik.
Jeg havde som mål at sætte taktikken op omkring Holse som Falsk 9'er, og det var mit udgangspunkt, det betød mindre playmakers, da de bevægede sig i samme mønstre som ham. Jeg vill også udnytte det højere tekniske niveau i min trup, kontra superliga modstanderne, og derfor spille hurtigere, det har gjort at jeg kun har omkring 50% possesion, men fuck det når jeg efter 6 kampe i ligaen har 16 point og en målscore på 20-1 (1-1 i den første ligakamp, hvor taktikken var ny og Safranko scorede i 89' fra 25meter.)
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #80: 01 Feb 2018, 19:27 »

Er jeg den eneste der får lidt ondt i øjnene af "FC Københaven"
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #81: 01 Feb 2018, 19:36 »

Er jeg den eneste der får lidt ondt i øjnene af "FC Københaven"
hahahahaha, jeg har slet ikke bemærket det før nu  funny
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #82: 01 Feb 2018, 19:45 »

Er jeg den eneste der får lidt ondt i øjnene af "FC Københaven"

Haha nej det generer mig hver gang jeg ser tråden Grin
Logged

Broen13
FmFreaks Crew
(Forummoderator)
*

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #83: 01 Feb 2018, 21:44 »

Er jeg den eneste der får lidt ondt i øjnene af "FC Københaven"

Jeg bliver også irriteret HVER gang jeg læser det!! Opstemt
Logged

Så er jeg tilbage med en ny blog: Broen13 - FM24 - Journeyman

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #84: 02 Feb 2018, 14:42 »

Kan vi bede om en moderator lige fikser dette ! Det er helligbrøde og sikkert skabte af en brøndbyfan !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #85: 06 Feb 2018, 11:38 »

Jeg forsøger lige at holde liv i tråden med en ny status, samt lidt søgen efter gode råd! Thumbs Up


S U P E R L I G A
Jeg er kommet til Januar, i 3. sæson. - Superligaen kører på skinner, 19 kampe spillet af grundspillet og jeg har pt. 16 point ned til AGF på 2. pladsen, jeg har tabt en enkelt, samt spillet 2 uafgjorte, og ellers er det blevet til 13 sejre.
Carlo Holse er superliga topscorer, med 14 mål i 15 kampe, jeg har brugt ham som suverænt 1. valg, men grundet lidt brok fra Pieros, har Holse ikke spillet alle kampe.
Tobias Svendsen, som jeg i første sæson hentede fra Molde, og har i de to første sæsoner været udlejet til Vejle og senere ADO Den Haag, og er nu klar til sit gennemrbrud, han har bidraget med 10 Assist og 4 mål i 14 kampe i Superligaen og et snit på 7,49.

Jeg roterer lidt mellem mine målmænd, Andre Onana og Christoffer Monty, og de har begge 5 Clean Sheets i samlet 19 kampe.

C H A M P I O N S  L E A G U E
En enkelt play-off kamp skulle til, før jeg kunne komme i gruppespillet, her trak jeg Sparta Prag, som jeg bankede 2x 4-1, og derfor blev gruppespil og 100mio sikret.
Jeg synes selv, at jeg trak en fin gruppe. Dynamo Kiev - Sevilla - Monaco.
Men jeg må bare konstatere, at jeg for anden sæson i træk, skuffer mine egne forventninger til CHL selvom jeg indfrier klubbens.
Sidste sæson var gruppen svær, med storhold som PSG og United, og der måtte jeg tage til takke med en 4. plads.
Det måtte jeg igen i år, hvor jeg kun fik samlet 4 point, som begge kom i de sidste 2 kampe imod Sevilla og Kiev.
Jeg har været uheldig i CHL med overtids scoringer i mod mig og nederlag på 1-2 0-1, 0-2 og 1-2, men med mine ambitioner om at hæve klubbens globale status, er det skuffende endnu engang at gå et forår i møde, uden europæisk fodbold.
øv bøv. ticked off


På transfer delen har jeg i denne sæson hentet 10 spillere so far, 8 af dem er danske, men primært unge spillere.
Det evige FM talent Kuki, kom til klubben på en fri transfer, og sammen med Mikkel Duelund og Mads "Mini" Pedersen er han i spil til førsteholdet.
Samlet har jeg handlet for 42mio og solgt for 132mio i denne sæson.

Jeg arbejder lige pt. på at hente Phillip Billing på fri, som forhåbentlig ankommer til sommer, og kan tage over for en aldrende William Kvist, ydermere har jeg Victor Nelsson fra FCN i kikkerten som DM - hvor unge Benjamin Hvidt fra AGF har gjort det rigtig godt i denne sæson, jeg tænker dog kun at hente en af disse 2, da jeg også har Mads Bidstrup som er udlejet til Hobro i øjeblikket som fra næste sæson vil få lidt kampe her og der...

Tobias Pedersen som kommer fra egne rækker og er med fra spillets start på u19, har udviklet sig rigtig flot, han spillet fast for Horsens som han er udlejet til, og har leveret 4 mål og 6 assist i 16 kampe, og et snit på 7,45.
Han løb med titlen som årets u19 talent og blev udvalgt til årets hold i Danmark foran spillere som Pione Sisto... Thumbs Up
Helt klart en spiller som skal spille næste sæson og som formentlig betyder at Verbic skal sælges!
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #86: 06 Feb 2018, 11:46 »

.. og så til mine spørgsmål  Rullende Øjne

Klubbens økonomi er fantastisk, jeg har sluttet de to første år, med overskud på cirka 170-200mio.
Balancen lyder i skrivende stund på 690mio.
Champions League og kløgtighed på transfer markedet er nogle væsentlige faktorer her.

Jeg har 286mio til transfers tilbage, og 1,88mio om ugen til rådighed i lønbudgettet. d. 10/1-2020.

Jeg har rigtig svært ved at overskride hvad der virker fornuftigt når det kommer til at hente spillere til FCK.
Min bedst lønnet spiller er Andre Onana med 160.000 om ugen - men hvornår bør jeg automatisk hæve min grænse og begynde at satse kraftigt - er det nødvendigt?
samme gælder beløb som jeg vil betale for en spiller. Davinson Sanchez er pt, sat til salg for 140 mio, og vil meget gerne til min klub. Det højeste jeg har betalt indtil nu er 50mio for Onana og dernæst 23mio for Malang Sarr.

Jeg vil gerne holde det på et forholdsvis realistisk plan, men hvis FCK havde samme overskud og økonomiske muskler IRL, ville de så bruge pengene, hvad tænker i ?
Logged

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FC Københaven
« Svar #87: 06 Feb 2018, 11:53 »

.. og så til mine spørgsmål  Rullende Øjne

Klubbens økonomi er fantastisk, jeg har sluttet de to første år, med overskud på cirka 170-200mio.
Balancen lyder i skrivende stund på 690mio.
Champions League og kløgtighed på transfer markedet er nogle væsentlige faktorer her.

Jeg har 286mio til transfers tilbage, og 1,88mio om ugen til rådighed i lønbudgettet. d. 10/1-2020.

Jeg har rigtig svært ved at overskride hvad der virker fornuftigt når det kommer til at hente spillere til FCK.
Min bedst lønnet spiller er Andre Onana med 160.000 om ugen - men hvornår bør jeg automatisk hæve min grænse og begynde at satse kraftigt - er det nødvendigt?
samme gælder beløb som jeg vil betale for en spiller. Davinson Sanchez er pt, sat til salg for 140 mio, og vil meget gerne til min klub. Det højeste jeg har betalt indtil nu er 50mio for Onana og dernæst 23mio for Malang Sarr.

Jeg vil gerne holde det på et forholdsvis realistisk plan, men hvis FCK havde samme overskud og økonomiske muskler IRL, ville de så bruge pengene, hvad tænker i ?

Jeg kan sagtens følge dig i dine overvejelser! Jeg er næsten 100% sikker på, at FCK ville bruge pengene, hvis de havde samme økonomi som dig. Hvis der er én klub i Danmark, som ikke er bange for at spendere mange penge på få spillere, så må det være dem. Brøndby bruger naturligvis også en sjat, men ikke i samme omfang. Så mit korte svar er; Ja, jeg kunne ikke forestille mig andet end, at de ville spendere flere penge på spillere. Thumbs Up
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #88: 07 Feb 2018, 08:32 »

Jeg kan sagtens følge dig i dine overvejelser! Jeg er næsten 100% sikker på, at FCK ville bruge pengene, hvis de havde samme økonomi som dig. Hvis der er én klub i Danmark, som ikke er bange for at spendere mange penge på få spillere, så må det være dem. Brøndby bruger naturligvis også en sjat, men ikke i samme omfang. Så mit korte svar er; Ja, jeg kunne ikke forestille mig andet end, at de ville spendere flere penge på spillere. Thumbs Up
Jeg endte med at sælge yderligere ud. Malang Sarr ville gerne have større udfordring, dog uden at være utilfreds. Det betød dog også, at da Benfica meldte jeg på banen, ville jeg sende ham videre, når det rigtig tilbud kom.
100mio upfront og 25mio fordelt over 4 rater hver 6 måned, samt 30% af næste handel.
Jeg har hentet en ung Mario De Marino ind som fremtidig mulighed på pladsen.

Den stærke økonomi betød, at jeg har hentet Nikolas Nartey for 30mio i Köln, han er dog udlejet med det samme, da jeg først set en rolle til ham, fra næste sæson. Udover indkøb, har den stærke økonomi også gjort, at jeg tillod mig at afvise et bud på 75mio samlet, for Rasmus Falk, da jeg ikke havde tid til at finde en erstatning, og først forventer at skippe ham afsted til sommer.
Logged

jakob95kp
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Københaven
« Svar #89: 08 Feb 2018, 14:04 »

3. sæson blev vundet med 7 runder igen. meget suverænt.
Jeg røg ud af pokalen i 1/8 finalen til BIF ticked off og CHL beskrev jeg tidligere.
Til den kommende sæson har jeg hentet Orsolini fra Italien, for 12mio kroner, det betyder at jeg gerne vil have solgt både Verbic og Falk, om det kan lade sig gøre ved jeg ikke, da de har en stor rolle i hierakiet og begge gerne vil blive i klubben, men de er i deres bedste alder, i forhold til salg, og jeg vil gerne sluse nogle nye og unge spillere ind.
Jeg har som sagt hentet Orsolini, derudover er det blevet til Elias Lopez, en 19 årig back fra Argentina, som kan dække i både højre og venstre side, og det betyder at jeg formentlig også skipper Emil Krafth afsted.
Ydermere er Phillip Billing blevet hentet for 25mio, og derfor ryger Gaspar Ninguez nok også.
Sidst har jeg også hentet en ung 19 årig italiener på venstreback, som vil blive udlejet.

Jeg hentet et ungt regen "Bjørn Rasmussen" gratis i FCM inden 3. sæson, første halvår blev han udlejet til FCM inden jeg kaldte ham hjem i vinterpausen grundet skader, han gjorde det fint som indhopper og i nogle få starter. Men det resulterede i at flere topklubber (Arsenal) ville hente ham - jeg blev nødt til at sælge grundet utilfredshed, og hev 100mio + 20mio i land, ganske fint for en 17-årig der har været i klubben i et år og ikke havde en stor rolle.

Til den nye sæson har jeg fået en del danskere til at slå igennem, og det betyder faktisk at jeg kan stille med en fornuftigt start 11'er, som nok skal kunne vinde superligaen hvor alle spillere er af egen-avl i Danmark - dog ikke alle der er danske!
« Seneste Redigering: 08 Feb 2018, 18:29 af jakob95kp » Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010